@Butterfly dan is het wel beter om in het ziekenhuis te bevallen! @Mamavesmee fijne dag ben benieuwd hoe het vandaag gegaan is? @kimmetje balen dat je slecht geslapen hebt hopelijk komt het morgen helemaal goed. @Kaatje jammer dat Levi zo vroeg wakker is s morgens. @Femke balen dat je alleen zwaarder wordt drink je niet veel te weinig? @MamaRianne wij hebben wel een gezamelijke rekening en daar nooit woorden over of wat dan ook alle inkomsten worden daar op gestort en er zit een spaarrekening aan gekoppeld. Wij hebben geen aparte rekeningen meer zijn opgezegd voor ons werkt dit super als ik kleding wil kopen of zo doe ik dat gewoon maar als ik iets duurs koop (zoals mijn laarzen vorige week) bel ik wel even naar mijn man of hij het goed vind dat ik ze ga kopen en dat is nooit een probleem. Als mijn man iets duurs wil kopen ''vraagt'' hij dat ook en dan is het gewoon goed. Hopelijk kan je man snel geholpen worden zodat hij weer wat vrolijker wordt. Hier nog steeds druk druk geen tijd om veel op het lijnen te focussen dus dat doe ik ook even niet al weet ik ongeveer wel wat ik kan eten enz. NA de vakantie ga ik er weer hard tegen aan nu gewoon lekker genieten! Ik kom vanavond nog even kletsen Liefs
Klopt voor mijn doen eet ik nu meer dan voorheen dus ben al blij, tot nu toe niks aangekomen en dat mag wel zo blijven van mij (zal wel niet). Mooi menu, shop ze vanavond! @Dani, succes met alles en we lezen je wel weer. Knuff @Rianne, het zit ff niet mee he. Balen van jullie avondje, dikke knuff meid @Zustertje, succes met de drukte.
Ondanks mijn vreetbui gisteren toch 1kg afgevallen, denk dat ik vanavond maar weer eens ga vreten om af te vallen haha.
@Mamarianne, balen dat je schoonmoeder ineens afzegt. Ik baal er soms ook wel een beetje van dat we niet meer elk weekeinde weg kunnen omdat we een kindje hebben. Maar dat betekent niet dat je het niet leuk samen kunt hebben. Zo nu en dan gaan we een avondje samen uit. Maar thuis kun je het samen ook heel gezellig maken. Soms ga ik lekker uitgebreid koken als Esmee op bed ligt, en eten we gezellig samen en kijken we na de tijd een filmpje o.i.d! Wat we ook altijd gezellig vinden is samen gourmetten, een spelletje doen ofzow. Tsja, als er eenmaal kinderen in je leven zijn, heeft je leven een hele andere betekenis. We bedachten vaak de avond zelf dat we naar de bios wilden of uit eten gingen, maar ja, dat kan nu niet meer. We halen ook wel eens een chinees indische rijsttafel.. als Esmee op bed ligt . Ook lekker en gezellig. Soms moet je een beetje crea zijn. Meid...... het komt nu ook omdat hij thuis is. Voor hem is dat ook niet makkelijk. Hij heeft verder ook niet veel overdag! @HVJ hahahaha, we hebben er wel een excuus voor . Als ik wat lekkers eet gooi ik het op: voor 2 eten. Op het werken liggen mijn collega's soms in een deuk. Dan ligt er wat lekkers en neem ik het ook met die smoes. Maar ja, die smoes kan ik niet zo heeeeel lang meer gebruiken hahaha. Dan moet ik er ook aan geloven... STRENG lijnen hahaha. De laatste weken merk ik echt dat ik meer trek heb. Maar wat zo ideaal is, is verlang dan naar brood ofzow. Helemaal niet naar koeken, chips ofzow, dus dat is nu wel heeeeeeeel fijn. @Zustertje, soms is even een "pauze" ook wel eens prettig! En je gaat op vakantie....! Genieten mag ook wel eens. Ik ga het eten opzetten! Aardappels staan geschild klaar, vlees even bakken en het is ook zo klaar. Vanmiddag lekker S.O.S Sonja gekeken, had het opgenomen omdat ik gisteren werken moest. Heb toch wel gelachen om die man hoor hahaha!! En Esmee is ook zo vrolijk de laatste dagen . Tandje is door, dus ze is weer te genieten. Ik ga na het eten de boel opruimen en meteen mijn zusje ophalen. Ben dus later op de avond vast nog wel eventjes hier. Mijn zusje is een lekkerbek.... dus ben bang...... dat we wel ergens wat eten. Ze is nogal van de Mac en tsja, ik ben zwanger en moet GOED eten wahahahaha. Neem ik gisteren expres brood mee om de Mac te vermijden. Maar misschien wil ze er ook wel niet heen .
