Het bewust afvallen wil ik nu nog niet doen maar wel beginnen met het veranderen van mijn eetpatroon. Fruit in de vorm van sap zou idd wel kunnen.. Wel met een flinke dosis rennies erna haha. Maar heeft dat hetzelfde effect dan? Als ik de echte vruchtensappen pak. Dus niet de goedkope sinaasappelsap uit pak ofzo... Wat voor tussendoortjes kan je verder nog nemen? Of verdeel je de 2 stuks fruit over de 2 tussendoortjes?
Helaas smaakte hij niet zo lekker als vanmiddag Moppie, zocht jij nog (voedings)nachtkleding ? Nachtmode : Positiemode : Zwangerschap & Borstvoeding : Baby Butt webshop
@Pino.... Wat jij wilt heb ik gedaan . Toen ik zwanger raakte was ik net op dieet. Bewust lijnen mag in de zwangerschap niet. Ik at toen ik lijnde ongeveer 1300/1400 kcal per dag maar voor een zwangere is dat wel weinig. Ik wilde niet teveel aankomen en heb ervoor gekozen bewust gezond te blijven eten en veel bewegen. Gevolg.... maar 6 kilo aangekomen en er zijn al bijna 9 af, en Maureen is 5 weken. Ben er erg blij mee. Tips...... ik at zo'n 1700 kcal op een dag, veel brood met mager beleg, tussendoortjes ook verantwoord. In de ochtend at ik vaak standaard fruit, in de middag ontbijtkoek, liga, graankoekjes, eigenlijk gewoon gezonde dingen. Tuurlijk nam ik ook wel eens iets lekkers. Dit deed ik dan bewust in het weekeinde. Daarnaast wandelde ik veel met mijn oudste dochter. Het is mogelijk. Maar heel veel afvallen door te weinig eten mag niet. Ik zorgde wel dat ik voldoende binnen kreeg, maar voedzame dingen en geen chips, en snoep. @Kaatje, geen idee of ik het al heb . Ga zo nog even kijken. Ben bang dat er een fout is gemaakt hoor, kreeg in november namelijk 50 euro en dit kreeg ik vorig jaar ook. Kreeg Ferry dit ook?
@Kaatje, heb het ook gekregen !!! Komt mooi uit . We gaan volgende week shoppen, dus dan is dit lekker meegenomen natuurlijk.
Voor de liefhebbers even snel een foto! Het is nog niet gewassen en gestijld, dus wordt alleen maar beter, maar hier vast een voorproefje! Maak morgen nog een nieuwe foto voor het stappen
@Kim: Mooi! @Weer: Was ondoenlijk gister hé? Hier was het ook spekglad! @Hier: Lekker geslapen, om 6.20 wakker. Vandaag niet veel op het programma staan, boodschappen doen en vanmiddag komt een vriendin bijkletsen. Ze mag nog niets weten, maar weet wel dat we aan het proberen zijn. Probeer een overtuigend verhaal tegen haar te vertellen dat het helaas weer niet gelukt was en m'n volgende NOD 31 dec is.
Nou eindelijk een beetje bekomen van gisteren... was erg blij dan mijn moeder taxi wilde spelen want zij had dus achteraf een vermoeden wat de arts dacht. (leuk hoor zo'n vriendin die doktersassisitent is) nou ik dus bij de dokter, en die luisterde naar mijn longen en een long ontsteking sloot hij uit, maar ging wel even met het ziekenhuis bellen. een longembolie moest uitgesloten worden . Mijn moeder bleef wachten in de auto en toen ik bij haar aan kwam zat zij heel koel in de auto en zegt: snap je nou waarom we je naar die dokter wilde hebben... Kortom spullen gepakt en gelijk maar weer naar de eerste hulp. Het was verschrikkelijk druk daar en het kon een lange avond worden. Ondertussen maar mijn vriend gebeld want die was nog gewoon op zijn werk... als hij thuis was zou hij gelijk komen en dan zou mijn moeder naar huis gaan... bloedprikken en toen binnen een half uur was de arts er al.. (dat was best snel vond ik zelf) Zij dacht precies hetzelfde en dat moeten we dus uitsluiten/bevestigen. Maar je, foto's maken mag niet dus overleg met de gyn en die man van de foto's. Binnen 15 minuten kregen we antwoord dat ik gelijk door de scan heeft moest met contrast vloeistof... dus hoppa, door dat ding heen, 2 armen die lek geprikt zijn omdat mijn aders niet goed te prikken zijn maar het is gelukt, leve de arts die is uitgestudeert hahaha. binnen een kwartier toen ik weer terug kwam kreeg ik gelukkig goed nieuws dat ik naar huis mocht en dat mijn longen schoon waren. Wel was er een ontsteking in mijn bloed waargenomen dus ik moet mezelf nu heel goed in de gaten houden... Wat een dag. Ik gelijk mijn vriend gebeld dat we naar huis kwamen, reed hij net de rotonde op bij het ziekenhuis... dus uiteindelijk de hele avond verplicht op de bank gelegen tussen de verschillende huilbuien door... ik heb het soms zo gehad.... Het mooie is gelukkig dat ik die kleine nu goed voel, daar kan ik dan van genieten. maar goed, we komen er wel.
