@Moppie Balen dat je je niet echt goed voelt! En heel veel suc6 met verbouwen/verhuizen hopelijk mag alles klaar zijn voordat jullie kindje geboren wordt Ik vind het niet erg hoor de 20 weken echo zo laat kan niet anders dus dan houd het op. Ik vind het veel fijner om het hartje te horen kloppen van ons kindje dan een echo waarom weet ik niet maar een echo zegt me niet zo heel veel eigenlijk. Net lekker gegeten en zit nu lekker met 2 grote mokken thee op de bank Tot straks meiden,
Hallo Man drukke dag gehad op het werk. Ook niet alles afgekregen.maar alles wat vandaag de deur uit moest is gelukt. Morgen lekker vrij. Wendy, en hoe was het bij de dokter ?
Hey meiden, Sorry, heb geen puf om te reageren. Vandaag een superdrukke dag gehad. En ben nog steeds niet fit... heb het gevoel dat ik de marathon gelopen heb. Op de een of andere manier ga ik ook altijd snaaien als ik me niet fit voel... ging vandaag dus ronduit slecht. Mijn appel was rot van binnen. Heb in plaats daarvan, 3 kletskoppen, een paar kerstkransjes (schuimpjes) en drop gehad. Nu gigantische koppijn en geen zin om te koken. Kan Roland dadelijk weer zeuren als hij thuis komt dat ik nog niet aan het eten begonnen ben... pfff... ik ben blij dat ik even zit! Sorry voor mijn geklaag meiden!
Nou.....de dokter kwam niet eens achter haar bureau vandaag om te kijken. Ik heb niets gekregen voor plek (ja, koel houden zei ze) en het brand en jeukt nu en is nog steeds dik en rood. Maar ik wel een verwijskaart gekregen voor de dermatoloog. Ben toch ergens allergisch voor. Ik heb namenlijk een beetje hetzelfde sinds 2 maanden op mijn oogleden als ik oogschaduw heb gebruikt. Ik weet dus niet of dit van de zonnebank is of van rouge. Maar blij wordt ik er niet van....ik zie er niet uit. Collega's begonnen er al grapjes over te maken of ik alles nog goed gaat thuis....Gelukkig is de kerstborrel in het thema gemaskerd bal hihihih.
Hoi meiden @moppie, Celeno is net voor de 34 wk geboren. Een troost meid, De dag dat ik bevallen ben, was ook de dag dat we verhuisd zijn en het is helemaal goed gekomen @misbruik kdv, gelukkig is het geen invalkracht die bij ons heeft gewerkt... maar het was natuurlijk wel het gesprek van de dag op het werk. Sorry meiden ik ben kapot, weinig geslapen vannacht, gelukkig morgen vrij.
@Moppie: Rustig aan doen meis! @Zustertje: Jullie hebben een angelsound hé? Dat bevalt dus goed? @Kaatje: Lekker een vrije dag morgen! Geniet ervan! @Melanie: Rot dat je je nog steeds niet lekker voelt! Heb je al best lang of niet? @Wendy: OK, dat vindt ik wel raar. Ze had toch wel even goed mogen kijken, gelukkig mag je door naar de dermatoloog. @Hier: 1e deel kerstkaarten geschreven. MvM komt zo, heb al in een bekertje gepiest, maar ben wel super zenuwachtig voor de test. Ik las hier op het forum net iemand die negatief teste bij MvM (met 4w3d, maar goed)... Pff, spannend. Hoop dat de test snel posi wordt...
Patriesja.. Gelukkig niet bij jullie werkzaam geweest..Wat een toestand he?! Ben er kapot van.. Moppie.. Verstandig dat je gewoon je rust pakt..Laat die vent van je maar zeuren! Zustertje.. Lief zeg dat jullie een kerststuk kregen! Wat voor kleur behang komt er op de muur? Wendy.. nouja zeg! Leuke dokter heb je. Gelukkig wel een doorverwijzing gehad. Femke.. Prima dagje toch?! Neem nog maar wat lekkers bij de koffie. Is goed voor jou en de beeb! Melanie.. beterschap. Toch geen friet gehaald he? ****** Hier een onwijze drang naar zoet.. Heb al 2 handjes tum tum op.. Ga zo mijn zinnen even verzetten onder de douche.. Daarna de vaatwasser uitpakken en thee drinken. Hopenlijk is de zoettrek dan over..
