Middag! Vanmorgen mn kraampakket opgehaald. Jeetje wat zit daar een lading verband in Kraamverband, gewoon verband, 2 pakken nachtverband... Vraag me eigenlijk af waarom ik ook nog 3 pakken (kraam, nacht en dag) in huis heb gehaald Naja... kan het mooi blijven liggen voor de volgende bevalling Daarna boodschapjes gedaan bij de AH/Etos. moest veel schoonmaakspul voor ons huisje halen, sponsen, schuursponsjes, schoonmaakdoekjes, vuilniszakken. Vriendlief vroeg er om, een wonder! Haha... Oh, en ze hebben waszakjes bij de AH!! Jeej! Dus 2 meegenomen om maar geen sokjes kwijt te raken in de trommel Net nog wel even een vlaag van duizeligheid gehad bij de AH, maar dat trok snel weg. Ben er nog niet helemaal gerust op, maar heb maandag een afspraak en het is gelukkig niet meer zo als gister. Wil niet al te snel de vk lastig gaan vallen... Mijn menuutje: 07:00 2 croissantjes, kop thee 08:00 2 beschuitjes met jam, 1 met kaas, glas yogi 10:00 appel, peer 12:00 450gr halfv. perzikkwark (na het boodschappen doen) 12:30 kiprollade, aardappel, prei, salade, klein stukje mona pudding, flesje appelsap *burp* T: - A: tosti met brie, honing en walnoot (yum!) Zal maar geen kcal uitrekenen Straks naar de Hema voor wat laatste dingetjes voor in mn ziekenhuistas, en naar de Blokker of Action om opberg boxen te halen, dan kunnen de oude kasten naar de stort. In ons nieuwe huisje moeten we inbouwkasten maken, en ik wil nu ruimte maken om de verhuisdozen op te gaan stapelen.
HVj.. Fijn dat het allemaal goed was! Leuk, jezelf en uk lekker verwend met nieuwe kleding. Het is rustig hier!! ******* Zo.. Eindelijk even zitten. Lekker bijgekletst met mijn vriendinnetje. **** Net nog even alle was die er lag weggevouwen en in de kasten gepakt. Is dat allemaal weer weg. Beneden nog even aan het schoonmaken geweest en de vloer gedaan. Alles is weer lekker schoon. *** De weegschaal was lief.. 71,8 O: beker melk met zakje brinta en koffie. T: kerstkransje L: 2 krentenbollen en 1 appel T: 2 kerstkransjes A: ? eet op het werk.. T: fruit en chipjes oid.
Yum, kerstkransjes! Ben er verstandig aan voorbij gelopen in de winkel daarnet Leuk bijgekletst met je vriendinnetje? Vind het altijd heerlijk om even naar vriendinnetjes te gaan. Morgen komt een vriendin me ophalen om naar de kerstmarkt te gaan bij haar dochter op school. Altijd leuk om prulletjes te kopen! De opbrengst gaat naar Nepal =)
Mijn menuutje is misschien wel jummie, maar ONGEZOND! Dus vanavond alleen nog een tosti, maar wel een lekkere Oh, nu dus shoppen naar laatste spulletjes voor in mn koffer, en vanavond gaan we naar Staphorst, verlichting en plafonds etc. bestellen voor de badkamer en hal, en waarschijnlijk ook de slaapkamer. Druk druk druk! Tot vanaaf!
@Moppie, drukjes zo te lezen. Veel plezier! En je menu *kwijl* lekker. @MvE, ja voelde ook goed en vooral omdat ik voor mezelf ook wat kocht wat ik NOOIT doe. Altijd leuk bijkletsen met dinnetjes, hier volgende week ook bijkletsen met vriendinnen onder genot van een high tea thuis heerlijk.
@ vriendinnetjes.. Is voor mij echt een moment ontspanning. Ze heeft zelf een zoontje van bijna 8 maand.. Esmee en haar zoontje vermaakten elkaar wel. zaterdagavond gaan we met de vrienden uiteten en daarna magic bowlen.
