10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

annemie.. Jeetje wat een verhaal zeg. Ontzettend jammer, je had het zo naar je zin! Je kindje en jij zijn nu even belangrijker al begrijp ik dat het ontzettend k*t is. Dikke knuf!

Kaatje.. 10 dagen voor de eerste pok zich aandient kun je de ander besmetten. Is Levi vorige week toevallig nog bij de buurtjes geweest?:D

Kim.. Goed dat je je meteen assertief opsteld. Dan weten ze dat er met jou niet te sollen valt!8)

Melanie.. Balen dat de weegschaal niet zakte gisteren. Maar er zat ook niets aan meid! ;) Je menu ziet er heerlijk uit zeg!

Zustertje.. nee, had geen slaapdienst. Vanavond wel!;)

Rianne..De draad weer opgepakt?

Nieuwe lingen.. welkom!

Butterfly.. Lief dat Esmee aanvoelde dat je niet lekker was en die dikke knuffel maakt het dan weer goed he?!:D

De rest een dikke knuf!

Even uit mijn hoofd..

Gisteren een lekkere relaxte dienst gedraaid.:) Me goed aan mijn menu gehouden. Hopenlijk is de weegschaal zo lief.

Ben alvast even naar beneden gegaan om de verwarming aan te zetten en brood uit te halen. Wil Esmee zo douchen en dan vind ik het zo naar voor haar als de douche zo koud is.

Straks gaan we op kraamvisite bij een collega.. We hebben met een cadeautjes mand gekocht.. Iedereen kocht een cadeautje ( zo duur als je zelf wou) dit allemaal in een mooie mand!:D

Menu vandaag:

o: 2 boterhammen met 2x mager beleg.
    T: wat lekkers bij de koffie ( 250 gerekend)
    L: 2 boterhammen met mager beleg, stuk fruit en cup a soep tomaat.
    L: fruit
    A: gekookte krieltjes met doperwten en wortelen, tartaartje met gebakken ui en champignons.
    T: fruit

Totaal: 1150.. Evt dus nog een pakje sultana en wat zoutjes.

Vanavond slaapdienst en dan zit de werkweek er al weer op!:)

Kom straks na het tutten nog wel even kijken!;)

2. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Goedemorgen meiden!

Hier gelukkig een kilo eraf. Heb me gister gelukkig ook goed aan mijn menu kunnen houden. Nu dus nog 7 ons te gaan...
    Nog steeds niet ongi, dus hoop echt dat het daaraan ligt...

Vandaag werken! Heb een lijstje gemaakt met wat punten die ik aan wil kaarten in mijn gesprek. Vind het wel een beetje eng, want ik ben niet iemand die meteen gaat zeuren maar wil het toch wel even gezegd hebben.

Fijne dag allemaal!

3. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Doe mijn best!!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

Annemie, wat knap lullig van je werkgever zeg :( Zat er gister nog aan te denken. Knuffel

Lovely, ow dan zet ik wel wat bacteriën op kweek voor je :D

Kim,irritant zo'n meisje op het werk. idd melden anders gebeurd er ook niets aan

mve, nee maar we denken dat buurkinders het op de psz hebben opgelopen en daar zit Levi ook op,dus wie weet is hij al eerder besmet door iemand anders. We zullen het zien.

5. MamavEsmee

Dat zou mooi zijn!:D

6. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Goedemorgen meiden,

@ Kim: Slim dat je meteen in gesprek gaat met je leidinggevende over de dingen die je dwars zitten. Succes! Enne... fijn dat er weer een kilo af is.

@ MamavEsmee: Veel plezier op kraamvisite. Leuk zo'n mand! :D

Hier inmiddels weer beneden en net ontbeten. Vannacht wel lekker geslapen maar wel verschillende keren wakker geweest.
    Zit nu te wachten op de gordijnenman. Die komt tussen 9 en 10 de gordijnen op de slaapkamer hangen. Ben benieuwd!

Mijn planning voor vandaag:
    O: 1 snelle jelle ontbijtkoek minder suiker
    1 beker optimel drink

T: 1 appel

L: 1 bruine pistolet met;
    30 gram filet americain
    1 beker optimel drink

T: fruit (moet ik nog gaan halen, dus weet niet wat)

A: 300 gram bami

Totaal van 1046 kcal. Ik kan dus nog ergens iets extra nemen.

