Goedemorgen dames, Vandaag weer een drukke dag vemoed ik, alle inkopers vanuit de hele wereld zijn vandaag bij ons op kantoor. We hebben altijd veel dingetjes met ze te bespreken. Voordeel: het is wel heel gezellig op kantoor, we zien sommige van deze mensen maar heel sporadisch omdat ze in Engeland, Frankrijk of India wonen. Heb er wel zin in. De weegschaal gaf vanochtend een halve kilo minder als gister, een correctie op het weekend denk ik. Ik ben nauwelijks misselijk meer, dus het eten gaat goed. Moet alleen zorgen dat het niet te goed gaat Menuutje voor vandaag: O: Bb met halvarine en halva jam T: Bb met smeerkaas en ham L: 3 BB met kaas, smeerkaas en ham T: Appel en 2 taai taai A: Burrito's T: Geen idee, maar heb nog zoveel Sinterklaas lekkers dat dat vast goed komt Fijne dag allemaal!
Goedemorgen, Gisteren geen tijd meer gehad om bij te kletsen. Wat een drukke middag hier zeg, ben lekker op zolder bezig geweest, helaas sneeuwde het dus ben ik niet meer te wandelen geweest. Toen Harrold thuis kwam snel met de auto op pad geweest. Was even in de action en mijn zusje werkt daar, die had me een poosje niet gezien en ze zei "wat kun je het al goed zien dat je afgevallen bent". Jippieeee......dat is nou leuk he, als je net beizg bent en iedereen ziet al zo snel resultaat. Mijn menu ging de hele dag goed. Was erg karig, dus heb bij de thee een pakje liga evergreen genomen. En zat toen nog op 1000 kcal. Komt manlief met chips aan , op zich niet erg, kon best een beetje hebben. Maar het werd iets meer, ik was dus zoooo bang voor meneer weegschaal. Maar toch een halve kilo eraf . Tsjeeee, Maureen net de fles op, en nu alweer huilen en ik hoor nu Esmee ook. Okeeeeee.... weer werk aan de winkel hier. Weer een drukke dag. Maureen gaat straks in bad, even de boel opruimen hier, en weer die WAS. blegh.... Vanmiddag naar het ziekenhuis toe. Voor de longarts, we maken een plan de campagne wat betreft de onderzoeken voor mijn "astma". Ben benieuwd hoor. De oppas komt voor Esmee en Maureen...... oehhhh spannend. Moet er even door heen, maar zie er niet tegenop. Meiden, ik ga aan de slag hier. Mijn menu kom ik later posten.
Goeiemorgen allemaal! Ik kom later kletsen, moet nu opschieten, ga zo ff met me moeder shoppen Fijne dag iedereen!
Goedemorgen meiden, Hier gisteren niet meer gekookt. We hebben een blik soep warm gemaakt en een paar pistoletjes afgebakken. Ik snap echt niks van de weegschaal hier. Zaterdag een slechte dag gehad, was 9 ons aangekomen. Zondag ging goed, niks eraf. En nu, na gisteren weer 8 ons erbij. Goed ik heb gisteren wel iets extra's gehad. Maar van een paar schuimpjes en dropjes kom te toch niet bijna een kilo aan?! Water drinken gaat momenteel ook niet goed. Haal amper 1 flesje (= 750 ml) per dag. Terwijl ik er eerst met gemak 2 leegdronk... zou het dan daar aan liggen? Nouja... december word helemaal niks meer. Kerst en oud en nieuw komen eraan. En as zondag (19e) zijn Roland en ik 5 jaar samen en gaan we uit eten. Ik wil wel proberen om stabiel te blijven (dat zal wel lukken, want ik blijf sinds september al op dit gewicht hangen), maar afvallen zal m wel niet meer worden. Ik denk dat ik me maar moet richten op een nieuwe start op 3 januari 2011... dan zijn alle moeilijke dagen weer achter de rug. En ga ik volgend jaar voor de laatste 10 kg. Mijn menu voor vandaag: O: 2 vitalu volkoren crackers 10 gram appelstroop 1 beker optimel drink T: niks L: 3 meergranenboterhammen met 1 banaan 1 beker optimel drink T: 2 mandarijnen A: 3 taco's met sperziebonen, gehakt en tomatensaus Zal zo even mijn calorieen uitrekenen. Zo even naar de winkel. Moet wat schoonmaakspul halen. Paar flessen azijn voor de waterkoker en koffiezetters te ontkalken enzo... Net al de was gevouwen en gestreken, dus dat is maar vast klaar. En dan straks hier in huis maar een aan de gang. Wat kan een hond in 1 weekend er een puinhoop van maken zeg. Wat een haren en viezigheid. tot straks!
