Haai meiden, ik heb vakantieeeeeeeeeeeeee !! Het is zo heerlijk, het sneeuwt en ik hoef niet meer weg. Dat is top ! Nu nog even op mijn schatje wachten, hij komt eind van de dag ook thuis en dan zijn we samen twee weken vrij ! Genieten ! Lovely ik 'lijn' ook pas weer in januari hoor het werkt bij mij echt niet.
Ben al een tijd aan het knoeien dat het ademhalen zo'n zeer doet. vorige week dinsdag ook geweest en de bronchitus van vroeger is waarschijnlijk terug. Donderdag bloedgeprikt voro HB maar dat schijnt goed te gaan. Heb nu steeds meer last met ademen en in de nacht lig ik gemidd. 3 uur wakker van de pijn en het hoesten. niet er fijn. Vandeweek even naar de winkel gelopen en alles werd zwart voor mijn ogen... ondertussen gisteren voor de 3e keer gebeurt dus moet nu echt na laten kijken (van mijn lieve vriend en mijn moeder) haha, belde mijn moeder dat ik de afspraak af ging zeggen vanwege het weer, nou mooi niet hoor... madam met winterbanden komt wel even taxi spelen... misschien maar beter ook. Voel me af en toe zo'n zeur... waarom kan het niet gewoon goed gaan en waarom kan ik niet gewoon als anderen niet genieten van mijn zwangerschap... en ja hoor, de vlokken komen hier weer langzaam naar beneden...
Hoi meiden Hier is het weer ook heel extreem, sneeuwt al sinds vanmorgen en stopt ook niet meer.. Wegen zijn bijna onbegaanbaar, bussen en trams rijden niet meer. En ik moet vanavond nog naar het kerstcircus, gelukkig kan ik met de metro
@Annemie: wat vervelend dat je er zo'n last van hebt. Wel heel goed dat je er naar laat kijken, en ook super lief van je moeder dat ze voor taxi wil spelen. Je gezondheid is belangrijk! Geloof me, de komende weken gaat het alleen maar lastiger worden om adem te halen, helaas... Succes!
Ik had het in het begin van mijn zwangerschap heel erg benauwd. ben toen door de gyn doorgestuurd naar de cardioloog.Hartfilmpje, longtest etc was goed. Ze dachten toen dat het een nasleep van de narcose ( van mijn eierstokoperatie ) was, heb toen een ventalin puffer gehad en die heb ik nog wel eens gebruikt in mijn zwangerschap
@MvE: Das een hele lange dag! Sterkte ermee! @Kim: Jij ook een fijn weekend! Hoe was de nieuwe collectie? En ben benieuwd naar je extensions! @Butterfly: Lieve weegschaal! @Lovely: Is ook moeilijk om nu streng te zijn, er zij n overal zo veel lekkere dingen! @Wendy: Leuk feestje gehad dus! En ook een lieve weegschaal! @Annemie: Hier heeft het bijna niet gesneeuwd nog. Jeetje, nog geen 5 minuten lopen! Gaat nog niet goed met jou dus! @Kaatje: Slecht weer bij jullie dus! @Beschuitje: Lekker vakantie, geniet ervan! @Hier: Lekker rustig op het werk, dus op tijd thuis. Heerlijk, zeker omdat ik nog steeds moe ben. Vandaag ook heel erg duizelig, ging er bijna bij liggen Zal er ook wel bij horen... Mannetje heeft al lekker gekookt, dus hoef het straks alleen nog in de pling te doen.
Lekkere rommelmiddag gehad, heerlijk gelezen met Maureen lekker tegen me aan, begonnen aan het schrijven van de kerstkaarten. Zal maar eens beginnen met koken. Manlief zal zo wel thuis komen, en als ik niet bezig ben met het eten ben ik bang dat iets halen aangezien het vrijdag is . Gewoon mijn sonja avond eten.... rijst, kipsate en saus!!! Lekker.........!
Lekker ! Hier aardappelen en bloemkool. Heel geen trek in maar ja anders kan ik die bloemkool straks weg gooien. ook vergeten vlees uit de vriezer te halen dus lekker karig vandaag
@Kaatje, dikke knuff meid. @Moppie, super dat alles goed was. En we willen elke wee meemaken he haha! @Lovely, lijnen wat is dat haha. Na de bevalling ga ik hier de teugels eens strak trekken. @Annemie, goed dat je je laat nakijken en heel lief van je mama-taxi. @Beschuitje, geniet van je vakantie. @Wendy, ben benieuwd naar de foto's. @Kim, foto van je extensions? @Butterfly, lekker! Hier niet gekookt, gwn geen puf voor vandaag. @Hier, vanochtend in die sneeuw lopend naar het cb gegaan. Dochter weegt 9kg en is 74cm lang, een kleintje maar in verhouding wel goed. Verder geluncht met mams, huis opgeruimd en nu bankhangen met dochterlief. Man is nog werken, ff kijken wat we met het avondeten gaan doen denk wat bestellen ofzo.
