10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ MamavEsmee: Maat 29!!! Wow!!! En ikke trots met mn 32 hahaha…

@ Queenbee: Zo te zien ben je de verjaardag goed doorgekomen. Knap hoor.

Mijn menu is drastisch gewijzigd vandaag.
    We zouden eigenlijk morgen in Postel (België) frietjes gaan eten, maar aangezien er slecht weer voorspeld word, hebben we dat vandaag gedaan. Zal dus morgen wel flink aangekomen zijn, maar dat wist ik van te voren. Nu gewoon streng weer verder en dan is het er zo weer af. Ik heb er in ieder geval van genoten. :D

Soep en broodjes schuiven dus door naar morgen. Zal zo mijn menu vast inplannen.

Liefs

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

Zo de rust is hier weer gekeerd 2 giga drukke dagen met veel lieve vrienden over de vloer de laatste zijn net vertrokken en nu even RUST!!! :D

Nog even een fles water leeg drinken en dan zo heerlijk slapen morgen kom ik weer kletsen!

Slaap lekker

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Melanie, waren de frietjes wel lekker ?

Tot morgen :)

4. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Kaatje: De frietjes waren HEERLIJK! :D

5. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Stephanie, ik heb Zumba thuis!!! Heb het ook een poos in de sportschool gedaan maar gestopt na de bevalling van Esmee.
    Gezien mijn werk in de zorg en onregelmatige diensten is sporten voor mij lastig combineren. Vandaar de DVD box thuis. Het is ontzettend leuk om te doen.

Fotoboek is klaar. PFFFFFF wat een werk!!
    Hij is besteld, dus zal hem binnenkort wel krijgen :).

Ik ga naar bed!!!!
    Ben doodop!!

6. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Zooooooooooooooooooooooo heb een fijne verjaardag gehad ondanks het dubbele gevoel!!!
    Binnenkort denk ik maar weer eens aan lijnen denken!! Haha!!!

Ga nu maar me bedje opzoeken!

Trusten allemaal!

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Weer 2 ons erbij L het enige wat ik me kan bedenken is dat ik vocht vast hou. Krijg mijn ring ook niet af.

Mama Rianne, sorry heb gemist dat je gister jarig was. Nog gefeliciteerd

8. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Geeft niks,had het vrijdag wel gezegd hier maar ja dan kan je het alsnog wel vergeten natuurlijk!!

Hier vandaag ongi geworden en morgen de ring weer inbrengen schuift volgens mij elke keer een dag op! Lichaam zal nog wel eraan moeten wennen denk ik met die nieuwe conceptie! En anders maar zien of ik als ze op zijn even een tijdje zonder ofzo,Ronnie kan toch niks met zijn rug 1 beweging en hij heeft pijn en dat gaat dan overheersen 8):) dus dat werkt niet he!

9. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Goedemorgen, hier ook ietsjepietsje gezondigd gisteravond op de verjaardag. Kon niet anders ;)
    Ik ga pas vrijdag wegen dus mocht ik aangekomen zijn dan is het er vast wel af.
    Rieanne nog gefeliciteerd trouwens !
    Wat is het overal stil hier op ZP niemand die terug kletst haha...Nou ja ik ga nog even verder, kom straks nog wel even lezen. Doei

10. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    ohh ja ik moet nog even dit kwijt..ben deze maand voor het eerst begonnen met proberen zwanger te worden..en de 24e is mijn Nod dus bij mij strijgt de spanning wel een beetje nu hihi...alhoewel ik echt niet denk dat het in 1 keer raak is..

*einde ego bericht*

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Spannend zeg! Hoop dat het gauw 'raak' is!

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh!

Zit nu aan mijn ontbijtje, 1,5 pistoletje met kaas en filet americain, jammie! Kopje koffie erbij, straks ff een fles water naar binnen gieten!

Vanmiddag weer een verjaardag, gaat helemaal goedkomen! Neem wel een klein gebakje, en verder gewoon niks, ja, komkommertjes, dat kan nooit kwaad. En vanavond gewoon weer niks, alleen maar drinken, dan ben ik weer in balans denk ik.. ;)

Xx

13. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Mama Rianne: Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!

@ Beschuitje: Spannend meid, ik hoop dat het snel raak is voor jullie.

