10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha veilig bevallen. Kunnen ze niet iets verzinnen dat pijnloos bevallen heet ?

Ik ga straks voor de laatste keer naar de BBB.
    Afgelopen weken niet geweest door moe/misselijkheid. En opgezegt per 31 dec.

2. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Butterfly: Super man, lieve weegschaal! En.. Kan me best voorstellen dat het heel druk is met de 2 kleintjes! Goed dat je Butterfly time inplant.

@Moppie: Rustig aan doen hé! Veilig bevallen? Wat moet ik me daar bij voorstellen?

@Melanie: Balen dat er niets af is! Jammer dat het nu niet meer lukt maar december is ook wel heel moeilijk. Vies is dat het, onkalken met azijn, werkt wel als een tierelier.

@MvE: Fijn dat alles goed was met Esmee.

@Kaatje: Lekker een vrije dag! Gelukkig minder misselijk!

@Wendy: Wanneer kun je naar de dermatoloog dan?

@Patriesja: Ieks, da’s wel freaky, blij dat die moeder dat niet gedaan heeft!

@Hier: Leuke dag met alle inkopers. Wel heel erg m'n best moeten doen om alle lekkere dingen af te slaan. Voorbijgekomen: chocolaatjes, muffins, speculaasjes, nog meer chocola. Heb niets genomen!:)
    Net thuis het biocon bakje leeggegooid en ik wordt me toch een portie misselijk. Moest bijna overgeven. Nu is het weer over...
    Menuutje voor vanavond in de war gegooid, we zijn allebei bekaf door de drukke dag, dus we eten pizza vanavond.

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Even snel lieve meiden!

Ben nu uurtje thuis en heb een taart gemaakt,spagetti gegeten en gedoucht en nu moeten we weer weg misschien kom ik straks nog even...

Fijne avond allemaal!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Femke, netjes dat je overal afgebleven bent !

5. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @kaatje, ik had dat 2 weken geleden ook, ineens minder misselijk en een zeurend gevoel hele tijd in me buik, je voelt je gelijk dan weer zo onzeker he?
    Veel plezier bij BBB!

@moppie, ik heb nu duik in je weeen besteld, ben benieuwd!

@femke, ja idd het zal je oppas maar zijn! :$
    Netjes hoor dat je alles hebt laten staan!

@zustertje, hmm zelfgemaakte taart!

6. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Femke: Super dat je van alles af hebt kunnen blijven! Petje af meid!

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Patriesja.. Gelukkig dat deze man niet bij jullie ingevallen heeft.Wat een griezel he?! Celeno vind de boom dus mooi.. Esmee vind het ook allemaal prachtig! Fijn dat het met de misselijkheid goed gaat!

femke.. Knap dat je van alles af hebt kunnen blijven.. geniet van je pizza..

Kaatje.. Haha.. pijnloos bevallen.

Moppie.. veilig bevallen is een leuk boek! Had er door het boek echt zin in.. helaas toch een ks geworden.;) Mooi menu toch?

Zo.. hier alles weer aan kant.. Had eigenlijk nog even willen stofzuigen. Maar zo vies is het hier gelukkig niet. Trek straks als Erwin en de honden aan het wandelen zijn de swiffer en dweil er even door. Is het ook weer netjes.:D Vaatwasser is al uitgepakt en de was draait..

Nu lekker zitten..

8. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Kaatje: tsjah... helaas heet het boek zo, net als "veilig zwanger" ofzo. schijnen wel goede boeken te zijn! de eerste paar blz. waren ook erg helder, leuk geschreven, maar helaas... bevallen doet pijn!!
    Hoe was het bij de BBB?

@Femke: het is een boek van Beatrijs Smulders. Google daar maar eens op. Zij schrijft blijkbaar DE boeken voor tijdens zwangerschap/bevalling ;)
    Wat voor werk doe je eigenlijk, dat je zo vaak op reis bent etc.

@Zustertje: geniet van je taart!!

@Patriesja: deze wee komt nooit meer te-rug! << volgens mij ga ik die mantra maar in mn hoofd prenten om ze allemaal weg te puffen... Laat me even weten wat je van het boek vindt, misschien bestel ik m ook nog wel (als ik nog tijd heb)

@MvE: ik ben benieuwd, krijg nu wel echt zin om te gaan lezen maar heb echt ff de energie niet. Ga zo nog maar een paar blz. proberen...

