10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    HVJ, zijn het geen indalings pijnen ? Als je het niet vertrouwd eerder de vk bellen hoor

2. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Melanie: Jij hebt vaak hoofdpijn, hoe komt dat? Hormonaal? Prima menuutje om op gewicht te blijven toch?

@HvJ: Dat klinkt zorgelijk, ben benieuwd wat de vk zegt.

@Kaatje: Leuke broek en shirt!

@Hier: weer lekker in bad geweest. Nu op de bank met een chocoladeletter:) Ga 'm niet helemaal opeten...

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Kaatje, leuke setje. Denk ook dat het indalingsweeen zijn, morgen kan de vk voelen of uk is ingedaald of nog pogingen tot doet.

@MvE en Femke, ben ook benieuwd wat ze gaat zeggen morgen.

4. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Femke: Heb inderdaad regelmatig hoofdpijn. Maak me te druk denk ik. Kan niet goed dingen uit handen geven (voornamelijk op het werk) en wil alles graag zelf doen (zodat het op mijn (goede) manier gedaan wordt) waardoor ik op een gegeven moment overloop! Daarnaast fungeer ik op het werk zo'n beetje als de rechterhand van de baas, waardoor ik het NOG drukker krijg. Vandaar!

5. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Kaatje: Leuke kleding hoor. Hoop dat het past!

6. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Hey meiden,

Sorry heb een paar dagen gemist hier.
    Hoop dat alles goed gaat met jullie!

@Mel: Heb je al iets bedacht wat we dinsdag kunnen gaan doen? :D

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Femke.. geniet van je chocoletter!:D

Kim.. Hooooooooiii!:D

HVJ.. Platinum blond..8)

Waarom zijn kerstkransjes zo lekker ( musketkransjes):)

Mijn haar heeft de verf goed gepakt.. Ben er helemaal happy mee!:)

Hier de vaatwasser leeg, de was gevouwen en de andere was zit in de droger/hangt aan de lijn. Nu echt zitten.;)

8. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Melanie: OK, wel vervelend. Komt vaak opzetten als je thuis bent en tot rust komt? Tenminste dat heb ik ook wel eens als ik heel druk ben.

@Kim: druk geweest? Nog steeds zoveel werken?

@MvE: Heb 'm niet helemaal opgegeten, klein stukje! Foto van je haar?

9. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Kim: Geen idee! Tuincentrum, kerstspul koekeloeren ofzo? Was vorig jaar ook erg leuk?! Jij nog andere ideeen?

@ Femke: Zolang ik bezig ben heb ik inderdaad geen last (of niet in de gaten omdat ik druk bezig ben)... als ik dan mijn hoofd leeg kan maken en alles wat ik moest onthouden eruit is, krijg ik hoofdpijn inderdaad. Het is nu al wel weer minder hoor... morgenvroeg als ik opsta zal het wel weg zijn... voor zolang als het duurt ;)

10. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Hvj: Klinkt echt niet goed meis! Fijn dat je morgen een afspraak hebt, maar ook voor jou geldt: zou je nu niet bellen? Hopelijk is het niks ernstigs!

@Kaatje: gaaf shirt zeg! jammer dat ik nog maar een paar weekjes moet, anders had ik zoiets ook wel besteld. Hopelijk past alles ;)

@Femke: geniet van je chocoladeletter ;)

@Melanie: misschien eens een ego dagje plannen? Lekker een hele dag naar de sauna, of winkelen. Of gewoon een dag lang de stekker van de telefoon eruit / telefoon uit zetten en in bad, boek lezen etc.

@MvE: leuk, blond! Wil ik ook weer maar mag mn haar niet meer verven van vriendlief. T wordt er zo slecht van (gespleten punten enzo) en is nu zo mooi lang en gezond...

