10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @mve: rijden gaat goed :) nog wel wat onzeker, maar hoop toch wel in Februari te kunnen afrijden. M'n kapsel bevalt goed, heb het achter goed op laten knippen en dan in een punt naar voren. Heeft Esmee een leuke verjaardag gehad?
    @kaatje: leuk idee van de kerstballen, hier hebben de kids dit jaar ook een eigen kerstbal gekocht, en heb inmiddels ook al een leuke verzameling zelf geknutselde versieringen :).

Ik duik zo m'n bedje in, vandaag alweer een drukke dag gehad, morgen even een dagje niks op de planning :D

2. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Zo... hele dag op pad geweest. Zal eens bij gaan lezen ;)
    Gisteravond doodmoe op de bank gaan liggen en daar vanmorgen wakker geworden. Tis wat... die bank ligt beter dan dat stomme waterbed...

@Kaatje: namen uitzoeken is lastig! Levi en Anne schiet me nu te binnen. Weet niet, ben van de simpele hollandse namen. Ik zou in ieder geval voor 2 lettergrepen gaan.
    Heb hier gister diezelfde ruzie gehad... Niet kunnen schreeuwen helaas. Was al laat. Grrrr... Wil dan zo graag iets kapot maken (gooien) maarja... ook dat maakt herrie :(

@Femke: geslaagd voor een boom? Zal wel druk zijn geweest.

@Emma: rugpijn = aankomende ongi? Of heb je daar normaal geen last van? Ik duim heeeeeeeeel hard!!!

@Patriesja: hoe gaat het? Al weer bijna 10 weken zie ik!

@MvE: Aaahhhh prachtig, moeder en dochter, mooie foto!!
    Leuke dag gehad? Wat is Esmee verwend vandaag :)

@Butterfly: jij kan niet stilzitten he ;) Lekker druk dagje! Lekker wijntje gepland. Oeh dat miste ik afgelopen week voor het eerst. Stond met een fles rose in mn handen in de supermarkt, zo'n zin in! Maarja, nog een paar weekjes ;)

3. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Moppie, nee ik kan echt niet stil zitten. Ik moet gewoon iets doen hahaha. Maar vaak is er hier in huize butterfly altijd wel iets te doen hoor. Morgen ook weer een drukke dag in de planning.

@Mamavesmee, zoooo, Esmee is echt verwend... wow en dat zo vlak na sinterklaas. Ze boft maar :p. En wat een leuke foto van jou en Esmee. Je ziet er goed uit meid! En wat een schatje is je jarige jet.

@Kaatje, het is lekker meegenomen dat bedrag. Aangezien ik al iets gestort heb gekregen denk ik niet dat ik nog meer krijg, wel jammer. Dacht er lekker van te shoppen :p.

Zo, een goede dag gehad.
    Vanavond bij de thee een sinaasappel genomen, had zin geen zin in at lekkers hahaha. Oh, de boterkoek niet gebakken. Morgen is dat de planning. Ben vanmiddag na het maken van de erwtensoep met Esmee weggegaan, even langs mijn ouders.

We zitten nu karate kid te kijken, deel 1,2, en 3 zijn er allemaal vanavond op.

Slaap lekker alvast en tot morgen.

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen meiden!
    Wat vind ik de zondag toch heerlijk! Kids waren op tijd wakker omdat ze papa weg hoorden gaan, heb ze toen maar in bed genomen, ff een een knuffeluurtje. Nu zijn ze met z'n 2en met lego aan het spelen. Als je dat ziet krijg je gewoon een golf van liefde over je heen.

Vandaag moet ik even naar de v&d had gisteren een leuk jurkje gekocht, maar thuis weer aangetrokken, en vind hem toch niet leuk. Toch wel handig 5 minuten van de stad wonen, als je iets moet ruilen is het zo gedaan. Verder vanmiddag even het balkon schoonspuiten met de hoge druk, tenminste dat gaat hubbie doen ;). We willen voor de kerst alle kleine taken gedaan hebben, en eigenlijk ook nog wel de woonkamer geverfd. Zodat we met een fris huis het nieuwe jaar in kunnen gaan.

