Stond net met kruidnoten in mijn handen tot ik naar de calorieën keek.snel terug gelegd MamavanEsmee, ja er komt vanavond een koper Mag ook wel want hadden een stuur en kabels nodig voor de nieuwe boot. hup ruim 300 euro Kimmetje klinkt iig al positief ! Duim voor je
Hier ik weer...! Zit mijn lunch naar binnen te werken en dan moet ik weer verder! Heb vanmorgen met Esmee even gefietst en boodschappen gedaan. De badkamer gepoetst, doek door de slaapkamers gehaald..... Alle ramen in huis gewassen, en aan de buitenkant. De nieuwe gordijnen zitten even in de was. Hoop dat ze iets krimpen, manlief heeft grofweg gemeten . Ze hangen net niet op de grond. Hangt ook al een lading was buiten. Wat een schoonmaakdrang als het even mooi weer is . En heb nog veel meer in de planning. Zometeen vegen en dweilen, was vouwen en strijken, en wil de tuin nog wat aan kanten maken en de boel aanvegen. Ligt net aan Esmee wat ik kan doen hahahaha!! Ze is wakker , hm, dan vanavond maar vegen en dweilen . @Mamavesmee, Berder zat bij seksualteit jah. Maar die had ik met haar samen en in die cursus zat jij niet bij. Maar volgens mij heeft Berber de cursus dubbel gedaan. Ik weet niet waarom. Dus misschien hebben jullie die samen gehad. @Kimmetje, inderdaad hopen dat ze op die van jou LEUKER schrijft . Altijd spannend zulke dingen he. En nu afwachten......! tot later...... ik moet verder! Drukke dag hier. Kom vanavond mijn menu even planten. Gisteren echt zitten vreten.... en de weegschaal was ook niet happy. 1 kilo erbij . Wie vreet er dan 21.30 ook een heel menu in het groot naar binnen. Vandaag dus even een beetje rantsoenen
Kaatje.. Ik hoop dat je vanavond een mooie deal kan maken met de kijker.. Butterfly.. Maar welke cursus hebben wij dan samen gedaan? Dat was toch seksualiteit?
Wat rustig hier zeg!!!!!!! @Mamavesmee, zat me ook af te vragen welke cursus wij hebben gedaan. Heb ik die cursus dan ook 2 keer gedaan??? Ik heb "omgaan met seksualiteit" in de december vorig jaar gedaan. Ik weet niet meer welke wij samen hadden, had ook te maken met seksualiteit. Verkering, en ik moest in een rollenspel een client begeleiden die kinderen wilde maar geen vriend had . Geen idee!!!! Zal hem dan zelf ook wel dubbel hebben gedaan .
Ja klopt, en de dokter drukte op haar navel en dan werd ze zwanger! Ik heb hem ook in December gehad!
Het is i.d. erg rustig vandaag! Iedereen aan het genieten van het mooie weer! Erwin doet ook aan " de lijn" dus een lekkere ijsco zat er niet in. Jeetje, was ik ook zoo... Hij is nu lekker friet aan het bakken.. zit alvast aan mijn schaaltje met sla, komkommer, tomaat en augurk.. lekker fris!
@ MAC, ohh, dat wil ik ook wel, maar ik kan me nooit in houden, dan eet ik veels te veel, beter vermijden. Ik fiets er wel elke langs en dan ruik ik die frietjes mmmmh @Kim, mooi dat je gesprek goed verlopen is! Ik duim voor je! @SYRV: fijn dat je je weer beter voelt. Hier was het een lekker dagje. Druk, maar allemaal leuke dingen, dus dan is het niet erg. Zometeen nog even de laatste dingen shoppen voor onze vakantie van volgende week.
hey meiden vandaag op de weegschaal gestaan bij mijn ouders en ik zag er ook wel tegenop al 2 weken niet op gestaan en tja dat is DE weegschaal voor mij .. en zo goed gaat het niet tot mijn verbazing was ik echt op mijn laagste gewicht tot nu toe en ben erna zelfs nog 2x naar de wc geweest ! morgen een meeting met meiden die ik al een half jaar niet heb gezien ben benieuwd !! heb er ook super zin in en eindelijk een week vakantie !! woehoeeeeeeeeee ik ga echt eens uitrusten en genieten .. we gaan niet weg en man moet extra veel werken maar ik hoop zo aan wat extra rust te komen kimmetje ik ga duimen dat je aangenomen wordt ! en jij bent niet leuk jij bent SUPER LEUK !! MvE haha nu is het dus omgedraaid thuis .. jammer van je gemiste ijsje ! nog meer jammer dat hij het niet samen met je heeft gedaan Butterfly moest jij niet rustig aan doen .... ow ow ow wat een drukte en joh je mag ook wel eens een keer uit je boekje gaan he ! je doet het al zo lang zo netjes en je bent al zo ver zwanger .. volgensmij is het nu ook een halve kilo per week dat je ook van je beeb al aankomt ! zo ik ga lekker een glas wijn pakken en tv kijken !
Femke.. Goede dag qua lijnen gehad? Emma.. Goed dat de weegschaal lief was! En geniet van je glaasje wijn.. Erwin wil er maar hooguit 5 kg af. **** Rustig dagje hiero.. Heb net een lekkere kop Café Latté Vanille op.. Zoooooo lekker!