Hoi meiden, vandaag is kliekjes dag uit de vriezer. Lekker mavaroni want vriend is nog werken dus lekker makkelijk ! Ik duik even de bank op, ben net bijgelezen straks kom ik weer kletsen. Eerst even eten en op de hometrainer. x
Ik dacht eerst: "wat een figuur", maar hij had echt gewoon iets heel grappigs. Lag dubbel toen hij met die bootcamp bezig was hahaha! En hoe hij die schaal frituurhapjes ontliep tijdens de borrel op het werk. Hij was best lief. Maar homo's zijn dat ook vaak!!
Nou idd echt wel Jawel Butterfly maar dan moet je niet eerst toezeggen en dan alsnog de volgende dag gaan afbellen,daar kan ik niet zo goed tegen,en bij haar al helemaal niet na wat ze allemaal heeft gedaan en soms nog wel doet
@mamavanrianne: wij hebben ook nog maar 1 bankrekening sinds we een huis gekocht hebben. Mijn vriend was eerst wel terughoudend, maar nu vindt hij het ook wel heel makkelijk. Bij grotere aankopen overleggen we, maar we weten allebei wel hoe we ervoor staan en of het kan. Voor ons werkt het perfect. Jammer dat je kindje niet kunnen gaan logeren, jullie hebben echt een avond met zn tweeën nodig als ik het zo lees @dani: succes met de kitten @kimmetje: Heeeeeeel veeeeel succes morgen @zustertje: misschien drink ik idd wel te weinig, ben heel druk geweest met een project wat in een productie omgeving was, en daar mocht ik niet eten en drinken en ik ben sowieso al een slechte drinker Thnx voor de tip! @butterfly en de rest, heb sos sonja ook gezien, die man was echt grappig, hé Wel knap wat die meid deed, zo voor haar oude klas gestaan. Hier gaat het wel OK, moet nog gaan eten, mijn mams eet mee vanavond en die is laat van haar werk terug. Ik heb ondertussen wel zin in eten
@Mamarianne, begrijp wel wat je bedoelt hoor. Ik ben er intussen achter dat mijn eigen ouders ook zo zijn. Ben blij dat we over een paar weken beginnen met de gastouder. Voel me dan ook minder bezwaard als ik eens extra moet werken en om oppas moet vragen. Maar wat Femke ook zegt: jullie hebben wel een avondje samen nodig. Je hebt weinig opties voor oppas he? Misschien toch eens een oppas zoeken die soms een avondje wil? Ik deed vroeger veel oppaswerk. Zijn altijd wel meiden die het leuk vinden, maar vind maar eens een leuke betrouwbare oppas . Het eten heeft lekker gesmaakt! De keuken is schoon, zal me zo omkleden en dan maar eens weg! Ben ik ook niet zo erg laat weer thuis.
@Femke, ja, dat vond ik ook een hele opdracht van Lonneke. Als ik kijk naar mijn schooltijd, was ook niet altijd makkelijk. Zou ook niet even een speech houden voor mijn oude klasgenoten. Dus heb er wel veel respect voor. Ze kon het wel in die zin afsluiten.
Mijn ouders had ik al gevraagd maar die kunnen niet! Mijn vader moet nog schilderen in het huis waar Oma heeft gewoond,en zondag hebben ze ook al wat maar dan komen ze smiddags gelukkig even langs! Mijn zussie woont in Zwartsluis,kan haar wel vragen maar die is ook erg druk! Ouders wonen in Meppel! Dan zouden we eerst de kinderen op bed moeten doen,die gaan tussen 7 en 8 ong! Maar ja we moeten maar even zien hoe en wat.... Wil het zooooooooo graag!! Butterfly hoe laat gaat Esmee op bed dan???
Esmee gaat tussen 19.00/19.30 op bed! Als wij een avondje weg gaan en mijn zusje komt oppassen gaan wij vaak pas 20.00 uur weg. Zelfs als we uit eten gaan, gaan we dan pas eten en pakken vaak een late film. Mijn voordeel is dat ik 3 zusjes heb die hier ook wonen, ouders, schoonouders, schoonfamilie, ze wonen hier allemaal. Alleen voor oppassen vraag ik vaak mijn zusjes. Ik heb even mijn kcal geteld, grof berekend omdat het vlees niet wist, dus voor de gehaktschnitzel gewoon een gepaneerde bereiden schnitzel berekend en de koekjes van vanmorgen waren 2 kleine uit een zakje van 5, die geschat op 25 kcal per stuk. Ik kom uit op ongeveer 1700 kcal! Heb dus nog voldoende ruimte voor wat lekkers vanavond ! Ik ga zo echt........ wat is het toch snel laat zeg!