Hier een dip..... niet qua eten hoor, dat gaat wel goed. Maar slaap vanaf het weekeinde al slecht. Maureen schoof gisteravond ook met haar voedingen. Normaal een soort van huilmoment vanaf 19.00 tot 21.00, en gisteravond begon ze er om 23.00 mee dus slapen...... om 01.00 lag ik nog wakker. En om 06.00 was ze weer wakker en aangezien ik Esmee ook heb kan ik niet meer verder slapen, kan even gaan liggen maar Esmee is 07.00/ 07.30 ook wakker dus het heeft geen zin meer dan. Esmee vanmorgen weer wat aan het jammeren, Maureen is wat rumoeriger dan anders. Blegh!!! Ben blij dat ik zo naar het ziekenhuis moet, er even uit!! Kan me een leuker uitje bedenken , maar dit is heel wat whahaha. Ik moet afsluiten, ik hoop vanavond nog even te kunnen komen kletsen. Maar zal wel tegen etenstijd terug zijn, en dan de kinderen weer, en mijn vriendin komt vanavond even langs. Zucht...... waar is de tijd voor mezelf, ECHT voor mezelf.... In de kerstvakantie heb ik een paar uitjes gepland, lekker dagje sauna met een vriendin, uit eten met mijn zusje en naar de film, dagje winkelen met Harrold. Ben er echt aan toe..... Geniet echt van mijn gezin en de kinderen, maar ben het nu even zat. Komt ook door die korte nachten. Dan wil je eens op tijd naar bed, maar dan denkt Maureen er heeeeeel anders over. Straks in de auto lekker de radio op volume luid en lekker meebleren op de liedjes. Heerlijk
@ Butterfly: ik kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit. Een mens moet gewoon fatsoenlijk kunnen slapen. Jullie hadden zo'n mooi ritme met z'n allen. Hopelijk heb je dat ritme gauw weer terug. En heb je ook wat meer tijd voor jezelf. Succes in het ziekenhuis! Knuf! Hier inmiddels de boodschappen binnen. Stond in de winkel en toen bedacht ik me dat het afwasmiddel ook op is. was nog in de aanbieding ook. 2e voor de halve prijs. Dus ik 2 flessen meegebracht. Blijkt roland ook al een fles meegebracht te hebben. Nu dus 3 flessen staan (terwijl we een vaatwasser hebben, en het dus maar zelden gebruikt)... achja... gaat niet over de datum dus dat scheelt... hahah Waterkoker en koffiezetter zijn ontkalkt (bah... wat stinkt die azijn toch)... En de lunch inmiddels ook achter mijn kiezen. Ik zal eens aan de keuken gaan beginnen. tot straks
Femke.. Leuk om iedereen vandaag op het werk te zien! Fijn dat het eten je weer goed smaakt! Emma.. En??? Kaatje.. vandaag een lekker dagje vrij? Hoe staat het met de misselijkheid? Hoe is het met Levi? Melanie.. En dan denk je dat je een vrije dag hebt he?! Honden kunnen i.d. veel troep maken..Wij hebben 2 kleintjes maar moet bijna elke dag wel stofzuigen en dweilen. Helemaal met een kleintje over de vloer. Geniet met mate van al het lekkers en i.d. weer oppakken in het nieuwe jaar! Blijf je wel gezellig meekletsen? Patriesja.. Staat de boom mooi?? Hoe is het bij jou met de misselijkheid? Jij werkt toch ook in Amsterdam? Hoe is het bij jullie op het kdv. Butterfly.. Die nachten met minder slaap breken je snel op he? Kun je niet liggen als Esmee ook even slaapt? Het huis dan maar even laten voor wat het is? Succes in het ziekenhuis vanmiddag! Moppie.. Fijn dat je je weer wat fitter voelt. ***** Ik ben nog steeds helemaal onder ste boven van wat er in Amsterdam aan de hand is.. Vanmorgen met Esmee naar het CB geweest.. alles was prima. Ze wou alleen niet tekenen. De rest was prima. Haar ogen zijn erg goed zei de arts. Betreft het avondeten.. Niet dwingen, wel aanbieden. Menu: O: 2 boterhammen met 1x kokosbrood. T: appel en een 1/2 kopje chocomelk. L: 1 beker melk met zakje brinta en 1 boterham met leverworst. T: 2 kopjes koffie en ? A: Gekookte aardappelen met witte bonen in tomatensaus en rundersteak. Nog genoeg over voor wat lekkers. Vanmiddag even 2 mooie kerstkaarten kopen voor mijn ouders en schoonouders.. Koop altijd van Hallmark de wishes kaarten.. zijn zo mooi.
