10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou er werd geen taart uitgedeeld op de tweede verjaardag dus scheelt weer :)

Menu van vandaag :

O : 2 wit brood met 30+ kaas
    T: 1 evergreen
    L : 2 wit brood met bob de bouwer worst
    T : ei/rookworst, blokje kaas, kaaskoekje
    A: Tomatensoep

Zag mooie menu's voorbij komen !

2. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Hoihoi,

Dankjewel!

Ik tel momenteel geen calorien. Heb dat wel gedaan toen ik jonger was en sloeg daar in door. Op een gegeven moment at ik nog maar 150 cal per dag. Viel toen wel extreem af en zo wil ik het niet meer. Nu maar op de gewone manier! :D

Lekker al die vakanties! Wij zijn helaas al geweest haha. Volgend jaar weer... ;) Iedereen veel plezier natuurlijk!

Mag ik vragen hoe lang jullie al bezig zijn met de afvalstrijd? :)

Groetjes!

3. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hoi Shaula welkom !
    Ik ben weer terug uit Friesland, wat een rotweer zeg bah......het giet echt mega hier. Maar ja we maken het thuis wel gezellig weer ;)
    Dit weekeind niet aan mijn menu kunnen houden daar baal ik wel van, we aten lasagna...is niet echt gezond natuurlijk. Heb ook andere tussendoortjes op enzo...straks maar even hard fietsen nog en dan pas woensdag wegen of zo . Wie weet valt de schade mee:D

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Shaula, 150 cal. per dag ? dan moet je wel extreem weinig gegeten hebben.

5. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Shaula: Ik ben op 4 januari 2010 begonnen. Goed voornemen, dat eindelijk eens gelukt is. Mijn goede voornemen voor volgende jaar: op gewicht blijven. Minstens net zo moeilijk ben ik bang. Maar komt vast wel goed.

6. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hier net lekker frietjes gegeten. Had er echt zin in ook. :D

Komt hier inmiddels met bakken uit de lucht vallen. Staat recht op de raam, dus het lijkt net of er iemand met een tuinslang op staat te spuiten... Gezellig weertje hoor!

Vanmiddag een mars icecream gehad ipv mijn chipjes van vanavond. Zo komt die zak nooit leeg natuurlijk hahaha...

7. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Bedankt beschuitje! :)

Lekker hoor Melanie :) Hier komen de zakken altijd wel leeg. Vriendlief heeft een spijsvertering van heb ik jou daar. Pffff...die eet ALLES en is suuuuuuuuperdun. Hij is 1.83m en blij als ie de 60 kilo haalt...

Het is niet eerlijk verdeeld :(

Kaatje, ja dat was echt mega weinig. At ik een stukje appel en een cracker enzo. Zat toen ook niet echt lekker in mn vel hoor en had veel te veel tijd om er zoveel over na te denken en het werd daardoor een obsessie. Was toen al slank maar daarna eng dun. Deze 20 kilo teveel zijn allemaal door mijn 2 zwangerschappen haha...

8. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Nou, het weer was prima te doen in de dierentuin. Wel een bui gehad, maar het viel wel mee. Was wel lekker rustig daar!

@shaula: welkom!

@stephanie: knap dat je maar 1x in de week op de weegschaal staat. Dat heb ik ook een tijd gedaan, dan zie je de schommelingen in je gewicht niet zo erg. Maar meestal ben ik te nieuwsgierig...

@kimmetje: Van harte! 20 kilo! Da's echt veel!

Ik heb mooi menu's gezien, die van mij was vandaag:

O: yoghurt met muesli
    L: Kipnuggets + half frietje (ze hadden niets anders in de dierentuin...., volgende keer neem ik brood mee...)
    A:Varkensmedaillons met champignons, aardappelpannenkoekje en rauwkost.

Daarmee kom ik rond 1200. Mooi geweest dus voor vandaag.

9. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Femke: Fijn dat je het leuk hebt gehad vandaag, en dat het weer meeviel. Mooi opgelost met het eten hoor!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tot morgen :)

11. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey meiden.

