10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
  2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Nou, petje af hoor! Daar is veel discipline voor nodig! Super! :D

En die meerdere quotes, is een kwestie van knippen en plakken.. mag alleen niet te veel, is in het verre verleden toen iets over gezegd, er werd toen te pas en te onpas gequote...

3. CacharelNoa

CacharelNoa Actief lid

11 jan 2010
    149
    0
    0
    Nederland
    Queenbee
    Dank je wel ;)

Maar de discipline is dus nu ook even ver te zoeken he hahahah... Ik heb echt even een dip en ik moet echt zien weer op de rails te komen...

En ik had eigenlijk stiekem gehoopt vanmorgen toch een keer in de hoge 64 te komen.. maar nee... weer bleef ik in die 65 zitten.. 65.1...
    Erg demotiverend.....

Oke.. dus niet meer zoveel quoten hahahaha...

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Graag gedaan hoor! En uit de dip komen lukt hier vast wel, heb al wel in de gaten dat iedereen elkaar hier helpt als het ff wat minder gaat! Komt vast helemaal goed!

Oh, en over dat quoten, da's al wel van 3 jaar terug denk ik.. loop hier al bijna 5 jaar.. ;)

Nou, ben weg hoor! Spring ff onder de douche en dan naar de verjaardag van mijn zwager!

Tot later!

Xx

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kaatje.. Oef de weegschaal was niet lief na een avondje popcorn en cola.. :( Kan het hier ook altijd direct merken aan de weegschaal als ik " gezondigd heb" .. Van de taart kunnen afblijven?;)

Noa.. Ik merk ook altijd direct als ik gezondigd heb op de weegschaal.. En meer meiden hier.. Jammer genoeg. ;) De weegschaal was toch lief voor je vandaag.. En wij dieeten eigenlijk niet hier maar tellen wel de calorieen die je binnen krijgt.. Het is erg belangrijk om 6x wat tot je tenemen.. 3 maaltijden en 2-3 tussendoortjes. Zo blijft je spijsvertering en vetverbranding opgang.. Wat je dan eet kun je zelf bepalen ( gezond en hoeveelheid) Eet je laag in calorieen dan val je af.. Het is een kwestie van keuzes maken.. Wat is lekker en wat is gezond en hoe vind ik daar een goede balans in.:)

Channie.. Je moet wel genoeg blijven eten om je verbranding op pijl te houden hoor!;)

Pluisje.. Leuk dat je even een update komt doen! En het resultaat is goed zo te lezen.. Fijn hoor! Misschien een scheutje slimpie door het water ( suikervrije ranja).. Thee of light sapje kan ook prima.

QueenBee.. Net menu gisteren! Ontzettend stoer dat je de patat hebt geweigerd. 8)Ik maak altijd de keuze of een klein stukje gebak of een paar hapjes/chipjes of nootjes. Dus niet beide. De weegschaal klonk veel belovend! :D

Dani.. Kan het niet zijn dat je lichaam gewoon van slag is door het "rare" eten? Merk vaak dat je geen lunch neemt en vervogens s'avonds vrij " ongezond" eet.. Ik zou proberen toch 6x wat te eten op een dag.. Geen kritiek.. probeer alleen maar mee te denken.;)

HVJ.. Veel plezier met je mams.

Melanie.. De weegschaal blijft maar lief.:D. Toch geen lekkers genomen gisteren? Balen van je voet.. I.d. niet forseren.. Hopenlijk valt het mee en is het over wanneer jullie weggaan met vakantie.. Mooi menu vandaag!;)

Kim.. Fijn dat je goed in je velletje zit.. En weer wat pakketjes verkocht? Altijd leuk! En goed geslaagd op je werk.. NICE!8)

Beschuitje.. Heerlijk zo'n dagje.. Soms mis ik dat wel.. niets moeten en alles mogen.. maar met kids krijg je er ook veel leuke dingen voor terug.. gelukkig maar!;)

Leuke ochtend gehad.. We hebben bij het reisburea gekeken wat we er allemaal mogelijk is.. En 1 reis sprak ons toch wel aan..

Waarschijnlijk gaan we begin Juni 2011 een week naar Cran Canaria..
    appartement Barbacan en dan lekker half pension en een auto voor een week.. SInds Esmee er is niet meer echt op vakantie geweest dus nemen we het er lekker van!:D

Tussen de middag netjes 3 boterhammen gegeten.. 2 met een plak ham en een tomaat en 1 met light jam. Lekker!