Prima dag gehad, ook qua lijnen! Als ik maar druk genoeg ben dan denk ik ook niet aan eten, hahaha. Nee, zonder gekheid, het forum helpt echt om het vol te houden, het motiveert!
Ja, voor mij motiveerd het ook om gezond te eten.. als ik de " mist" in ga biecht ik het hier ook altijd op..
Ben ik ook weer J Vanmiddag onverwachts een logeetje gaan ophalen ( zoontje van een september mama die vandaag bevallen is J Die liggen alweer een tijd prins heerlijk te slapen dus weer even mama tijd. Net ongi geworden dus heb een halve bus pringels op. Had ik even nodig Emma veel plezier morgen Ik had als avondeten wat in elkaar gebrouwd. Aardappelkrieltjes met shoarme en bloemkool. geraspte kaas er boven en in de oven. lekker ! Tot morgen J
Kaatje.. Klinkt lekker.. En lief dat je het zoontje opvangt. Mooie banner meid.. En die pringels kan ik me voorstellen.
femke goed dat je lekker bezig bent dat helpt idd het eten te vergeten MvE ik heb ook zo veel steun hier ... wel te druk gehad maar nu weer meer tijd en dus ook weer de lijsten aan het invullen het werkt echt beter ! en goed hoor van je mannetje dat hij wat kwijt wil ... jij kan hem echt de beste tips geven kaatje wat super lief dat je oppast !! en goed dat ze lekker slapen ..idd mama tijd en haha grappig menu maar ziet er toch echt wel lekker uit hier honger ... gister pannekoeken op en vandaag weer bij mijn ouders pff had er geen zin in en nu dus ook erg honger .. ze aten ook al om 5 uur ga zo maar eens wat eten zoeken wat niet te slecht is
Zooooooooo, eindelijk een beetje rust! Kan alleen lastig typen. Zou vanmiddag de trap af met een wasmand en gordijnen en viel bijna, kon me nog net beet grijpen dus mijn pols verdraaid. Doet echt pijn. Sturen in de auto wilde amper . Stomme ik...... heb gewoon teveel gedaan vandaag maar goed, de dingen die ik heb gedaan moesten ook wel. Vanmiddag nog even in de tuin gewerkt, ziet er ook weer netjes uit. Nog even wat boodschappen gehaald toen Harrold thuis was. Mijn moeder is nog even langs geweest. Vanavond lekker in bad geweest heerlijk!!! Hier de laatste avonden vreemde avonden. De politiehelicopter vliegt steeds uit. Gisteravond haalde ik mijn zusje op om te winkelen en bij mijn ouders in de straat stond iedereen naar de lucht te kijken. Heli actief. Wat er nou precies gaande is hier in het dorp blijft vaag. Ze doen het vaak als ze plantages willen oppakken. En die zijn hier veel. Maar Harrold sprak de buurman net en die zei dat er deze week op het busstation een en ander is gebeurd. Er zat een Engelsman in de bus die dreigde de bus te laten ontploffen. Heeft twee mensen in de bus mishandeld, en is gevlucht. Ze zoeken hem nog. Gadver...... dus wat hier in het dorp gaande is . Momenteel veel toeristen ook hier. Bah! Mijn dag was redelijk.......... kon beter! O: 2 boterhammen met kipfilet, kop thee. T: glas melk, yoghurtdrink, stukje rijstevlaai. L: 4 boterhammen, 2 x beleg vruchtenhagel, chinese kippensoep. T: koffie..... verder niets. A: 4 meergranen pannenkoeken met 30+ kaas en stroop . T: alleen senseo..... en we gaan zo lekker een glaasje fris nemen en PRINGELS. ( Kaatje, ook bij de AH geweest? ).
ieeeeeeeeeeeeeeeee butterfly wat eng !!! blijf maar veilig thuis met je beeb in je buik en je dochter en hier liep net niet een spin maar compleet spiderman door de woonkamer brrrr ben er gelijk klaar mee voor vandaag
Meiden even snel want heb het veel te druk! Ik kom zondag middag nog wel even kletsen voor we naar onze vrienden gaan daar blijven we slapen zodat we maandag morgen rond een uurtje of 5 kunnen gaan rijden. Tot snel meiden Liefs en slaap lekker!
Goedemorgen meiden! Oude topic is weer open, volgens mij gaat de andere weer dicht! Hier bezig met m'n ontbijt een bakje magere yoghurt met stukjes appel.
Mogge dames! Hier duizelig en met hoofdpijn opgestaan, futloos en misselijk. Ben van bed naar de bank gekropen, het zitten gaat ook nog niet zoals het moet ivm stuitpijn. Wou vandaag naar de sportschool voor pilates maar toch afgezien. Zag dat het lekker weer zou zijn vandaag, denk misschien eens naar de stad of wandelen met de kleine in de middag. Vandaag: O: krentenbolletje, plak ontbijtkoek, glas melk T: appel, flesje water L: 2x bb met 30+ kaas, kop rooibosthee T: flesje water, kommetje vanille vla A: kom groentensoep, rijst, drumstick, salade Hoe gaat het met jullie en het afvallen dames? Hier gaan de kilo's weer opwaarts door mijn vreetbuien helaas, moet er maar gauw verandering aan brengen!