Ik ga zo Esmee uit bed halen, het weer is hier slecht en de weg is glibberig. Moet dus optijd naar schoonpa en ma.. Erwin en Esmee eten daar mee. Scheelt mij weer koken
@MvE, ja idd echt een ontspanning. Mijn vriendinnen hebben allemaal kindjes in de leeftijd van mijn dochter dus ook een lekkere vermakerij. Hier ook regen non stop, ga mijn dochter nu ook uit bed halen. Lekker ik hoef ook niet te koken vandaag. Ga zo was opvouwen en wasje ophangen en afwassen en dan weer relaxen voordat ik weer krampen krijg. Leuk uiteten en daarna magic bowlen!
Hey meiden. Pfff ik zit. Niet eens megaaaa druk gehad maar gewoon geen tijd gehad eerder te komen kletsen. Vanmorgen wel in huis bezig geweest. Ben in de keuken bezig geweest om de laden schoon te maken en wat reorganiseren . Om 13.15 kwam de kapster, Esmee is geknipt. Die vond het totaal niet leuk, en maar huilen en huilen. Ze was ook moe, en moest wachten tot kapster kwam. Ze ligt namelijk rond 12.30 al in bed. Wat ziet ze er andersw uit . Korte pony en boblijn. Ik zelf ook geknipt, was ook echt nodig hoor. Daarna Maureen wakker. Die schoof haar avondritme vandaag naar de middag, dus nu ze de hele middag wakker is geweest hoop ik dat ze vanavond slaapt. En dat Harrold en ik even een avondje samen hebben. Morgen moet hij nog werken en dan lekker kerstvakantie. @HVJ, bedankt voor je kaartje . Kwam vandaag in de brievenbus. @Mamavesmee, werkse!!! Doe maar voorzichtig op de weg. Het weer is hier heeeeel slecht. Het heeft de hele dag geregend, en het is nu inmiddels gaan sneeuwen. blegh... wilde nog even naar kruidvat vanavond. Maar even zien of dat wel kan. De weegschaal hier niet zo lief en dat is mijn eigen schuld. Gisteravond ineens een vreetkick , had 6 schoiliertjes op en nog een bakje chips. Was niet te verzadigingen. De kcal van Sonja zijn toch wel erg laag als ik het niet tot 1200 aanvul en ik moet wennen aan het minder avond eten. 100 gram gebakken aardappelen stelt echt niets voor. Dus had gisteravond zo'n honger. Ik hou me aan de dagen van Sonja, weeg alles netjes af en valt steeds een beetje af, soms eet ik weer iets aan, dagje streng en er is weer iets meer af. Ben niet heeeeeeeel erg streng nog. Maar ben op het moment tevreden hoe het gaat. De avonden vind ik moeilijk en als ik overdag te weinig eet heb ik in de avond ineens lekkere trek. Dus toch met voedzame dingen de middag door komen Menu vandaag: ( even strenger ) O: 250 ml yoghurt met een kiwi erdoor. T: peer, water. L: 2 boterhammen met 30+kaas. T: 2 cracottes met olijven tapenade en een opkikker. A: 125 gram aardappelpurree, 200 gram spinazie a la creme, ongepaneerde schnitzel. T: ??? Heb iets gewijzigd in het menu, tussendoortjes waren eigenlijk ontbijtkoek s'morgens en s'middags een eierkoek. Maar was daar niet tevreden mee. Dan hoop ik dat de aangegeten 4 ons er morgen weer af is met ietsje meer.
Ga het vanavond even lekker wassen, kapsters makken hun eigen draai eraan hahaha, met wax etc dus het zit nu niet naar mijn zin. Morgen zal ik even een foto maken . Meiden, ik ben helemaal happy!!!!!!!!!! Ik ga 18 juli naar TAKE THAT........... joehoeeeeeeee!!!
@Butterfly, is goed ben benieuwd. Take that wat is dat? @MvE, de beloofde foto van mijn buik staat op hyves! Beetje laat.
