Moppie, wat een super gyn zeg onverwachts een echo. Levi was een 8 ponder en is er ook uit gekomen Gaaf zo'n 3d echo ! Levi was vandaag nog niet lekker,dus kon zijn ei niet echt kwijt. Hoop niet dat jullie ziek worden.
Hey meiden, @ Kim: Hoe is het nu met je hoofdpijn? Doet de medicatie iets? @ Kaatje: Fijn dat je je weer iets beter voelt. Slim dat je een dagje thuis blijft. @ Butterfly: Arme Esmee, hoop dat de lactulose snel wat doet. Snap dat je snel resultaat wil zien. Die 5 ons zijn er in ieder geval weer af meid. Een halve kilo in een dag tijd is supermooi hoor! Vandaag goed gegaan met Sonja? Leuk kerstpakket Zou willen dat zijn zon pakket kregen. Wij krijgen meerstal een pakket wat superleuk is, maar waar je eigenlijk niks mee doet Dat op de weegschaal MOETEN herken ik heel erg. Ik moet ook altijd! En die aanleg is inderdaad niet eerlijk. Hier bij de hele familie zo. Lijkt me helemaal erg als je bijvoorbeeld een zus hebt die dat niet heeft en alles kan eten zonder aan te komen @ Wendy: Toch een beetje kerstsfeer in huis. Gezellig toch fotos maken het altijd een stuk minder gezellig dan het is. Hier is de boom in het echt ook veel mooier dan op de foto vind ik! @ Moppie: En? Was de mac lekker? Leuk, een verrassingsecho! Mooie foto @ MamavEsmee: Die chocoladeletter houd het lang vol bij jou. Hier wassie allang op geweest. Fijn dat je zo goed op gewicht blijft, terwijl je geen kcal bijhoudt. Super! @ Mama Rianne: December is ook een hele moeilijke maand om te beginnen. Ik zou als ik jou was een datum in januari in je hoofd houden waarop je wilt beginnen. Dan kun je daar naartoe werken. Hopelijk kun je dan de knop wel weer omzetten Probeer in ieder geval nu een beetje stabiel te blijven. Zonde om meer aan te komen moet er straks ook weer af. Hier vandaag lekker gewerkt. Niet veel bijzonders te melden eigenlijk. Vanavond komt de verzekeringsman, om alles een keer door te lopen, kijken of het goedkoper kan (ook de hypotheek) helemaal geen zin in, maarja hebben we dat ook maar weer gehad. Vandaag op zich goed aan mijn menu kunnen houden. Had alleen keelpijn vanmiddag. Heb daarom (een stuk of) 10 dropjes gehad. Gelukkig was mijn ingeplande menu niet zo superhoog in kcal. Dus blijf nog net onder de 1200 kcal. Mijn menu van vandaag: O: 200 gram optimel vanille yoghurt 30 gram cruesli balans T: 1 appel L: 3 meergranenboterhammen met; 30 gram filet americain 2 mandarijnen T: 1 speculaasje 10 dropjes A: 1 portie tagliatelle met champignons, hamblokjes en roomsaus Totaal van 1196 kcal. Liefs
Melanie, ow dat zijn altijd van die saaie gesprekken. maar af en toe idd wel goed om alles even te checken
Net mijn menu voor morgen gepland. Kom niet eens op 1000 kcal. Maar heb geen inspiratie om het aan te vullen... zal wel goed komen uiteindelijk!
@Kaatje: @Butterfly: Mooi menuutje voor vandaag. Dat afvallen komt vanzelf, soms staat het even stil. @Moppie: Oh, jullie kindje! Mooi! @Wendy: Wel een leuke boom hoor! @Lovely: Hoe ging je rijles? @MvE: Dat doe je goed meid, zonder tellen toch op gewicht blijven! @MR: Dikke knuff meid, hoop dat het lijnen weer op kunt pakken. @Melanie: Mooi menuutje! @Hier: Baas was een uur te laat op het werk, dus ik een uur later naar huis:x Grr, heb er zo'n hekel aan als mensen niet op tijd komen! De presentatie is niet eens af, moet morgen nog een heleboel werk doen. M'n mannetje had lasahne gemaakt met zelfgemaakte pasta. Lekker. Vandaag is de misselijkheid een stuk beter, ik merkt dat ik om 10.00 misselijk werd, meteen gegeten en toen was het zo weer over. Hoop dat het zo blijft, misselijkheid is er nog met vlagen. MvM heeft net gebeld, maar m'n moeder was er nog (en die weet nog niets), dus die belt straks terug. Ben benieuwd, vindt het allemaal spannend joh!
Oh ja beschuitje ik lijk ook wel zwanger!!! Zeker als ik Jurre op de arm heb dan zet die buik helemaal op! Jaja meiden I know It!! Moet nu alles bij elkaar vreten maar ja zucht!
De drang naar chocolade was zo erg dat ik net naar de supermarkt ben gelopen voor een zak m&m's.. gooi het maar op de aankomende ongesteldheid. Erwin heeft geholpen dus hopenlijk valt de schade mee.. Ga lekker in bed criminal minds kijken.. Er is WEER voetbal op..