Vanmiddag even het dorp in.. Vanmorgen al gekeken naar spijkerbroeken maar nog niets naar mijn zin kunnen vinden.. En even kijken voor nieuwe laarzen. Zag dat de nieuwe collectie er al weer was. Leuk!!:D

Oja.. De weegschaal was vanmorgen een beetje depri volgens mij.. ;) 72,7..Viel me nog mee aangezien ik gisteren ongi ben geworden.. Maar is niet leuk.. Donderdag woog ik nog 72,1.. Is er volgende week weer af.!;)

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vanochtend op kinderverjaardag geweest. Daar de taart geweigerd. 1 koffie en 1 water op. Terug een broodje gehaald bij het tankstation. Weinig keus dus werden 2 broodjes eiersalade

Melanie, hoop dat je voet weer snel pijnvrij is

Mve, ow klinkt goed die vakantie !

7. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    goedenmiddag dames
    Even vanaf mn mobiel (ben dus niet bijgelezen) vanmorgen boodschappen gedaan
    vanaf half 7 verjaardagsfeest bij de overburen!heb er echt zin in!

@mve 6x per dag eten gaat niet ivm maagbandje zit vaak met de lunch nog vol van het ontbijt en ik vind het avond egten zelf wel meevallen qua vettigheid (bak ook niet in boter maar in convectieoven)

@weegschaal vanmorgen eindelijk weer 300gram lichter

Ook contact met dietiste gehad moet vitamine b extra gaan nemen ivm haaruitval en jeuk op schouders, bovenarm, nek en hoofd!
    Meteen en dieetiste gevraagd en kwam met heel verhaal mar komt erop neer dat
    vanwege het vele afvallen mijn hele hormoonhuishouding aan het veranderen is (ook ivm maagbandje) dus dieetiste zei ook je staat nu 2weken stil zodat lichaam bij kan trekken omdat alles is gaan hangen (dat hoop ik ook echt hahaha)
    Ook over eten gehad en moet gaan ontbijten met brintapap zit dan lang vol en als lunch 1 cracker en fruithapje dus ben eens benieuwd hoe dat gaat!

Houd jullie op de hoogte

Jujllie plannen vandaag??

Xxx

8. MamavEsmee

Dani86.. Lijkt me toch dat je ook met een maagbandje een gezond eetpatroon moet aanleren? Anders verval je straks weer in je oud eetpatroon. Fijn dat je goede tips hebt gekregen van de dieetiste.

Kaatje.. Lekker! Een broodje eiersalade.. :D

9. Neentje

Neentje Niet meer actief

Daar ben ik weer dames, mams moest helaas eerder weg dan gepland maar ga morgen weer naar haar toe. Net 4 knakworsten achter de kiezen, had ze laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang niet meer op en smaakte heerlijk (volgens mij wil ik niet weten hoeveel kcal ze zijn).

Heb zo een zin om te gaan snacken pfff, heb net fruitsalade (aardbeien, meloen, ananas, banaan, sinaasappel) gemaakt en in de koelkast gedaan voor straks.

Ff kop kamille thee pakken met honing, heb weer krampen.

10. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ MamavEsmee: Ik heb inderdaad gisteren niks lekkers meer genomen. Vanmiddag wel een softijsje gehad, maar ik zat laag in calorieen dus is niet zo erg.

Vanmiddag geshopt. Vriendlief heeft goed opgelet, en kwam in de espritwinkel een jeans tegen in mijn maat met 50% korting :D... Ging nu nog 10% extra af. Dus hoefde maar 26 euro te betalen. Das nog eens leuk shoppen natuurlijk. :D

11. MamavEsmee

HVj.. Die fruitsalade klinkt lekkerrrr!

Melanie.. leuk! Nu toch een nieuwe broek dus..;) dat ijsje had je wel verdiend!:)

Hier het eten ook weer op. Had genoeg aan mijn 2 broodjes en 2 gebakken eitjes.. Pfff. De soep dus laten staan..Zonde maar goed.;)

Vanmiddag geslaagd bij de Cecil voor een jeans.. zonder stretch in maat 29..:D Mooie lijdraad. Wordt de broek te strak dan moet ik op gaan letten.. De broek kan net moet niets aan komen.. Een kilo extra er af zou mooi zijn..:)

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    mve, vol is vol he. jammer van de soep

Hier aardappelschotel op, en neem dan vanavond tussendoor nog een beetje yoghurt.

13. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey meiden.

Hier een erg drukke dag gehad.
    Ik had een dagdienst van 09.00 tot 17.00 uur en had mega veel in de planning. Daarnaast druppelt het vaste team weer binnen dus allemaal collega's die ik al weken niet had gezien, dus moet je even bijkletsen he. Wel fijn om weer met het vaste groepje te zijn hoor.

