10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Butterfly.. Doe je wel rustig aan meid?? Maar ook wel weer lekker dat alles schoon en opgeruimd is he? De weegschaal in iedergeval niet omhoog, goed toch? Ik zelf merkte dat meteen naar de zwangerschap het lijnen een stuk moeilijker was dan toen Esmee al wat ouder was. Heeft volgens mij ook met hormonen e.d. te maken.

Moppie.. Heeft je vriend hem niet mee genomen naar het werk oid?

Ik ga alvast een appeltje schillen, fruit schiet er een beetje bij in op het moment..

De vaatwasser is ook klaar dus ga die ook maar uitpakken.. En zo rommelt alles weer lekker door.

O: beker halvolle melk en zakje brinta en een kopje thee.
    T: 2 kerst chocolaatjes.
    L: beker karnemelk, ragout broodje en 1/2 kaasbroodje.
    T: appeltje en meloen.
    A: frietjes..:p

2. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

zucht... 3 uur lopen zoeken, hele huis overhoop, en waar vind je de foto? achterin mn agenda.
    resultaat is wel dat ik al de hele dag jankbuien heb. nog steeds. stomme hormonen.
    ben het evenf flink zat allemaal

*mop gaat opruimen*

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo.
    Blij dat ik vandaag maar een half dagje hoefde. Ben me een partij moe.
    Net bij de slager verse hutspot gehaald. ben benieuwd.
    Het is vandaag een jaar geleden dat we te horen kregen van Milou* niet meer leefde. En volgende week dus een jaar geleden dat ik van haar bevallen ben. Heel dubbel.
    Aan de ene kant zo blij met de baby die nu in mijn buik groeit,maar aan de andere kant is er gewoon nog steeds het gemis. Gelukkig hoefde ik vandaag maar een half dagje

Ze deelden op het werk vandaag verse croissants van de echte bakker uit.Lekker !

Patriesja, Levi heeft vandaag gelukkig niet gespuugd. wel een mega diaree luier. alles zat onder.
    Fijn dat de misselijkheid wat af neemt

Moppie, in je agenda ? onder de scanner ? Ja in je agenda !! Had ik je berichtje nu maar eerder gelezen.

Butterfly, Esmee inmiddels een keer naar de wc geweest ? Anders misschien bij de huisarts een klysma vragen ? Is ze het iig wel kwijt

4. steenbokje

*dikke knuffel voor kaatje*

meis, lijkt me een lastige dag vandaag.
    gaan jullie nog wat speciaals doen vandaag of volgende week?

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee vandaag gewoon een werkdag. Volgende week helaas ook.
    Hebben vorig jaar wel 2 dezelfde kaarsen gekocht. één gebrand op de dag van haar geboorte, en volgende week branden we die ander.

6. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MvE: We gaan de boom morgen opzetten, maar vanavond vast halen! Mmmh, dat wordt een lekkere verjaardag bij jullie!:)

@Moppie: Gelukkig, je hebt de foto gevonden! Vervelend die hormonen!

@Butterfly: succes met het weekend, blijft lastig hé?

@Kaatje: Heftig! Knuff meid!

@Hier: Weekend:D, pff ben bekaf, na deze ontzettend drukke week, heb iets van 45 uur gewerkt! Heb voor het eerst sinds ik aan het lijnen ben gezondigd!:) En flink ook: een mini bosche bol! Dat zal m'n calorieën van vandaag wel door de war gooien.
    Nu wachten tot mannetje thuis en dan kerstboom kopen! Hoop dat hij op tijd is, hij is zo'n workaholic! Gaat nooit op tijd naar huis...

7. MamavEsmee

Kaatje.. Sterkte vandaag! Al zal het elke dag moeilijk zijn zonder Milou* Mooi gebaar om een kaars te branden voor je kleine meisje..

Moppie.. Gelukkig is de foto terecht..Dikke knuf.

Femke..Lekker genieten van de dingen die niet goed voor je zijn hoor!!:D

Vanmiddag een boom gekocht en opgetuigd. Zondag doen we de rest van de versiering.. Vanmiddag niet voldoende tijd voor.

Lekker friet gehaald, maar die is volgens mij verkeerd gevallen want ben giga aan de s****t..:)

De cadeaus zijn ingepakt, een mooie kaart geschreven en de slingers en ballonnen hangen in de kamer.. Leuk hoor!

8. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @mve, oh spannend morgen! Heel veel plezier! dat zal vast wel lukken! :)

@buterfly, pff die was he... hier komt er ook nooit een eind aan, laat staan met 2
    Je gaat lekker met afvallen he! goed hoor!

@moppie, oh gelukkig toch je echo terug gevonden!

@kaatje, heel veel sterkte vandaag! dikke knuff!

@femke, geniet van je weekend, lekker uitrusten!

9. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Moppie: Ik heb ook heel veel respect voor meiden die het bij 1 stukje chocolade kunnen laten. Is mij gisteren dus ook weer niet gelukt.

@ Kim: Croissantje wil je niet weten hoeveel daar in zit denk ik. Enne beker yoghurt mee naar het werk. Kun je niet beter brood meenemen. Yoghurt lijkt me nou niet echt avondeten?!

@ MamavEsmee: Aan de ene kant wel fijn dat je gewicht wat zakt… hoef je na het lekkere weekend niet te balansen ;) Beterschap! Veel plezier van het weekend en alvast gefeliciteerd met de verjaardag van Esmee! Alweer 3 jaar!

@ Butterfly: Fijn dat je stabiel gebleven bent :D

@ Moppie: Zwangerschapsdementie?! :p Fijn dat je de foto weer gevonden hebt. En die emo hoort erbij (zeggen ze) ;)

@ Kaatje: Sterkte meid… kan me voorstellen dat het heel erg dubbel is! Knuf!

Hier vandaag lekker gewerkt. Maar het was ontzettend druk. Heb de benen onder mijn kont uit gelopen. We hebben de hele middag met 4 (ipv normaal 2) assistentes aan de balie gestaan. En er waren continue wel 20 patiënten binnen. Echt niet normaal. Maar goed, we hebben het weer overleefd! En het is WEEKEND!

Vandaag niet helemaal aan mijn menu kunnen houden. We hadden slagroomsoesjes en bonbons… vanmorgen 1 soesje en vanmiddag 2 bonbons gehad. Gelukkig bevatte mijn ingeplande menu maar 1000 kcal, dus kom nog goed uit vandaag.

De weegschaal was vanmorgen lief. Ondanks de chocoladeletter die ik gisterenavond soldaat gemaakt heb was ik gelijk gebleven. Doe ik het voor :D

Ik hoop Dinsdag onder de 93 kg te wegen. Was vanmorgen 93,5 kg. Als ik het weekend weer een keer goed doorkom moet dat lukken.

Mijn menu van vandaag:

O: 200 gram optimel vanille yoghurt
    30 gram cruesli balans

T: 1 soesje
    1 appel

L: 3 meergranenboterhammen met;
    25 gram filet americain
    2 mandarijnen

T: 2 bonbons

A: 150 gram zilvervliesrijst
    250 gram sausmengsel (kipfilet/chickentonightsaus/groenten)

Totaal van 1180 kcal.

Net de hond van mijn zus opgehaald. Mijn zus en zwanger zijn een weekend weg met zijn werk. Hun dochtertje is het weekend bij oma en de hond bivakkeert bij ons. Hij moet nog even wennen, maar wonder boven wonder zijn er nog geen kerstballen gesneuveld. Laten we hopen dat dat zo blijft.

Liefs

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    oh kaatje meis een super dikke knuf !! wat een gemis ....
    en wat mooi dat je een kaars brand ..

moppie wat een toestand met je foto !! knuf !!
    gelukkig is hij er weer

MvE meis alvast heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier morgen op esmee haar feestje !!
    wat zag ik een lekkere dingen
    en dikke verjaardagskus van tante emma !!

butterfly meis wat ben je druk bezig en wat een super gewicht ! knap hoor !
    hier ook tussen de 1100 en 1200 c per dag om af te vallen maar wel zelf de invulling dat is meer mijn ding

femke ik heb gister ook een bossche bol op mmmmm en was vandaag lekker wat afgevallen !! dus geen zorgen een keer kan he !

rest dikke knuf heb alles bijgelezen maar wat een geklets !!

hier alles ok veel complimenten weer de laatste tijd en die stomme 2 kilo die ik was aangekomen zijn er weer af ! heb er ook ff mijn best voor gedaan hoor ...
    nu eindelijk weekeind ben zo moe en moet weer ongi worden .. dus ik ga zo lekker op de bank liggen en neem een glas wijn !

11. MamavEsmee

Melanie.. Gezellig, een hondje in huis van het weekend! Mooi menu vandaag.. Onder de 93 gaat lukken hoor..;)

Kim.. Ben het wel een beetje met Melanie eens.. Yoghurt is niet echt een avond maaltijd. Hebben jullie geen magnetron? En er zijn genoeg makkelijke , magere maaltijden hoor..;)

Emma.. De kus van tante Emma zal ik morgen geven..:D Hoe is het met Tim? Eet hij nog steeds goed sinds de operatie? En het wachten is weer op de ongi? spannend, duim dat hij uitblijft.

12. steenbokje

Mijn schoenen zijn niet waterdicht en ik heb net een half uur door de sneeuw gelopen naar de sportschool! Gelukkig haalt vriendje me vanavond op. Brrrrrr koude tenen!

