Hai dames, Ben ik weer, bezoek is weer weg en ik ben aan het bijkomen op de bank met een glas water. @Zustertje, duim voor een mooi kloppend hartje donderdag! Hier alles z'n gangetje op de stuit/rugpijn na maar goed we nemen het voor lief. @Moppie, mooie foto meid! @Melanie, mooie behang joh! @Kaatje, leuke kaarten en mooie banner. Hoe maak je zo een banner? @All, leuke weekend gehad zo te lezen. Hier ook alleen drukjes.
Trusten dames, morgen weer vroeg op richting de sportschool! Baal wel dat ik eindelijk een fiets heb en nu door mijn stuitpijn niet meer kan/mag fietsen pfff.
Goedemorgen dames, Allemaal een drukke dag gehad gisteren zie ik! Hoop op lieve weegschalen voor jullie vanochtend. Hier gister de hele dag in Limburg geweest, was gezellig. Qua eten ging het ook wel goed, niet heel veel gesnaaid. De weegschaal gaf vanochtend dan ook hetzelfde aan als gister, dus mag niet klagen, vind ik. Menu voor vandaag: O: Yoghurt met muesli L: 3 boterhammen met smeerkaas, ham, kip T: Banaan en appel A: Wrap met kip, mais, paprika (was het zaterdg niet van gekomen) Daarmee kom ik rond de 1300, dus da's dan weer ruim voldoende voor vandaag.
goedemorgen Zit nog lekker in mijn bed dus nog niet op de weegschaal gestaan Moppie, ik verzin wel weer een ander knutselwerkje HVJ, met een programma dat paint shop pro heet. Je hebt scrapkits met allemaal losse plaatjes,achtergronden ect. en die kan je met psp dus allemaal samenvoegen
HVJ.. Wat vervelend dat je veel last van je stuit hebt. Lijkt me erg vervelend.. Succes met sporten vanochtend! Melanie.. En? Hoe lief was de weegschaal? ****** Weegschaal 72.5 + 500 gram ten opzichte van gisteren. Valt me nog reuze mee! Ik kan niet wennen aan het vroege opstaan op de maandag ( en rest van de week ).. Esmee ligt nog in bed en heb de was gedaan, opgeruimd en al een beetje opgeruimd. Zo eerst broodsmeren en dan Esmee uit bed halen en naar de PSZ brengen.. Straks boodschappen halen en de honde uitlaten, dan nog even de stofzuiger er door en daar ging mijn kindloze ochtendje.. Vanmiddag werken.. Menu: O: 2 boterhammen met 1x appelstroop. T: 1 sultana en een trosje druiven. L: 3 boterhammen. 1x ham en 1x light jam. T: Peer of appel. A: bordje zuurkoolstampot en een rundersausijsje. T: fruit.. Totaal: 1122.. Dan na het werk nog wat zoutjes.. Maximaal 1350.. ( hoop ik )
Kaatje.. goede morgen! Femke.. Prima menuutje en de weegschaal is lief voor je na het weekend. *** Moet nu toch echt rennen! Doei!!
Goedemorgen dames, @Hier, ik ben gisteren uiteindelijk om 2u gaan slapen en vandaag was ik om 7u alweer klaar wakker, snap er niks van. Heb ontbeten en ben aangekleed, nu de kleine eruit halen en richting de sportschool gaan. Wat is het kouddddddddddddddddd buiten zeg, brrrrrrrrrrr. @Femke, lieve weegschaal en mooi menu! @Kaatje, dank je voor de uitleg zal er eens vanmiddag naar kijken. @MvE, 72 is nog steeds een mooie gewicht! Mooi menu en veel succes vandaag verder. Ik ga nu opstaan om de kleine eruit te halen.
Hey meiden, Hier helemaaaaaaaal geen lieve weegschaal! Ineens 1,5 kg erbij, schrok me dood vanmorgen! Als het goed is moet ik ongi worden, heb de vorige keer de pil doorgeslikt dus misschien heeft het ook daarmee te maken. Ik kan ook weer niet naar de wc, en voel me giga opgeblazen. Vandaag weer werken. Heb nu een rooster gekregen voor 3 weken dus dat is wel fijn, kan ik tenminste ook iets plannen. Maar het zijn 3 exact dezelfde weekroosters, dus moet iedere keer op zaterdag werken. Ik ga toch even navragen hoe dat precies zit, want dat zou dan al mijn 5e zaterdag achter elkaar zijn. Bij mijn vorige werk, werkte je gewoon het weekend om en om. Nu heb ik dan maar 1 zondag vergeleken bij mijn vorige werk dus dat scheelt ook wel misschien, en ik heb nu meer uren dan eerst. Maar zou het toch wel lekker vinden om er ook eentje vrij te zijn. Ga het gewoon even aankaarten, en dan hoor ik het wel! Vanavond komt de kapper eindelijk mijn haar weer verven, de bruine plukjes van de vorige keer zijn namelijk nog amper zichtbaar dus moet even opnieuw! @Mel: Super mooi behang!!