Eenmaal thuis stonden de gebakken frietjes klaar en een heel enthousiast dochtertje die mega blij was dat mama weer thuis was.
    Haar lekker in bad gedaan. Ze had vanmiddag niet geslapen dus was doodmoe. Net al lekker gedouched en ga het fotoboek voor mijn vriendin afmaken vanavond. Harrold is naar een feest van mijn neefje. Die is jarig geweest en heeft een grote tent naast huis staan. Had wel mee gewild, maar ja, om steeds oppas te vragen.
    Volgende week bruiloft, zijn we ook al een avond weg.
    Moet wel leuk blijven he. En nog wel het een en ander te doen hier.

Gaat goed met de meesten lees ik!!!!

14. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Avond!

Zo, hier eindelijk wat rust.....
    En zomaar eens leuke programma's op tv. Dus mijn avond kan al niet stuk. :)

Hoe is het met iedereen?
    Ik heb vanmorgen op de schaal gestaan en ben weer afgevallen. :)
    Ben benieuwd wat ie maandag zegt.

@Emma,
    Hoe was de bbq? En voel je je vandaag weer beter?

*Dat nieuwe programma op sbs is best trannentrekkend*

@Channie,
    Kan me voorstellen dat je depri wordt als je niet afvalt, maar eet je niet te weinig? Dan gaat je lijf op de winterslaap stand zeg maar en val je dus niet af. Als je vaker op de dag kleine beetjes eet houdt het je stofwisseling beter op gang.

*straks trouwens een loempia gegeten uit te oven van Beckers. Erg lekker, vult goed, incl groentjes en maar 290 caloriën*

@QB,
    Wat goed dat je al zo snel wat bent afgevallen! Hier ook zo. Het gaat wel sneller in het begin omdat je dan veel vocht verliest.
    Wat leuk dat je fotografeert trouwens. Mijn schoonzus heeft sinds een goed jaar ook een eigen bedrijfje.

@MvE,
    Die vakantie klinkt goed! Gaat dochterlief ook mee of wordt het een rustige vakantie met z'n tweetjes?
    Balen voor je dat je een paar ons bent aangekomen. Maar die zijn er vast snel vanaf!

@Kaatje,
    Knap dat je de taart hebt afgeslagen!

@Hvj,
    Lekker knakworst!! En nog steeds die krampen ja? Wordt tijd dat het stopt!

@All,
    Fijne avond nog!

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik moet wel, heb de komende 4 weken ieder weekend min. 1 verjaardag. als ik bij iedereen taart neem heb ik een groot probleem ;)

16. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Die taart afslaan vind ik nooit zo'n probleem. Alleen die lekkere gevulde eitjes en zo die langs komen....
    Gelukkig hebben wij voorlopig geen verjaardagen.

17. CacharelNoa

CacharelNoa Actief lid

11 jan 2010
    149
    0
    0
    Nederland
    Dat is de beste tactiek voor het doorkomen van de verjaardagen tijdens het afvallen... geen verjaardagen!! haha

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Vond het ook best dapper van mezelf hoor, hihi! Maar goed, tis me gelukt! Heb vanmiddag een stukje appeltaart gehad, 2 sapjes en 1 worstje en 1 broodje hamburger. Nu vanavond een fles spa blauw, een glaasje jus en een nectarine. Mocht eigenlijk crackertjes met kaas, maar heb ik maar niet gedaan vanwege de worst en hamburger.. heb nu een knorrende maag, dus denk dat het wel goed gegaan is vandaag dan, hih! Tja, en dan morgen weer een verjaardag! Gelukkig ben ik dol op komkommer!

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Zitten er ook aan te denken om verder te gaan als bedrijfje, KvK enzo.. maar we worden er geen wijs uit wat in te vullen.. denk dat we beter maar gewoon heen kunnen gaan en daar vragen of ze ons willen/kunnen helpen..

Ja, gaat al hard he! Ik weeg me nu niet eerder weer dan donderdag, dan ben ik 1 week bezig.. ben benieuwd wat de weegschaal dan aangeeft, hihi! En daarbij ga ik waarschijnlijk vanaf volgende week of de week erna weer naar Zumba, dat wil ook wel helpen om overtollige kilo's te laten smelten, hihi!

---

Nou, 'k ga slapen.. oogjes vallen btje dicht..

Trusten allemaal!

Xx

20. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Jaaa ZUMBA!
    Ga ik ook doen. Heb per 1 september een abbo op de sportschool. Wat strakker in het vel en goed voor de kilo's.

Meer meiden bekend me zumba?

Deel Deze Pagina