Hai dames, Ben ik ook weer, ff buiten geweest met de kleine voor de frisse lucht en daarna samen thuis het avondeten en toetje opgegeten. Nu ff uitbuiken, straks een kop thee nemen en als de kleine op bed ligt de was ophangen, afwassen en stofzuigen dan hoef ik dat morgen niet meer te doen. Morgenochtend als ze nog ligt te slapen (laat d'r dan met haar pa thuis) ff naar markt voor vis en wat fruit/groente).
@Zustertje, ik duim voor je voor goed nieuws vrijdag! Wel balen dat je nog steeds niks binnenhoudt. Leuk naar de kapper, ben benieuwd naar je kapsel? @Butterfly, lekker frietjes en soufle geniet ervan. Ben ook benieuwd naar je buikfoto!
Wat een chaos op het forum... nu dus weer hier verder... Gisterenavond heerlijk uit eten geweest met kimmetje Super gezellig! Was vanmorgen 9 ons zwaarder dan gisteren... Vandaag een balansdagje en dan hoop ik morgen weer wat kwijt te zijn. Mijn menu vandaag: O: 2 vitalu volkoren crackers met; 10 gram linera smeerpate 1 beker optimel drink T: 1 appel L: 200 gram optimel vanille yoghurt met; 1 peer erdoor 2 krentenbollen T: niks A: 400 gram oranje groentensoep (unox) 1 bruine pistolet met; 30 gram filet americain Totaal van 985 kcal.... Zo he... het word hier ineens donker binnen, komt een luchtballon superlaag over... als dat maar goed gaat! Liefs
Ow ja zit qua kcla vandaag op 1534, ik probeer dagelijks op 1600 te zitten (merk ook dat ik meer nodig heb, althans de baby). Heb dus nog 66kcal over, wat kan ik nemen?
hallo ook ik sluit me even aan zou graag een 7-tal kg kwijt raken we beginnen met goede moed! succes meiden xxx
@ Nieuwe meiden: Welkom en succes met afvallen! Hier net avondeten op. Was lekker, maar ik zit ramvol (ook nog van gisteren)... Zo meteen met zus 1 een cadeautje kopen voor zus 2, die morgen haar verjaardag viert. Gezellig!
hey meiden wat een drama met de site zeg ... hopelijk is het allemaal nu klaar !! weer een nieuwe avatar aan moeten maken ... nouja weekeind !!! ga straks lekker "the voice of holland" kijken .. tim slaapt al vandaag 2x gebak afgewezen .. en vanavond gezond aardappels op met een biefstukje ! weegschaal was ok had wat lichter gemogen maar heb ook deze week wat gesnoept ! nieuwe meiden welkom !
@Melanie, leuk en gefeliciteerd met de verjaardag van je zus morgen. @Sitara, welkom en succes! @Emma, super meid dat heb je goed gedaan! @Kaatje, hmm lekker appeltaart. Hoe maak jij die? @Hier, net klaar met afwassen, was ophangen, opruimen, keuken schoonmaken. Zometeen voor de buis was opvouwen en morgenochtend naar de markt en daarna de wc/douche doen en stofzuigen. Krijg zondag mijn so op bezoek *odertussen ben ik al tig keer geschopt door mijn meissie haha*. Ik ga nu een kop thee nemen en kijken of er een leuke film is.
mmmmmmmmmm kaatje !! zal wel super lekker ruiken in je huis ! heb je al een stukje op ? Hvj jij bent lekker druk bezig ! en morgen weer een druk dagje ! owwwwwwwwwww wat leuk dat je meissie nu ook al meedoet op ZWP !! Melanie hey meis hoe is het met jou ?? en hoe staat het eigenlijk met je trouwlokatie ... is er al definitief gekozen ?
@Emma, ja morgen en zondag een drukke dug kortom druk weekend. Mijn dochter meedoen aan zwp, heb ik wat gemist? @Kaatje, hmm lekker morgen bij de koffie. Was al aan het denken wat ik wil gaan maken bij de koffie als mijn so komen, je hebt me op een idee gebracht. Ga appeltaart en wortelcake maken voor bij de koffie jummie. @Hier, heb 50gr olijfjes (is 64kcal) genomen als snack voor de buis.
nou ik eet veel wortels lekker maar om er nu wortelcake van te maken ... hmmm hoe doe je dat ?? en ja je meissie zit toch lekker te schoppen in je buik schreef je .. nou doet ze al gezellig hier mee met zwp !! kaatje mmmm nu is de taart op zijn lekkerst hoor !! nog zo lekker warm ... pff krijg honger van je !! haha
Hoi meiden, Kwam bijlezen en reageren. Lezen is gelukt. Reageren andere keer. M'n meissie word ineens huilend wakker. Is erg verkouden dus ga even troosten. Kus en fijn weekend!