10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Nou, goedemorgen! NOT!!
    Ben net was aan het ophangen, hoor ik de bovenbuurman wakker worden en boven de pot hangen. Heerlijk! En dit is een ANDERE buurman dan waar ik het een paar maanden terug over had. Echt waar, waarom moeten die kerels minstens 1x per week boven de pot hangen? Gadver.... Naja, geloof dat ie klaar is, dus ik ga maar eens verder met de was ophangen.

2. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    He moppie bah!!!

3. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
  4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Moppie.. Je zult wel blij zijn als je er weg bent..

Rianne.. Mooie boom hoor!

Lovely.. ego kletsen mag ook hoor!;)

Hier een snaaibui na het eten.. baal zo van mezelf

Esmee haald momenteel betreft eten het bloed onder onze nagels weg..

Vanmiddag bijv: Ze wou een tosti, prima. Ik een tosti maken. Is de tosti klaar zegt ze.. Lust ik niet, ik wil een boterham met hagelslag. Echt niet! Of eten of naar bed.. Toen gilde/schreeuwde ze de hele buurt bij elkaar.. Dus hup naar bed.. Bah!!

Toen dus de restjes koffieleutjes opgegeten.. ( lees een half pak) :x

5. steenbokje

Ohjee, lekker aan het uitproberen hoe ver ze kan gaan?
    Goed dat je haar naar bed hebt gestuurd!

Zal inderdaad erg blij zijn als ik hier weg ben binnenkort! Vrijstaand huisje, geen nare geluiden van de bovenburen. Heeeeeeeerlijk op het platteland :)

ps. Ik heb ook snaaitrek, en nog maar net een half uurtje het eten op! Bah wat is dat toch de laatste paar dagen? Ik kan me echt de hele tijd wel volproppen :(

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    moppie knuffel voor jou wat een smeerlap je buurman !!

MvE tim is ook zo aan het utproberen haha wilde niet de boterham die ik had gemaakt maar een nieuwe .... eh ... wat ???
    en maar huilen .. wilde er een uit de vriezer ik er een gepakt en snel omgewisseld en at hem zo op daarna wilde hij er nog een met suiken .. ok ... neeeeeeeeeeeeeee ik wil kaas ......... ja doei !!!! ook tim gillend naar bed... want hij wilde een andere knuffeldoek ... zucht !!
    nouja het is stil boven ff rust he !

mamarianne mooie boom en mooie foto !!

Butterfly wat super van je taille haha ik ken het gevoel ik heb er ook weer een ! leuk leuk

femke 5.45 al wakker !! da's wel heel vroeg ...

hier ... druk TE druk op het moment ben zooooo moe hoop van het weekeind wat rust te pakken .. stomme feestdagen ook je blijft bezig !
    zag dat er veel sneeuw komt dus alles nu maar gedaan ...
    ga nu ff lekker niks doen straks nog douchen en vanavond kerstviering op het werk met eten
    weegschaal en ik zijn vriendjes dat gaat super ! :D
    helaas niets te melden over een zwangerschap .. we wachten het verder af

7. MamavEsmee

Moppie.. I.d. uitproberen! Snaaitrek is lastig he?! ;)

Emma.. Oei.. Jij ook al een pubertje in huis! Fijn dat jij en meneer weegschaal vriendjes zijn!:D

8. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hehe eindelijk even zitten.
    Vanmorgen nadat Maureen wakker was lekker te wandelen geweest. Bloemkool gehaald en kerstkaarten. Zou de kerstkaarten eigenlijk dit jaar overslaan, maar we hebben de brievenbus steeds vol kaarten dus ja... besloot toch maar te halen. Pas tegen 11.30 thuis, eten, Esmee naar bed, Maureen de fles. Nog gebeld met mijn vervangende collega. Mijn eerste diensten staan gepland ;). Nou ja, draai de eerste week geen heftige diensten. 25 januari gewoon een late dienst om alles bij te lezen, overdracht etc. En de 27e ook een late voor bijlezen etc, en dan het laatste weekeinde van jan slaapdienst.
    Maar duurt allemaal nog eventjes, waar hebben we het over hahaha.

