@MvE, super -200gr. Ja ga het vandaag weer oppakken, voorheen bleef ik me daar dagen aan ergeren waardoor ik erin bleef hangen. Idd hoe kwamen die kilo's ook alweer er aan. Werk ze @Beschuitje, maar zwanger zijn is geen vrijbrief om te gaan schransen juist dan hoor je gezond te eten omwille van jezelf en je kindjes. Maar goed nieuwe dag vandaag! Werk ze. @Kaatje, aah Levi mama wakker gemaakt. Ga anders in de middag ff dutten als hij zijn dutje heeft. @Femke, die ons krijg je er wel af meid. Knuff
hvj, haha dan moet ik iedere dag een middagdutje doen aangezien meneer tegenwoordig om 06.30 wakker is. Nee hoor sla me de dag wel weer door maar moet altijd even opstarten
Tja zit me wat dwars??!! Geen idee,op het moment kan ik slecht tegen bepaalde dingen,en misschien toch ook wel de drang om weer te willen werken en zelf mijn centjes weer te verdienen,zodat mijn kerel niet meer van die stomme onnozele opmerkingen maakt!!!!!!
@Kaatje, tjah als je het nodig hebt waarom niet. Succes met opstarten haha. @Rianne, pfff mannen... Knuff meid! Is parttime werken geen optie?
Vandaag: O: 2x bb met sandwichspread, kop thee T: wortel, flesje water L: pistoletje met kaas en tomaat uit de oven, glas jus T: appel, flesje water A: nog geen idee T: sinaasappel, kop thee
Op het moment niet! Het gaat een stukkie slechter met man-lief hij zelfs al gebeld voor een operatie aan die hernia maar ja wanneer?? Hij is nu dan wel thuis maar kan niks met Jurre doen omdat dat te zwaar is,als ik zou gaan werken en hij ook dan moeten de kids ook al weer naar de opvang en is het dat dan wel waard kwa kosten en dat soort dingen..... Maar ja als hij weer sjacho is reageerd hij dat ook op de kids of mij af. Vrijdag gaan de jongens ff 1 nachtje uit logeren en ik hoop dat ik dan even een beetje wat leuks kan doen met hem!
Hey meiden, Hier slecht geslapen, met het gevolg dat ik nu dus hardstikke moe ben. Weegschaal staat even stil, hoop dat ik morgen toch wel weer wat kwijt ben, aangezien ik mijn aangekomen kilo nog niet kwijt ben...maar ik kan ook al 2 dagen niet naar de wc. Gisteravond nog een berichtje gehad van Melanie, ze zijn veilig aangekomen en het was daar gisteravond nog 25 graden!
@Rianne, klinkt als onmacht zijn gedrag omdat hij niet veel kan reageert hij het af op jullie (kan het ook verkeerd hebben) maar zo doet mijn man ook wel eens. Hoop dat jullie die dagje gezellig wat kunnen doen samen en er ook over kunnen praten. @Mel, toe maar 25 graden lekker.
Oh ja dat zal het ook wezen hoor!! Hij zit bijna de hele dag wat op zijn knieen en te hangen op de tafel voor de tv of een tijdschrift,en zo nu en dan staat hij op om te gaan roken
Nou dat verklaart een hele hoop en mannen hebben dan toch een andere manier van hun gevoelens uiten ivm vrouwen. Het komt wel goed meid, veel sterkte ermee! Zo ga hier maar eens lunchen, best vroeg maar heb honger ineens en dan lunch ik liever dan dat ik me weer laat gaan zoals gisteren. Samen de met de kleine gedoucht, nu ligt zij te slapen en kan ik lunchen en aan de slag in het huis.
Jawel!! Zijn er hier meiden die een gezamenlijke rekening hebben met hun vriend/man??? Mijne wil dit dus absoluut niet,bang dat ik zijn rekening helemaal plunder denk ik,slaat nergens op...... Dan zegt die wel weer dat ik maar mijn eigen centjes moet gaan verdienen terwijl we vorig jaar Nov samen hadden besloten dat ik zou stoppen met werken!
We kunnen elkaar de hand schudden denk ik, maar ja ik maak me daar niet meer druk om zolang ik maar geld krijg als ik het nodig heb vind ik het zo ook best.
Nou logeren gaat niet door!!!!!! Krijg nog eens zo een punthoofd van die schoonmoeder van mij grr grr!!!!!!! Ze is zaterdag dan alleen met de kids samen mijn 2 jongens en dan ziet ze het niet zitten om op te passen :x Het is ook zo'n ramp he dat mens!!!! Echt waar vreselijk!!