@moppie: slaapt het waterbed niet lekker met de buik? Ik heb een keer bij m'n ouders in het waterbed geslapen toen ik zwanger was en toen ben ik halverwege de nacht toch maar naar de logeerkamer gegaan ;). Hoe bevalt verlof je?

@butterfly: gaat goed met de sonja?

Vandaag plan ik weer geen menu hoor, morgen weer een nieuwe dag ;).

5. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Goedemorgen!

Verjaardag was gezellig, was pas na 00.00 uur thuis..
    Werd vanmorgen wakker van de hoofdpijn, net na het ontbijt meteen medicijnen ingenomen, en ik voel het nu gelukkig al wegtrekken.
    Gister nog even snel de kerstboom gezet (Lees; vuilniszak eraf gehaald en een beetje gefatsoeneerd) ;)
    Heb maar een heel klein boompje op mijn kamer want ik heb er anders geen plaats voor haha.

Straks werken van 11.30 tot 17.00 uur, dan even thuis eten en misschien nog naar een vriendin als ik niet al te moe ben.
    Ben donderdag pas vrij dus dat wordt nog wat!

Fijne zondag iedereen!

6. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MvE: Wat een verwende dochter :D

@Moppie: Idd geslaagd voor een boom, we waren heel vroeg op pad gegaan, dus het was gelukkig nog niet druk!

@Lovely: Jou zondagochtend klinkt heerlijk!

@Kim: Werk ze vandaag. Hoop dat het goed blijft gaan met je hoofdpijn.

@Hier: Het gisteravond gezellig, maar ook heel laat, we waren om 2.00 uur thuis. Lekker uitgeslapen vanochtend en nu zo lekker ontbijten. Vanmiddag gaan we even naar de stad, naar de Prenatal om iets kleins uit te zoeken voor het kindje!:D

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Hier weer lekker pas om 9 uur echt wakker van Levi.

Moppie gewoon herrie maken ! ;) Nee Anne is echt veel te gewoontjes voor ons.
    Wil hem idd wel 2 lettergrepen houden. iig niet meer

8. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Kan Levi Jurre niet influisteren dat die moet slapen tot half 9 of 9 uur ;)
    Jurre was om half 7 al een beetje wakker!! Nog niet eruit gegaan hoor maar echt slapen doe je niet meer dan!

9. steenbokje

@Lovely: Het waterbed sliep heerlijk het eerste halfjaar. Daarna heb ik een ongeluk gehad en ligt het gewoon echt niet fijn meer met mijn rug/nekklachten. Zeur al 5 jaar om een nieuw bed maar hij wil het niet. Maar nu begint het bed kuren te vertonen (waterzak instabiel, verwarming blijft doorverwarmen dus er staat nu een tijdklok op) dus wie weet... Ik wil zooooo graag een boxspring!

Verlof: wat is dat? Ben alleen nog maar druk geweest met schoonmaken, boodschappen doen, afspraken, gister bij schoonfamilie geweest en de beide oma's. Even laatste rondje Twente gemaakt. Wil echt niet meer zo lang in de auto zitten...

Vanmorgen al weer in ons huisje bezig geweest en daarnet onze Pukkie begraven. :( De grond was eindelijk zacht genoeg. Ze heeft een mooi plekje gekregen achter in de tuin...

Zal zometeen eens de laatste babykleertjes aan de lijn hangen... Raar hoor, al die ieniemienie kleertjes!!!
    En daarna... Koffie zetten voor de heren, die op dit moment een begin maken aan het betegelen van de vloer. Gaat zo mooi worden!

10. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Goedemorgen meiden,

@ Kim: Werkze, misschien komen wij straks nog wel even langs ;) (als D en B op tijd terug zijn van hun weekendje tenminste)

@ Moppie: Toch nog gelukt om de babykleertjes te wassen?! Is dat ook maar weer klaar toch?! Zijn jullie al uit de naam?

Hier vannacht heerlijk geslapen. Ook lekker uitgeslapen vanmorgen. Werd om 10 uur wakker. Toen heb ik Roland ook maar wakker gemaakt zodat hij de hond kon gaan uitlaten. Ik wilde douchen en mijn haar ook wassen, en dat betekend dat ik dan een uur bezig ben. Arm beest, had ie nog langer moeten wachten...