annemie wat schrikken !! gelukkig dat je snel geholpen werd en dat je nu met rust er ook komt !! Kimmetje wouw spetter dat je er bent !! je ziet er super uit !! kijk jij maar uit voor al die vrijgezelle mannen die staan vanaf nu elke dag op de stoep femke haha smoesjes verzinnen dus !! lukt je vast wel !! hier lekker om 8.45 pas uit bed en nu dilemma tim gaat eigenlijk logeren maar ik twijfel wat te doen al dat rijden met dit rot weer... tis maar niks het sneeuwt hier ook weer lichtjes .. heb een feestje maar maak het toch niet te laat nou gaat hij voor het eerst bij zijn neef en nicht logeren en die hebben er zo'n zin in en tim ook .... wat te doen wat te doen
Goedemorge. Annemie, even goed gecheckt dus. gelukkig alles goed. KOm zo een foto van mijn kleding showen ! broek is helaas iets te lang maar laat hem wel even innemen door smoeder
Goeiemorgen allemaal! @kim, mooi hoor! erg leuk! @femke, jij bent ook vroeg wakker zeg! @annemie, jeetje meis, wat een gedoe allemaal Doe maar lekker rustig aan idd en hopelijk voel je je snel beter! Wel fijn dat je de kleine nu goed voelt, wat is dat toch bijzonder he? Dikke knuff voor jou!! @emma, oh lastig ja... pff het is idd erg moeilijk rijden... Hier gister toch naar carre geweest, het was erg leuk! En erg rustig door het slechte weer, dus we hadden ook nog betere plaatsen ook Vandaag een rustig dagje! Fijne dag iedereen!
@ Kim: Ziet er goed uit Stuk langer dan het was! @ Annemie: Jeetje wat een dag inderdaad. Fijn dat je in ieder geval met goed nieuws naar huis kon... hoop dat je je snel beter voelt! Hier net uit mijn bed gerold. Nu net ontbeten en zo naar de stad. Moet nog een bolero hebben voor de kerst. Hoop dat ik kan slagen anders kan ik mijn jurkje niet aan. Zal wel ontzettend druk zijn hier in de stad vanwege het glazen huis van 3fm... we zien wel. Tot vanmiddag!
ga je ook nog even kijken bij het glazen huis melanie ? wel leuk zo dichtbij ! ik heb er een tijdje geleden bij de open 32 nog een mooie dikkere gekocht kaatje ben benieuwd naar je foto !!! patricia naar welke voorstelling ben je geweest ?? leuk hoor ! en geniet van je rustig dagje ik ga tim straks toch maar wegbrengen want zo te zien gaat het pas na 8 uur sneeuwen en dan ben ik al wel terug !