@Hier: VK niet meer gebeld. Tis wat afgezakt. Als ik me morgen nog zo voel, bel ik haar wel.
    Stond net op het punt om vriend te bellen dat hij thuis zou komen, en dan de VK te bellen, toen een vriendinnetje voor de deur stond. Voel me nog steeds wat vreemd, maar de afleiding deed me ook goed. Zal ook wel met vermoeidheid te maken hebben denk ik. Zie morgen wel hoe ik me voel.

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Moppie, het kunnen ook voorweeën zijn he. Lijken helemaal op echte ( begin weeën ) maar zakken vaak na een uurtje/anderhalf af. Als er echt een ritme in komt te zitten en het kramperige gevoel vaker achter elkaar komt kan het nog wel eens menus zijn.

Pakt zich dik in want moet de hond uit laten..brrr

12. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Femke: Veel gewerkt ja, heb er nu 6 dagen op zitten, maar morgen lekker vrij!
    @Mel: Goed idee, gezellig!

13. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Melanie: Hoop het voor je!

@Moppie: Fijn dat het iets beter is, hopen dat het morgen over is.

@Kaatje: Brr, naar buiten...

@Kim: Geniet van je vrije dag! Da's het nadeel van alle koopzondagen hé? Is in januari weer voorbij..

@Hier: Zit bijna te slapen op de bank, ga lekker naar bed. Welterusten allemaal en tot morgen!

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tot morgen

15. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Femke: Inderdaad, maar gelukkig gaan de dagen wel erg snel voorbij, dus dat scheelt erg veel! :D

Ik ga lekker op tijd mijn bedje in, morgen drukke dag ondanks dat ik vrij ben ;)

Weltrusten allemaal!

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

@MvE, klinkt blondachtig. Hier gaat het lichtbruin of mahonie of burgundy worden, moet nog ff beslissen.

@Moppie, komt goed meid.

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mogge

18. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!

Hier een lekker nacht gehad, heerlijk geslapen. Vandaag hopelijk een rustige dag op het werk. Vanochtend eerst naar de mondhygieniste... Niet zo zin in, doet altijd zeer en ik vrees dat dat nu alleen erger wordt doordat m'n tandvlees gevoeliger is. Blegh.

Menuutje voor vandaag:
    O: Yoghurt met muesli en diksap
    T: BB met kaas
    L: 3 BB met kaas, ham, smeerkaas
    T: Appel en 2 taai taai
    A: Vissticks uit de oven met gebakken aardappels en groente
    T: ?

Hiermee kom ik tot nu toe op 1194, kan er nog iets bijnemen vanavond.

Fijne dag allemaal!

19. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Zwaai!!

Hier lekker geslapen, wel wat kort maar goed.

Drukke ochtend.. Straks eerst de honden uitlaten, dan naar apotheek en daarna door naar een vriendinnetje voor koffie.

Vanmiddag heb ik een late dienst.

Femke.. Moet ook naar de mondhygieniste maar niet zo veel zin in. Plan het in januari wel. Succes

Kaatje.. Mogge!

Moppie.. Hoe is het nu?

Tot vanmiddag!

20. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hai dames,

Lekker geslapen lees ik allemaal, lekker ook hier beter geslapen gelukkig. Heb nog wel moeite met omdraaien en opstaan ivm bekken maar dat hoort erbij.

Vanochtend naar de vlos geweest. Met uk/bloeddruk gaat het goed, weeen/krampen van gisteren kwamen doordat uk probeert in te dalen (baby lag vanochtend gwn weer lekker met het hoofdje boven). Ik moest het rustiger aan doen, tjah makkelijker gezegd dan gedaan als je het hele huishouden+opvoeding in je uppie draaiend probeert te houden.

Ook ben ik ff snel gaan shoppen, voor uk 2 boxpakjes gekocht en een setje van Hema (overslaghemd/broekje/slofjes/muts/romper), voor mezelf een zwangerschaps 3/4 legging en hemd en agenda. Was blij weer thuis te zien, het regent hier constant. C-therapie is verzet dus hoef vandaag niet meer de deur uit gelukkig.

Deel Deze Pagina