74.2. nog 2 ons tot mijn laagste gewicht mve, moet zeggen dat ik vooral nu last krijg van dat vroege opstaan. Is nog zo lekker donker in je kamer Voor mij aan de andere kant wel goed dat Levi steeds rond 7 uur wakker is, hou ik toch een beetje mijn ritme voor als ik straks weer aan het werk moet Kimmetje, stomme weegschaal. hoop dat het idd ongi,niet naar de wc kunnen is, en dat het er snel weer af is Werk al 9 jaar in een winkel en altijd alle zaterdagen gewerkt Vaak wordt het bij een solli bespreken als je bv om de zaterdag werkt ect. Kans dat je nu iedere zaterdag wordt ingeroosterd omdat ze nog niet genoeg personeel hebben om te circuleren ?
Goedemorgen meiden! @femke: Mooi menu hoor! @mamavesmee: Werkse vanmiddag!De tijd gaat voorbij hé als je even alleen bent. @hvj: Sportse! @kimmetje: Balen van de weegschaal. Zou inderdaad eens na vragen over de zaterdag, zou inderdaad fijn zijn als je ook af en toe op de zaterdag vrij bent. @kaatje: super je komt steeds dichter je laagste gewicht! Die 2 ons gaat je lukken ! Hier heerlijk geslapen, lag veels te lekker dat ik eigenlijk niet uit bed wou. Was vannochtend een kilo lichter! Mijn menu: O: 200 gram magere yoghurt met een halve banaan, beschuitje met 30+ kaas T: 2 glazen water L: 2 crackers 1x met kipfilet, 1x met rookvlees,glas water T: 2 glazen water, stukje ontbijtkoek A: 125gram gekookte aardappelen, 200gram witlof met 1 sauslepel kaassaus, 75 gram viscuisine, 1 juslepel jus. T: 2 glazen water, kiwi
Moguh meiden... kaatje, bedankt voor je berichtjes! gelukkig weer thuis nu en dat ziekenhuis zal echt alles wel doorsturen hoor! (wel 1,8 kilo afgevallen deze week )
Kaatje.. een beetje ritme is i.d. niet verkeerd! Maar ik ben niet echt een ochtend mens.. Gelukkig Esmee ook niet. Heb je al iets op het oog betreft werken? En de weegschaal is weer lief voor je? Mis je mooie menuutjes! Lovely.. i.d. vliegt de tijd als je kindje er niet is! Probeer dan altijd de dingen te doen die niet handig zijn als zij thuis is. Weinig tijd voor mezelf dan. Maar Esmee slaapt s'middags nog zo'n 1,5 uur dus dan lekker forummen en kruip dan vaak achter de naaimachine of kijk een serie. Heerlijk! Jou weegschaal ook weer lief en een mooi menu heb je! Kim.. jeetje 1,5 kg zwaarder. En balen van de zaterdagen. Ik zou je contract er eens goed op nalezen. Annemie.. Fijn dat je weer thuis bent. Hoe gaat het nu met je? **** Hier de boodschappen binnen, vaatwasser uitgepakt, was op gehangen en net Esmee opgehaald en nog even wat kleine dingetjes bij de Lidl gehaald. ( ze hadden er weer heerlijke sint en kerst snoepgoed.. Kon de chocolollys niet weer staan , ze zijn voor Esmee hoor! ) Esmee zit naast me op de bank " de kleine prinses" te kijken.. Ze is volgens mij moe. Gisteren natuurlijk ook al later in bed dan normaal. Me netjes aan mijn fruit en sultana gehouden.. Heb trek dus alvast brood er uit gehaald.
