10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja maar die zijn er echt een forum naast begonnen en proberen meiden van hier daarheen te krijgen.
    Gebruiken hem bij de september mama's vooral om lijsten, adressen,persoonlijke dingen te plaatsen omdat iedereen hier mee kan lezen.

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

@ stappen.. Wij gaan ook al jaren niet meer " stappen" wel regelmatig uiteten of bios oid.. OOk geen behoefte meer aan.;)

Moppie.. Succes vandaag!

Straks gaat Erwin met Esmee naar het bos en kan ik de bovenverdieping even schoonmaken.. Het beddengoed zit in de wasmachine en de douche al ingesprayd.

Vanmorgen 500 gram zwaarder als gisteren..;) 72.0 en dan vanavond nog uiteten..

Vandaag de rest van de dag maar een beetje rustig aan!

gepland menu:

O: 150 gram yoghurt met 10 druiven en 30 gram muesli ( 220)
    T: appeltje en water. ( 60)
    L: 2 boterhammen met appelstroop en een appel. (280)
    T: gaan om 16.00 uiteten..

Totaal: 560 dus genoeg speling!:D

Scheelt, maandag laat en dinsdag slaap.. beweeg dan altijd veel dus ben het extra dan weer kwijt!;)

3. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Hey meiden!

Ik haak hier weer even in!
    Heb gister een super leuk afscheid gekregen, ontzettend verwend met leuke cadeautjes!
    Heb een boekje gekregen waar iedereen persoonlijk iets in heeft geschreven, echt super lief!!

Ben gelukkig maar 3 ons aangekomen van het etentje, dus nog 5 ons en ik zit weer op mijn laagste gewicht!

Vandaag lekker opruimen hier, een hoop weggooien van mijn vorige werk. Bewaar alleen nog wel even mijn schoolmappen mocht er nog iets fout gaan, want in november krijg ik mijn diploma daarvan...

Fijne dag allemaal!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Hier Stappen we ook al jaren niet meer

Kimmetje, geslaagde avond dus :)

5. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Goedemorgen eindelijk weer eens tijd en zin om te reageren. Wel meegelezen dat laatste dagen, maar hier nog steeds niet zo lekker in mijn vel. Nog 1 weekje volhouden en dan lekker een weekje vakantie dan moet het goed komen. Gisteravond feest gehad van mijn mannetje. Zwaar gezondigd ( incl ben en jerry's) vandaag nog wat restjes en morgen weer aan de bak. Ik vind het zo knap dat sommigen van jullie zo sterk blijven. Ik heb steeds mijn terug val in zoet en snacks...pfff wat is dat lijnen toch moeilijk. Nou ja het komt wel goed met mij. Vandaag de boel hier maar eens opruimen. Overal ligt eten en rommel.
    Lekker aan de poets, het zonnetje schijnt. Denk dat ik ook nog even in de zon ga zitten. Tot later vandaag ! x

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kaatje.. wat heb je trouwens een prachtige banner! Wat is Levi een lekker ventje zeg..:D

Kim.. Fijn dat de avond zo geslaagd was!

Hier boven alles schoon, nu thee en 1 sultana koekje..Was echt licht in mijn hoofd. :)

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    mve, dank je wel :D

8. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Kim: Fijn dat het zo gezellig was gisterenavond. :D

@ MamavEsmee: Veel plezier vanavond!

Hier vandaag lekker uitgeslapen. Nouja, was om 9 uur wakker maar ben tot 10 uur blijven liggen. Daarna lekker uitgebreid gedouched en net ontbeten.

Rond 12 uur komen mijn ouders. Zo eerst nog even de wc poetsen en even de stofzuiger erdoor. Hoop dat Roland dat even wil doen, dan kan ik vast aan de erwtensoep beginnen.

Mijn menu voor vandaag:

O: 200 gram optimel vanille yoghurt met:
    1 peer erdoor

T: niks (laat ontbeten)

L: 3 meergranenboterhammen met;
    30 gram filet americain
    1 beker optimel drink

T: 1 blokje gevulde speculaas (plan m maar vast in, want ik weet toch al dat ik die niet kan weerstaan...)