@Hvj: high tea is echt leuk Hoe doe je dat thuis, zelf scones enzo maken? @MvE: wat is magic bowlen??? @Butterfly: mag je van Sonja niet wat meer rauwkost eten dan in het boek staat? Volgens mij kan dat niet zoveel kwaad. Lijkt me dat 800kcal per dag (dat zijn de meeste SB menuutjes toch?) echt te weinig is. Hoop dat de schaal morgen lief voor je is! Oh en Take That?? Zijn die weer bij elkaar dan? Ik ben een muts, krijg niks mee van dat soort dingen Maar gaaf dat je daar naar toe gaat! @Hvj: boyband uit de jaren 90, waar o.a. robbie williams in zat. Take That Homepage - Take That Official Site @Hier: Ben op zich wel geslaag bij het winkelen. Heb een flanellen nachthemd met knoopjes aan de voorkant gevonden. Helaas wel zacht roze :x en ik houd echt niet van roze!! Maarja... moet toch iets... Hopelijk kom ik nog een andere tegen ergens. Ook van die verschrikkelijke oma onderbroeken gehaald, maar waar moet je anders het kraamverband in kwijt? Oh, en bij de Action stonden opbergboxen voor 4,99 dus heb ze meteen allemaal meegenomen 10 stuks hadden ze nog Erg jammer voor die mevrouw achter mij Ben op weg naar huis nog even bij de dokters gestopt. VK was nog aanwezig. Mijn bloeddruk is iets hoger dan "normaal" maar dit keer werd het ook digitaal gemeten. Niks om me zorgen over te maken in ieder geval. Hb was ook prima. Duizeligheid heeft vast met verminderde longcapaciteit te maken. Ik adem verkeerd nu ik verkouden ben. Reed net weer weg toen ze me opbelde, of ik voor de zekerheid morgen ochtend nog een keer langs wil komen voor controle, en dan ook urine meenemen. Bedenk me nou wel net dat ik ook helemaal vergeten ben te melden dat mijn vingers zo opgezwollen waren gister. Hmzzz... Heb alleen gemeld van de duizeligheid en hoofdpijn/misselijkheid. Naja, morgen dan maar...
@MvE: Werk ze! @HvJ: Fijn dat alles goed was bij de vk. @Moppie: Drukke ochtend dus. Lekker menu! Die tosti klinkt heel erg lekker! Goed dta je morgen naar de vk gaat! @Butterfly: Je hebt goed dat je aanvult tot 1200, anders is het bijna niet vol te houden. @Weer: Het is hier superglad, levensgevaarlijk! @Vriendinnetjes: Zaterdag komt mijn beste vriendinnetje bijkletsen met hun zoon van een jaar Altijd leuk! @Hier: Moe, moe, moe. Ik slaap genoeg (ong 8-9 uur per nacht) maar ben gewoon zo moe. Gelukkig niet meer misselijk. Op het werk was het vandaag extreem rustig, pff dan duurt de dag lang. Mannetje had al wel lekker gekookt toen ik thuis kwam, kon zo aanschuiven, heerlijk. Mijn moeder heeft een prachtig stuk gemaakt voor ons voor op de tafel! Met kerstballen en denneappels etc.
@Moppie, ja iedere vriendin neemt wat mee (wat iedereen zelf thuis heeft gemaakt). Thnx voor de uitleg.
Dus gaat toch door meid Welk vak zitten jullie???? Nou misschien zien we elkaar nog! Gaan jullie met de buscombi of zelf rijden????
Goedemorgen meiden, @ Hvj: Fijn dat alles goed was bij de verloskundige. Ik snap dat rustiger aan doen moeilijk is. Maar denk aan jezelf en die kleine meid! @ Moppie: Eindelijk gelukt met het kraampakket Zo veel verband in dat pakket, en nog komen veel mensen te kort hoor Bij ons in de apo komen ze regelmatig bij halen! Druk bezig met de verhuisdozen dus hoop dat jullie snel kunnen verhuizen meid! Fijn dat je toch nog even navraag hebt gedaan bij de verloskundige. Goed dat het in ieder geval onderzocht wordt. @ MamavEsmee: Gezellig met een vriendinnetje bij gekletst dus. Leuk! Lekker menu! Vooral die kerstkransjes Hier net thuis van het werk. Lekker gewerkt en daarna nog een overleg. Op het werk een broodje gegeten en net thuis nog een kom soep. Beetje raar menu dus. Mijn menu: O: 200 gram optimel vanille yoghurt 30 gram cruesli balans T: 1 appel L: 3 meergranenboterhammen met; 30 gram filet americain 2 mandarijnen T: 2 bastognekoekjes A1: 1 witte pistolet met pikante kip A2: 1 kom tomatengroentesoep Totaal van ongeveer 1100 kcal. Liefs