10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.

Zag net dat ze de foto hebben vrij gegeven van die gast uit amsterdam. Heel goed ! Blijkt ook veel opgepast te hebben. Het zal verdorie je oppas zijn. Dan mag je alleen maar heel hard hopen dat hij met zijn poten van je kids is af gebleven en deze hier niets van overhouden

2. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Gisteren een stukje van gezien op HvN.....
    Ik werd er zo boos over, zat Harrold al helemaal te vertellen wat ik met zo iemand zou doen als ik zou weten dat hij aan mijn kinderen had gezeten. Had helemaal niets van zo´n kerel nog heel gelaten. Alleen de gedachten eraan kan me zo aan het huilen maken. Ik kan gewoon niet begrijpen dat een man aan kleine kinderen zit. Wat windt zou nou op een zo´n peuter, de kwetsbaarheid? Ik kan er niet bij. Zo iemand is gigantisch ziek, die spoort gewoon niet! Helaas gebeurt het heel erg veel :(.

Weegschaal redelijk, wel een paar ons zwaarder, baal daar wel van want deze eerste week eigenlijk niet echt veel afgevallen.
    Het weekeinde genoten en redelijk stabiel gebleven. Dat is wel mooi. Weer een nieuwe week en heb er weer zin in.
    Deze week wil ik even streng, dus plus niet veel op naar 1200.
    Plus echt op als ik het niet vol ga houden.

Menu vandaag:
    O: beschuitje met halvarine en vruchtenhagel, glas optimel en glas water.
    T: 2 mandarijnen, glas water.
    L: 1 boterham met achterham, 1 cracker met 20 + smeerkaas, opkikker, glas water.
    T: 2 cracottes met appelstroop, glas water.
    A: 125 gram gekookte aardappelen, 200 gram rode bieten, 75 gram rundergehakt, lepel jus.
    T: niets

Hiermee kom ik op 881 kcal, eigenlijk verbaasde me dat.
    Wat ik mag eten lijkt zo veel vandaag, maar is het niet.
    De avond wordt wel zwaar, dus kan nog wel iets nemen wat ik ook ga doen. Denk nog een stuk fruit met een beschuitje ofzow.
    Dan kom ik mooi uit op 1000 vandaag.

Straks komt de bemiddelaar van het gastouderbureau en de oppas en hebben we de evaluatie. Komt helemaal goed.
    Esmee slaapt nog, zal zo vast ontbijten, heb honger.
    Dan even snel de wasmachine aanzetten, toiletten schoonmaken en dan is Esmee wel wakker denk ik.

Tot laterrrr

3. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    O meiden, ik zie er niet uit. die plek onder mijn oog van de zonnebank is nog dikker. het lijkt wel of ik gestoken ben of een goede klap heb gehad. zo ff de dokter bellen.

4. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Hey meiden,

Vanmorgen weer weegschaal op 82.4, niet zo lief dus.
    Vanaf vandaag wil ik echt weer een nieuwe start maken. Heb alleen morgen wel een etentje met oud collega's, hadden we al lang afgesproken maar ivm het slechte weer van laatst ging het steeds niet door. We gaan naar een pannenkoekenhuis van een oud collega van ons, dus moet even kijken wat ik het beste kan nemen.

Gister besloten om met een vriendin zaterdag op stap te gaan, heb er zoooooooveel zin in. Gelukkig wil oma oppassen op haar dochtertje te passen :D
    En vrijdag krijg ik mijn extensions, dus wordt een leuke week! :D

Fijne dag!

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Hier helemaal van slag door het gebeuren in Amsterdam..:(

Ga eerst even de beneden verdieping grondig aanpakken.. Esmee is op de psz.. Honden zijn al uitgeweest dus heb nog ruime en uur.. Dan trakteren op de psz..:D

Weegschaal was lief na het etentje gisteren.. + 300 gram.. Zat vanmorgen op 72.0 precies en dat na het weekend!:)

6. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemorgen lieve meiden!