Hier ik eventjes, lekker dagje gehad.
    Beetje in huis bezig geweest met van alles en nog wat.
    Foto´s uitgezocht, gestreken, op de bank gehangen, tv gekeken.
    We hadden plannen om naar ballorig te gaan maar ik was moe, Esmee laat wakker, en we hadden allemaal genoeg te doen en het regende. Plannen we ballorig voor volgend weekeinde en dan gaan we meteen weg als Esmee wakker is hahaha.

Vandaag niet zo gezond gedaan.
    Gewoon genoten :). Vanavond hebben we chinees gehaald.
    Geen zin om te koken. Vanmiddag beetje chocolade :p. Ach...... morgen weer gezond hoor. De weegschaal was ook iets minder happy vanmorgen. Gisteravond frietjes gehad en s´avonds nog 5 stukjes stokbrood met kruidenboter :).
    We erg lekker allemaal ;).

Reageer nu even niet, sorry!!!
    Haak dus gewoon hier nu in.
    Morgen drukke dag, vergadering op het werk.
    Dus breng Esmee 11.30 naar beppe en daar gaat ze dan op bed.
    Rij ik naar het werk, en daarna even gauw voor behang kijken bij kwantum en leenbakker. We moeten behang hebben voor de overloop en de hal. Kan manlief van de week weer verder :p.
    Dus zal wel tegen de avond zijn eer ik tijd heb hier mee te lezen en mee te kletsen.

Meiden, slaap lekker allemaal!
    En sux6 allemaal weer met afvallen hopen op veel lieve weegschalen zo na het weekeinde.

12. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Goede morgen dames!:D

Jullie allemaal goed geslapen? Ik heb redelijk goed geslapen voor een slaapdienst, mag dus niet klagen!!;)

Wel erg vroeg, maar goed..;)

Femke.. Fijn dat jullie het op 1 bui na droog hebben gehouden!

Kaatje.. Dat is voor je menu wel prettig dat er geen taart was.. Vind het raar als er geen taart is. Heb zelf altijd in overvloed. Maar ieder zijn ding.;) Mooi menu trouwens.

Melanie..Mars icecream kan ik ook niet afblijven. Jammer dat de broek die je zag " nog" niet paste.

Shaula.. Welkom, klets gezellig met ons mee!:D

Beschuitje.. Balen dat je weekend qua eten niet was wat je had gehoopt. I.d. een keer extra fietsen en het komt wel goed!;)

Butterfly.. wat een lekkere zondag hebben jullie gehad, geniet daar altijd zo van! En genoten van al het lekkers? Groot gelijk!!:D

Mijn menu vandaag:

O: 2 rijstewafels met slankie smeerkaas.
    T 1: om 9.00 2 mandarijnen
    T2: om half 11 een trosje druiven.
    L: 3 meergranen boterhammen 1x kipfilet en 1x 30+ kaas.
    T: appel
    A: 350 gram boerenkool stampot met 60 gram rookworst.

Kom ik op een totaal van 1049. Kan dus evt nog wat extra avondeten nemen mocht ik erge trek krijgen.;)

Vandaag brengt Opa Esmee naar de PSZ dus ik kan eenmaal thuis direct met de hondjes uit en daarna de bovenverdieping poetsen en bedden afhalen/verschonen/opmaken.. Denk dat ik pas kom kletsen als Esmee weer op bed ligt.;)

Nou, ik ga maar eens wat doen.. Toedeloe!

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Bah krijg geloof ik de griep L

Butterfly, af en toe moet je gewoon even genieten !

14. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen!

@mamavesmee: Mooi menu vandaag weer :)
    @kaatje: Hopelijk zet het niet door, nooit fijn om ziek te worden

Mijn menu voor vandaag:
    O: 3 cracottes met 30+ kaas
    T: 2 glazen water
    L: Pistolet met filet americain
    T: 2 glazen water en een kiwi
    A: rijst, met chinese kool en kip ( recept uit tijdschrift van sonja)
    T: 2 glazen water en een bakje popcorn.

Ik heb de kinderen weg gebracht. Nu wachten op telefoontje van school om nog even op gesprek te komen, waarschijnlijk kan ik een paar vakken laten vallen.
    Verder maar bezig in huis denk de boel eens goed aanpakken nu het kan volgende week begint de drukte weer!

