@hvj: mooi menu hoor, ik denk dat je de kilo's toch niet helemaal tegen kan houden tijdens een zwangerschap Ik kon gisteren m'n skinny jeans aan ben nu 3 weken bezig met sonja en -6kilo.
@Lovely, dank je. Aankomen door zw vind ik absoluut niet erg en het hoort erbij maar door snaaien dan baal ik wel flink achteraf. Super dat je je skinny jeans aankan meid, hoeveel ben je nu in totaal met SB afgevallen?
Ok, hier moeten we dus weer verder kletsen! Gisteren me goed aan mijn menu gehouden dus de 400 gram is er weer af! 71,8 vanochtend. Menu vandaag: O: 2 boterhammen 1x appelstroop en 1x light salami en thee T: fruit L: 3 boterhammen en 1x jam, 1x, appelstroop en 1x, light salami. T: fruit A: witlofstampot met een runderlapje ( eet op het werk) T: pakje sultana. Totaal van zo'n 1200 calorieen. Mocht ik vanavond iets anders eten omdat ik op een andere " groep" werk is dat geen probleem. En vanavond natuurlijk nog wat chipjes oid. ********* straks even met de fiets wat regeldingetjes doen. En even stoffen en stofzuigen.. wasje draait al weer! Vanmiddag een late dienst. Wel fijn dat ik lekker thuis slaap.
@hvj: begrijp het hoor, dat je dan wel baalt van het snaaien, anders proberen om zoveel mogelijk gezonde dingen te snaaien? Ben nu met sonja bakker 6kilo kwijt, daarvoor 10 kilo afgevallen dus totaal 16 kilo . Maar ben nog niet tevreden ben nog steeds te zwaar, wil het liefst nu nog 5/6 kilo eraf en dan vind ik mezelf prima. @mamavesmee: mooi menu hoor!
@MvE, mooi menu! Fiets ze straks en wat goed dat je 400 gr lichter bent. @Lovely, ja zou ik eigenlijk wel moeten doen alleen op dat moment kan het me niks schelen maar achteraf pfff. Netjes hoor 16kg, perje af! Die laatste 5/6kg gaat je zeker lukken meid, succes!
Goedemorgen. Werd om 08.45 wakker van de vuilnismannen die de containers stonden te legen. Toen werd Levi ook pas wakker Ook weer 4 ons kwijt. Nog 5 voor mijn laagste gewicht. ow gaan we nu opeens weer hier verder
Kaatje.. Deel 6 werd gesloten. *** Hier de was in de droger/wasrek, gezogen, gestoft en opgeruimd. De honden zijn uitgeweest.. Nu eerst thee en fruit en dan op de fiets weg.
Ook ik wil graag nog 10 kilo kwijt. Zit nu op 71.5 maar wil graag terug naar de 60 kg. Dan kan ik eindelijk mijn oude broeken weer aan, ik mis ze zo.
Hier mijn lunch veranderd in dubbele uitsmijter (had ik ineens zin in), wasje draait. Moet nog stofzuigen, afwassen, was ophangen.
Djamila welkom! HVJ.. Jummie, een uitsmijter gaat er bij mij altijd wel in! ***** Esmee ligt op bed en alles is aan kant. Hoef pas om 16.00 te werken.. Straks eerst nog met zijn 3tjes een bakkie koffie doen.
@Djamila, welkom en succes met het afvallen! Volg je een specifiek dieet oid? @MvE, heerlijk is die he. Fijn dat alles aan kant is, hier niet echt een zin in vandaag. De kleine ligt nog te slapen en ik ben aan het bankhangen, kom ook niet vooruit door die stuit. @Kaatje, lekker was die zeker.
Ik ben niet van de dieeten. Ik probeer zoveel mogelijk te bewegen en thuis voor de tv zumba te doen. En dan nog zo weinig mogelijk snoepen en gezond eten.
Goedemiddag meiden, Wat een ramp gisteren geen forum Wel jammer dat er zoveel weg is maar ja niks aan te doen. Hier gaat het nog steeds niet goed maar ja ik hoop maar dat we vrijdag niet teleurgesteld worden want dan is dit allemaal voor niks Eten en drinken wil niet echt behalve ongezonde dingen lukt wel dus dan maar proberen ongezond te eten haha. Gelukkig is de weegschaal nog steeds erg lief! Vanavond hebben we de verjaardag van mijn schoonma hopelijk voel ik me niet al te slecht en heeft niemand het door Ik ben net bij de kapper geweest weer lekker een stukje eraf en nu krult mijn haar aan alle kanten ben er blij mee. Ga even niet reageren hoor niet veel zin in sorry Alleen ben ik heel benieuwd naar een foto van BUTTERFLY
Ging weer super met Levi op de psz. Hoefde niet te huilen, verteld hele verhalen tegen de juf en heeft een portemonee gemaakt. Daarna zijn we lekker samen een ijsje gaan halen
Zo, wat een gedoe met het forum, maar jah! We gaan vrolijk verder. Gisteren een hele goede dag gehad, vandaag wat minder. Bij de koffie een reep chocolade op , verder een prima dag hoor. Vanmorgen al keurig mijn fruit, kiwi en een halve banaan. Zometeen frietjes eten, met een kaassoufle . Vanavond meer tijd om te reageren op iedereen. En foto plaatsen, staat al op de pc inmiddels. Wilde hem gisteren plaatsen maar dat werd niets!