Hier alles goed idd lekker vrij. Eigenlijk zo goed als geen last van misselijkheid ( maakt me ook wel weer onzeker hoor, net als het zeurderige gevoel in mijn buik nu.... ) Levi is weer helemaal opgeknapt alleen poepie chago vandaag. Esmee weer helemaal goed gekeurd Erg he dat van a'dam
Butterlfy: Goed dat je binnenkort ff mama tijd hebt ingepland! MvE: Fijn dat alles goed was. Ik moet 12 januari weer. Ik twijfel of ik weer moeten beginnen over het slapen van Dane. Ben bang dat er weer wordt gezegd dat het een gewenning is dat wij naar hem toe gaan als hij huilt en hem in bed nemen. Of dat we hem maar moeten laten huilen.....ben er de vorige keer ook dus niet over begonnen. Want verder doet hij alles goed. Hier: Nog steeds een dik, rode plek met vocht eronder op mijn jukbeen. Ben echt blij dat het donderdag een gemaskerd bal is hihih.
Zo ziet het er nu uit. Je ziet het niet heel goed maar dat rode is echt een vochtkussentje, het ligt er op. Voelt ook raar aan het je er op drukt.... Heb ook nog een foto van gister maar ben echt lelijk daar hihi. Bekijk bijlage 114899
@ Wendy: Gelukkig gaat het al wat beter met je oog. Op de foto lijkt het meestal minder erg dan het is. Hopelijk ben je er met een paar dagen helemaal vanaf. @ MamavEsmee: Ik blijf nog wel meekletsen hoor. Ik blijf nog wel menu's plannen en probeer me eraan te houden. Maar lukt dat niet... dan niet. En vanaf 3 januari ga ik weet echt aan de gang. Hier inmiddels een schoon huis. Helemaal hondenhaarvrij! Nu heb ik geen zin meer om nog iets te doen. Even lekker zitten en proberen een flesje water leeg te drinken...
Wendy.. op foto valt het i.d. mee.. Gelukkig mag je een masker op.. Ik zou er op het CB dan niet over hebben. Zorgt alleen maar voor frustratie. Melanie.. Gezellig dat je blijft.. Kaatje.. Oef.. Levi dus niet in zijn hum.. Ja, heel erg wat er gaande is.. Elke keer als ik er over hoor/lees draait mijn maag om. **** Hier lekker gewandeld ( esmee op de fiets) geslaagd voor kaartjes, kaarten hanger ( voor langs het raam) En een pomp met zeep voor Esmee. Kan ze lekker badderen. Eten is bijna klaar!
@mve, ja werk ook in a'dam op kdv, eigenlijk niet zo ver van waar het gebeurd is. Er was gister ook een groot overleg tussen alle leidinggevende van onze kdv's over deze zaak. Hopelijk heeft hij nooit voor onze stichting ingevallen, ik ken hem gelukkig niet. Onder ouders wordt er natuurlijk ook veel over gesproken. Een moeder van mijn groep had zelfs voordat ze bij ons plek had een advertentie voor oppas geplaatst en daar had deze vent dus op gereageerd gelukkig vond ze hem een beetje vreemd! Gelukkig kan ik al iets normaler eten, s morgens wel beetje misselijk en avondeten lukt ook niet al te best, maar het gaat vooruit! Ohja de kerstboom staat sinds zondag en Celeno vindt hem prachtig @butterfly, dikke knuff voor jou meis!!! @wendy, gelukkig gaat t al iets beter met je oog! @melanie, decembermaand is ook geen maand om af te vallen
O: kwark met muesli T: 2 beschuitjes met kaas L: 2 kleine saucijsjes, 1 aardappel, sperziebonen T: 3 appelflappen (bladerdeeg is niet handig om in huis te hebben!) A: tosti kaas/ui Even snel mobiel bijgelezen. Reageer later! Nu eerst een poging doen om 'veilig bevallen' te lezen