@Mamarianne, dat je man zo doet is denk ik pure onmacht. Hij wil zoveel, maar hij kan nu niets met zijn rug. Wel jammer om het dan op de rest van het gezin af te reageren. Heb anders eens een goed gesprek met hem. Het is denk ik wel goed om je gevoelens hierover uit te spreken. Jullie zitten dagelijks op elkaars lip en omdat hij normaliter gewoon werkt kan dat best lastig zijn. Wat betreft een gezamelijke rekening, die hebben wij wel. Op die rekening storten wij beide een deel van ons salaris en daar worden vaste lasten van betaald zoals hypotheek etc. Daarnaast hebben we ook onze eigen lopende rekening. Dat is voor deels voor ons zelf. Maar je man wil het niet? Je kunt eens vragen naar de redenen? @Zustertje, ik ga in het ziekenhuis bevallen. Gezien het medisch niet zo goed is gegaan en ik tot aan de bevalling aan de prednison blijf moet ik wel in het ziekenhuis bevallen en daar voel ik me ook geruster bij hoor. @Mamavesmee, zooo, je hebt je lekkere lunch inmiddels achter de kiezen . Die luxe broodjes zijn zo lekker . En hoe was de cursus? Wat van opgestoken? Leuke jas heb je voor Esmee. Ik heb via H&M een jas besteld, zal deze week wel binnenkomen. Ben wel benieuwd. Zal wel even een foto zoeken van de jas. @HVJ, zooo, jij red het op 1200-1400 kcal??? Lijkt me erg weinig, ik kan dat echt niet de laatste tijd. Als je langer zwanger bent wordt dat denk ik wel anders hoor. En je eet al meer dan in het begin dus denk voor jou juist positief dat je rond de 1400 zit. @Kimmetje-Melanie, wow, ik ben jaloers op Melanie. We zouden hier een prachtige nazomer krijgen.... nou, het regent hier al de hele morgen. De voorspellingen waren echt beter. __________________________________________________________ Gisteren een drukke lange dienst gehad. Wel weer veel kunnen doen, dus dat scheelt weer. Mijn menu is erg goed gegaan. De rijstwafels zitten nog in de tas, en de appel was ik vergeten. Bij de client kip siam gegeten en als toetje magere kwark en in de auto mijn ontbijtbisquits. De boterhammen in het ziekenhuis. Zou op 2500 uitkomen ongeveer, maar uiteindelijk op 2200, iets lager nog. De weegschaal was lief . Menu vandaag: O: 3 boterhammen met vlokken, thee. T: thee met honing, 2 kleine koekjes van Esmee. L: 4 volkoren beschuiten, 1 plak 30+ kaas, 2 met roze muisjes, kopje chinese kippensoep. T: fruit A: aardappelen, wortelen, schnitzel. T: ??? Vanmorgen lekker gehangen voor de tv, inmiddels ligt Esmee op bed. Voor ze naar bed ging liet ik een volle fles laxo siroop vallen , dus moest de hele keuken schoonmaken. De wasmachine draait, gezogen en gedweild . Zal het aanrecht even opruimen en was vouwen. Leenbakker belde, de gordijnen zijn al klaar . Vanavond met mijn zusje even shoppen dus. Gordijnen ophalen, voor Esmee nog even rond kijken en manlief wilde een nieuwe trainingsbroek. Zal mijn best doen .
@Butterfly: Ik ben ook jaloers op Mel! Ik vraag me inderdaad ook af wanneer die hittegolf komt die ze bericht hadden (eind augustus). Het lijkt wel herfst buiten! Net lekker een warm bad genomen en een maskertje in mijn haar gedaan. Vandaag niet veel plannen, wil me voorbereiden om het gesprek van morgen, maar vind het zo moeilijk om iets over mezelf te zeggen, ben daar niet zo'n held in... Wil ook vast aan mijn afscheids cadeautjes beginnen, maar vind het ook moeilijk, aangezien ik niks heb met die nieuwe floormanager, heb er nog geen een keer mee gewerkt, moet ik haar dan ook iets geven? Doordat zij is aangenomen zijn er geen uren meer voor mij. Maar aan de andere kant vind ik het ook stom om niks te doen voor haar. Of zal ik gewoon afwachten wie er mee gaan naar mijn afscheids uitje? Ga in ieder geval vast wat schrijven voor de collega's die zeker mee gaan...
goedenmiddag dames ik kom even melden dat ik me een tijdje terug trek. moet even weer mijn ritme te pakken zien te krijgen zodat ik blijf afvallen (ook ivm school) daarbij even focussen op onze gezinsuitbreiding (kitten gevonden langs de weg check mijn hyves voor het verhaal: www.hyves.nl/danilovesruud ) ik wil iedereen veel succes wensen en houd vol dames!!!!! en @ de zwangeren take care en geniet!! (K) Dani
Gezamelijke rekening Ferry en ik hadden aparte rekeningen,maar hebben nu van de mijne ook een pasje voor Ferry gemaakt. Zodat we samen mijn spaarrekening kunnen gebruiken. Vind het wel handig want hoef nu niet altijd een portemonee mee te nemen omdat hij ook een pasje van mij in zijn portemonee heeft. Maar hij zal nooit zomaar geld van mijn rekening halen zonder overleg. Andersom trouwens ook niet. Mama Rianne, daar gaat jullie avondje samen dus Heb je geen broers/zussen/goede vriendin ect die ze een nachtje wil ? Dani, rustig aan meis en we zien je wel weer verschijnen
Redenen staan er wel boven al een beetje in het stukje! Het is geen prater dat is het probleem En misschien evt hoge rekeningen van mijn mobiel door het smsen! Maar de jongens zouden dus uit logeren en wij hadden net besloten om dan uit eten te gaan,dus even tijd met elkaar en misschien wat praten belt zijn moeder dat het niet door kan gaan grr grr!! Ronnie zei al nou dan gaan wij volgend jaar maar eens weg,nu zei ze dat het volgend weekend wel zou kunnen,ja hallo daar gaat het mij niet om,ik wil gewoon met Ronnie wat doen,we zijn getrouwd maar nog niet eens weg geweest,mede ook door de rug van Ronnie,het moet voor hem ook wel een leuk uitje zijn!! Tis soms een apart typje
Dani take it care Tja eentje zou kunnen naar me zussie,want haar vriend heeft ook al een kindje uit eerdere relatie en die is er elk weekend dus dan worden 3 wel erg druk! Maar ja geloof dat Ronnie er ook geen zin meer in heeft mede doordat zijn mams heeft afgezegd!