Hier is een verdwaald schaap :):) Ik heb de laatste dagen wel meegelezen maar had echt geen puf om te schrijven maar vanaf nu wil ik het weer netjes oppakken.;)

Ga niet reageren op iedereen maar ik wil mamavesmee feliciteren met haar grote meid!
    Wat is ze verwend :D

Niet super veel geslapen vannacht onze katten moesten een keer boven slapen en die lagen eerst lekker te slapen op het voeteneind maar rond een uurtje of 04.30 gingen ze achter elkaar aan rennen :$:D

Ik ga eerst mijn man wakker maken en dan gaan we weer huishouden doen en klussen!

Tot straks lieve meiden!

7. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Wendy, en wat zei de ha?

@Misbruik, walgelijk gwn.

@MvE, nog van harte met je meisje.

@Zustertje, hier ook een verdwaalde schaap die zich gisteren melde. Klus/poets ze!

@Butterfly, succes bij de evaluatie.

@Hier, een kilo zwaarder grrrr. Mijn kleine is nog steeds snotverkouden en ik ben op, gisterennacht niet geslapen doordat ze het nodig vond om om 3u op te staan en niet kunnen slapen. Ze hoestte haar longen eruit. Vanochtend wezen sporten maar na een uurtje alweer naar huis gegaan omdat ik op was en me ook niet goed begon te voelen. Zo ff liggen als ze op bed ligt, daarna samen lunchen.

8. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    HvJ: Heb om 16.30 uur een afspraak bij de dokter. Om die dikke vochtbult heb ik een tindelend doof gevoel en dat is nu helemaal uitgebreid naar mijn neus, wenbrauw en wang........voel me ook helemaal niet lekker maar dat kan ook komen doordat ik me druk loop te maken misschien.

9. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Wendy, hoop dat de ha er wat aan kan doen en ook weet waardoor het allemaal komt. Beterschap ermee!

@Hier, kleine ligt te slapen en mijn lunch zit achter de kiezen. Ik ga liggen op de bank, mijn hoofd bonkt steeds harder

10. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Zooo, evaluatie gehad, gaat hardstikke leuk en perfect allemaal van beide kanten. Maar had niet anders verwacht.

@Wendy, oh balen meid!! Beterschap.

@Mamavesmee, en was het trakteren leuk? Wat voor traktatie heb je gemaakt? Of heb je het wel verteld maar heb ik het gewoon gemist.

@Kimmetje, zo, leuke dingen in de planning zo te lezen.

@HVJ, jij ook beterschap meis. Je hebt vaak last van hoofdpijn he. Drink je voldoende?

Hier sta ik de lunch te eten.
    De ochtend gehad en precies aan het menu gehouden.
    Heb alleen nog wel trek, maar moet mijn opkikker nog opdrinken.
    Moet zo even wat telefoontjes plegen, heb al gezogen, wasmachine draait voor de 2e keer, de rode bieten staan op, zo even aardappels schillen, en bladibladibla..... druk druk druk dus weer op de maandag.
    En dan even weer op zolder bezig......

Als Esmee vanmiddag wakker is en Maureen heeft de fles gehad wil ik even naar het dorp. Moet luiers voor Esmee halen, melk voor Maureen en wat kleine dingen. Dus hopen dat Esmee op tijd wakker is. Anders fiets ik half 5 wel even snel heen als harrold thuis is.

Ik ben weer weg!!!!!

11. MamavEsmee

Wendy.. Hopenlijk is het snel weer over!;)

HVJ.. heftige nacht achter de rug.. Stoer dat je toch bent wezen sporten..Jeetje, nog steeds zoveel last van hoofdpijn?

Butterfly.. Lekkere drukke ochtend gehad begrijp ik? Fijn dat het evaluatiegesprek goed ging..Knap dat je je aan zo'n karig menuutje kunt houden!

Femke.. Werkse vandaag! Lekker menu heb je..

