Mooi Melanie! Het is denk ook wel mooi om de tv tegen de behang muur te zetten en anders even uitproberen wat het mooiste is?
Ja, dat denk ik ook. Het vervelende is alleen dat we gaten in de muur moeten boren om de tv op te hangen, dus dan kan ik het daarna moeilijk nog veranderen, zeker bij die behangmuur. Zal vanavond eens kijken hoe het bed tegen die andere muur, eruit ziet...
@ stephanie, redelijk maar we zijn er nog niet. Net naar de verloskundige geweest en alles was goed, hartje ook gehoord (mijn moeder was mee, die helemaal in tranen voor haar eerste kleinkind... ach) @ butterfly En iedereen eigenlijk, heb vanmorgen contact gehad met mijn tussenpersoon. Die was heel kwaad over de manier zoals het nu gaat en dat ze niet even hadden kunnen wachten. Vanmiddag zij de verloskundige dat stress heel slecht is voor mij dus ik "probeer"het naast me neer te leggen. Micheal gaat er nu achteraan... maar hij zal weinig kunnen bereiken...
Annemie, ben ook bang dat ze er weinig aan zullen veranderen Maar idd stress moet je nu zo veel mogelijk vermijden. Hier straks naar de BBB
@zustertje: Ohhh kfc! Lekker! @hvj: "schop onder je kont" van mij! Kun je mij ook 1 geven ik ben ook wat uit ritme en heb momenteel geen motivatie. @melanie: mooi geworden hoor! @annemie: inderdaad stress is niet goed voor je, denk aan jezelf en je kleine hoor! @kaatje: veel plezier op BBB! Enne graag zet wat waterpokken op kweek, voor 2 personen aub mijn oudste heeft het ook nog niet gehad. Hier momenteel geen motivatie voor het lijnen, ik snaai elke keer, en ookal is het niet iets heel ernstigs wat ik snaai het voelt niet goed. Heb nu melk op staan met een zakje thee erin en 3 suikerklontjes typische sudanese thee, nog ff van genieten dus morgen moet ik van mezelf er weer streng tegen aan!
Net het bed op zijn plek gezet. We hebben hem nu met het hoofdeind tegen de geschilderde muur gezet (tegenover de behangmuur dus)... even kijken of dat iets is Zal nog een keer een foto plaatsen van het eindresultaat. Ik krijg het alleen niet fatsoenlijk ineens op de foto, dus maar in 2x
@Melanie, het is erg mooi geworden zeg . Ik vind hoe je het bed nu hebt staan ook wel mooi. Jullie kamer is ook niet zo groot of wel? Het behang vind ik erg mooi. Rustig hier vanavond. Ik ga even lekker schrijven, ben weer met een verhaal bezig. Fijne avond meiden, en alvast lekker slapen. Lig ok niet laat, ben erg moe!!
Zo BBB was weer pittig. Wordt weer spierpijn morgen. Ook nog haasten. Op de fiets Levi weg brengen naar psz, daarna door naar smoeder zijn brood weg brengen. Daarna met een omweg naar de ggz. uurtje bij hem en daarna nog een uur zo'n tussentoets om te kijken hoe het nu gaat. Melanie, ik vind het bed andersom ook mooier. Maar wel een super gave strakke kamer geworden zo
@Mel, bed tegen de behangen muur zal mooier staan vind ik. @Lovely, au mijn stuit *snik*. Hier een *schop* terug haha, morgen nieuwe dag nieuwe kansen we kunnen het! @Rianne, als je je best hebt gedaan dan zal het goed zitten. @Kaatje, je beweging voor vandaag zit er op zo te lezen. @Hier, heb zin in Ritter Sport met rozijnen (al weken maar niet gekocht).
Dat denk ik niet haha dom dom! Het weekend 2 verjaardagen gehad en me teveel laten gaan dus eigen schuld dikke bult!
@butterfly: schrijfse @kaatje: jij bent actief geweest zeg! @HVJ: thanks voor de schop! Morgen weer met volle moed er tegenaan! @mamarianne: van het ergste uitgaan dan kan het alleen maar meevallen.
Thnx voor jullie mening. Vriendlief zei net al dat hij eigenlijk niet in die behangmuur wil gaan boren, dus denk dat we het inderdaad maar weer moeten omdraaien. @ Butterfly: De kamer is niet supergroot maar ook niet heel klein. Hij is voornamelijk smal. 2.90 meter x 5.10 meter. Groot genoeg voor alles wat erop moet staan in ieder geval
We zullen het zien morgen! Moet zo nog met Daiko lopen dus dan weer ff in beweging!! Melanie ik vind de kamer erg mooi geworden en ja ik denk dat het bed andersom mooier zou staan maar die keus blijft toch aan jullie zelf
@Rianne, als je maar genoten hebt en weer volle moed verder kan gaan! @Lovely, geen dank. @Melanie, is dat een boxspring wat jullie hebben? @All, twijfel hier tussen een 2 persoonsmatras of 2x 1 persoonsmatras met een topper erop. Wat zijn jullie ervaringen met beiden?