Zooo het eten is op en de boel weer aan de kant. Ga zo even boodschappen doen, hoeft dat morgenochtend niet meer. Geen idee wat voor weer we vannacht krijgen, hier is nog geen sneeuw bij gevallen, maar wel glad en zaterdags is het smoordruk in het dorp. Dus ga nu zo maar...... Even wachten tot manlief en Esmee gedouched en uitgebadderd zijn. Maureen is wakker namelijk, en wil even kijken wat ze doet en of ze het vol houdt tot hun beneden zijn.... gezien ik straks weer werken moet en manlief het ook alleen moet doet . Ben echt een control freak. Alles moet volgens een bepaald plan lopen hahahaha, ben erg. @Beschuitje, lekker vakantie!!! Dat heb ik al vanaf oktober . Vind deze maand wel heel fijn om vrij te zijn trouwens . @Kaatje, inderdaad karig , helemaal geen vlees? Accepteert Harrold hier niet bepaald whahaha. Dat is echt een vleeseter. @HVJ, lekker was het zeker, eten halen is ook ERG lekker . En ERG makkelijk , geniet er van meis. @Moppie, whahahaha, dan is het meteen duidelijk dat je aan het bevallen bent . Je kunt thuis bevallen toch? Als je een schreeuwer bent hoor ik je misschien hier in Oosterwolde . Hahahaha Zo, ze mogen nu ook wel eens komen, ik wil weg! Wil over een uurtje graag weer terug zijn 8). Heb met die drukte een hekel aan boodschappen doen.
Hey meiden, @ MamavEsmee: Kan me voorstellen dat je tussendoor niet meer naar huis gaat. Jammer dat het niet gewoon op elkaar aansluit he. Werkze meid! @ Kim: Lekker gewerkt? Ben benieuwd naar je foto! @ Butterfly: Fijn dat er weer wat af is meid. Hoop dat je snel onder de 83 zit. @ Lovely: Jammer dat je niet meer afvalt. Maar je weet in ieder geval hoe het komt. Vanaf januari gaan we er weer tegenaan meid! (ik doe mee ) @ Moppie: Fijn dat alles goed was bij de verloskundige. Je kunt het maar beter zeker weten @ Wendy: Fijn dat je zon leuke avond hebt gehad. Leuk dat je zoveel complimenten kreeg. Vervelend van de aanrijding, maar gelukkig heeft je vriend niks. @ Beschuitje: Fijn zeg, vakantie! Geniet er lekker van! @ Annemie: Fijn dat je moeder wilde taxiën hoe was het bij de arts? @ Weer: Dat het overal zon verschrikkelijk weer is zeg. Kan me er weinig bij voorstellen. Hier is er niet veel aan de hand. Heeft tot de middag gesneeuwd. Nu is het droog. En de wegen zijn hier gewoon schoon Hier inmiddels weer thuis. Vandaag wel lekker gewerkt. Roland is onderweg naar huis maar het is druk op de weg, dus zal nog wel even duren voor hij er is. Mijn menu van vandaag: O: 1 snelle jelle ontbijtkoek minder suiker (had me verslapen dus moest iets snels eten) 1 beker optimel drink T: 1 plak kerststol 1 appel L: 3 meergranenboterhammen met; 30 gram filet americain 2 mandarijnen T: niks A: 1 friet speciaal 1 satékroket Totaal van ongeveer 1600 kcal Beetje veel. Liefs
Hey dames, Ik heb net een topic geopend dat ik wil 'afvallen'. Niet direct nu, maar wil toch alvast beginnen met een gezond en verantwoord voedingspatroon. Ik wil na de feestdagen beginnen en mijn vriend doet mee. Maar ik heb dus werkelijk geen idee tot hoever je mag gaan als zwangere. Nu las ik hier dat er een aantal zwangeren meedoen. Iemand die tips heeft voor mij? Ik wil vooral gezond eten, welke gezonde snacks heb je en wat kan je beter laten? Ik ben geen fruiteter, ben wel gek op bananen maar hoor overal dat je daar juist dik van wordt. Weet niet in hoeverre dit klopt. Alle tips kan ik goed gebruiken hahaha. Ik wil hier nu mee beginnen omdat het fijn is om op een verantwoorde manier aan te komen tijdens de zwanngerschap haha. Ik snoep nu toch teveel. Ben ook al 10 kilo aangekomen en moest er voor mijn zwangerschap ook nog 10 kwijt. Maar dat is latere zorg. Als ik nu al kan beginnen met het wijzigen van mijn voedingspatroon wordt het straks wellicht wat makkelijker als ik weer kan sporten erbij.
Butterfly nope geen vlees. Ferry heeft sowieso nooit echt trek in avondeten dus die mist dat vleesje dan niet zo. Hij heeft vandaag trouwens die 300 euro gehad. misschien dat het bij jou ook gestort is ?
kaatje dikke knuffel !!! voor iedereen trouwens ben gelukkig weer thuis wat een DRAMA die sneeuw ! getver de zon maar gaan schijnen ik ben het weer beu ik kwam niet eens het viaduct op gereden met mijn auto en ben 3x uit de bocht gegleden ... wat een ellende maar goed ik heb geluk dat ik niet te ver van mijn werk woon we hadden vandaag een ontruimingsoefening op mijn werk en ik was de enige bhv-er en heb het super gedaan !!! top ga zo TVOH kijken en op de bank liggen ben al 4 avonden van huis geweest en morgen weer weg ... ben gesloopt heb ook veel extra gewerkt dus weinig tijd voor hier .. volgende week extra dagje vrij ! da's dan wel super lekker !
@Pino2, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik zie dat je bewust wil afvallen, volgens mij mag je dat niet als je zw bent? Gezonder eten en bewegen is het beste wat je kan doen op dit moment, dus 3 maaltijden en 3 tussendoortjes. Je zegt geen fruitmens te zijn, en wat als je het als sap drinkt dus alle fruit gwn in een blender doen? En banaan bevat idd wat kcal en is ook niet gezond om het elke dag te nemen, dikmakend schijnt een fabeltje te zijn. @Emma, hang ze op de bank en fijn dat je ongedeerd thuis bent gekomen. Knuff terug.