Vanmorgen was de weegschaal weer lief. 3 ons eraf!

Liefs

7. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    :( Bellen ze net van decorette dat de gordijnenman in de file staat en dus later is.... voor niks zo vroeg uit mn bed gerold...

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zul je altijd zien :( Wel netjes dat ze even bellen

9. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Nou... ze hangen hoor! :D Ben helemaal blij, echt super mooi! :D

10. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoi meiden!

Hoe is het met jullie?
    Afgelopen dagen weer erg druk geweest dus geen tijd voor jullie gehad. Nu eerst wat pagina's teruglezen.
    Heb ik nog iets bijzonders gemist?

@Kaatje, ik zie dat je nog 2 ons moest gisteren. Ben benieuwd of die er vanmorgen af waren!

@Annemie, ik zie dat je weer terug bent! Hoe is het nu met je? Beetje aangesterkt?

@HvJ, meid wat sport jij nog veel! Dat je dat allemaal nog zo goed vol houd. Knap hoor. :)

@Butterfly, pas 5,7 kg aangekomen? *jaloers* Netjes!
    Heb je verhaal even gelezen en krijg er helemaal de kriebels van. Heb er niks aan toe te voegen dan dat ik vind dat je groot gelijk hebt hoor! En verstandig om er misschien eventjes iets minder heen te gaan.
    Grappig idd dat onze Esmee's maar 8 dagen schelen. :)
    Edit: Verontschuldig je aub niet dat je alles hierop knalt! Daar zijn we toch ook voor! En als iemand het wel vervelend vind dat lezen ze er maar fijn overheen.

@MvE, 3 jaar niet bij de tandarts geweest? Ben je er zo bang voor? Joh, het bellen is vaak het ergste! Nog even en dan ben je er geweest en vraag je je waarschijnlijk af waarom je er toch zo lan\ng niet geweest was. ;)

@Moppie, zie je zo op tegen de bevalling? Joh, even een poosje afzien en vervolgens heb je er de rest van je leven plezier van! Zeg ik heel stoer nu ik het er zelf op heb zitten.. ;)
    De pijn was ik na 6 weken vergeten trouwens.

Even met m'n dochter knuffelen en spelen.
    Tot later!
    '98'

11. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    *^&%&^$%

Heel stuk geschreven, vind Esmee het nodig om zomaar op alle knoppen te gaan rammen zodat ik alles kwijt ben.....
    Volgens mij is het bedtijd voor de dame, het is hier ene grote ontplofte speelgoedbende en er wordt inmiddels gehuild om niks.

Hopelijk tot vanmiddag!

12. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedmorgen meiden,

De weegschaal was hier lief, 500 eraf!
    Verder is het niet zo fijn hier, ben ziek thuis vandaag, heb tot 4 uur liggen hoesten voor ik in slaap viel en nu ook nog flink aan het hoesten. Hubbie gaat zo een hoestdrankje halen, lief van hem.

Menu voor vandaag:
    O: Boterham met light jam en boter
    L: Weet ik nog niet, hangt van de honger af.
    T: Banaan & appel
    A: Kip piri piri uit de oven met groente en aardappelpuree

Kom tot nu toe op 573, dus even goed kijken wat ik met de lunch doe.

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Stephanie, nope 4 ons erbij, maar ja wat wil je na een zak dorrito's ;)

14. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Femke: Beterschap meid!

Hier net even naar de winkels gefietst. Moest even geld storten en heb handschoenen gekocht. Die heb ik toch nu wel nodig op de fiets.

Daarna doorgefietst naar de supermarkt. Vanalles gekocht, ben ik vergeten waar ik eigelijk voor ging... fruit. Zo dus nog maar een keertje terug. Maar dadelijk eerst even lunchen. Ik heb trek.

Ik heb voor van de week een keer fishcuisine meegebracht. Nog nooit gehad. Even kijken of het iets is.

15. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Goedemiddag meiden.