buuf stond net aan de duur. beide kids hebben waterpokken,dus ben even gaan spelen met Levi. Annemie, fijn dat je weer thuis bent meis
Het gaat redelijk (in de ochtend) ik moet echt wel rustig aan doen... dat heb ik gisteren al gemerkt. Ik moet nu minstens 2 liter water drinken op een dag anders lig ik volgende week weer in het ziekenhuis (en dat wil ik echt niet meer!) Het eten gaat steeds beter, ik eet nu de hele dag door een paar kleine hapjes en dat gaat stukken beter. mijn avondeten is nog lang geen half bord maar dan neem ik rond een uurtje of 9 nog een cup a soup o.i.d. Dat gaat wel beter want vandaag ook niet misselijk geweest. (wel heel slap maar ja wat wil je, binnen een wee zowat 2 kilo afvallen zonder dat je er iets voor doet...) met het kindje gaat het in ieder geval super goed. volgende week maandag weer terug naar het ziekenhuis en morgen terug naar de Huisarts... voorlopig maar thuis bivakeren... werken wordt echt nog niks... en wij staan nu bovenaan het prioritijdenlijstje! vond het echt super lief van jullie, de reacties, doet een mens goed!
Hai dames, Ben ik weer, lunch achter de kiezen en de kleine slaapt lekker. Moet was opvouwen, stofzuigen en afwassen maar ff nergens zin in nu. @MvE, oei oei sintsnoep! @Annemie, fijn je weer te lezen en te horen dat het beter gaat met jullie beiden. Knuff @Lovely, ja juist als je te lekker ligt moet je vroeg opstaan haha. @Hier, vanochtend wezen sporten. Was leuk en heerlijk, gelukkig geen last van stuit gehad omdat ik er goed op lette. Zo ff zh bellen en kijken wat zij erover zeggen. Vandaag: O: 2x bb met kaas, glas halfv. melk T: 0.5l water, 2x wiener melange, handje rode druiven, manderijntje L: kom groentesoep, 2 roerbakei in olijfolie, plak kaas T: peer, 0.5l water A: gehaktballetjes in saus, salades en groentesoep B: uurtje BBB, uurtje Xco, 30min gelopen Ff kcal tellen...
Met mijn menu van vandaag zit ik op 1406kcal, vanavond nog een bakje vanille vla nemen en dan zit ik op mijn max. kcal 1606. Betreft sporten heb ik 1462kcal verbrand vandaag.
Goedemorgen meiden, intussen al richting de middag, dus goedemiddag . Had gisteren in bed via mijn mobiel al bijgelezen dus was nu een makkie hahaha. Hier de weegschaal ook nog steeds lief . Verbaast me wel een beetje. Dit weekeinde toch wel wat lekkere dingen gehad. Denkend aan de patat vrijdag, taart en hapjes zaterdagavond, veel chocoladekoekjes het weekeinde . Maar sta in totaal op + 5.7 kilo in ruim 35 weken zwangerschap. Had eigenlijk gedacht wel op +7 te staan maar niet dus. Helemaal niet erg hoor . De gastouder was er vanmorgen niet, een van hun honden krijgt vandaag waarschijnlijk een spuitje, is ziek. Dus ze had vrijdag al gebeld, ze komt deze week woensdag en vrijdagmorgen. Vanmorgen ons bed afgehaald, kan alles lekker buiten hangen want het is hier heerlijk weer. Esmee en ik zijn de hele ochtend buiten geweest. Verder wat wasgoed gevouwen, zo nog een mandje vouwen en alvast wat strijken denk ik. Al gezogen en gedweild, dus niet zo druk vandaag . @Moppie, hahaha nou, je tas nu klaar zetten zou vroeg zijn inderdaad. Voorweeen, hoe je die voelt? Ik ben al eens bevallen en weet nu precies wat die eerste weeen zijn. En die voel ik al een dikke twee weken. Het is moeilijk uit te leggen hoe dat voelt. Prettig is het niet altijd hoor. Het is een voorbereiding op de bevalling. Het hoeft niet te betekenen dat ik nu binnen een paar dagen ga bevallen, zou iets te vroeg zijn maar het het kan wel. Mijn schoonmoeder heeft toen ze zwanger van Harrold was wel een dikke 6 weken in de voorweeen gezeten. Dus dat belooft wat . @Mamavesmee, hormonen spelen ook wel wat mee in het gevoel van gisteren hoor. Maar mijn gevoel over thuis/familie is ook echt reeel. Ik ga er voorlopig even niet heen. Denk niet dat ik me de laatste weken in de zwangerschap daar een plezier mee doe. Loop me om alles op te fucken. Was er vorige week en mijn neefje was er ook. Hij duwde Esmee steeds keihard op de grond, en gooide zand naar haar. Mijn moeder deed er niets aan en lachte