A: erwtensoep :D Lekkerrr...

Ik kom dan op een totaal van 1125 kcal. Ik heb voor bij de soep vanavond stokbrood met kruidenboter maar daar ga ik proberen vanaf te blijven... dat word nog een hele opgave.

Oh ja... de weegschaal was echt super lief :D 9 ons eraf. Zou het door het hardlopen komen? Heb nu wel overal spierpijn...

Liefs

9. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

De weegschaal was hier niet zo lief vanochtend, 4 ons erbij... Nou ja, het ging ook zo hard afgelopen week, was logisch dat daar een correctie op komt.

Wat het menu wordt, heb geen idee, we gaan naar de schoonfamilie, dus zal wel niet heel gezond worden. Ik begin zo maar met een lekker broodje en dan zien we wel.

Fijne dag allemaal!

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    goedenmiddag meiden

hier gister een super leuke avond gehad !
    me ook goed in kunnen houden tot dat de warme hapjes voorbij kwamen .. nouja vandaag op rantsoen dan maar
    lag om 2 uur op bed en kon niet uitslapen ik was klaarwakker ...
    gaan zo ff eten en vanmiddag bakkie doen bij een zwangere vriendin en dan tim ophalen bij mijn schoonouders blijf ik daar eten en dan man ophalen van een personeelsfeest van zijn werk maar de partners mogen niet mee
    druk druk druk dus !

zag dat iedereen het vandaag (gezellig) druk heeft ..
    zwaai zwaai en fijne dag meiden morgen heb ik weer tijd om ff te reageren

11. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.730
    3.169
    113
    Vrouw
    pfft heb geen eens tijd om hier veel te reageren. kom even snel zeggen dat ik deze week 3.1 kg afgevallen ben dus totaal 4.1 kg ;)

liefsz

12. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey meiden!!!

Ben ik ook weer..... kon er gisteren de hele dag niet op.
    Verder ook een drukke dag gehad, gisteravond bij mijn vriendinnen geweest. Even weer bijgekletst over afgelopen tijd.
    Kon nu nog voor ik moet bevallen.
    Afgelopen dagen hier voorweeen gehad, en dat was niet zo heel prettig. Vooral in de avond.....;). En ben gigantisch moe en heb weinig energie op het moment. Hebben van de week weer wat dingen in de familie gespeeld, weer ergernissen en ben gewoon ook een beetje down. Vanmorgen lekker met Esmee en Harrold naar de kale duinen geweest. Is zo leuk, is een hele grote zandvlakte met duinen midden in het bos. Is ook erg leuk in de winter met sneeuw en een slee ;). Was gisteravond laat thuis, dus korte nacht gehad dus ben nogal prikkelbaar. Harrold wilde weer te mountainbikken, doet ie tegenwoordig elke zondag als Esmee in bed ligt en ik had iets van: moet je nou alweer, kun je een keer niet gaan?
    En meneer meteen pist off, en zei: je beheerst mijn hele leven.
    NOU :$, dat brak ook even bij mij dus dat kan er op het moment allemaal ook wel bij. Dus even lekker zitten janken.

Tsjaaaaaa, de laatste lootjes wegen het het zwaarst he :p!!!!

Nou ja, meneer is weg, Esmee ligt op bed!
    Ik ga de was maar eens ophangen en even een doek door de badkamer halen. En wil dan het babybedje even opmaken, en de bevallingstas echt klaar zetten. Moeten nog een paar dingen in, maar voor de zekerheid moet alles maar klaar staan nu.

Mijn dag:
    O: 2 witte bolletjes met schouderham, glas melk.
    T: 5 winegums, kop thee.
    L: 2 meergranen pistoletjes met ham en kaas ( in de oven ), glas melk.
    T: probeer fruit en een waterijsje.
    A: provencaalse kippensoep, met een schnitzel ( ongepaneerd )
    T: probeer gezond :p.

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Femke, balen van die 4 ons. Is er zo weer af !