Hier even mama tijd, en dat begint altijd met lunchen en even op het forum lezen :). Heb al heel wat gedaan, al moest ik mezelf pushen hoor. Het begint nu allemaal wel erg zwaar te worden namelijk. Deze zwangerschap is veel zwaarder dan Esmee. De baby is ontzettend beweegelijk. Heerlijk gevoel, maar soms denk ik wel eens: kan het wat kalmer daarbinnen???
    Verder heel moe steeds... bah!!!
    Dus neem ook veel rust hoor. Was vanmorgen 08.30 opgestaan, lekker met Esmee in de pyjama ATWT gekeken met een boterhammetje met vlokken op de bank :). Daarna maar eens om gaan kleden. Wat opgeruimd, en lekker met een kopje thee in de zon gezeten. Om 11.00 dus even wat actie genomen.
    Aardappels en prei klaar gezet voor vanavond. Was gevouwen, vaatwasser ingepakt en aangezet, nu zo uitpakken. Bedden opgemaakt, wasmachine aan het werk gezet, even keuken gesopt en ben alweer een eind op weg vandaag.

@Annemie, wat een naar bericht meid. Kan me voorstellen dat je je flink genaaid voelde. Ik zou me echt bedrogen voelen.
    Ten eerste, ze mogen het nu wel doen aangezien je in proeftijd zit, buiten dat om had het niet gemogen. Wat Moppie zegt, zelfs al heb je een vaste baan, dan nog lukt het ze om via een omweg een manier te vinden je eruit te knikkeren. Kijkend naar mijn werk en afgelopen jaren. Zijn 2 collega's geweest die nogal wat rottigheid hebben uitgehaald en niet konden blijven hierdoor. Wel een vaste baan, maar ze zijn er wel op sluwe wijze uitgeknikkert.
    Veel sterkte... en meissie, jij en de beeb zijn nu echt belangrijker.

16. MamavEsmee

Kim.. Succes met het gesprek straks.

Rianne.. en werpt dat zijn vruchten af?;)

Melanie.. mijn collega vond het ook ontzettend leuk. Ze genoot zichtbaar van het uitpakken van al die cadeautjes! :D Fijn dat de gordijnen hangen! Fijn dat de weegschaal weer lief is.. En je menu ziet er goed uit.. Handschoenen kun je s'morgens wel aan hebben op de fiets en viscuisine is lekker!:D

stephanie.. Slecht he? 3 jaar geen tandarts gezien! :) Gaat het goed met lijnen?

Femke.. je weegschaal was lief! Prima menuutje en beterschap. Laat je lekker vertroetelen.

kaatje.. Doritos? Vertel?!

Butterfly.. Alles lekker op eigen tempo doen meid! Jummie, aardappeltjes en prei.:)

Een gezellige ochtend gehad.. Een soesje bij de koffie dus een wat ruimere lunch.;)

L: 3 boterhammen, 1x boterham worst, 1x vruchtenhagel en 1x roze muisjes en een peer.. Zit nu vol!!:)

Kom vandaag uit op 1600, dit is incl. T, A en s'avonds nog fruit, chipjes en 2 kleine marsjes. Nu al zin in! haha..:D

Ga hier nog even een doek door de keuken halen en dweilen. Mijn moeder komt hier oppassen.. Wel fijn! Maar wil dan alles wel netjes hebben.

17. zustertje

zustertje Niet meer actief

Hoi Lieve meiden,

Wat hebben jullie weer veel geschreven:$ Lees wel goede berichten!
    Vanmorgen weer lekker gewerkt en net nog met mijn zusje even gewinkeld ze moest nog nieuwe laarzen en ik wist nog een leuke winkel en het was gelijk raak :D
    Toen samen 1 middel frietje gegeten niet echt zin in maar zo iets doen we meestal maar kan het gelukkig goed verbergen hoe ik me echt voel :D
    Morgen 16.30 het uur van de waarheid:$:)

Ga nog even wat huishouden doen.

Tot straks meiden!

18. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Moest net ineens weg, kreeg onverwacht bezoek van mijn tante.
    De zus van mijn moeder ;). Heel typisch, uitgerekend nu, normaal komt ze nooit. Maar even zitten kletsen.
    Wilde van alles doen, ze is net weg en Esmee is alweer wakker hoor ik 8) zucht............!!! Snel vaatwasser uitpakken, aanrecht opruimen, Esmee uit bed halen, en vanavond reageer ik verder op iedereen. Wilde het net doen, maar goed!!!

19. MamavEsmee

Butterfly.. i.d. wel typische ja. ;)

Hier is het schoon en ruikt het lekker fris.

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    mve, gister niet zo'n goede dag dus een zak chips open gebroken voor de tv *schaam*

Deel Deze Pagina