Oeh chocolade! Die drang had ik dus ook in de supermarkt en vriendlief wilde ook 2 (!) repen mee, dus heb ik ook 2 meegenomen voor mezelf. *schaam* Mijn menuutje vandaag: O: kwark met muesli T: flesje ranja tijdens het schoonmaken L: - (geen tijd voor) T: appelpunt en mc kroket zonder saus T: flesje ranja T: hot choco A: tosti brie/honing en tosti hawaii, appel, 2 mandarijntjes en wat ananas uit blik. En nu vriendje lief aankijken dat hij thee voor me gaat zetten! En chocolaaaaaaaaaaaa! was ik al weer vergeten... hoe kan dat?
Moppie: Wat een mooie echo. Al een lekkere bolle toet. Ik probeer mijn vriend ook lief aan te kijken voor thee maar hij zegt "wat doe je raar" whahahah. Mama Rianne: Tja, die decembermaand....erg lekker, maar heel vervelend voor de weegschaal inderdaad. MvE: Mijn weegschaal is totaal niet lief maar moet eerlijk zeggen dat ik veel dagen heb gehad waarbij ik "lekker" heb gegeten. Ik ben nu heel de tijd tussen de 62 en 63 aan schommelen. Ben mijn bang dat ik mijn doel van 60 kilo voor 16 december niet ga halen....En chocola en ongi....heel herkenbaar hihi. Kaatje: Oohhh die fases...vreselijk! maarre 6 boterhammen...zoveel eet ik er niet eens hihi. Grote kerel hoor. Melanie: Mooi menu...en wat goed dat je je er, nu met a het lekkers, aan kunt houden. Femke: MvM heb ik ook gedaan, toch spannend als ze hun test bij je afnemen. En ik hoop voor je dat de misselijkheid niet erger wordt. Bij mij begon het los te gaan rond 6 weken.... Hier: Zus is net weg. Mijn wenkbrouwen zijn weer gedaan en mijn benen weer glad. Ik ga nu ff lekker douchen en de rest van onder ff bijwerken als je begrijpt wat ik bedoel....vrijdag naar sauna.
Ja he. de ochtend en middag 2 a 3 boterhammen.Dan nog een snijkoek, zijn fruit, tussendoortje etc. Maar goed nu hij niet lekker is ben ik al blij als hij alleen zijn ontbijt op eet. Maar ik duik mijn bed in. Truste
@ MamavEsmee: Hahahah... letter van Esmee?! Als ie maar lekker was. En zin in choco door de ongi... hier nog 1. Roland loopt ook al de hele avond te zeuren om chocola... zouden ze bij de ah nog chocoladeletters hebben?! Pfff... hopelijk is het snel 10 uur. Dan issie niet meer open! hahah Hier net gesprek met de verzekeringsman gehad. Was toch maar goed dat hij even kwam. Verzekeringsmaatschappij is overgenomen door hun en er blijken een aantal belangrijke dingen niet te kloppen... Dan denk je dat je alles goed geregeld hebt... niet dus! Fijn dat nu in ieder geval alles alsnog goed geregeld wordt... Mijn maag knort!
Moppie wat een lieve foto van je kleintje ! Dat wilde ik nog even snel zeggen, ben nu erg moe dus ga lekker slapen. MOrgen weer kletsen x
Oh Wendy, stuur je zus ook even hier naar toe! Mijn wenkbrouwen zien er niet meer uit. Sinds de zwangerschap groeit al mn haar zo ontzettend snel... Wel erg blij met mn lange volle krullen trouwens hahaha... trusten allemaal. ik duik ook mn bedje in...
Hey meiden, Sorry ben echt kapot. Dus heb ook nog niks bijgelezen. Gelukkig helpen mijn medicijnen, hoofdpijn is al snel weggegaan! Vandaag dus gewerkt van 08.00 tot 21.00, en ben helemaal gaar. Ga zo lekker mijn warme bedje opzoeken en dan morgen lekker naar Rotterdam. Slaap lekker!
Melanie.. Erg he?! Maar te veel chocolade is voor Esmee niet goed ivm haar darmen ( slecht voor de stoelgang) dus hielp haar eventjes mee.. En de drang naar chocolade kunnen weerstaan? Wendy.. hoeveel kilo wil je er af dan? Kaatje.. lekker geslapen? Kim.. Veel shopplezier..Fijn dat de medicatie goed aanslaat. **** We zijn al vanaf 3.00 met Esmee in de weer. Ze gaat gewoon niet slapen, steeds overstuur huilen , klaagt over oorpijn en hoest veel. Misschien toch even een bezoekje naar de dokter.. Zit dus nu al een half uur beneden met Esmee.. Baalde wel een beetje want moet tot 22.00 werken vanavond.. En dan kan Erwin wel zeggen.. ik moet de hele dag.. Ja en ik de hele dag met Esmee, huishouden, honden uitlaten etc.. Hij kan vanaf half 7 vanavond plat en dan moet ik nog 3,5 uur werken. Maar goed. Esmee lijkt weer een beetje rustig geworden.. Ze wou chipjes hebben.. ECHT NIET!!.. Zit nu met een bakje cruesli naast me op de bank sesamstraat te kijken.. Mijn ogen branden van vermoeidheid.
Ach jee mammavan esmee wat een ellende zo vroeg al op !! Ik hoop dat je de dag redelijk door kunt komen hoor. Kan me voorstellen dat het dan pittig is om tot 22.00 uur te werken blergh..Nou zet 'm op vandaag. enne chipjes bij het ontbijt haha valt te proberen toch