Even snel een berichtje heb het erg druk! Met werk,huishouden en dingen regelen voor volgende week maandag Zo even koken en dan sporten en gelijk door naar vrienden een van hun kinderen was gisteren jarig. Morgen avond kan ik denk pas weer kletsen Fijne dag meiden!
Geen chocolade meegenomen.. Heb behalve snoepgoed voor Esmee geen lekkers in huis.. Wel lekkers maar niet zooooo lekker dat ik het ga eten! HVj.. nee geen ongi.. Gewoon zin in zoetigheid! Melanie.. Delen is een goed idee! 1tje pakken he?!
@ Zustertje: goed joh! Geweldig! @ MamavEsmee: Lekker zeg!!! Was een goed idee, ik wil die truffel wel recht voor! mmm Net een halve bounty icecream gehad... was lekker!
Oeeeh chocola, hier wel ongi dus heb er sowieso echt trek in hihi. Heb het (gelukkig) ook niet in huis! Zustertje, wat goed! Wow! Groep 3 vind ik ook wel erg leuk. Vind groep 3 tot en met 6 het leukst....eerst was dat groep 7 of 8...maar dat is altijd wel heel druk haha. Hier gaat het nog goed met mn meisje...nog geen koorts ofzo. Ik zou echt niet tegenover een mc moeten wonen zeg...dat zou niet goed gaan haha
Dat dacht ik ook toen wij dit huis kochten, maarre... het valt mee hoor. Na een paar keer ben je snel genezen! hahaha... maar lekker blijft het natuurlijk wel
Zo, net spaghetti op! Dan mag ik vanavond nog een ontbijtkoek en morgen weer aan het werk! Daar vind ik het makkelijker om me aan SB te houden dan thuis.. met allemaal lekkers voor de kids in huis..
@ Queenbee: Ik vind het ook altijd makkelijker volhouden als ik werk dan wanneer ik thuis ben. Hoewel het me de laatste dagen niet slecht af gaat. Hier net gegeten. Ik had de kipvleugeltjes iets te lang in de oven gedaan... *oeps* daar was dus niks meer van over ... Dus alleen aardappelschijfjes en sla gegeten. Kan niet echt zeggen dat ik genoeg gehad heb. Even kijken wat ik vanavond nog zal pakken. Ik kom nu maar op een totaal van 989 kcal. Iemand ideeen?
ow dat is gemeen. Ik wil die bonbons ! Hier geen zin om te koken dus heb het simpel gehouden Aardappelkrieltjes, potje rode bieten,groenteburger
Super joh! Ja, op het werk is niet alles binnen handbereik, en kost het meeste ook geld. Dus tja, dan hou ik me keurig aan mijn SB. Had vrijdag zelfs over... Dus je kipvleugeltjes vlogen je voorbij..?
hahaha... zoiets ja! Maar ik vind het niet zo heel erg. Er zaten achteraf meer calorieen in dan ik had ingepland. hahaha
Hallo allemaal ! Ben ik weer eens... Ik lees hier allemaal lekkere dingen waar het water van in mijn mond gaat lopen, vooral de chocola kan ik moeilijk weerstaan haha Mac donalds geef ik niet om eigenlijk, vind het zo chemisch eten Hier alleen gegeten want vriendlief is aan de sport na zijn werk. Dan heb ik het ook altijd wat zwaarder. Moet nu echt uit de keuken blijven anders vind ik wel iets eetbaars..maakt niet uit wat Eens bedenken wat ik morgen toch weer zal eten..pff ik vind het altijd moeilijk. Vooral na het werk dan wil ik snel snel snel koken omdat ik meestal erge trek heb. Dit weekeind hebben ze met z'n allen van de familie oliebollen voor mijn neus zitten eten ( van die verse warme) er was een feest in het dorp in Friesland. Ik baalde joh maar hield vol en nu voel ik me erg stoer dat ik niet genomen heb * klop klop*
@ Beschuitje: Dat vind ik ook ontzettend stoer van je! Ik denk niet dat ik oliebollen had kunnen weerstaan. Zeker geen warme! Heerlijk!
tja nou meestal dan...haha Ik ben vroeg mijn mandje in vanavond. Lekker boven nog even tv kijken, trusten vast en tot morgen !