@Mel: Ja inderdaad, vind tot nu toe nog niks echt super geweldig, en ik heb geen geduld. Wil het liefst gewoon meteen een reactie, maar ja dat kan natuurlijk niet. Koffers al gepakt?
Melanie.. Fijn dat de weegschaal zo lief voor je was.. inmiddels alles ingepakt? Misschien in de opruiming nog wat leuks met lange mouwe scoren? Mooi menu heb je vandaag. Lovely.. WOW 1,2 kg is ontzettend goed! Lekker menuutje heb je. HVJ.. nog wezen zwemmen? Kimmetje.. wat raar.. Ze hebben nu in iedergeval je cv. Hopenlijk hoor je snel goed nieuws.. inmiddels al weer gedate? ******** Niet op de fiets gegaan, was maar goed ook want het heeft flink geregend hier. Mijn zusje was er ook met de kleine. Was gezellig. Esmee ligt nu lekker op bed. Als het weer het toelaat nog even met de fiets naar het hertenkamp en langs het reisbureau.
@Melanie alvast een super fijne en zonnige vakantie gewenst! Alles al ingepakt? En je zit in de 8!!!!!!!!!!!!!! SUPER!!!!! Houden zo! @Kimmetje balen joh! Suc6 met nieuw werk zoeken heb je nu al geen werk meer dan? @mamavesmee een lieve weegschaal super! Rest weet ik even niet meer maar heb haast Mijn weegschaal was gisteren morgen 95.2kg heel de dag netjes aan mijn menu gehouden en veel gedronken en vanmorgen was de weegschaal 96.9 kg :x Hoe dat kan? Weegschaal doet het wel goed was elke keer hetzelfde manlief heeft er ook nog even op gestaan en klopte ook gewoon. Hopelijk morgen weer een lieve weegschaal. Ik ga nu met mijn vriendin en der dochtertje boodschappen doen voor onze vakantie van Maandag.... Tot vanavond meiden!
Zustertje.. ik dacht dat ik de Esprit jeans niet meer had maar heb hem nog.. Maat W 35-L34.. mocht je nog belang hebben. Balen van je weegschaal, had ik vorige week.. Erg iritant!:x
@Zustertje: Jawel, ik moet nog gewoon uitwerken. @MamavEsmee: Had hem zondag zelf maar gesmst, maar werd er niet veel wijzer van, hij zou van de week iets laten weten... Dus heb even genoeg van alles haha. Heb vandaag echt even een baaldag
Hey meiden.. Zo, ook hier een rustig dagje! Vanmorgen wat opgeruimd, bank gehangen, soaps gekeken, gefietst met Esmee. Ze heeft al een paar dagen moeite met ontlasting dus heb even laxo gehaald, maar onderweg had ze de luier al vol , dus even snel langs mijn moeder geweest om haar te verschonen. Moest nog even wat boodschappen hebben en langs de apotheek. Daarna samen gelunched en ze slaapt al 2 uurtjes. Hen wat voor het werk kunnen doen, heb het water uit de zandbak geschept. Met al die regenbuien stond er een dikke laag water in. Maar de deksel er maar weer op gedaan, het is te blubberig en als ze het zand ziet wil ze er toch in spelen hahaha. Ben nu bietjes aan het koken. Kregen we het weekeinde van een buurman van mijn ouders. Vers uit de tuin, heb het nog nooit gemaakt dus ben benieuwd . Zo vast aardappels schillen, wasje buiten hangen en was vouwen. Mijn dagje: O: 3 boterhammen, 1 keer beleg vlokken en 1 plak 30+ kaas, thee. T: thee, koffie L: 4 boterhammen, 1 keer beleg ardenner boterhamworst, 1 keer beleg vlokken, yoghurtdrink. T: sinaasappel, thee. A: gekookte aardappelen, rode bietjes, worst. T: ???? @Kimmetje, wat vreemd. Je hoefde dus alleen een CV in te leveren. En dan ga je heen met het idee een gesprek te hebben. Hopen dat je snel wat hoort. @Melanie, zo, dan blijft er niet veel kleding over nee. Maar ja, heb je straks een mooi excuus lekker te shoppen . WAcht je tot je op je streef zit? @HVJ, niets afgevallen en niets aangekomen..... je moet juist blij zijn meid. Teveel afvallen mogen we nu niet, en niet aankomen is alleen maar positief!!! Ik val ook niet af, weet precies wat ik kan eten. @Zustertje, hm, kan me voorstellen dat je baalt. Maar is vast vocht en is er morgen wel weer af meid! @Mamavesmee, lekker he, een dagje niets hoeven!!! Ik heb dat de laatste dagen ook hahaha. Maar vind momenteel meer rust in het hoofd ook omdat alles langzaam aan vorm gaat geven in huis, en mijn administratie rond het werk begint af te nemen. En dan voel je je ook rustiger.
