Zo ik ben blij dat ik zit ! Voelde me vanochtend op zich best oke dus ben gaan werken. Was om 17.00 uur echt kapot. Deed er op de heenweg ook nog eens 45 min. over ipv 20 Net nadat ik thuis kom komt Levi thuis. Is futloos, zegt dat zijn benen kapot zijn ( zwabberbenen denk ) en klaagde over pijn in zijn buikje. Hij kruipt bij me op schoot en kotst me helemaal onder ! Geen handige combi aangezien ik zelf misselijk was. Gelukkig was smoeder hier ook nog dus die heeft alles van de grond gedweild terwijl ik mezelf en Levi voorzag van schone kleding. Heb hem met een beetje moeite onder de douche gekregen en nu ligt hij heerlijk te slapen in bed. Ze wilden vandaag op het werk weer overwerken tot 19.30 maar heb nee gezegt. Eerst maar even aan mezelf en plurk denken. Moppie, haha pakket is idd een beetje groot om lopend of op de fiets mee te nemen Butterfly, wat naar voor Esmee Butterfly, kan je niet van iemand een één persoonsbed lenen dat je thuis op klossen kan zetten ? kan je daar eventueel in bevallen en er op liggen voor de controles en verder gewoon in je eigen bed Ctrl + Shift
Oh nee kaatje! Da's niet fijn als je zelf ook misselijk bent, arme Levi, arme Kaatje. Wel fijn dat je smoeder nog in de buurt was. @HvJ: bij deze vk praktijk krijg je met 12 weken ong een echo, dat zou dan eind januari zijn. Dat duurt nog lang! @Hier: weer lekker uit bad. Heerlijk, lekker ontspannen. Nu lekker een kopje thee met een overgebleven suikerbeest van Sinterklaas
@ Moppie: Zoals de andere meiden ook al zeggen, ik zou echt even met vriendlief gaan praten. Jij moet nu vooral aan jezelf en uk denken... hij moet toch ook snappen dat jij niet 24 uur per dag door kunt. Knuf meid! Ohoh... net een stuk chocoladeletter op... smaakt naar meer.
Femke: Heb vanmiddag dan ook lekker een kleine milkshake genomen en thuis 75 calo's aan chocola.... Moppie: Je moet echt aan jezelf denken hoor. Je vriend/man beseft echt niet hoe makkelijk hij het eigenlijk heeft met jou. Normaal zijn 8 maanden zwangere vrouwen niet zo actief (op Butterfly na hihih. Kaatje: Goed dat je nee hebt gezegd hoor. Ik hoop dat jullie je snel beter voelen. Hier: Net de rest even bijgewerkt voor de sauna morgen hihi. Om me heen zijn trouwens een hoop kindjes geboren en veel op komst....gaat dan toch wel een beetje kriebelen, nee hoor..nog niet.
Hey meiden, Kom toch nog even snel blieken.... Vandaag bijna niks gekocht. Uggs outlet viel ontzettend tegen, dus daar niks gescoord, was ook eigenlijk niet nodig maarja. Daarna nog maar even hier naar de stad geweest, en heb een lekkere grote pot Rituals bodycreme gekocht, ruikt zoooooooo lekker! Verder nog een nieuw jasje in cognac kleur, had 'm ook al in het zwart maar kreeg er zoveel complimentjes over dus ik dacht ik haal nog maar een kleurtje! Verder nog een nieuwe legging want die overleven het nooit bij mij! Morgen weer een koopavond, heb me voorgenomen een beker yoghurt mee te nemen, anders wordt het weer ongezond. Ik ken mezelf inmiddels. Ben zo makkelijk om te praten door collega's. Terwijl ik MC donalds niet eens lekker vind, dat is het erge van alles! Vandaag was ook een drama dag, had bij de AH maar croissantjes gekocht, kon verder niks fatsoenlijks vinden, maar die zijn eigenlijk ook hardstikke slecht volgens mij. Ik vrees dus voor de weegschaal morgen.......heb gelukkig wel veel water kunnen drinken. Maar kan weer niet naar de wc en ben nog steeds ongi. Slaap lekker meiden!
Zucht... I know dames... Praten heeft hier helaas geen zin, weet ik na 6 jaar nu wel... Meneer kwam thuis, gaat douchen en is boze bui vergeten. Hij ligt in bed, en ik blijf lekker op de bank hangen vanavond... @Kaatje: ohnee, nu jullie mannetje dus ziek? wat een toestand zeg! Gelukkig was je schoonmoeder er om de troep op te ruimen... @Femke: jammer dat je nog zo lang moet wachten op de eerste echo. @Melanie: dat is het probleem van chocola, het smaakt altijd naar meer!!! Ik heb zo veel respect voor de meiden die het bij 1 stukje kunnen houden @Wendy: veel plezier in de sauna morgen! @Kimmetje: croissantjes zijn altijd nog beter dan McD! @Hier: Heb de avond nuttig besteed met administratie Morgen poging 1000 om naar de apotheek te gaan om mijn medicijnen op te halen. Moet ook nog wat boodschapjes halen bij de C1000 die hier in het dorp net is geopend. Ze hebben erg veel 1,- aanbiedingen die mij wel lekker lijken En daarna misschien eindelijk eens tijd om de babykleertjes te gaan wassen??? Elke keer wanneer ik dat wil doen, liggen er weer 3 trommels was op me te wachten. Het schiet gewoon niet op hier! Moet ook nog mn ziekenhuistas inpakken. Pfffttt, raar idee hoor!
