Wij hebben inderdaad een boxspring. 2persoonsmatras heb ik geen ervaring mee (wist niet eens dat ze bestonden...hahah) wij hebben zelf 2 1 persoonsmatrassen met een topper. Geen klachten over. De naad tussen de matrassen heb ik nog nooit gevoeld. Slaapt heerlijk
Was ik weer! Druk druk druk, dus heb de rest niet meer bijgelezen. Hier gaat het lijnen wel goed. Weekend hou ik voor een glaasje wijn en wat lekkers. Dan hou ik het doordeweeks beter vol. Afgelopen week gewoon niks afgevallen! Ik baal als een stekker, want heb me nergens mee laten gaan en ben netjes wezen sporten. Krijg wel steeds meer te horen dat je het goed kan gaan zien, dat motiveerd enorm! Zo, ga nog even douchen en wat pruttelen voor het tijd is voor de laatste fles.
@ Stephanie: Balen dat je deze week niet afgevallen bent. Volgende week is er vast weer wat af. Fijn dat je zoveel complimenten krijgt. Leuk he?! Leuk hoor, voetbal op tv. Ik verveel me dood. Net nog 20 pepernoten op, maar dat is niet erg want zat nog laag. Kom nu op 1156 kcal voor vandaag. Hopelijk is de weegschaal morgen weer lief. Doel voor vrijdag is, dat ik mijn banner weer naar beneden weer mag aanpassen. Dat moet toch wel lukken denk ik zo...
Hvj, heb alleen ervaring met 2 persoons matras. Qua tegen elkaar liggen ect. vind ik het super.maar omdraaien is wel zwaar in je eentje
Goede morgen meiden! Heeeeeeerlijk geslapen, ben lekker om 22.00 uur naar bed gegaan gisteren (normaal pas om 23.30 uur) dus dat is weleens lekker, ga ik vaker doen! Ben gisteravond ben een vriendinnetje gaan eten, daarna samen een zak truffelkruidnoten weggewerkt. Heel erg, maar zo verslavend! Gelukkig maar 3 ons erbij. Ben vanmorgen ongi geworden, dus hoop dat ik er snel vanaf ben. Vandaag een lange dag! Eerst werken tot 18.00 en daarna een presentatie van de nieuwe collectie lijn van DEPT. Super leuk dus ben benieuwd! Neem een beker yoghurt mee naar het werk, dan kan ik niet in de verleiding raken om mee te gaan naar de Mac (zit bij ons tegenover). Morgen kom ik weer kletsen, dan ben ik lekker vrij! Fijne dag allemaal.
Goedemorgen dames, @melanie: kamer is mooir geworden zeg! @kim: veel plezier vandaag met werken! @Kaatje: kun jij dat ook altijd zo goed merken? Ik ook... Hier wawsw weegschaal weer lief vanochtend, 6 ons eraf, ziek helpt, hahaha, gaat het heel snel van, terwijl ik wel gewoon eet. Voel me nog steeds beroerd maar ga wel weer werken. Mijn menu: O: Niets, krijg nog niets naar binnen L: 3 boterhammen met ham, kip, smeerkaas T: Appel en banaan A: ?? Vanavond voor m'n werk naar Engeland, ga daar uit eten met de kwaliteitsmanager, hangt er vanaf waar we gaan eten dus. Fijne dag allemaal vandaag!
@Mel: Het ziet er mooi uit!! Ben helemaal vergeten te vertellen over mijn gesprek! Het ging hardstikke goed, over die ene collega waren haar ook al een hoop dingen opgevallen, zij krijgt dus een gesprek, want meerderen hebben geklaagd. Verder over de zaterdagen is het de bedoeling dat als het team helemaal compleet is, de fulltimers eigenlijk geeneen zaterdag hoeven te draaien, maar alleen weekendhulpen op de vloer werkt natuurlijk ook niet, en dat snap ik ook wel. En ik hoef ook echt niet iedere zaterdag vrij, maar afwisselen zou fijn zijn. En dat wilden hun dus ook inderdaad. Nu dus gewoon afwachten totdat er nieuwe mensen aan worden genomen. Ze zei dat ze er alles aan wilde doen om het leuker te maken voor me haha. Heb het nu ook prima naar mijn zin, maar wilde daar gewoon duidelijkheid over. Ook stond ik nu 3 weken fulltime op de schoenen ingepland, terwijl ik heb gesolliciteerd op DEPT (kleding), we gaan het nu afwisselen samen met een andere collega, ene week schoenen, andere week DEPT. Zo heb ik toch de afwisseling! Dus ben helemaal blij! En zij ook, want ze was bang omdat ik een gesprek aanvroeg dat ik ermee wilde stoppen haha. Ik ga maar eens mijn schoenen aan doen en mijn tas pakken. Tot morgen!
