10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussion in 'Algemene clubs' started by Mama Rianne, Aug 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    hvj, hoop dat je je snel beter voelt

Butterfly, viel mee. tot ik op de fiets stapte ;)

2. Neentje

Neentje Niet meer actief

@MvE, ja baal ook want met een kleine in huis kun je gwn niet uitzieken.

@Melanie, ik hoop het ook.

@Butterfly, het is alweer geleden dat ik last heb van misselijkheid maar soms komt het met vlagen. Denk een griepje ofzo want naast het misselijk zijn en diarree hebben moet ik nu ook niezen. Zit nu aan een kop kamille thee in een badjas op de bank, de kleine slaapt nog dus ik neem het ervan.

@Kaatje, hoop het ook.

@All, ik kan mijn banner niet meer zien. Jullie wel?

Vandaag:

O: 2x bb met kaas, glas melk
    T: glas jus d'orange, 2 gedroogde vijgen
    L: kop kamille thee, krentenbolletje
    T: kiwi en een appel, glas water
    A: kip wrap en kommetje soep

Geen idee hoeveel kcal ik per dag eet, schat het tussen de 1200-1400.

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Melanie.. Begreep uit je post over je neefje dat je het wel deed..:p Maar herken het hoor.. Als ik mijn ontbijt op heb denk ik al.. om half 11-11.00 mag ik mijn tussendoortje.

Butterfly.. Natuurlijk mag ik af en toe wat lekkers maar ik baal dan gewoon omdat ik meteen doorschiet en denk.. ach, mijn dag is toch al verpest.;) Gan straks weer lekker aan het fruit en dan vanavond een gezonde maaltijd. Morgen lekker lunchen :D.. zal dan aan je denken!:) Werkse voor straks.

HVJ.. nee, met een kleintje kun je i.d. niet uitzieken. ;)

De vaatwasser loopt en ik ga even wat te kleine kleding van Esmee op marktplaats zetten!

Net even de wintergarderobe van Esmee in setjes opgehangen..Ziet er altijd zo leuk uit! Heb vanmorgen een nieuwe winterjas gekocht voor haar. Ze had er nog 1 van vorig jaar wat goed past maar die gaat aan naar de PSZ en als ze bij opa en oma gaat spelen.. De nieuwe blijft voor mooi!:)

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Gaaf !

5. MamavEsmee

Kaatje.. leuk he?! Ze had hem ook in het zilver aan maar die viel tegen!

6. zustertje

zustertje Niet meer actief

Hoi meiden,

Alles goed hier?
    Weegschaal was iets liever 3 ons eraf schiet niet op maar ja we gaan gewoon stug verder.
    Nog 1 ochtend dienst en 1 avonddienstje en dan heerlijk vakantie!!!

@Melanie ben je al helemaal in vakantie stemming :D GENIET ERVAN!!!
    @Mamavesmee wat een leuke jas voor Esmee:)
    @HVJ vervelend dat je zo misselijk bent...
    @Beschuitje super weer 1 kg eraf ga zo door!
    @Femke11 Mooi menu hoor en 1 ons is er zo weer af.
    @Kaatje balen van die slechte nachten hopelijk kun je snel weer beter slapen. Maar van HARTE GEFELICITEERD met je eerste streef! Hoeveel wil je nu nog afvallen?
    @Mamavesmee balen dat je 300 gram aangekomen bent misschien wat meer eten zoals je zelf zegt.
    @Melanie super dat je 1.2kg afgevallen bent in nog geen week tijd :D
    @Kimmetje super weer 600 gram eraf na lekkere dingen. Ik hoop echt dat je snel weer werk hebt zou echt fijn zijn.
    @Butterfly werkse vandaag! Fijn dat de weegschaal nog steeds onder de 90 blijft! Wil je trouwens thuis bevallen of niet?
    @HVJ ik zie je banner niet meer.

Ga nog even wat huishouden doen en wat dingen inpakken we hebben nog erg drukke dagen.
    vanavond weer sporten.
    Morgen ochtend werken daarna huishouden en inpakken
    vrijdag ochtend vroeg naar schiphol om mijn zwager en schoonzus op te halen komen terug uit Canada. Smiddags opruimen en mijn schoonouders gedag zeggen en 's avonds werken.
    zaterdag ochtend laatste dingen schoonmaken en de katten naar pension brengen dan naar mijn ouders verjaardag van mijn broertje vieren.
    Zondag ochtend nog de laatste dingen doen en dan met alle spullen naar onze vrienden brengen we gezellig samen de dag door en gaan we vroeg slapen om 's ochtends vroeg rond 05.30 te gaan rijden............................:D:D

7. MamavEsmee

Zustertje.. Fijn dat er weer wat af is.. En je hebt drukke dagen voor de boeg!:$

8. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ MamavEsmee: Toen dat neefje erbij was, was dat ook zo... maarja het ging over afvallen dus ja...