Humbly, jeetje jij gaat hard met je kolo's per week !

Butterfly, soms lucht het heerlijk op om even een potje te janken. Vervelend weer die irritaties in de familie. Nog een paar weekjes meis.
    Hoop dat die voorweeen al een beetje voorwerk doen, zodat je straks gelijk met 2 of 3 cm begint

Hier vanochtend met Levi kerstkaarten zitten maken ( jep bezigheidstherapie ) en als hij straks wakker wordt ( moet hij eerst nog willen gaan slapen ;) ) nog even verder gaan als hij zin heeft.

14. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Kaatje, dat lucht inderdaad heel erg op :). Praten ook wel, wilde de ergernissen wel graag met mijn familie bespreken, maar heb het eerder gedaan en dat liep alleen op meer frustratie uit. Ze begrijpen mij niet en ik doe dan weer moeilijk. Dus ja, lekker even huilen is dan ook het enige wat je soms kunt. Harrold wist alleen totaal niet wat ie er even mee moest en was ook erg stil. Ach ja, kunnen ze je beter met rust laten he. Leuk, kerstkaarten maken. Wil ik ook weer doen, doe ik altijd met een foto. Had vorig jaar een foto van Esmee helemaal verwerkt in de kaarten. Wil dit keer mijn twee meiden doen, maar jah, moet nog even wachten :p.

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gelukkig heb je nog even de tijd tussen de bevalling en kerst.
    Ik maakte voorgaande jaren een psp kaart ( net als mijn banner ) en liet die dan op foto afdrukken. Nu heeft alleen groot deel van mijn omgeving dat al dus doe het iets anders.
    Heb wel weer een crea gemaakt. Deze op foto laten afdrukken.
    Deze gaan we plakken op dubbelgevouwen kartonnen kaarten en dan laat ik Levi er stickers, sterretjes ect in plakken.

Deze komt op de voorkant

16. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Kaatje, mooi zeg!
    Wilde dat ik zo creatief was met foto's hahaha.
    Bewerk ook wel foto's, maar heel simpel.
    Zelf scrapbook ik, gewoon in albums, maar dit kun je ook met de computer doen maar weet niet hoe dat werkt.
    Leuke foto hoor :).

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik doe het dus idd op de laptop. In een programma dat paint shop pro heet. Je hebt diverse forums waar je lid van kan worden. Hierin leer je de basisdingen en verder vooral veel oefenen.

18. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Wat leuk joh kaatje die kerstkaart. Krijg meteen helemaal zin in kerst haha Ik ben zelf ook altijd van het kerstkaarten maken, niet knutselen maar iets met een foto of zo. Leuker dan die standaard dingen. Ik hou van kerst maar ook heel erg van sint ( die mogen we niet vergeten:p)

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    #919 Kaatje85, 10 okt 2010
    Laatst bewerkt: 10 okt 2010
    Nee hier vind ik nu sinterklaas leuker als kerst. Sowieso vanwege Levi maar heb de afgelopen 6 jaar bij Intratuin gewerkt en daar begin je in augustus/september al met kerstbomen/spullen uitpakken en prijzen

Deze hadden we vorig jaar
    http://i53.tinypic.com/6nyy9z.jpg

20. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Ik denk dat je zonder kinderen ook meer waarde hecht aan kerst???
    Sinterklaas zei me nooit zo heel erg veel. Maar dat vierden we met de familie ook eigenlijk nooit omdat. Wij deden met de familie altijd aan kerst en trokken dan lootjes. Nu er kinderen bij zijn gekomen, merk ik zelf dat sinterklaas meer de voorgrond begint te betrekken, en kerst is nu ook iets wat ik liever met mijn eigen gezin vier.
    Nou heb ik zelf geen hele hechte familie, dus de kerstdagen zijn dan ook nooit mega gezellig helaas. Vorig jaar hebben wij voor het eerst gezegd: wij vieren de 1e kerstdag met het gezin alleen!!! En dat was erg gezellig. Als je zelf kinderen hebt is sinterklaas gewoon een heel leuk feest.

Deel Deze Pagina