Huis is schoon, was is gestreken en gevouwen, bloemkool en aardappels staan klaar. De foto collage van de foto´s van het eerste jaar van Esmee heb ik afgemaakt. Nu aan een opkikker en 2 speculaasjes.

Mijn dag:
    O: 2 beschuitjes met 20+ smeerkaas, optimel.
    T: 3 kleine smoeltjes met een melklaagje.
    L: 2 meergranen boterhammen met gerookte kipfilet en tomatenketchup, glas jus.
    T: opkikker en 2 speculaasjes.
    A: 100 gram gebakken aardappelen, 200 gram bloemkool, tartaartje met gebakken uit, lepe mayo.
    T: peer.

Kom op ongeveer 900 kcal.

@Mamavesmee, ooooh lekker aan het uitproberen inderdaad. Dat is zooo niet leuk. Je hebt de juiste beslissing genomen hoor, ze weet nu haar grens, maar voor jou even niet leuk!
    Maureen lijkt soms heel moeilijk te kunnen ademen, ze piept er soms over en heel irritant geluid. Esmee deed dit ook maar dit was niets erg, Maureen doet het erger en de oppas vroeg zich ook al af of dit normaal was. Heb voor de zekerheid gisteren de assistent gebeld en moest dus even langs komen. HA heeft haar hartje beluisterd maar er is niets aan de hand gelukkig. HA vond het meer kreunen wat ze deed. Had het geluid opgenomen namelijk. Als je kind astma heeft is dit een heel ander geluid. Omdat ik zelf astma heb ben ik allerter bij de kids.

@Moppie, lekkere buurman!! Jakkes.
    Kan me voorstellen dat je er liever vandaag nog weg bent.
    Even geduld nog meis. Hahahaha ik vroeg me zondag af waarom ik boterkoek had gebakken, want heb haast een halve boterkoek naar binnen gewerkt :). Zo lang ik op dieet moet bak ik niets meer:p.
    Veel te verleidelijk.

Zooooo, nu even de mail checken!
    Straks Esmee aan het kleien zetten en dan ga ik kerstkaarten schrijven.

9. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Butterfly, dank je. Klopt! Moet eerlijk zeggen dat ik geen 2l vocht per dag drink, krijg het er gwn niet in.

@MvE, sporten is een nu meer een afleiding voor me. Ja nog steeds vaak hoofdpijn.

@Femke, het breekt je idd op. Is logisch die vermoeidheid meid, er gebeurt ook veel in je lichaam nu!

@Zustertje, nog een maandje en dan hebben jullie de 20 weken echo. Willen jullie weten wat het gaat worden?

@Moppie, take it easy meid! Dank je, hier gaat het z'n beloop allemaal.

@Wendy, rare ha zeg niet eens naar kijken. Maar goed je bent doorverwezen en dat is goed.

@Melanie, knuff meid en beterschap.

@Patriesja en Kaatje, last van kwaaltjes zo te lezen?

@Moppie, leuk babykleertjes je kan er zo in wegdromen.

@Kaatje, ben ook benieuwd naar je outfit!

@Femke, een duidelijkere test kon het niet zijn. Mooi geniet er nu van!

@Beschuitje, hoe gaat het met je meid?

@Wendy, mooie uitfout en idd op de foto lijkt je oog minder. Hopelijk weet je gauw meer waar het vandaan komt.

@Butterfly, het breekt je gwn op zulke nachten. Hopelijk heb je een betere gehad gisteren en vandaag weer. Mama-time is idd nodig!

@Zustertje, heerlijk taart. Pff zou er nu zo 1 op kunnen eten.

@Moppie, vieze buurman bah!

@Rianne, leuke foto.

@Emma, spannend dat afwachten. Hopelijk goed nieuws.