Ik lees vanaaf weer bij. Eerst nog even het zwembad in en weer opwarmen :)

13. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    MvE ik hoop het ook zo... echt het wordt eens tijd voor een mooie zwangerschap ...
    heb expres een punt achter de cyclussen gezet haha
    en wahoeeee morgen feest ! zo leuk ! wel mooie foto van jou en je meissie maken en dan hier showen he

moppie meis ben je al weer uit je zwembad ? en lekker warm ?

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ferry is vanavond naar zijn ouders gegaan. Ben ik natuurlijk niet blij mee dus heb bijna een hele zak chips op...

Weten jullie nog een leuke naam bij Levi ?
    Heb hier op het forum een topic geopend maar gaat denk weer een lange zoektocht worden dit keer.

15. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey meiden.

Een goede lijndag gehad gelukkig.
    Net een paar toastjes met smeerkaas en kip kerrie gehad.
    Was erg lekker.... mag een glaasje rode wijn erbij. Wat wil je nog meer.

@Kaatje, Esmee poept het wel uit hoor. Alleen het zijn harde balletjes/ballen. Maar vanmiddag heeft ze niet meer gehuild van de pijn. Dus ik hoop dat het morgen wat los begint te komen. Oeh.... als je alleen bent is het moeilijker om lekkere dingen te laten staan he. Het scheelt... want het mag nu he hahaha.
    Kan me voorstellen dat het allemaal zo dubbel voelt. Helemaal omdat het nu allemaal een jaar geleden is gebeurd. Het kaarsje is een mooi gebaar. Ik wil je in elk geval sterkte wensen komende dagen en in mijn gedachten ben ik bij je.

@Mamavesmee, leuk he al die ballonnen en slingers etc. Een echt kinderfeestje, geniet er lekker van en ook van de lekkere dingen.

@Emma, ik hoop mee dat je ongi uitblijft en dat je een mooie zwangerschap tegemoet gaat. En wat fijn dat de kilo's die je aangekomen was er weer af zijn. Het afgevallen gaat hier inderdaad goed, het grootste deel is er gelukkig af hahaha.

Dit was even uit mijn hoofd.
    We zitten the voice te kijken. Maureen krijgt zo de laatste fles en die gaat dan lekker naar bed. Morgen een drukke dag in de planning. Ga om 08.30 meteen boodschappen halen en neem Esmee denk ik mee. Daarna wil ik even met haar naar de bibliotheek denk ik. Even met haar eruit. We zitten nu al dagen binnen door die gladheid.

Meiden, lekker slapen allemaal en tot morgen!!

16. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Sorry meiden, haak hier weer even in.
    Moet morgen extra komen werken van 9 tot half 1. Ofja moet, ze zouden het fijn vinden dus doe ik maar.
    Maak deze week 51 uur, beetje veel maarja.
    Heb ontzettend last van mijn rug, dus kruip mijn bedje maar in...

Fijn weekend!

17. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé Dames,

Nou ben net thuis, pff. Geen kerstboom gekocht, dus we gaan morgen met frisse zin weer op pad...
    Wel een hele leuke avond gehad en m'n moeder had lekker en mager gekookt dus qua kcal kwam ik op 1303 vandaag, dat zit dus wel goed. Meer eten lukt gewoon niet.
    Ga nou zo lekker naar m'n mandje!

Slaap lekker allemaal!

18. steenbokje

Welterusten dames.
    Fijne verjaardag van Esmee morgen MvE!

19. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!,

@MvE: Van harte gefeliciteerd meid!

Hier weer fris en fruitig achter de computer. Heel programma vandaag, dus we beginnen maar op tijd! Zo eerst even naar de Makro en de Intratuin kijken voor een boom en dan snel naar huis, boodschappen doen. Vanmiddag de boom opzetten en dan vanavond naar Zuid-Limburg voor een verjaardag. Zal wel heel laat worden vanavond voor we weer thuis zijn.
    Heb ook geen idee wat we eten vandaag. Waarschijnlijk iets makkelijks (lees frietjes of pizza).
    Ben deze week in totaal toch 1,5kg afgevallen, probeer zo goed mogelijk te eten, maar meer lukt gewoon even niet.

20. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Kaatje: Nog een hele dikke knuffel voor jou!

MvE: Van harte gefeliciteerd met je meisje!!!

Hier: Gisteren heerlijk naar de sauna geweest. Vanmiddag naar mijn nichtje toe en wordt mijn haar weer gedaan. Het was een leuk kleurtje dat rood/paars/bruin maar je ziet vreselijk snel de uitgroei. Heb een puist op mijn lip, precies op het puntje van dat v'tje in je bovenlip....auw!

Nou, ventiaans masker en panty zijn ook binnen voor bij mijn outfit. Donderdag heb ik de borrel, in de Hollywood music hall.

Hmmmm theewater staat op.

Deel Deze Pagina