@Annemie: Jeetje, da's wel even schrikken, lekker rustig aan doen meiss. @Emma: Als het te gladis en je voelt je er niet fijn bij, niet doen! @Kaatje: Ben benieuwd naar je kleren! @Patriesja: Ben iid heel erg vroeg wakker, maar lag gister ook om 21.30 in bed. Geniet van een rustige dag. @Melanie: Geslaag voor een Bolero? Nog iets meegekregen van het glazen huis? @Hier: Kaddotjes ingepakt. Tweede Kerstdag gaan we naar m'n smoeder en daar doen we een dobbelspel. Eerst zouden we het niet doen want oma wordt een beetje vergeetachtig (beginnende dementie?) en vorig jaar was ze vergeten kadootjes te kopen. Echt heel zielig. Maar... Nu blijkt ineens dat smoeder, szus en zwager bedacht hebben dat het toch doorgaat. Zonder ons dat even te laten weten... Fijn, wij hadden dus nog niets voorbereidt. Gelukkig nog een hoop kleine dingetje liggen en morgen toch maar even de stad in... Grr baal daar wel van. Mijn sfamilie woont in Limburg en sinds wij daar niet meer wonen worden nergens meer van op de hoogte gehouden. Mijn smoeder belt nooit, maar vertelt wel iedereen dat m'n mannetje haar nooit belt! Hallo: een telefoon werkt 2 kanten op. (het is trouwens niet zo dat mannetje nooit belt). We waren niet eens uitgenodigd voor Kerst... Pff en dan tweede Kerstdag gezellig doen...
@melanie, oh leuk zo dicht bij het glazen huis, maar idd dat zal wel erg druk zijn! Hopelijk slaag je! @emma, naar het kerstcircus! was echt super leuk! Oh fijn dat het toch nog lukt om Tim weg te brengen. @ja 21.30 is idd ook vroeg aangezien ik pas tegen 2.00 in mijn bed lag was pas laat thuis en ook nog ff gezellig met mijn mannetje gezeten natuurlijk.. maar dit is wel een uitzondering sinds ik zwanger ben hahaha ik val ook iedere keer al heel vroeg op de bank in slaap Wat vervelend van je sfamilie, ja het werkt idd naar 2 kanten, zij mogen ook weleens wat laten horen zeg!
Hallo. Gisteravond vielen mijn ogen dicht om 23.15, werd vanochtend om 07.30 wakker omdat het buurjongetje weer een driftbui kreeg ofzo. Levi werd pas rond 9 uur wakker Ben nog super moe dus moet zo van Ferry nog even naar bed. prima ! Hier een foto van het setje. Ben er erg blij mee, alleen nu heb ik de broek een paar uur aan en begint hij wat losser te zitten. Denk dat ik hem zo met 60 graden in de was doe zodat hij hopelijk nog iets krimpt
@Emma: Fijn voor Tim dat hij toch uit logeren gaat! @Patriesja: kerstcircus, leuk! Tot 2.00 uur opblijven, dat lukt me nu echt niet... @Kaatje: Leuk!
Hey meiden. Drukke maar leuke ochtend gehad. Heerlijk met Maureen gewandeld, Harrold ging met Esmee even op de slee het park in. Esmee groeit werkelijk uit al haar kleren...... ik moest dus echt op pad voor wat nieuwe setjes. Daarnaast moest ik ook nodig wat nieuwe spullen. Volgende week gaan we naar een dagje naar Assen, maar als we dan alles moeten hebben we tijd te kort. Dus voor mezelf ben ik alvast gaan rond neuzen en goed geslaagd. Voor Esmee ook twee erg leuke setjes gevonden. Volgende week dus verder winkelen..... lekker!!!! Het is zo heerlijk nieuwe kleren te kopen als alles zo mooi staat. Heb een leuk zwart jurkje gekocht. Vanavond doe ik hem aan. We hebben een kerstgala. Of het leuk is weet ik niet want het is nederlandstalig . Voor ons is het gewoon even het idee dat we eruit zijn, even een avond stappen. Mijn zusjes gaan ook allemaal, dus leuk!!! Mijn zusje rijdt... dus harrold en ik kunnen beide aan de borrel . Schoonmams komt oppassen. De weegschaal lief . Onder de 83 kilo, 82.9 . Vandaag een redelijke dag. O: 2 beschuitjes, 1 met 30+ kaas, 1 met hagelslag, glas jus. T: appel L: 3 meergranen bolletjes mer filet american, grote mok chocolademelk. T: appelbol ( vanmorgen langs de oliebollenkraam geweest ) A: friet en een kaassoufle. T: ???? Niet een erg gezonde dag, vandaag een SAS dagje!!! Vanavond maar flink dansen . @Kaatje, leuk setje meid!! @Melanie, shopse, hoop dat je een bolero vind. @Mamavesmee, lange dag overleefd meid? @Kimmetje, wow, je haar ziet er mooi uit meid. Moet mijn haar ook nog showen . Maar zo heel bijzonder is het niet. Draag het in laagjes aan de onderkant, het is gewoon bij geknipt en overdag draag ik het opgestoken.