Slaap lekker lieve meiden! Hier alles goed maar DRUK... Morgen weer een drukke dag en heerlijk uit eten met vrienden in Barendrecht of Rotterdam. Hopelijk zaterdag morgen tijd om te kletsen wordt vroeg dag want Rosahlynn staat hier om 06.30 voor de deur
Hey. Sorry niet echt actief geweest hier vandaag. Beetje vol van mijn eigen emoties. Het is vandaag een jaar geleden dat ik bevallen ben van Milou* . Maakt weer een hoop los. Moest eigenlijk tot 5 uur werken maar na 2 huilbuien in de ochtend ben ik om 12 uur lekker naar huis gegaan. Even verstand op 0 en mario gespeeld met Ferry op de Wii ( Levi was bij oma ) . Daarna ging Ferry werken en heb ik me even uitgeleefd op de douche. Morgen nog een half dagje werken en dan weekend.
Goedemorgen. Thanx meiden. Bah het is glad hier en het sneeuwt. Ik wil niet naar mijn werk rijden nu. Vind het echt doodeng. Nou ja hopen dat de grote wegen iig goed gestrooid zijn.
@Zustertje: 6.30, da's wel heel vroeg! @Kaatje: Dikke knuff! @Hier: Nog 1 dagje werken is dan is het weekend! Heerlijk! Mijn mannetje heeft het hele weekend nachtdienst dus het wordt een erg rustig weekend. Menuutje voor vandaag O: Bb met halvajam en halvarine T: BB met kaas L: 3 BB met kaas, smeerkaas en ham T: Appel en 2 taai taai A: Spinaziestamppot met verse worst T: ? In totaal komt ik hiermee op 1114, nog ruimte voor iets lekkers vanavond. Fijne dag allemaal!
Goede morgen dames! Nogmaals een dikke knuf voor Kaatje. *** Hier vandaag een lange dag.. Eerst teamvergadering, daarna kerstlunch tot 14.00 en om 15.30 de slaapdienst in.. Denk niet dat ik tussen door naar huis ga, zit ik een halfuurtje thuis en kan ik weer terug. De weegschaal was lief. 71.3
@Kaatje: Dikke knuffel! @MamavEsmee: Dat wordt een drukke dag, werk ze! @Femke: Geniet van je weekend! Heb zin om te werken vandaag. Er is veel nieuwe collectie binnen dus ben benieuwd, in de presentatie zaten daar erg leuke dingen bij! Gister met het werk uit eten geweest en daarna nog wat gedronken in de stad. Wat ik dus was afgevallen zit er weer bijna aan. Ga vandaag dus weer goed beginnen, morgen stappen en dan val ik meestal ook wel af. Vanavond krijg ik mijn extensions dus ben zoooo benieuwd. Als het niet te laat wordt zal ik nog een foto plaatsen! Fijn weekend meiden!
@Mamavesmee, wow, inderdaad een giga lange dag/nacht. Niets aan, mijn vergaderingen vielen ook vaak op een dag waarop ik ook de slaapdienst in moest. Dat is minder erg als je dicht in de buurt van je werk woont. Ik moet wel een halfuur rijden om er te komen, dus je gaat niet gauw naar huis dan. Jij woont ook niet bij je werk in de buurt toch? @Kaatje, dikke knuf meid! Begrijp helemaal dat het geen makkelijke dag was en erg confronterend. Goed dat je tijd voor jezelf nam en naar huis bent gegaan. Zo, hier ook weer op! En de weegschaal was erg lief. Wat ik door de lekkernijen woensdag aan kwam is er met 3 ons meer alweer af. Ben 3.1 kilo kwijt, sta precies op 83 kilo. Even een "strenger" weekeinde dan anders. Want eigenlijk wil ik morgen toch wel onder de 83 zitten. Als ik vandaag ook maar iets extra's neem kan er bij mij zo weer een paar ons aanzitten. Onder de 83 is voor mij een mijlpaal, heb daar lange tijd niet onder gezeten hahaha. Mijn dag: O: glas fruitontbijt van Hero, glas water T: krentenbol met halvarine en 30+kaas, thee en glas water. L: 2 cracottes, 1x sandwichspread, 1x pindakaas light, glas melk, appel, glas water. T: 1 evergreen koekje, glas water. A: 3 stokjes kipsate, 100 gram rijst, 1 lepel satesaus, schaaltje rauwkost, glas water. T: ??? Kijken of ik dit weer ga overleven .