Zustertje.. Bedankt voor je felicitatie!! Je man nog niet weer aan het werk? Wanneer komen de foto's van de babykamer?;)

Was even uit mijn hoofd..

Drukke ochtend gehad. Beneden alle vlaggetjes en Ballonnen opgeruimd, alles goed schoongemaakt..Oud papier/ plastic en glas opgeruimd.

Daarna trakteren en boodschappen halen.. net nog even een wasje gevouwen en de auto van buiten schoongemaakt. Moet ook nog even door de wasstraat maar weet niet of ik daar vanmiddag wel zin in heb..:)

Menu:

O: beker halvolle melk met brinta
    T: 1 reepje kinderbueno en vanille koffie
    L: 3 boterhammen 1x pindakaas, 1x light salami en 1x hagelslag en bekertje karnemelk.
    T: appel
    A: gekookte aardappeltjes, verse wortels en sperzieboontjes en een rundervinkje.

Totaal: 1300

12. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    die viezerik ....... ik hoop dat ze toch echt soms weer lijstraffen terug gaan invoere.... !#^$&^!^
    zal je kind maar zijn !!
    echt zooo ziek

verder sorry sorry sorry dat ik er wat minder ben heb het ook zo druk !
    zo weer op kraamvisite .. leuk leuk meisje is echt net geboren !
    gewicht is ok ! heel netjes !

MvE wat een super foto van jou en esmee op haar verjaardag ! wat zijn jullie toch knapperds

13. MamavEsmee

Butterfly.. Esmee heeft getrakteerd op een zakje knijpfruit en een zakje haribobeertjes verpakt in Cellofaan met een kaartje er aan.. Hoera, Esmee 3 jaar met een afbeelding van pipi en daar aan een ballon.:)

14. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Butterfly: Drukke dag vandaag!

@Wendy: Wat zei de dokter?

@Kim: In het pannenkoekenhuis zijn ook wel magere pannekoeken, dus komt helemaal goed!

@MvE: Gaat goed met op gewicht blijven!

@Zustertje: Huis weer klaar?

@HvJ: Zo’n gebroken nacht breekt je dan helemaal hé? Zeker als je zelf ook niet fit bent.

@Emma: Druk programma dus, veel plezier met kraamschudden.

@Hier: Lekker op tijd thuis van het leveranciers bezoek. Was niet tevreden, dus had het snel gezien. Geen lunch gekregen daar, beetje raar, dus op het tankstation maar een broodje gehaald. Wel veel te laat gegeten en daar voel ik me niet lekker op. Had gelukkig vanochtend als tussendoortje wel iets gegeten.
    Nu even lekker op de bank en straks m'n rapport nog even schrijven. Merk dat ik veel sneller moe ben als anders.

15. MamavEsmee

Emma.. druk druk meid.. Thank's voor het complimentje.. Nog geen ongi?? ;)

femke.. Slecht dat je geen lunch kreeg! Je lichaam werkt hard voor de komst van het kleintje in je buik.. Pak je rust wanneer je merkt dit nodig te hebben..

Hier vanmiddag netjes een appel en veel water op.. Erwin smste net dat door de sneeuw hij later komt. Heb nu al honger.. Denk dat ik nog maar een appeltje schil..;)

16. zustertje

Iedereen weer druk bezig geweest met werken/huishouden/kindjes...
    Hier is alles weer aan kant lekker hoor nu heerlijk op de bank relaxen zo tegen half 6 nog even 2 planten ophalen bij de bloemist en dan zuurkool stamppot met rookworst maken en lekker eten.

