10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Gefeliciteerd Melanie!

Wij zijn, uhm... 6 jaar samen :)

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou Ferry zijn werk belde net. Connexxion heeft alle taxi ritten voor morgen geannuleerd, dus Ferry is waarschijnlijk vrij.
    De bus rijd ook zijn normale route niet helemaal meer ( pakt alleen nog hoofdwegen, geen binnenwegen in dorpen ) dus ben benieuwd wat ik morgen aantref.

3. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn 4 jaar samen, ik 26, hij 30. Op vakantie in IJsland!:D

4. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedenavond allemaal!

Wat een weertje HEERLIJK!! Vanmorgen extra vroeg uit bed gegaan maar tot mijn verbazing kon ik gewoon 100 rijden op de snelweg :$:)
    Was wel erg fijn maar voor de rest ligt hier ZOVEEL sneeuw nu sneeuwd het alweer 1,5uur en ligt er weer een laag bij morgen vroeg nog een dienstje werken en dan vertrekken wij voor kleine 2 dagen naar Valkenburg lekker uitrusten en genieten van elkaar en de gezelligheid van onze zwager en schoonzus.

@Kaatje gewoon op tijd uit bed zodat je alle tijd hebt om rustig naar je werk te gaan ik moet ook een dijk van een km of 5 over spiegelglad maar als je het rustig aan doet is het te doen hoor.
    Gaat het voor de rest goed?

@Moppie hoe is het met je? Nog steeds veel klachten?

@Mamavesmee lekker uit eten geweest? Hoe vind Esmee de sneeuw?

@Melanie van harte gefeliciteerd!! Geniet van het etentje ik heb even op de site gekeken maar ziet er lekker uit wat ga je nemen?

@Butterfly hoe is het met jou? Allemaal leuke dingen in het verschiet lees ik gezellig! En geniet ervan alles goed met je man en dochters?

@Femke hoe voel je je? Veel last van kwaaltjes?

@Wendy wat zag je er mooi uit (outfit voor kerst gala als ik het goed begreep)

@Beschuitje hoe is het daar lekker kerstvakantie zeker?

@Emma Hoe is het daar? Veel sneeuw of juist niet? Is het nog steeds druk op je werk?

@Patriesja mede zwangere alles goed? Veel last van kwaaltjes of wordt het al minder? MAg je binnenkort weer voor een echo?

@Kimmetje wat is je haar mooi! Ben wel benieuwd hoe het eruit ziet als je het gestyld hebt!

Geen idee of ik nu iedereen gehad heb maar heb het uit mijn hoofd gedaan:)
    Mijn man komt net een broodje brengen met gebakken ei lekker hoor :D

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Snelwegen zijn dus goed schoongehouden.
    Verder alles goed hoor. alleen vandaag behoorlijk misselijk, hoop niet dat de misselijkheid nu opeens nog gaat beginnen

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

HVJ.. hoe is het nu met de buikpijn?

Moppie.. Haha.. je steekt je kop lekker in het zand..:p Confronterend om de cijfertjes op de weegschaal te zien he? Ik starte in de zwangerschap met 78 kilo ( net getest) en woog er 101 op de dag van de ks :$.. + 23 .. Maar was een week na de bevalling er al weer 10 kwijt hoor. Maar de rest bleef helaas wel plakken.;) Komt goed met je hoor.

Butterfly.. Genoten van een heerlijk avondje uit begrijp ik? Gezellig dat je zussen allemaal met oud en nieuw komen. Komen jou ouders dan ook? Die 500 gram is er na een strenge dag zo weer af!;) Je menu ziet er goed uit.

Kaatje.. lastig wat te doen he? Ben je er al uit?

Emma.. Tim goed geslapen en zich vermaakt tijdens het logeren?

Wendy.. dat klinkt allemaal eng zeg..:( Hebben jullie een leuke avond gehad? Wat zeiden je collega's van je outfit?

Hier ziekjes.. Heb een ontzettende zeker keel en ben erg verkouden.. Gelukkig viel het gisteren nog wel mee.

We zijn gisteren heerlijk uiteten geweest..Het was zo veel dat ik bijna de helft heb laten staan.. Daarna lekker wezen bowlen en borrelen.

Ondanks het lekkere eten en alle wodkaatjes woog ik vanmorgen 71,4 :D

menu vandaag: Schrik niet..:)

O: 2 boterhammen, 1x witte chocolade pasta en 1x leverworst en thee
    T: thee, water en 1 klein kerstkrans koekje.
    L: 2 boterhammen, 1x witte chocolade pasta en 1 x leverworst en 1 beschuitje met 2 kleine plakjes kaas en 1 saté stokje.
    T: kerstkoek en 4 bonbons, thee en een glas zelf geperste jus.
    A: 3/4 pizza en 1 mandarijntje.

Vanavond lekker bij tijd naar bed..

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Melanie.. Gefeliciteerd met jullie 5 jaar samen.. lekker gegeten?

Zustertje.. Oh.. lekker broodje ei!:D Esmee vind de sneeuw prachtig. Vanmiddag hebben we een sneeuwpop gemaakt.:D

@ samen.. Hier in maart 9 jaar samen.:) Ik was 18 en Erwin was 22

8. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Zustertje: Heerlijk een paar dagen weg! Hier gaat het goed, heb van allerlei kwaaltjes een beetje last, maar niets dat heel erg is, behalve de vermoeidheid. Lig meestal om 21.30 al in bed.

@MvE: leuke avond gehad gister zo te horen. Beterschap.

@Hier: Weer eens in bad geweest, mannetje is weer naar het werk, en ik verveel me een beetje, badderen helpt!
    Zo meteen Teen Moms kijken op MTV, heb de serie gevolgd vanaf 16 & pregnant en vind het leuk om te zien hoe het gaat met de meiden.
    Menuutje was hopeloos vandaag, frietjes gehad tussen de middag en vanavond een stukje kerstbrood. Kom totaal op 1500 vandaag.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    mve, nee even kijken hoe het er morgen uit ziet. Ferry dacht dat de provinciale weg wel redelijk was, dus zal het vooral het laatste stuk binnen door zijn,maar dat vind ik dan wel minder eng. kan je alleen op een auto glijden. Niet leuk maar beter als in de sloot.

10. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Zustertje: Lekker genieten samen in Valkenburg, gezellig hoor!!
    @MamavEsmee: Heel veel beterschap!

Hier net lekker een warm bad genomen, en voor het eerst mijn lange haar gewassen. Maar het ergste moet denk ik nog komen, fohnen en stijlen haha.
    Kom straks nog even kletsen.

11. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Ohoh nesteldrang, en ik maak er alleen maar een grotere puinhoop van!!!

Voor de dames die hier in de buurt wonen, bijna allemaal gratis op te halen spulletjes...
    Marktplaats.nl - Advertenties van Cathelijne uit Gorredijk

Kookboekjes van Anne Wilson zijn ook gratis op te halen voor de ZP dames trouwens ;)

Ik ga morgen naar de milieustraat met heeeeeel veel spul, dus pb/mail me als je wat wilt hebben.

12. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik heb deel 6 geopend!

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik zie dat deel 6 al is aangemaakt, deze doe ik op slot

Deel Deze Pagina