Goedemorgen meiden! Sorry ben 2 dagen druk geweest, heb het huis helemaal schoongemaakt. En verder druk geweest met de kids. Vandaag weer een druk dagje, zometeen Delano weg brengen en daarna Nana in bed doen en richting stad. Moet nodig weer naar de kapper en wil even shoppen voor mezelf en de kids. Vanmiddag naar m'n opa even op visite en dan is de dag ook alweer voorbij . Voor vandaag geen menu, zie wel hoe het loopt. Fijne dag iedereen!
Goedemorgen dames, @Kim: Lekker geshopt dus! Croissantjes zijn niet echt goed idd. Verstandig om yoghurt mee te nemen vanavond! @Moppie: Bah, wat vervelend! Mannen ook! Babykleertjes wassen en tas pakken is niet zo´n heel gek idee met 34,5 @Lovely: Druk dagje! Maar daarna is het dan wel lekker weekend! @Hier: Lekker geslapen! Maar vanochtend wel weer misselijk. Moest m'n best doen om m'n yoghurt op te eten en het ligt ook niet echt lekker. Hier ook een drukke dag vandaag. Moet werken tot 16.00 uur, daarna naar de welkoop voor een kerstboom, naar m'n moeder om te eten en om 20.00 gespreksgroep. Menuutje voor vandaag: O: Yoghurt met muesli en diksap T: BB met smeerkaas L: 3 BB met smeerkaas en ham T: Appel en 2 taai taai A: Nog geen idee. T: ? Ik zie dat ik weer ander broodbeleg moet gaan halen, want de variatie is weer aardig uit m'n lunch... Fijne dag allemaal!
Goedemorgen meiden, Heeeeeerlijk geslapen, wel lekker vroeg wakker maar dat vind ik niet zo erg. Vandaag werken van 11.30 tot 21.00 en dan morgen lekker vrij! Ga mijn haar maar eens fohnen etc. Fijn weekend!
Jullie hebben veel gekletst zeg! Butterfly.. At tussen de 1100-1300 per dag.. probeerde dat ook weer per dag te wisselen.. Moppie een dikke knuf..Mannen hebben soms geen idee.. Simpele wezens zijn het ook! De rest krijgt een zwaai en een dikke kus.. Kom vanmiddag reageren. *** Hier niet helemaal lekker..kan hierdoor ook niet veel eten..De weegschaal zakt maar is niet de bedoeling.Zit al onder de 71.. Maar er komt een weekend aan met veel lekkers dus komt goed.. Esmee heeft vannacht lekker geslapen, ik schrok tegen half 10 wakker, snel onder de douche en toen hoorde ik Esmee pas. Wij gaan honden uitlaten, boodschappen halen en taart maken.. Doei!
Goeiemorgen meiden @kaatje, beterschap met Levi, gaat het al wat beter? @moppie, rustig aan hoor meis! @lovely, fijne dag! klinkt gezellig! @femke, vervelend he die misselijkheid, hopelijk gaat het snel over. @kimmetje, werkse! @mve, beterschap! Is Esmee al jarig geweest of komende weekend? Gelukkig gaat het hier langzaamaan iets beter met de misselijkheid, gelukkig maar! Zo maar is de deur uit, nog even wat boodschapjes enzo Fijne dag iedereen!
Goh.. Ben ik de eerste weer?? Femke.. Lijkt me lastig, zulke drukke dagen en niet lekker zijn door de zwangerschap.. vanavond dus ook de boom opzetten?Gezellig.. wij zetten hem vanmiddag. kim.. jammer dat de outlet tegenviel.. Croissants zijn i.d. niet zo verantwoord. Melanie.. dus toch genoten van wat chocolade.. I.d. niet zo verstandig om dat mee te nemen.. Kaatje.. Jeetje, Levi nog niet helemaal lekker. Lief dat je schoonmams nog even wou helpen. Butterfly.. gezellige avond gehad? **** Hier alles in huis voor het feest morgen.. Kwarktaart staat in de koelkast.. heb appelkruimelgebak en tompoucen bij gehaald. Moet maar goed zijn hoor. Inmiddels, worst gebranden, zalmwraps gemaakt en alvast eieren gekookt. De rest kan morgen zo gesneden worden. Vanmiddag gaan we een boomkopen en deze alvast optuigen. Heb ook kerstchocolaatjes gekocht voor in de boom. Erwin en Esmee zijn er al flink in aan het eten geweest dus ben bang dat er niet veel in de boom komt te hangen..