@ Queenbee: Succes vanmiddag weer op de verjaardag. Maar dat gaat helemaal goed komen! ;)

Hier net ook weer beneden. Gewogen, en 8 ons zwaarder dan gisteren, maar dat wist ik van te voren. Vandaag balansdagje en veel water drinken.

Mijn menu vandaag:
    O: 2 vitalu meerzaden crackers met;
    10 gram linera smeerpate
    1 beker optimel drink

T: fruit (weet nog niet wat)

L: 200 gram optimel vanille yoghurt met;
    1 peer erdoor
    2 meergranenboterhammen met;
    20 gram filet americain

T: fruit (weet nog niet wat)

A: 1 kom tomatensoep (400 gram)
    1 bruine pistolet met;
    kip-sate salade

Totaal van 992 kcal.

Liefs

14. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

@ weegschaal.. Het is ons niet gegunt het weekend!:D Maandag weer oppakken dan maar?!

Hier vanmorgen topzwaar!;) 73.3.. Heb me onwijs laten gaan.. Een halve liter vanille ijs met chocosaus, chipjes, koekjes.. Vandaag er weer strak tegen aan!

Beschuitje.. Spannend meid! Duim voor een positieve test!

Melanie.. Genoten van je friet! Goedzo!!:D Mooi menuutje heb je vandaag!

QueenBee.. Alweer verjaardag.. Succes!;)

Butterfly.. Lief dat je dat voor je vriendin hebt gedaan!

Menu:

O: 2 vitalu crackers met light jam
    T: fruit
    L: 2 meergranenbroodjes met ham/tomaat/komkommer/ 30+ kaas
    T: fruit
    A: 175 gram aardappelschijfjes, wortels en een cordon bleu..

Totaal: 1000 ongeveer.;)

15. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ach af en toe moet je jezelf eens laten gaan ;)

16. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

@Beschuitje hopelijk snel een positieve test voor jou! Hoeveel wil je eigenlijk nog afvallen of heb je geen idee?

@melanie heerlijk genoten van je frietjes? De weegschaal is maar even bijzaak hoor die is morgen weer veel liever, Heb je nu vakantie?

@Mamavesmee ook geen lieve weegschaal? Is ook niet zo gek na al dat lekkers :D Komt wel weer goed aankomende week.

@QB welkom! Ben je net begonnen met afvallen? Welk ''dieet'' ga je volgen en hoeveel wil je afvallen?

@MamaRianne Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag een fijne dag gehad?

@Kaatje balen van je weegschaal maar misschien moet je meer drinken?

Hier alles oke 2 super dagen gehad met allemaal lieve vrienden, Weinig geslapen en veel gelachen,gekletst en lekker gegeten....
    Weegschaal viel me echt mee na die 2 dagen 6 ons erbij vandaag rustig aan en dan hoop ik morgen weer een hele lieve weegschaal te hebben....

Iedereen leuke plannen voor vandaag? Wij heerlijk rustig bank hangen enz misschien straks nog even een rondje fietsen of lopen.

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo hier net de keuken uitgesopt. Als Levi straks op bed ligt ga ik de badkamer even doen.

Beschuitje, spannend meis !

18. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Zustertje ik wil nog veel afvallen maar ja ligt eraan of ik zwanger ben..ik wil zeker 15 tot 20 kilo..maar ik hou het maar op 5 tegelijk dan blijft het overzichtelijk. Mijn eerste 'doel'is bijna gehaald dus..;)

19. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Hee beschuitje,

spannend hoor! neem jij je temp al op??? dat was één van de eerste dingen waaraan ik mijn vermoedens had dat ik zwanger was...

mijn temp was normaal 36.3 en nu rond de 37... Ik gun het je onwijs (en iedereen ook hier)

20. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ MamavEsmee: Jij je ook laten gaan gisteren. Als je er maar van genoten hebt ;)

@ Zustertje: Die weegschaal neem ik vandaag ook niet te serieus. Wist ik van te voren, dus had het al ingecalculeerd. Heb nu inderdaad vakantie. Deze week, de hele week trouwdingen doen :D, trouwlokaties en feestlokaties bekijken, en ook nog naar een hotel voor de bruidssuite. Leuk! :D Dan 1 sept een weekje naar Portugal. Gisteren de tickets opgehaald. :D

Deel Deze Pagina