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Moet nog ontbijten.. ;)

Heb me niet gewogen vandaag hoor, heb me gister totaal niet aan mijn SB gehouden! Zaterdagavond nog wel (verjaardag van mijn moeder), maar gister (verjaardag van mijn schoonvader) dus niet.. solly..

Dus ik weeg me niet, om teleurstelling te voorkomen. Ik ga er vandaag gewoon weer flink tegenaan, vul zo mijn fles spa blauw weer en eet zo ff een crackertje!

Xx

16. MamavEsmee

Rustig hiero..

Kaatje... Beterschap!

Lovely.. Wat voor opleiding ga je doen? En jij hebt ook een mooi menuutje!

QueenBee.. verstandig om dan niet te wegen!;)

Hier zowel boven als beneden aan het opruimen geweest. Boven de bedden al afgehaald en weer opgemaakt, de was draaid. Wasje gevouwen en boven gesopt en gezogen. Nu beneden maar zie dat het bijna tijd is om Esmee op te halen dus straks beneden er nog even met een doek door en stofzuigen en dan is het klaar. Kan ik vanmiddag met de beentjes hoog!:D

menuutje iets gewijzigd.

T: 1 mandarijn en 1 kleine appel
    T: plakje ontbijtkoek ( erwin heeft de doos druiven mee naar zijn werk genomen..:x;))

ga rennen anders kom ik te laat!

17. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

hier een druk en gezellig dagje de kleine van mijn vriendin is hier vandaag !! kunnen de kids lekker samen spelen ..
    heb al wel geleerd dat je beter geen nieuw speelgoed kan geven haha dat delen dat lukt dus maar niet ..
    boodschapjes al gedaan dus we blijven maar binnen vandaag het weer is weer niks

MvE druk dagje dus !! poets ze en top dat de nacht ok is gegaan en vanmiddag eens lekker rust dus

kaatje beterschap voor je hoop niet dat het de griep is

loveley dat zou lekker zijn als je vakken kan laten vallen !! hoop het voor je

queenbee lekker weer oppakken vandaag komt het zo weer goed ! een keer kan het zo zijn he

sorry moet rennen de kids ff doen

18. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Goedemorgen meiden,

@ Kaatje: Beterschap!!!

@ Queenbee: Slim om je niet te wegen. Gewoon weer lekker verder en dan durf jij morgen weer lekker op de weegschaal ;)

Hier de weegschaal lief vanmorgen. Maar niet zo lief als gehoopt. Had gehoopt onder de 90 te zijn, maar ik woog 90 precies. Morgen hopelijk ECHT onder de 90.

Mijn menu vandaag:

O: 200 gram optimel vanille yoghurt
    30 gram cruesli balans

T: niks

L: 2 krentenbollen
    1 beker optimel drink

T: 1 nectarine
    1 kiwi

A: 150 gram aardappelschijfjes
    1 schaaltje sla met komkommer, ananas en een beetje dressing
    2 kipvleugeltjes
    1 lepel halfvolle frietsaus
    1 lepel curry

Totaal van 1073 kcal. Kan ik eventueel nog iets extra pakken.

Liefs

19. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Roland zat hier net even op de beoordelen was ons hotel in Portugal te kijken. Blijkt er tegenover ons hotel een mac donalds te zitten... hmmm...

20. MamavEsmee

Emma.. Veel plezier vandaag met 2 kids. Hier af en toe het dochtertje van ene vriendinnetje maar pffff.. Vind het best heftig 2 van die peuters!;)

Melanie.. mooi menu heb je weer! En MC Donalds tegen over jullie hotel.. OEPS! Misschien niet zo handig..:)

Zo.. Hier alles aan kant. We hebben al gelunched. Ik had mega honger en Esmee moe van de PSZ dus zo naar bed toe.;)

Heb de aardappels voor de boerenkool al opstaan.. vanavond alleen nog eventjes opwarmen.. Doe de spekjes denk ik maar apart.. Neem ik die niet.;)

Deel Deze Pagina