10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Oei, nee dat zou ik ook niet fijn vinden. Kan je niet een andere route nemen of met een collega meerijden?

2. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé bah, Kaatje, da's idd vervelend, zeker als je langs het water moet en er wordt selcht gestrooid.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    #5183 Kaatje85, 19 dec 2010
    Laatst bewerkt: 19 dec 2010
    Nee dat is eigenlijk de enige route.
    Andere route is over een smal weggetje en langs nog meer water. Geen optie dus. En heb verder geen collega's uit dit dorp dus dat gaat hem ook niet worden.

Maar even kijken hoe het morgen is,maar zeker nu ik zwanger ben wil ik geen risico's gaan nemen. Zat afgelopen week al 7 kleuren in mijn broek te schijten in die auto.

Afgelopen vrijdag zijn de connexxion bussen zelfs gestopt met rijden,en nu ligt er nog eens 30 cm sneeuw extra bij

4. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    goedemorgen meiden

hier idd ook een heeeeel dik pak sneeuw er ligt nu zeker 20-25 cm sneeuw !
    straks tim nog ophalen van het logeren maar man mag rijden met zijn grotere auto en winterbanden !
    ik ben ook zo'n angsthaas in de auto en al helemaal met sneeuw ! het is zoooo mooi maar ik kan er niet echt van genieten als ik weet dat ik van de week moet werken .. brrr ... gelukkig woon ik niet ver van mijn werk af !

ben al vroeg wakker .. kon ik eens uitslapen lukt het niet
    ben er maar uit gegaan kan man eens lekker doorslapen zonder dat gedraai en gewoel van mij
    voor de rest rustig dagje we zouden visite krijgen maar dat gaat niet door

5. steenbokje

@Kaatje: morgen ziekmelden dus! Maar zolang het sneeuw is, is het nog niet zo erg. Als alles platgereden wordt en samengedrukt wordt op de weg, dan wordt het glad :(
    Ons nieuwe huis staat ook langs een brede sloot. Gelukkig weet ik dat die niet diep is, maar elke keer als we er langs komen denk ik er aan of de auto boven water blijft als we daar in glijden. Bah...
    Maar echt, als je rustig rijdt (heb je winterbanden??) is er niks aan de hand.

6. steenbokje

@Emma: ook al zoveel sneeuw bij jullie? Het lijkt alsof er niks is gevallen hier in het noorden.

Zit nu naar het journaal te kijken en zie berichten over schiphol. Kan me er weinig bij voorstellen...

7. steenbokje

Ohja dames, ik heb trouwens afgelopen week mijn weegschalen weggegooid!!! De draaischijf gaf toch 9-10kg te weinig aan in vergelijking met die van de dietiste, en de digitale kon ik 10x achter elkaar op gaan staan en 10x een ander gewicht (soms meer dan 10kg verschil!) krijgen. Niet echt betrouwbaar dus :p
    Ik ga na de bevalling gewoon een oude broek (maat 38 ) nemen als uitgangspunt, dat lijkt me een beter plan dan me vast te pinnen op dat cijfertje. Ik wil ook helemaal niet weten hoeveel ik nu weeg...

De laatste keer dat ik gewogen werd was bij de dietiste, en toen woog ik 85,6. Ik moet dus zeker 20kg kwijt! Hopelijk vlak na de bevalling al de helft kwijt, al dat stomme vocht! Doet echt gewoon pijn in mijn vingers... Moet nu wel eerlijk bekennen dat ik mijn lichaam mis hoor!

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee ik heb geen winterbanden. En alles is dus al plat gereden en glad. Zag net op de site van connexxion dat de bussen vandaag weer willen gaan rijden,maar als die morgen dus niet rijden dan weet ik dat de weg knudde is

9. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo dames,

Wat een hel gisteren om thuis te komen. We gingen naar Scheveningen en we gingen daar om 23.00 uur weg en waren pas om 1.30 uur thuis. Overal zag je mensen vast staan, gleden van heuvels af met de auto. Op de Van Brienenoordbrug was het helemaal drama. Auto's schoven/botste voor onze neus tegen elkaar aan. Overaal stonden auto's scheef, zelfs zo gedraaid dat ze met hun neus onze kant op stonden. Heb ook nog gefilmt...het leek wel of ik in zo'n film zat met natuurrampen ofzo....Als ik dit had geweten was ik echt niet weggegaan. Mijn moeder paste op Dane en is uiteindelijk maar blijven slapen.
    Tuindeur kan niet open door de sneeuw, echt bizar.

Zo ff een bakkie koffie..

10. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Wendy: jeetje, was het zo slecht op de weg. Jullie geen aanrijding gehad? Kan me voorstellen dat je liever niet de weg op gegaan was, achteraf gezien.

@ Kaatje: Kan me voorstellen dat je het eng vind om met de sneeuw te rijden. Ik vind het ook niet leuk. Vervelend als je moet werken en je durft er niet heen te rijden...

Hier inmiddels ook weer beneden. Gisteren gezellig samen in bed film gekeken, met nootjes en chips. Vanmorgen lekker uitgeslapen. Wij zijn vandaag 5 jaar samen en gaan vanavond lekker uit eten. Zo alvast even op de website kijken wat ik ga nemen. Me alvast lekker maken ;)

Liefs

11. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    5 jaar alweer! :$ Jeetje, dat gaat snel! Gefeliciteerd :D Waar gaan jullie eten?

12. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    hahaha... dankje! Bij de Bengel in V'hoven!

13. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Melanie, gefeliciteerd!!!!!

Hier helemaal geen nieuw sneeuw!
    Gisteravond leuk feest gehad :).
    Was echt leuk met al mijn zusjes, is vaak anders maar het was echt gezellig. En we hebben afgesproken dat we oud en nieuw bij ons gaan vieren met z'n allen :D. Zusje neemt de WII mee :p.
    We hebben allemaal uitjes gepland :).
    Iedereen schijnt naar die stomme film te willen van de NEW KIDS 8) maar die vind ik totaal niet lollig. Harrold zou dus met zijn broer maar iedereen wil hem zien dus we gaan met zijn allen.
    :( hahahaha!!

Zometeen even kerstkaarten posten en een filmpje huren voor vanavond. Door de wijn 5 ons aangekomen.
    Vandaag streng dus.

O: kom yoghurt met 2 schrijven ananas en een kiwi.
    T: beker chocomelk ( melk en nesquik poeder ), ontbijtkoek met halvarine.
    L: 2 pistoletjes, 1 met kaas en ananas in de oven, 1 met magere smeerpathe van linera, kom groentesoep met veeeeel groente.
    T: thee en een eierkoek.
    A: lasagne.
    T: ????

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Melanie, gefeliciteerd

15. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Melanie: Gefeliciteerd!

16. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Dankjewel meiden! :D

17. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Kom even zwaaien meiden!

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    *zwaait terug*

19. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Melanie: Gefeliciteerd meid. Gaat snel hé.

Wij waren vorige maand alweer 13 jaar samen, ik was 15 en hij 18.

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wij waren afgelopen oktober 12 jaar samen. Ik was 13 hij 15

Deel Deze Pagina