Nu inmiddels beneden en ontbeten... Vandaag komen mijn zus en zwager terug van hun weekendje. Hoop dat ze een beetje op tijd terug zijn. Wil nog even naar de stad om oorbellen te kopen die ik dag en nacht kan inhouden. Gaatjes waren bijna dichtgegroeid. Heb ze vanochtend (na een week aanklooien) eindelijk doorgeprikt gekregen maar ik heb alleen maar lange oorbellen, en die kan ik 's nachts niet inhebben...

Mijn menu voor vandaag:
    O: 200 gram optimel vanille yoghurt
    1 banaan erdoor

T: niks

L: ?

T: 2 mandarijnen

A: 2 bruine pistolets met
    100 gram kipfilet, champignons, rode paprika en uitjes
    1 lepel curry-mango saus

Zonder lunch kom ik dan op 733 kcal.

Liefs

11. steenbokje

Wat slaap jij toch vaak heerlijk uit ;) Ik kan het niet meer. Ben standaard voor 8u wakker sinds ik zwanger ben. Kon voorheen elke dag wel tot 12u in bed liggen :p

We hebben 2 jongens- en 2 meisjesnamen. Uk krijg (net als wij) 2 namen. Ben echt blij met de meisjesnaam, maar kan me nog niet helemaal vinden in de jongensnaam. Ach... went vast wel ;)

Ben vrijdag begonnen met 2 wasjes te draaien 's avonds, en gisteravond nog een was erin gedaan voor we gingen slapen. Die moet ik nu nog ophangen. Dan nog de wikkeldeken en het vestje (zie mn album, prachtig wollen vestje gekregen van mn zus!) wassen maar het vestje doe ik op de hand.

12. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Goeiemorgen!

@moppie, het gaat hier steeds beter, misselijkheid neemt langzaam af, bij Celeno was het ook ineens met 10 wk over, dus ik hoop nu weer.
    Oh heerlijk lijkt me dat die babykleertjes wassen enzo, daar ben ik bij Celeno nooit aan toe gekomen, aangezien meneer veel te vroeg kwam.. ;)

@lovely, idd heerlijk zondag!! vind het ook altijd zo een relaxte dag!

@kimmetje, werkse!

@femke, oh leuk naar de prenatal, vind dat zo een leuke winkel :D speciaal he als je voor het eerst iets voor je kindje kunt kopen! Ik heb ook al een zwangerschapsdagboek gekocht :)

@kaatje, heerlijk he als je kind uitslaapt, celeno wordt ook altijd pas om 9.00 wakker!(soms zelfs later)

@rianne, jammer dat Jurre niet uitslaapt, maar dat is voor kinderen eerder uitzondering helaas...

@melanie, ook heerlijk uitgeslapen! Ja hier hetzelfde probleem met oorbellen, ze gaan steeds irriteren en dan haal ik ze idd s nachts eruit, met gevolg dat je weken zonder oorbellen loopt ;)

Wij gaan zo een kerstboom kopen :D heb er zin in!!!
    En Celeno al net zo, die vindt al die bomen erg mooi!
    Zo gezellig altijd!
    Vanavond om 19.00 is het ook wereld wijd kaarsjes branden voor alle overleden kindjes, dat gaan wij natuurlijk ook doen.
    Denkend aan mijn nichtje :( en natuurlijk alle andere kindjes die veel te vroeg gegaan zijn...

13. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw

14. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Femke ik kan me eigenlijk helemaal niet herrinneren dat ik jou gefeliciteerd heb met je zwangerschap. Ik, schaam me echt, maar nu ik zo terug zat te lezen merkte ik het pas.
    Nou ja beter laat dan nooit ! Gefeliciteerd !!
    Ik kwam erop doordat Butterfly erover schreef. stom hoor, normaal ben ik erg attent.

Ik zag allemaal mooie kerstbomen voorbij komen. De onze staat ook al ! Wat een leuke foto van jou en je dochter mammavanesmee.

Volgend weekeind komen mijn schoonouders logeren en blijven tot dinsdag. Maandag kan ik testen haha ben heul benieuwd of ik het vol ga houden tot ze weg zijn ( dat wil beschuitenman natuurlijk ;))
    Ik hoop zo dat het deze keer ook raak is bij ons.
    Nou vandaag een erg luie dag. Ga ff een tosti maken lekker..

15. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    pfff... ik ben me toch een partij misselijk. Maar heb ook een hongergevoel... misschien ben ik daarvan wel misselijk.

Vriendlief zit hier naast me, borrelnootjes te eten... bah! Alleen de geur al!

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    MamaRianne. kan het wel een keer vragen. Is pas weer sinds de laatste dagen hoor.daarvoor was het ook 7 uur

Moppie, vind het echt knap dat je nog niet gillend gek geworden ben. Ik had met 35 weken echt niet in een verbouwing moeten zitten.
    Moet er nog veel gebeuren ?
    Zou zelf geen jongensnaam kunnen geven als ik daar niet 100% achter staat. Stel dat het niet went en je spijt krijgt

17. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Melanie.. mooi menu heb je vandaag! Je gisteren goed aan je menu kunnen houden? ;) Zou leuk zijn als je nog even kan shoppen vanmiddag.

Kim..Werkse.. Fijn dat de medicatie voor je migraine goed werken.. Denk je wel aan jezelf meid!

Patriesja.. Ik zal vanavond ook een kaarsje branden voor alle kindjes die niet meer hier op aard zijn..:( Veel plezier met het optuigen van de boom!

Femke.. dat was i.d. een latertje. Veel plezier bij Intratuin!

Moppie.. Nog even gezwaaid naar mij toen je in twente was?;)

Beschuitje.. Duim met je mee!:)

Hier een drukke ochtend gehad.. Vrienden van ons kwamen spulletjes die Esmee te klein zijn ophalen voor hun nichtje..Die woont tijdelijk bij hen in huis want haar zus is opgenomen op de Paaz afdeling.. Zielig hoor.:(

Daarna op de fiets naar de brievenbus om kerstkaartjes te posten..

Beneden gezogen en gedweild, de rest van de kerstversiering afgemaakt en 2 wasjes weggewerkt.. Het laatste beddengoed zit nu in de droger dus straks de bedden weer opmaken.

De traktaties voor Esmee zijn ook klaar.

Kan ik morgenvroeg als Esmee op de psz is mooi de ramen van binnen en buiten even lappen.;)

Gisteren heel verstandig geweest en de overbleven taart weggekegeld in de prullenbak.. Deed me zeer toen ik het zag maar wel verstandig.:D

De weegschaal was me dankbaar.. Woog het zelfde als gisteren.. 71.7..

Menu:

O: beker halvolle melk met een zakje brinta en koffie
    T: koffie, water en een reepje kinderbueno
    L: 1 puntjes met kerriesalade en 1 boterham met kipsaté en thee.
    T/A: we gaan om 16.00 uiteten!:p

Schoonouders nodigden ons gisteren uit om mee uit eten te gaan.. We gaan naar een wokrestaurant..Dat was de vorige keer erg goed bevallen.:D

18. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kaatje.. Onze namen zal je dan ook wel te gewoontjes vinden..:)

Wij vonden voor een jongen : Tijs, Rune ( meisje en jongen), Bas(tiaan), Jesse, Job, Lars

Voor een meisje vonden we: Esmee :D, Rune, Suze of Suus ( niet gedaan omdat schoonmams ook Suze heet.. zouden we scheve gezichten krijgen ;)) Lieke , Amber , Yvon ( niet gedaan omdat mijn zusje( yvonne) heet.. blijf het een gave/stoere naam vinden.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    MamavanEsmee. Jep ;) Job vind ik erg leuk maar zo heet het zoontje van vrienden al.
    Thijs te gewoon. Tijn wel leuk maar vind Ferry niet leuk.
    Vind Suus ook wel erg leuk maar een vriendin van me heeft een hond die zo heet.

Hebben nu op zich wel 2 namen,maar sta ik zelf nog niet achter om verschillende redenen

20. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    MvE: leuke foto van jullie!

Butterfly: Zal ik dan ook maar aan een 2e beginnen hihihihih.

Hier: Beetje irritatie aan mijn jukbeen van de zonnebank......bah. Net op visite geweest bij mijn schoonmoeder. Nu weer lekker thuis. Beetje huishouden doen en tussendoor relaxen.

Deel Deze Pagina