wat. Volgens haar weet hij niet beter en snapt hij dat nog niet. Ik vind dat je dan een kind wel kunt aanpakken door hem erop aan te spreken. Hij is bijna 2 jaar. Je moet een kind het wel aanleren. Ik werd gewoon boos, omdat ik het steeds zag hoe hij mijn meisje pijn deed. Dat heb ik ook gezegd. Het gevoel is gewoon lastig uit te leggen. Ik herken mijn moeder haar handelen in de manier van handelen toen ik en mijn zusjes klein waren. Ik deed altijd alles, ik kreeg altijd de schuld en mijn zusje was het heilige boontje. Mijn zusje is dat nog, en ik ben nog altijd de "boosdoener". En de manier van handelen van mijn moeder is herkenbaar, omdat mijn neefje het "heilige boontje" is en Esmee doet het. Het meisje is 8 maanden jonger :x. Waar haalt ze het lef vandaan. Dat maakt me gewoon woedend. Want mijn ouders zijn in die 10 jaar gewoon geen spat veranderd. En ik had zo gehoopt dat ze intussen eens veranderd waren, en eens inzagen waar ze mee bezig zijn en waren vroeger. Heb het zo vaak aangegeven, maar dan werd mijn moeder boos en deed ik het weer. En dat vertelde ze dan ook aan mijn zusjes ( 2 zusjes zijn mama's kindjes ) en belde mijn zusje mij weer waar ik nou weer mee bezig was. Het heeft geen zin..... maar ik loop met veel verdriet en veel vragen waar ik naar mijn ouders toe niets mee kan omdat het alleen ruzie en trammelant veroorzaakt. Ben zo blij dat ze niet meer op Esmee passen. Tuurlijk, in de zwangerschap maak je je hier drukker en bozer om dan normaal, maar normaal was het ook altijd zo ergerlijk. Als jou Esmee later trouwt is de trouwdatum toch elk jaar een moment dat je in het bijzonder met je kind viert? Mijn ouders en zusjes hebben niets laten horen, schoonfamilie kwam wel op visite. Als je kind zwanger is, vraag je toch hoe het gaat, dan wil je er toch bij betrokken worden? Mijn ouders hebben in die 35 weken nooit geen interesse in mijn zwangerschap getoont, nooit gevraagd hoe het met me ging. En dan kom ik er toch altijd wekelijks wel eventjes langs. Ze zijn alleen met hun eigen dingen bezig en met mijn neefje en zusje. :x:x:x:x Ben gewoon zo boos, voelde woede weer als ik typ en ga maar door en door en door en door!!!!! Wat moet je ook eigenlijk met dit hele verhaal . Zucht........... ben de rest weer eventjes kwijt meiden!!! Laat me weer meeslepen in familiesores!!! Ga even weer wat doen, even mijn zinnen weer verzetten.
@Hvj: wat vervelend die stuitpijn! Hier ook af en toe moeite met zitten/pijn aan mn stuitje, vooral op werkdagen dat ik de hele dag achter mn bureau zit. En idd balen dat je nu je fiets niet meer kan gebruiken, maar over een paar maandjes hopelijk weer volop!! @Annemie: gelukkig weer thuis. Fijn om te lezen dat het al iets beter gaat. Heb je medicatie gekregen tegen de misselijkheid? Inderdaad het werk maar even laten voor wat het is. Wel super dat alles goed gaat met het kindje!! @Kaatje: gezellig even waterpokken oppikken? Handig zo'n buuf @Butterfly: ok dus iets zoals harde buiken maar dan wat heftiger? Moet er niet aan denken om mn hele verlofperiode tot aan bevalling daar last van te hebben! Wat een situatie zeg, met je ouders. Bij ons thuis werd iedereen altijd gelijk behandeld, alles op een weegschaal, niemand mocht het idee hebben voorgetrokken te worden. ook daar kan je in doorschieten, ik erger me er nog steeds enorm aan... Qua vragen hoe het met jou en je kindje gaat: ik kan me echt niet voorstellen hoe dat voelt van je eigen ouders. Ook hier het andere uiterste, tot vervelends toe. Mag in mn handjes klappen met ouders die zo betrokken zijn natuurlijk! Maar het kan ook te veel zijn soms. Lijkt wel alsof je het getroffen hebt met je schoonfamilie. Inderdaad op de trouwdag stuur je op zn minst een kaartje toch? Of bel je even om te feliciteren. Snap dat je je enorm op zit te fokken, maar voor jou en de kleine is dat niet bevorderlijk. Je erbij neer leggen is moeilijk... Ik hoop voor Esmee en haar zusje dat er verandering in de situatie komt. Voor hun wil je natuurlijk dat ze een lieve opa en oma heeft. Dikke knuff!!!