Goedemorgen! @kim: Werkse vandaag , fijn dat het gesprek goed ging volgens mij zijn ze wel blij met je . @kaatje: hoop dat die paar ons na een toiletbezoek er weer af zijn. @femke: Werkse vandaag, hoop dat jij je snel beter voelt. Vandaag weer met volle moed begonnen! O: cracker met halvarine, appelstroop, glas water, kop koffie T: glas water + peer L: volkorenboterham met 30 + kaas, cracker met rookvlees glas water T: glas water + ontbijtkoek A: ga mie maken met roerbakgroentes en kipfilet met kokos/currysaus en room denk dat dit voor m'n vent en de kids word en ikzelf een maaltijdsalade maak, moet ff streng zijn. T: 2 glazen water, kiwi Kids net weg gebracht, oudste is op school en jongste op kdv haar favoriete juf was er, ze was helemaal door dolle heen dus ze zou wel een geweldige dag hebben. M'n vent ligt nog lekker te slapen die heeft een paar drukke dagen achter de rug en ook nog in de planning, volgende week heeft ie zijn laatste tentamen en die wil hij goed afronden dus dat word elke dag tot middennacht in het ziekenhuis blokken. Maar dan is ie er eindelijk vanaf en hoeft ie alleen nog maar een jaar co-schappen te doen! Ik ga wat in huis doen, en denk even bezig in de tuin .
8 ons erbij! Maar gister ook niet goed water gedronken hoe kouder het word hoe moeilijker ik dat vind worden om te doen!
Mogge dames! Hier misselijk en een vette hoofdpijn, denk dat het een hangdag gaat worden (hopelijk niet boven de pot maar gwn lekker op de bank). All *zwaai* Rianne, hier ook meer moeite met water drinker naar mate het kouder wordt dus gwn meer thee drinken. Stephanie, super je eerste streef is behaald! Kim, fijn dat het gesprek goed ging. Succes vanavond bij de presentatie! Kaatje, ja klopt is zwaar bij het omdraaien maar slaapt heerlijk tegen elkaar aan. Als dat ook zo het geval is bij 2 losse met een topper dan is dat handiger. Melanie, bed omgedraaid? Lovely, in de tuin werken met deze kou? Ik doe je niet na meid! Zustertje, hoe was de echo? Vandaag: O: 250ml water, kom kwark/yoghurt met 3 el crunchy creusli T: 2 kiwi's, kop rooibosthee, 250ml water L: 2x mb met kaas/komkommer, kop kruiden welnessthee T: banaan, 250ml water A: aardappelsalade, verder inspiratieloos (iemand een idee?)
Kaatje.. die paar ons zijn er zo weer af meid! Rianne.. Jammer van de 800 gram. Kim.. Fijn dat jullie elkaar op deze manier tegemoed kunnen komen. Zo krijg je een prettige werksfeer! Lovely.. Mooi menu vandaag en je kunt ook alleen de mie, groenten en kip nemen en de saus apart doen?! Stephanie.. goed zeg -10 kg HVJ.. ik bedoelde zo fanatiek sporten ( veel calorieen verbranden ) terwijl je zwanger bent. ***** Zo.. de werkweek zit er voor mij weer op! De was draait al weer, boven staat alles lekker open en heb even opgeruimd.. Vanmiddag na het lunchen even stofzuigen en dan is het weer klaar hier. Menu vandaag: O: optimel yoghurt met 3 eetlepels cornflakes en een peer. T: pakje sultana en wiener melange L: 3 boterhammen met mager beleg en cup a soep. T: 2 kiwi's A: stampotboerenkool 325 ( zonder spek) en 100 gram rookworst! Lekker! Vanavond bij de thee 2 ienieminie marsjes en later nog wat chippies! Vanavond weer Sonja he?! Leuk!! Raar om in een " leeg" huis thuis te komen, schoonpapa heeft Esmee naar de PSZ gebracht!
MvE, ow zo beetje traag van begrip. Ja vanavond Sonja kijken, leuk! Mooi menu meid. Iemand inspiratie voor mijn avondeten? Ik heb aardappelsalade en wil iets met tilapiafilet, maar wat nog erbij?
@HvJ, geen flauw idee wat je daarbij kan eten. Ik had er een stokbroodje bij gedaan met soep oid. Komt Sonja nooit op donderdag?
Steph, dank je eens ff kieken of manlief daar zin in heeft. Nee SOS Sonja komt elke woensdag en hier kan je de gemiste afleveringen terug zien S.O.S. Sonja - RTL.NL