Hehe, ik zit! Drukke morgen gehad, weer veel te veel op de hald gehaald haha. Wilde Esmee haar speelgoed schoonmaken en uitzoeken. Er lag zo ontzettend veel, en met meer dan de helft speelt ze niet. Het schone goed dus in een bak in haar speelkast gezet. Dat ruimt op...... tjeetje! Verder druk met de was...... dat houdt nooit op hier. Esmee was vanmorgen drijfnat, dus ja, al die lakens er weer bij. Boven de boel weer op orde. Zit nu aan mijn lunch. @Mamavesmee, oke, jij at tussen de 1100 en 1300 kcal. Sonja wisselt per dag ook heel erg. Ene dag eet je maar 850 en de andere kun je zo op 1250 zitten. Zo, Esmee heeft echt lang geslapen zeg. Wat heerlijk. Mijn Esmee sliep ook wel eens uit, maar met Maureen erbij is 06.30 echt de tijd om op te staan. Sux6 met taarten bakken, leuk werk!!! @Moppie, wat vervelend joh. Met sommige mannen valt inderdaad niet te praten. Maar ik denk toch dat het wel goed is om hem te laten weten hoe jij je voelt. Als hij niet weet hoe jij je voelt, is het voor hem nog moeilijker om jou te begrijpen en rekening met je te houden. Ik snap wel dat het niet makkelijk is als je weet dat praten toch weinig zin heeft. Maar straks is uk erbij en dan veranderen er nog heel veel meer dingen waar jullie samen uit moeten komen. Harrold was ook iemand waar slecht mee te praten viel toen ik hem net kende. Hij praatte nooit over zijn gevoelens, over hoe hij dacht, wat hij vond. Ik vind praten in een relatie iets heel belangrijks. Als je niet met elkaar kunt communiceren ben je nergens. Helemaal niet wanneer er kinderen in het spel zijn. Probeer hem gewoon duidelijk te maken hoe jij je voelt en wat je van hem verwacht. Papa worden is voor mannen ook geheel nieuw en heel eng. @Kimmetje, euh nee, croisantjes zijn totaal niet gezond. Maar we heel erg lekker. Je werkt veel hoor, en wat een lange dagen. Maar ja, ben een dure shophobby is dat ook wel lekker hahaha. @Lovely, lekker winkelen dus, vind dat altijd heerlijk. En naar de kapper. Moet ik nodig. Wij hebben een kapster aan huis, ze komt donderdag. Heb er ook wel zin in, even weer wat anders. @Kaatje, oh bah meid, heb je al een lange dag gehad en wordt je ook nog onder gespuugd. Zit je even niet zo mee . Voelt Levi zich vandaag beter? Met Esmee haar stoelgang nog niet veel verbeterd. Ze heeft nog steeds pijn in haar buikje, maar huilt wel minder. Heb de lactulose 5 ml geplust vanmorgen. Arm kind. Ze is in de nachten ook aan het rommelen. Harrold is 1.5 uur met haar bezig geweest en ik heb niets gehoord. Nou, hij mocht ook wel bezig met haar. Ik heb gisteravond Maureen gedaan en hij heeft al 3 avonden voor zijn eigen dingen . Ga zo eens even de was vouwen en strijken. Mijn menu nog even: O: 2 beschuitjes met 20+ smeerkaas. T: 2 speculaasjes. L: tosti ( 2 boterhammen, 1x 30+ kaas ) opkikker en een kiwi. T: 1 evergreen A: 125 gram rijst, 200 gram roergebakken groente, roerbakomelet van 2 eieren, tomaat, ui, scheutje koffiemelk, en gerastpe 30+ kaas. T: ??? Menu iets veranderd. Moest als tussendoortje vanmorgen een appel, maar had even geen tijd die te pakken en te snijden , dus snel even 2 speculaasje tussendoor gegeten. Op de tosti moest ook schouderham, maar dat bleek op te zijn. En het ontbijt was eigenlijk yoghurt, maar daar had ik geen zin in. Hiermee zit ik op ongeveer 1050 kcal. Even kijken wat ik vanavond doe. Mag een glaasje wijn en 3 toastjes met 30+ smeerkaas. Weegschaal vanmorgen redelijk. Onder de 84, on precies te zijn 83.5 ,hetzelfde als gisteren. Gisteravond vriendinnen gehad, beschuit met muisjes gehad en nog wat borrelnootjes. Dus had wel verwacht niets te zijn afgevallen, had eerder gedacht te zijn aangekomen. Maar stabiel gebleven. Pfffff en nu het weekeinde in...... moeilijk!!!!
weet niet. had woensdag avond er een foto van gemaakt en of op tafel gelegd of in mn tas gestopt. nou zit ie niet in mn tas, en ligt ook niet meer op tafel. heb echt het hele huis al overhoop gehaald - en had dus net afgelopen week alles opgeruimd