@Hier:
    Geen zin gehad in schoonmaken. Emmer sop gepakt en toilet gedaan, en de rest was eigenlijk nog super schoon van mijn enorme poetsbui van vorige week... Wel overal een doek over de deuren/handgrepen gehaald, maar heb gewoon geen zin meer om te soppen. Morgen stofzuigen en de badkamer doen.
    Mijn menu is uitgebreid met een mars en een glas cola. Was even naar de Welkoop om kattenvoer te halen (alle brokjes waren op!) en daar lagen ze bij de kassa :p Daarna bij de C1000 wat aanbiedingen gehaald, morgen de weekboodschappen denk ik, misschien... als ik zin heb :p Moet nog zo veel doen maar heb zo weinig zin!
    Ben ook nog steeds aan het hoesten, bluhhh...

9. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Komt dat zien, komt dat zien!!!!!!

Dit is nu de outfit voor het bal donderdag......

Bekijk bijlage 114964

Heb er wel een zwart truitje onder want anders is heel dat stuk bloot en valt die rollade nog meer op hihi.

10. MamavEsmee

Wendy.. gaaf zeg!!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey.
    BBB was wel ff leuk. Veel beenspieroefeningen. wordt morgen weer spierpijn.
    Is buiten echt super koud en glad. Maar heel langszaam naar de gym gefietst.

Patriesja, ja dat zeker. bleken achteraf mijn darmen te zijn

Wendy, gaaf ! Staat je super :)

Tot morgen

12. MamavEsmee

kaatje.. Succes met de spierpijn morgen..:p Trusten!

13. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Wendy: Rollade... welke rollade? Je ziet er goed uit meid. Leuk zo'n gemaskerd bal! :D

Hier net terug van het zwembad. Nog even zitten en dan zo douchen en naar bed!

Truste!

14. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Moppie: Heb het even gegoogled, ken haar nog niet. Hebben dit weekend "het grote wonder" gekocht, heel mooi boek met mooie foto's. Zal de naam van Beatrijs onthouden! Ik ben trouwens kwaliteitsmanager bij een grote nootjes/snack verwerker. Ik ben samen met 2 collega's verantwoordelijk voor leveranciers. Omdat onze leveranciers over de hele wereld zitten, ben ik ook vaak op pad. En... gewoon je rust nemen en je tijd over dingen doen! Nog maar een paar weekjes en dan ben je mama!

@Wendy: Wow!

@Kaatje: Goed dat je gegaan bent! Succes morgen.

@Hier: Lekker in bad geweest, heb behoorlijk last van m'n onderrug en badderen helpt. Nu nog even op de bank en dan lekker naar bed.

Slaap lekker allemaal!

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Geen spierpijn ! Goed gerekt dus.

16. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kaatje: dan heb je het goed gedaan!

@hier: Best OK geslapen. Mannetje ging om 5.45 uit bed en daarna niet meer geslapen, jammer genoeg.
    Menuutje voor vandaag:

O: Yoghurt met muesli en diksap
    T: Mueslibrood met kaas
    L: 2 bb met ham, smeerkaas, 1 mueslibrood met kaas
    T: Appel en 2 taai taai
    A: Burrito's
    T: ?

Kom hiermee in totaal op 1292. Kan dus nog iets nemen vanavond als ik zin heb.

Fijne dag allemaal!

17. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Goedemorgen.

Gisteren druk gehad dus had geen mijn meer om te reageren.
    In het ziekenhuis nog niet veel bijzonders gedaan, ben nog aan de prednison die we nu eerst gaan afbouwen. Gaan we nu al onderzoeken doen, krijgen ze een vertekend beeld en dat snap ik.
    Maar daarvoor moest ik helemaal naar Leeuwarden en dat is voor mij wel dik 45 minuten rijden. Altijd zo jammer. Was mijn portomonnee vergeten dus in Drachten maar snel langs mijn werk gereden om geld te lenen whahaha.

Gisteravond is mijn vriendin nog langs geweest en daarna ben ik lekker naarf bed gegaan en da had ik echt nodig :).
    Voel me weer een stuk fitter vandaag.

De weegschaal ook weer lief.
    Weer 2 ons eraf :D. Had meer gehoopt :p maar moet wel realistisch blijven he. Wel wat aangepast, bijvoorbeeld geen glas melk maar in de midag een plak koek. Had in het ziekenhuis giga honger en alleen een appel mee. Heb voor de lekkernijen gestaan, chocolade zien liggen.... maar een stuk ontbijtkoek met minder suiker betaald :).
    Voelde me helemaal trots in de auto.