@Butterfly fijn dat het zo goed gaat met de gastouder! Wanneer moet je weer aan het werk? eind januari of nog later?
    @Mamavesmee foto komt pas als het een eind klaar is en nu kunnen we even niet verder omdat de verwarming eraf moet en wat leidingen veranderd worden (doet mijn broer zijn schoonvader)
    en dan kan mijn man gaan behangen.
    @Femke vervelend dat je geen lunch kreeg misschien voor de zekerheid nu je zwanger bent een paar boterhammen meenemen?
    @Moppie hoe is het met jou? Heb je al een beetje uit kunnen rusten?
    @Kimmetje ga je lekker pannenkoeken eten of begrijp ik het verkeerd? Je maakt wel erg veel uren per week zeg rustig aan doen hoor.
    @Emma hopelijk heb je snel een positieve test zou wel een super einde van het jaar zijn!
    @HVJ vervelend dat je zoveel last van hoofdpijn hebt!
    @Lovely hoe is het met jou? Was je nu aan het solliciteren of niet?
    @Melanie hoe is het met jou weegschaal nog een beetje lief zo na het weekend? Balen dat je mannetje weer niet mee doet schiet niet op haha.

19 januari hebben wij de 20 weken echo (ben dan wel bijna 22 weken zwanger maar goed anders ging het niet)

17. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Femke: ik zit nu in de wachtkamer. Het is wel ietsje minder maar nog steeds dik en rood en eromheen beetje doof gevoel....jullie horen het zo.

18. zustertje

@Wendy wat vervelend! Hoe ben je daaraan gekomen? Hopelijk is het niks ernstigs!

Echt super lief net stoppen mijn ouders voor ons huis en komt ze met een doos aanlopen met een heel mooi kerststuk (staat op de voorkant van de intratuin folder)
    Gisteren zei mijn ma dat ze dat van mijn pa zou krijgen ik zei tegen mijn pa krijg ik er ook een hij zei is goed hoor en net kwamen ze er al een brengen ze gingen er ook nog een bij mijn schoonzus brengen.

19. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MvE: Sneeuw? Hier is het nog droog.

@Wendy: En?

@Zustertje: Had idd boterhammen mee moeten nemen, gelukkig wel tussendoortjes meegenomen. Maar gewoon raar dat ze geen lunch serveerden, da's wel gebruikelijk. Spannend de 20 weken echo! Duurt nog wel lang hé? Wa tlief van je ouders!

@Hier: Niets meer gedaan, zit bijna te slapen op de bank. Ga zo maar eens koken. Heb m'n calorietjes uitgerekend en kom vandaag op 1250 zonder iets bij de thee vanavond. Hangt eraf of ik dan nog honger heb of ik nog iets neem.

20. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Patriesja: wat goed om te horen dat het beter met je gaat. met hoeveel weken is Celeno gekomen?

@Kaatje: ik werd ook bijna gek, maar heb me er nu bij neergelegd. het is niet anders. kan wel op mn kop gaan staan maar dat verandert de situatie hier niet...
    Vriendlief is nu weer die kant op om de vloer te tegelen. gister hebben ze ong. 1/4 van de woning gedaan. Hopelijk komt het deze week af. Zal morgen wel weer mee gaan die kant op om mee te helpen.

@MvE: heb vanaf de A1 naar je gezwaaid!

@Butterfly: ai, tandjes... hopelijk zijn ze snel door en ben je er snel ook weer van af!

@Melanie: al weer in orde meis?

@Hvj: ook al een zieke meid in huis. sterkte!
    Hoe is het nu met jou? Je bent al weer bijna 30 weken zwanger!!!

@Zustertje: Jammer dat jullie de 20w echo zo laat hebben, kon je die niet verschuiven?

@Emma: was het nou al testtijd voor jou of heb ik de deadline al gemist?

@Hier: Ik ben te druk geweest de afgelopen dagen volgens mij... Heb barstende koppijn, de hele dag al, en voelt alsof ik de hele dag door had moeten slapen. Was al vroeg op, maar later nog even gaan liggen. Helaas vond onze kat dat geen goed idee, die haalde de slaapkamer overhoop, dus ben er weer uit gegaan en op de bank gaan liggen. Zit nu voor het eerst vandaag rechtop. Pfffttt heb echt geen energie vandaag!

Deel Deze Pagina