@Mamavesmee wij zijn op zoek naar hollands behang maar is er bijna niet erg jammer... Waarschijnlijk wordt het rood met wit geblokt behang is ook erg leuk en dan gaan we met leuke hollandse stofjes alles aankleden. Hier ook erg veel zin in zoet! Vooral taart @Femke ja wij hebben de angelsound en luisteren nu vanaf 10 weken en 4 dagen elke dag even het hartje Is zo leuk om te horen! Eigenlijk moet je het niet voor de 12 weken doen omdat je veel kans hebt dat je het nog niet hoort @Melanie balen dat je je niet lekker bent hopelijk knap je snel op! En nog gekookt of niet? @Patriesja hoe is het met de kwaaltjes? Veel last van of niet? @Kaatje hoe is het met de misselijkheid? Heb je nog andere kwaaltjes of valt het mee?
2 handjes? wat dacht je van een hele zak? hier al bijna een hele zak honingdropjes achter de kiezen O: kwark met muesli en suiker T: 2 appels L: 2 beschuitjes met kaas en 1 met gestampte muisjes T: dropjes A: restje chinees van gister T: dropjes... Ben kleertjes aan het uitzoeken, opvouwen, opruimen, deel in de luiertas. Ukkies tasje is dus al gepakt voor het ziekenhuis. Alleen nog jasje en wikkeldoek wassen (nu aan het doen) en dan is die tas helemaal klaar. Mijn tas... zucht... moet ik echt eens gaan pakken! Morgen mezelf een trap onder mn kont geven en pyama halen (slaap altijd in topje) en van die oma onderbroeken Ik zal even wat fotootjes van alle kleertjes in mn album zetten, leuk leuk!
Net een spijkerbroek + shirtje besteld op bellyfasion.nl . Hopen dat het past hebben vrijdag kerstborrel op Ferry zijn werk en wil er dan wel een beetje leuk bij lopen natuurlijk Wendy, hoop dat je er snel weer vanaf bent Femke, mooie test van moeders voor moeders ? MVE, ow lekker tumtum Zustertje, Even afkloppen maar misselijkheid is er zo goed als niet. toevallig vanochtend heel erg. Maar zonder overgeven. Verder alleen misselijk als ik niet op tijd eet of heel moe ben. Verder kan ik geen koffie verdragen ( afkicken dus ) zelfs de geur niet. Af en toe gevoelige borsten en bandenpijn. En nu begin ik helaas last van mijn bekken te krijgen. Op en top zwanger dus Hoe voel jij je ? Moppie, schiet nu op he.
@Femke Dat is echt een super mooie test! @Kaatje ik voel me eigenlijk erg goed heel af en toe 's avonds nog misselijk maar niet meer zoals de eerste 14 weken gelukkig Goed zo dat jij je zo zwanger voelt altijd fijn! Heb je deze week weer een echo?
Mooie test Femke!! Goed dat je mee doet aan MvM.. Zustertje.. heb je al een mooie buikfoto? Kaatje.. Als je je kleding binnen hebt wel showen he? Moppie.. Gelukkig waren die 2 handjes de laatste uit de pot. Honingdrop is jummie.. Ga even in je album neuzen.. ****** De drang naar zoet was niet weg dus net een bekertje warme choco op.. Nu is het klaar! Kom nog netjes uit vandaag! De weegschaal was net nog lief..
@Mamavesmee dan zal de weegschaal morgen ook wel lief zijn hoor! Ik heb wel buikfoto's maar daar zie je eigenlijk nog niks op Pas ook gewoon mijn eigen rokjes nog als mijn buik echt goed gaat groeien plaats ik een buikfoto
mve, tuurlijk ! Hier net gedouchd. Nu in bed.ga nog even een schaaltje vla halen. werd vanacht misselijk wakker. denk van de honger
Hey meiden, Dat wordt over een tijdje een grote babyboom hier, gezellig Hier de weegschaal weer wat liever, 4 ons eraf. Nog 1.5 te gaan zodat ik weer op mijn oude gewicht zit. Vanavond dus een pannenkoekje scoren (zijn de grootste van brabant) maar meestal krijg ik het niet op. Ga het overdag heel karig houden, dan valt het misschien nog mee morgen Fijne dag!