@ Zustertje: Je hebt nog genoeg te doen, maar daarna kun je lekker gaan genieten van een welverdiende vakantie. :D

Hier net onze koffers ingepakt en gewogen. De mijne woog 19,1 kg. Viel best mee voor mijn doen. Ik heb m alleen intussen alweer 4x open gehad om er nog iets bij te stoppen. En volgens mij heb ik voor 3 weken aan kleding bij, terwijl ik maar een week weg ben hahaha... Ach ja, ik ben niet voor niks een vrouw he ;)

9. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ MamavEsmee: leuk jas joh! Stoer!

10. MamavEsmee

Melanie.. Oh.. vandaar! Ja, ben zelf ook erg blij met de jas.. name-it heeft erg leuke kinderkleding!

11. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @MamavEsmee: Grappig, die jas verkopen wij ook! Is inderdaad een heel leuk merk! Ik moet nog maar 10 dagen werken verspreid over 3 weken, dus dat is niet veel meer..

Hier net even naar het winkel centrum geweest, gekeken voor afscheids cadeautjes maar ik vind het zo moeilijk...
    Wel nog 2 winkels gevonden waar ze mensen zochten, dus daar ga ik morgen even een sollicitatie formulier afgeven en mijn CV.
    Heb ondertussen toch al heel wat winkels gehad in een week tijd.

Hopelijk hoor ik snel meer..

12. MamavEsmee

Kim.. Ik had eerst de zwart met wit gestipte voor Esmee op het oog maar ze heeft de roze gestipte bodywarmer van Name-it ook en die lijken toch wel veel op elkaar.. 10 dagen is dan i.d. niet veel nee..

13. SYRV

SYRV Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    3,133
    453
    83
    Hallo dames!

Hier een berichtje vanuit bed:(. De afvalrace begint goed..NOT!! Ik heb vannacht de hele nacht moeten spugen, denk dat mijn zelfgemaakte soep van gisteravond niet zo goed is gevallen. Bah wat kan je je dan ellendig voelen zeg! Ik zal vast wel een kilo zijn kwijtgeraakt, maar dit is natuurlijk niet de manier. Morgen kom ik nettjes op iedereen reageren, nu eerst maar even uitzieken....:(

14. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @MamavEsmee: Die hebben we inderdaad ook met die stippen, maar vind die roze wel super gaaf hoor! :D

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

@MvE, leuke jas!

@Melanie, haha vrouwen en inpakken!

@Zustertje, drukke dagen. Succes ermee

@SYRV, beterschap meid.

@Hier, gaat weer helemaal de verkeerde kant op. heb 200gr lays chips op, mars, 3 stroopwafels en verlang naar chocolade. Voel me nog steeds beroerd maar dat is geen excuus.

16. MamavEsmee

Zou het aan de dag liggen..;)

17. MamavEsmee

Heb het vanmiddag bij 1 kiwi gehouden.. Niet zo gek want was gewoon misselijk van het gevreet.. * oeps*

18. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Hier ook al drang naar alles wat lekker is! Maar ik ben echt een emotie eter, als ik me shit voel, neig ik alles te pakken wat maar voor mijn neus ligt of lekker is. En ook puur uit verveling.

Fijn vooruitzicht als ik alleen maar zaterdag en zondag hoef te werken ;)

19. MamavEsmee

Hier ook een emo eter..;) Was nog wel zo verstandig om na 2 reepjes bonbonbloc de rest in de kliko te gooien..:)

20. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ Allen die het moeilijk hebben: Kom op meiden, doorzetten. Iets lekkers moet je lekker doen, maar niet meteen alles wat je in huis hebt ;) Ga lekker iets doen, stuk lopen of wat dan ook. Zoek wat afleiding. Anders heb je er morgen waarschijnlijk spijt van en dat zou zonde zijn. Kom op meiden, jullie kunnen het!

@ SYRV: Vervelend dat je je zo beroerd voelt meid. Ik hoop dat je snel weer beter bent. Ziek eerst maar eens lekker uit, en ga daarna maar aan lijnen denken! ;)

Share This Page