Goedemorgen! @mve: meid wat een lange dag ga jij hebben! @kimmetje: werkse vandaag! Leuk extensions! Ben benieuwd . @butterfly: gaat goet met de Sonja? Mijn menu: O: kom brinta, kop koffie T: kop koffie, glas water, mandarijn L: 3crackers 2xrookvlees,1xkaas T: 2glazen water, appel A: 300 gram pasta met zalm T: 2 glazen water, kop thee, klein bakje popcorn. Zometeen even stofzuigen en dan wachten tot ik rijles heb. Zodra ik thuis ben, medicijnen innemen, zit ontzettend verstopt zo erg dat het me pijn doet. En ben er ook nog eens bijna 2 kilo zwaarder door. Verder de plintjes in huis bijwerken, volgende week gaan we de woonkamer wat opfrissen . Lijnen gaat redelijk, ik val niet meer af. Maar heb gewoon ook niet de motivatie om streng te zijn. 1 januari ga ik we gewoon weer streng tegen aan! Me echt aan Sonja houden.
@Lovely, ja het gaat goed. Ik pas zo nu en dan wel dingen aan hoor, want ik tel de kcal van Sonja wel en het is vaak erg karig. De avonden zijn pittig als je niets meer eten mag en dat trek ik ook niet. Als ik niets bij de thee eet ga ik 22.00 vreselijk snaaien. Woensdag bijvoorbeeld, had zo'n trek dat ik gewoon chips heb gepakt en teveel van heb gegeten met als gevolg dat ik donderdag meteen weer zwaarder was . Dus ja, dan gisteren weer heel streng, en vandaag is er weer een kilo af, dus ja, zo spelen we een beetje en dat gaat ook wel goed. Balen dat je verstopt zit, kan erg pijnlijk zijn.
Goedemorgen! Wilde even melden dat alles in orde was met bloeddruk/urine vanmorgen bij de vk Drukke dag! Tot later
Hallo dames, Nou, gisteren "de" borrel gehad. Het was super gezellig! Ben schoor en heb pijn in mijn voeten van het dansen hihi. De borrel werd gehouden in discotheek Hollywood. Het was een gezellige ruimte met leuke bar en draaiende dansvloer. Ik en mijn collega, die dezelfde outfit had, hebben echt ontzettend veel complimenten gehad. En de fotograaf bleef ons maar klikken. Zullen dus een hoop foto's volgen hihi. En dat dansen is wel goed voor de weegschaal...6 ons eraf hihi. Verder ligt hier al een pak sneeuw van 20-25 cm. En mijn vriend heeft vanochtend een kleine aanrijding gehad. Beide hadden niets maar wel formulieren ingevuld dus zal wel weer omhoog gaan met premie betalen grrrrr. Tis de 3e keer al van mijn vriend vriend dit jaar pppfffff. Ik ga Dane weer ff aandacht geven want die is vreselijk aanhankelijk.
hee meiden, hoe is het winterweer bij jullie?? hier sneeuwt het echt aan één stuk door. niet normaal... Wil de stoep wel sneeuwvrij maken maar de schuiver staat in de schuur... haha, lekker slim. vriendlief werkt vandaag in hoofddorp. Gisteren ook al maar nu deed hij er 3 kwartier langer over dan gisteren... zal blij zijn als hij thuis is. Moet vanmiddag zelf weer eens naar de dokter toe... schiet echt niet op met mij... maar twijfel een beetje, met dit weer. in de auto stappen doe ik niet en lopend.. (als ik goed was zou ik het wel doen maar nu.... ik kan amper een stuk van 5 minuten lopen... )
Hey. Zo veilig weer thuis gekomen. echt niet normaal al die sneeuw hier. Buurjongen belde al op , die is gestrand in een dorp verder, want er rijden geen bussen meer. Nu moet hij 2 uur in Alphen wachten en dan kan Ferry hem met de taxi mee nemen als hij de kids uit school gaat halen. Kerstborrel van Ferry zijn werk is afgelast, vinden het onverantwoordelijk om het personeel 'savonds nog terug te laten komen met dit weer. Moppie, fijn meis ! Heb je eigenlijk al een buddy hier ? Annemie, waarvoor moest je naar de dokter ?