@Hier, ben moe moe moe en nog eens moe. Geen fut vandaar dat ik ook niet actief reageer hier. Zal blij zijn als ik bevallen ben, alhoewel dan de slaaploze nachten gaan beginnen haha.
    Qua eten tjah dat heb ik maar op gegeven, ik eet wat ik wil en gek genoeg is dat niet om de haverklap ongezonds. Afgelopen maandag is de moeder van mijn sz ingeslapen, en heeft ze zaterdag haar crematie. Verder knapt mijn meissie al wat op gelukkig. Morgen naar c-therapie en daarna naar de vlos, ben benieuwd hoe uk nu ligt.

10. steenbokje

Dames dames dames... allemaal vermoeide meiden hier! Denken jullie wel een beetje om jezelf?

@Hier: Werd me net een partij duizelig tijdens het boodschappen doen. Ben blij dat ik weer thuis ben want tis nog niet weg. Nu even met de beentjes omhoog. 2 beschuitjes en een kop thee gepakt...

11. MamavEsmee

Patriesja.. Die Robert laat een spoor van narigheid na.. Bah!

Moppie.. Oef, duizelig.. Doe JIJ wel rustig aan!:p

Butterfly.. goed dat je voor de zekerheid even bent gegaan! Mooi menu vandaag!!

HVJ.. Fijn dat je in het sporten je afleiding hebt!

Hier een ontzettend drukke dag gehad..

Vanmorgen eerst Esmee naar school, daarna boven stofgezogen en afgestoft. Daarna honden uitlaten. Om 10.00 bij Esmee op school kerstfeest.

vanmiddag kwam mijn zusje, even naar het dorp gewandeld. Haarverf gehaald en kerstkransjes.. oeps!:)

na het eten stofgezogen en nu de haarverf in laten trekken. Nog 5 minuutjes en het mag er uit..;)

Straks dus lekker douchen en dan rust! O, nee nog even een wasje vouwen.. Pfff.. Kan beter aan het werk zijn.;)

12. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Butterfly: Super goed dat je ontbijtkoek hebt gekozen! En eind januari weer aan het werk! Gelukkig heb je nog tijd om er aan te wennen.

@Moppie: Gatver! Gelukkig heb je een fijn vooruitzicht, als je vrijstaand woont zul je geen last hebben van kotsende buren. Zeg je dat wij moeten oppassen, wordt je zelf duizelig! Jij ook rustig aan doen!

@MR: Mooi boom!

@MvE: Jeetje da’s wel lastig met Esmee!

@Emma: Ook jij al een kind dat uit wil proberen hoever hij kan gaan! Lastig lijkt me dat. Wanneer is je NOD?

@HvJ: Gaat dus wel goed eigenlijk met eten! Snap dat je moe bent en niet overal op reageert.

@Patriesja: Bah, wat naar om te weten!

@Hier: Gelukkig is het woensdag en hebben we het langste deel van de week weer gehad. Pff, ben zo moe... Ik kan bijna niet meer op m'n benen staan. Op het werk was het gelukkig wel redelijk rustig dus daar een deel van de tijd een beetje liggen kletsen.
    De huisarts belde dat ze een oproep hadden gekregen voor uitstrijkje en dat ik voorlopig niet hoef te komen:D

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    hallo.
    Heb mezelf echt door de middag heen moeten slepen. Was zo moe dat ik er er beroerd van werd.
    Vanavond dus maar weer vroeg naar bed ( doe niets anders maar goed )

Butterfly, werkt idd heel motiverend als mensen zien dat je afvalt

Moppie. ow jee de buurman ook ziek. Minder dat je dat kan horen

outfit Is vandaag binnen gekomen. Ga het vanavond even passen. Broek is denk een tikkie te lang. Wist mijn lengte maat niet,dus had voor een tussenmaat gekozen. Heb namelijk wel vrij lange benen.
    Misschien valt het mee als ik hem aan heb. Anders sla ik hem wel om als hij qua middel goed past.
    Shirtje is een lekker dun soepel stofje dus kan ik mooi in het end van mijn zwangerschap ( lente-zomer ) nog aan

14. steenbokje

15. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kaatje: Gaat niet lekker dus, knuff meid.