@ Butterfly: Ik heb vorige week een jeans in de sale gekocht (26 euro), en ik heb er nog 1 besteld (31 euro)(verwacht dat die vandaag komt). Verder probeer ik nog niet te veel te kopen tot ik op mijn streef zit. Maar mijn broeken zijn nu ECHT te groot. Kan eigelijk niet meer. Dus heb toch maar vast iets gekocht. Mijn zus zei al, dat ze als ze mij weer te groot worden, de broeken wel wil overnemen na haar zwangerschap. Dus dat is wel fijn @ Koffers ingepakt: Nog niet! Doen we morgen. We vliegen pas morgenavond om 19.55 uur jammer genoeg. Dus heb morgen nog de hele dag de tijd om de koffers in te pakken. Alle was is inmiddels gewassen en droog dus die zal ik dadelijk eens gaan strijken. Net nog even de voortuin netjes gemaakt. Onkruid gewied en dergelijke, dus dat is ook weer gedaan. We kregen net een offerte van een kasteel waar we woendag zijn gaan kijken. 8600,- !! Pfff... dat vind ik toch echt te veel geld. Het is een super mooie lokatie en dan zouden we wel alles op 1 lokatie kunnen doen, maar als ik het op een andere lokatie doe, ben ik minstens 3000,- goedkoper uit! Maar goed... dat hadden we eigelijk al wel verwacht.
@ Zustertje: Voor het geval ik het morgen vergeet. Jij ook alvast een hele fijne vakantie! Geniet ervan! (maar dat zal vast wel lukken) enne... we komen allebei lichter terug dan we gingen he
Kimmetje, nou ja zeg. Je wordt dus sowieso op je cv beoordeeld zonder dat ze een beeld van je hebben. Uitkering moet je idd wel op tijd aanvragen. Sorry ben er niet zo veel,maar niet zo lekker. Vandaag ook mijn kledingkast opgeruimd. Groot probleem. Heb mijn zwangerschapskleding eruit gehaald, kleding die uitgelubberd ect waren weggegooid en nu heb ik dus nog maar één trouwtje met lange mouwen. Wordt dus shoppen voor deze winter. Ook al voel ik me niet zo lekker.Ga me vanavond wel naar de body balance slepen. Eens zien of het wat is.
Heeft iemand misschien een leuk idee voor afscheids cadeautjes? Ik wil graag iets persoonlijks per collega en ik wil iets orgineels, maar weet echt niet wat...
Zo ik ben weer thuis uit het werk. Boodschappies gedaan en lekker witlof en wortelen meegenomen ohh ja en nasi spullen dus dat komt deze week wel weer goed. Soms komen de wortelen mijn neus uit hihi maar mijn schattie vindt ze zo lekker dus ja...geeft niets je moet er wat voor over hebben hè? zustertje wat gek dat je opeens zoveel weer bijgekomen bent na 1 dag? Misschien moet je ongi worden of even flink naar toilet wil ook wel eens wonderen doen Melanie wat heerlijk de 8 is in beeld. Als ik daar toch eens kom dan spring ik echt een gat in de lucht hoor ! En tja het is niet fijn dat je niet veel kleding meer hebt, maar nu moet shoppen ook vele malen leuker zijn dacht ik zo. Geniet er nou maar lekker van en koop gewoon wat leuke dingen joh Je kunt het altijd weer op marktplaats zetten of zo ? Je moet toch voor de komende tijd wel wat kleding hebben hoor...Hoeveel wil je nog kwijt eigenlijk? Hier gaat het nog steeds goed met lijnen. Dit weekeind wel wat dingen gezondigd omdat ik bij mijn schoonfamlie at ( lasagna) dus dan kan je niet veel anders dan toch maar mee eten. Deze dagen weer gewoon netjes aan de groente enzo dus morgen ochtend wegen.........brrr spannend !!
Melanie.. jeetje wat een geld.. Weet meteen weer waarom wij niet trouwen! Nee gekheid.. zegt me niet zo veel. Kim.. dat idee van Lovely is wel erg leuk! Lovely.. ik vind bietjes altijd lekker met een rauw of gebakken uitje. Dus eerst de bietjes opwarmen, dan uitje bakken ( ringen of stukjes) en die er op het eind door doen. Jummie! Buttefly..Llekker is dat he? dat je alles lekker op de rit hebt! Mooi menu heb je weer.. inmiddels het meeste klaar voor je werk? Ik ga donderdag naar de eerste dag van de cursus psycho pathologie. Sluit mooi aan op de training geef me de 5.. ben erg benieuwd. **** Vanmiddag maar met de auto oppad geweest.. getver wat een weer.. De frietjes zitten in de oven.. ga zo de kipfiletjes maar eens bakken en de brocolli koken.
@ Beschuitje: Mijn streef is 85 kg. Dat wil zeggen dat er nog 4,6 kg af moet (jeetje wat is dat weinig haha...) maar ik denk dat ik daarna nog wel een paar kilo wil. Denk tot de 82 ofzo, dan heb ik een BMI van 22,7 en vind ik het wel prima (denk ik). Ik ga wel echt door tot mijn streef en ga dan pas stabiliseren. Misschien dat ik tijdens het stabiliseren ook nog wel iets verlies, maar dat is niet zo erg. Merk nu wel dat ik me moet behoeden dat ik niet doorsla. Ik heb daarom voor mezelf een minimum gesteld van 78-80 kg. Daar wil ik echt niet onder. Zeker niet omdat ik 1,90 m lang ben.
Net is mijn Esprit broek maat 32-34 bezorgd. Hij zit prima! Dat is nog eens leuk broeken kopen met 50% korting. Ik snap er niks van. Van de week in de esprit winkel ook een broek aangehad in dezelfde maat, en die kreeg ik met geen mogelijkheid dicht... Was hetzelfde soort (five) alleen iets ander model. Begin haast te denken dat er een verkeerde maat in hing.