@Butterfly, nu kunnen we die smoesjes nog gebruiken haha straks hebben we ze niet meer. Shop ze en als je Mac neemt geniet ervan! @Rianne, ik zou je zus vragen die zou wel willen oppassen voor een dagje denk ik.
HVJ.. af en toe lekker vreten vind de weegschaal blijkbaar niet erg! Beschuitje.. lekker makkelijk is dat, restjes! Knap dat je zo consequent fietst. Femke.. Misschien iets minder brood en dat vervangen voor wat anders? Knackebrod? @ Rekening.. Wij hebben beiden nog een eigen rekening maar ook een gezamelijke spaarrekening en betaalrekening. Het is toch 1 pot nat.. Je hebt gezamelijk een huishouden en kinderen tenslotte. En wat maakt het dan uit wie wat betaald? Ok, ik geef het meeste geld uit. Maar dat vind Erwin niet erg. Butterfly.. ik had training met 3 heren uit Drachten en met Berber en Albedien.. Misschien ken je ze. Shopze vanavond! Kim.. fijn dat Melanie en Roland veilig zijn geland en op die 25 graden ben ik jaloers. Brrr. Het lijkt hier i.d. wel herfst.. Misschien kun je voor je leukste collega's een kleinigheidje maken en nu al een keertje geven en als afscheidscadeau een gevulde snoeppot? ***** Een interessante dag vandaag! Heb zin in de volgende cursus dag.. Menu: O: 1 krentenbol en 2 rijste wafels. T: sinasappel en krentenbol. L: pistoletje met rosbief en bruin bolletje met rauwe ham .. T: trosje druiven. A: schaaltje macaroni met 25 gram geraspte 20+ kaas. Totaal 1350 calorieen.. vanavond nog wat chipjes.. Esmee had een leuke dag gehad met opa en oma.. o.a. een ritje met de bus gemaakt en naar een grote speeltuin met kinderboerderij geweest.. Een nieuw tasje voor de psz gekregen.. Ze wordt altijd zo verwend door mijn schoonouders. Leuk om te zien! Ze was alleen niet zo gezellig meer toen ik thuis kwam. Dood moe van de dag spelen.. Net nog even een wasje gevouwen en straks de vaatwasser uitpakken.. Meer doe ik niet.. Ja, zo een lekkere hete douche pakken!
Wij hebben beiden onze eigen rekening..Mijn schatje maakt naar mij de helft van alle kosten over omdat alle rekeningen van mijn rekening worden afgeschreven. Het koophuis is namelijk van mij. Ik woonde eral en hij trok erin. Het staat dus nog op mijn naam. Misschien is het makkelijker om ook eens een gezamelijke rekening te nemen , maar op zich loopt het goed zo en hebben we beiden ook ons 'eigen' geld om elkaar eens een kadootje te geven. Dat vind ik dan wel weer leuker dan dat je het van de rekening van samen moet pinnen. Dan weet de ander gelijk wat en hoeveel je hebt uitgegeven. Hier het bordje macaroni op en lekker op de fiets gezeten. Zo heerlijk onder de douche en dan ben ik weer klaar voor vandaag. Ben idd heel concequent in het fietsen mammavanesmee, maar dat moet ook wel. Dan pas val ik goed af. Ik merk dat mijn zoetbehoefte echt afneemt en trek in chips heb ik eigenlijk ook niet zo . Had ik echt nooit verwacht. Dit weekeind krijgen we eters dus ik vind dat ik nu zeker even goed moet doen want dan kan ik zaterdag een beetje zondigen
Ehmm het koken laat ik aan mijn schatje over. Hij kan goed koken en vindt het ook leuk. We maken wel drie gangen in ieder geval. Er komt een collega van hem eten met parner. Ik ken ze niet dus wel spannend. Hij kookt wel 'gezond' maar ja je eet toch meer dan anders. Morgen maar eens samen in de kookboeken duiken
Lijkt me heerlijk, een man die goed kan koken.. als Erwin kookt komt het uit de frituur.. Ook wel lekker!