@Moppie: VK bellen als je er niet gerust op bent. Liever een keer te vaak dan te weinig en met de voorgeschiedenis in jou familie zeker!

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Moppie, ik zou even bellen !
    De vk vind dat echt niet erg en denk dat zij de enige is die je ECHT gerust kan stellen. En anders ben je er iig op tijd bij mocht het zwangerschapsvergiftiging zijn.

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Kaatje: Fijn dat je geen spierpijn hebt. :D Vervelend dat je zo moe bent. Hopelijk kun je een beetje bijslapen! Ik ben ook benieuwd naar een foto van je outfit! :D

@ Butterfly: Logisch dat je eerst de prednisolon moet afbouwen, maar wel zonde dat je daarvoor op en neer bent gemoeten. Leuk dat je man zo trots op je is. En zo hoort het ook ;) Super dat je netjes je ontbijtkoek hebt gegeten.

@ MamavEsmee: Mijn zus gaat elke week mee zwemmen dus dat motiveerd wel. Als ik alleen zou moeten gaan was ik er waarschijnlijk allang mee gestopt. Vervelend dat Esmee zo dwars is. Mijn zus had het er gisteren ook over dat haar dochter ook zo dwars is… Hoop dat ze snel door deze fase heen is.

@ Moppie: Fijn dat de appelflappen op zijn meid. En, niet zo streng voor jezelf. Heeft geen zin om er van te balen. Gebeurd is gebeurd, nu voorlopig gewoon niet meer bakken ;) Ik zou ook de verloskundige bellen. Die zijn ervoor!!!

@ Mama Rianne: Leuke boom hebben jullie! Mooie vloer ook ;)

Hier inmiddels terug van een drukke werkdag en mijn avondeten achter mijn kiezen… barstende koppijn! PFFF…

Vanmorgen vergeten te wegen… geloof niet dat me dat al eerder overkomen is…

Mijn menu vandaag:

O: 1 snelle jelle ontbijtkoek minder suiker
    1 beker optimel drink

T: 1 kiwi

L: 2 krentenbollen
    1 johma (huzaren)slaatje

T: 2 kletskoppen
    Paar dropjes

A: 150 gram zilvervliesrijst
    250 gram sausmengsel (kipfilet/chickentonightsaus/groenten)

Totaal van 1340 kcal.

Liefs

18. Neentje

Neentje Niet meer actief

@MvE, welk kleurtje is het geworden je haar?

@Femke, fijn dat jij niet voor de uitstrijkje hoeft.

@Moppie, jij ook rustig aan mop! Heb je de vk ondertussen gebeld?

@Kaatje, foto van je outfit?

@Melanie, beterschap met je hoofdpijn.

@Hier, heel de dag door al wee-achtige gevoel soort van zeurende menstruatiepijn met hevige steken tussendoor. Ben ff gaan liggen maar daar werd het alleen maar erger door dus nu languit met de benen op de bank met een kop warme thee. Gelukkig heb ik morgenochtend al een afspraak staan bij de vlos.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kleding zit nog in de verpakking. Heb geen zin om te passen. Misschien straks nog en anders morgen. Heb even foto's van de site gehaald.

Broek
    http://www.bellyfashion.nl/product_thumb.php?img=images/z2008/P7050034.jpg&w=400&h=400

Shirt
    http://www.bellyfashion.nl/product_thumb.php?img=images/w2010/s81768.jpg&w=400&h=400

Shirt in een 40 besteld ( staat gelijk aan een L denk ? )
    En broek in een 42. Maar hoop niet dat ze net als de positiebroeken van miss etam vallen want daar heb ik een 40 van.

20. MamavEsmee

Melanie.. Mooi menu hoor!

HVJ.. Jeetje, dat klinkt niet goed.. Gelukkig dat je morgen een afspraak hebt.

Deel Deze Pagina