Manlief zei gisteren "je krijgt een taille".
    Zo leuk, hij ziet me gewoon dunner worden en zegt het dagelijks.
    Zo lief en motiveerd mij juist nog meer.
    Zaterdagavond hebben we een kerstgala en zou het een heerlijk gevoel vinden onder de 83 te zitten, gaat vast goed komen :D.

@Wendy, wat een onwijs gaaf kostuum!!! Staat echt cool.
    En je oog valt op de foto wel mee, maar dat is op foto's altijd zo.

@Mamavesmee, ja, ik ben ook echt even in de war van het gebeuren op de kinderdagverblijven. Helemaal toen ik hoorde van het weeshuis in Afrika ( als het afrika was ). Helemaal nu ik zelf kinderen heb merk ik dat zulke dingen mij heeeeeeel erg raken. Vind het afschuwelijk. Die man die het gedaan heeft..... zo jong nog, ik snap het gewoon niet!

@Moppie, er zijn leuke boeken te lezen he?
    Ik heb nooit veel gelezen omdat ik me dan alleen nerveuzer maakte. Wat ik gelezen heb was bijvoorbeeld om het deuntje van altijd is kortjakje ziek te puffen en dat heb ik bij beide bevallingen gedaan. Van Maureen heb ik zelfs nog sinterklaasliedjes weg liggen puffen omdat hij die dag was aangekomen ;).

@Melanie, ik denk dat je er goed aan doet even een stop in te lassen zo de laatste weken van het jaar. Ik merk in je posts dat het toch je dagelijkse dingen nu begint te beivloeden omdat je zo graag wilt, maar alle verleidingen liggen helemaal nu op de loer.
    En als je dat even niet trekt, is jou keuze de beste. Geniet nu met mate gewoon en pak het in januari weer op.

Zooooooo. ben weer bijgelezen.
    Heb intussen ontbeten, gedouched, ben aangekleed.
    Ga maar eens wat doen...............!
    Wil vanmorgen even met de meiden op pad, moet bloemkool halen voor vanavond, en kerstkaartjes. Het is hier alleen spek en spek glad. Was gisteravond nog met Maureen naar de HA geweest, maar glibberde alle kanten op. De hofjes hier, ligt een dikke laag ijs.
    Sneeuwde ook flink maandag aan het eind van de dag.
    In Drachten en leeuwarden lag niets. Bizar.....

Tot later en een fijne dag!
    Werkze voor iedereen die werken moet:p

18. MamavEsmee

Butterfly.. Toch niets ernstigs met Maureen?? Balen dat je voor de onderzoeken helemaal naar Leeuwarden moet zeg. Lief van je mannetje dat hij je zo motiveerd en 200 per dag is toch prima?

Femke.. Werkse weer vandaag! Lekker menu.

Kaatje..Gelukkig geen spierpijn.

Melanie.. Lekker gezwommen gisteren.. Knap dat je dat toch maar gewoon steeds doet.

Hier lekker geslapen, bed was nog wel lekker warm maar ja, moest er uit he?!

Weegschaal: 71,8

O: yoghurt en muesli
    T:(
    L: 3 boterhammen met beleg.
    T: 2 kiwi's
    A: aardappelpuree, bloemkool en sperziebonen ( restjes vriezer) en een vissnitzel of kipfiletje.. Ligt er aan waar ik zin heb.

19. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Wendy: whoohooo!!
    *fluit*

@Butterfly: lieve man heb jij, dat moet zeker motiverend zijn!

@Hier: Was al vroeg (6u) wakker omdat Ukkie begon te spartelen. Nog een uurtje op de bank liggen slapen met mij lieve Moppie naast me. Nu net mn tweede ontbijtje achter de kiezen. Oh wat voel ik me nu al weer slecht. Had nooit appelflappen moeten maken! Maar nu zijn ze op ;)

O: kwark met muesli en suiker (slecht!), kop thee, appelflap :(
    T: appelflap, glas cola (zo vroeg al... :()
    L: kiprollade, aardappeltjes, tuinboontjes
    T: appel, peer
    A: 2 boterhammen
    T: mandarijntjes?

Ik ga nu eerst weer wat blz. lezen, en daarna het huis stoffen en stofzuigen...

20. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hey lieve meiden!
    Sorry verwaarloos jullie een beetje :(,
    Ben druk druk, weet eigenlijk niet eens waarmee.
    Hoop vanavond bij te kunnen lezen en even op iedereen te reageren.

Deel Deze Pagina