10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @hvj: Lekker rustig aan vandaag! Misschien een soepje en broodje erbij? Hoop dat de zon nog komt, dan is het niet zo koud bij ons in de tuin anders laat ik het maar voor wat het is.
    @stephanie: goed hoor -10kilo! Hoe lang ben je al bezig?
    @Mve: mooi menu hoor :)

2. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Lovely, ja zou ik ook doen gwn laten voor wat het is tenzij het zonnetje tevoorschijn komt. Ik heb qua groenten, broccoli, wortels, paprika en prei in huis.

Iemand een lekker recept voor broccolisoep (heb ik nooit gemaakt)?

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kimmetje, positief gesprek dus.
    Gelukkig nu afwisseling tussen schoenen en kleding want alleen schoenen zou me ook niet leuk lijken

MamaRianne, merk ik hier idd ook. Nu het kouder wordt drink ik ook te weinig ( en vooral te weinig water )

Stephanie, super !

HVJ, misschien bij de recepten op ah kijken ?

4. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Even mama tijd, dus hoop niet weer op onverwacht bezoek ;).
    Vind bezoek erg gezellig en leuk, maar vind het vaak prettiger als ik het van te voren weet. Esmee wil nog wel eens een bende maken, en ik plan veel in de uurtjes dat zij slaapt. Als ik dan ineens bezoek krijg....... valt de hele planning uiteen. Kan daar niet zo goed tegen.

Vanmorgen is de gastouder weer geweest.
    Ze doet zulke leuke dingen met Esmee. Esmee heeft weer een tekening gemaakt. En ze is met haar te wandelen geweest in het park hierachter. Esmee genoot met volle teugen. Die einden wandelen.....kan ik nu even niet meer dus fijn dat ze het doet.
    Ik heb lekker even gestruind in het centrum. Is hier een nieuwe poiezs supermarkt geopend, dus feest! Even boodschapjes gehaald. Heb een nieuwe agenda gescoord bij de Hema, die heeft altijd zulke leuke :). En nog een cadeautje gekocht voor mijn penvriendin.
    Ja, heel ouderwets.... ik heb 2 penvriendinnetjes.
    Schrijf er al jaaaaaren mee, en als we jarig zijn sturen we altijd leuke kleine cadeautjes naar elkaar.

@Mamavesmee, dus weer lekker je diensten erop zitten.
    Heerlijk is dat he :). Ik ben nu 2 weken al thuis, maar moet wel zeggen dat ik het werkritme nu al mis. Die 2 weken vlogen om, en vind het thuis heerlijk maar weet nu meteen weer waarom ik een werkende moeder ben ;). En lijkt me ook raar om in een leeg huis te komen als normaal gesproken Esmee er altijd is.

@HVJ, zou even googlen voor een soepje. Is vast veel te vinden.

@Stephanie, joepie, de eerste -10 kilo er dus lekker af.
    Heerlijk gevoel moet dat zijn.

@Kimmetje, ik weet zeker dat je openheid ook erg gewaardeerd wordt. Ook dat verlangt een bedrijf wel van je. Je kunt je mond wel houden, maar wat bereik je daar mee? Vind dat je er goed aan hebt gedaan het gesprek aan te gaan. Ze weten nu wel wat ze aan je hebben en dat is veel waard.

@Mamarianne, herken het wel. Krijg het ook moeilijker om water te drinken. In de zomer pak het toch sneller. Maar goed, ik drink nu gewoon meer thee en koop gewoon lekker veel lekkere smaken zodat thee drinken ook nog aanlokkelijk is..... en moet zeggen: het werkt wel ;).

@Lovely, je mannetje heeft het druk dus. Wel lekker dat hij dan straks wel een stuk rust kan pakken en natuurlijk meer tijd voor jullie heeft. Wat mamavesmee zegt zou ik ook doen, de saus apart, kun je ook mie eten met groente.

Meiden, ga wat doen!!
    Wasmanden even uitsoppen, was vouwen, voortuin wat bij proberen te werken, aardappels vast schillen, en dan is het ook weer 15.00 uur denk ik. Misschien vanmiddag met Esmee het parkje nog even in.

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @butterfly: wat fijn dat esmee het zo leuk heeft met de gastouder! Ga denk ik inderdaad de saus even apart aanmaken en dan 1 sauslepel ervan nemen:).

M'n zoon was trouwen kwijt...heb een topic geopend in de lounge...ben enorm geschrokken maar het is goed gekomen gelukkig heb enorm gehuild van opluchting!

6. zustertje

zustertje Niet meer actief

Even geen puf om te reageren maar ik volg jullie wel allemaal!
    Net tegen de planner verteld dat ik weer zwanger ben (ze zei gelijk dat wist ik al :D) Ze had het al heel snel weer door haha.
    Want stel het is vanmiddag niet goed meld ik me zeer waarschijnlijk ziek en dan weet ze dat al.

Werd net gebeld door de HA moeten vanmiddag om 16.10 in plaats van 16.30 komt beter uit :$
    Ben echt wel zenuwachtig hoor pffff

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

HVJ.. Lekkere maaltijd salade er bij? Ijsbergsla met tonijn, augurkje etc.? Brocolli soep? Jek, geen tips voor je!;)

Butterfly.. Fijn dat Esmee zo geniet van de tijd met de gastouder.. Toch altijd spannend! En wat jij omschrijft is erg herkenbaar. Vind het lekker om thuis te zijn maar ook om Judith te zijn en op het werk mijn ei kwijt te kunnen!:)

Lovely.. jeetje, hoe kan dat zo gebeuren? Ga even lezen in je topic.

Zustertje.. spannend zeg!

Vanmorgen even bij schoonouders op visite geweest, Esmee wou even bij opa en oma spelen en ze waren thuis. Prima!

Daarna thuis gelunched, gezogen, gedweild. De boerenkool staat op en de vaatwasser is weer leeg.. Nu even zitten. pfff.;)

Als Esmee wakker is even bij mijn zusje een kopje thee doen. Sinds die naar school gaat spreken we elkaar een stuk minder. Vanmiddag dus even lekker bijkletsen.

Oja, lunch

3 boterhammen, 1 x plak achterham en augurk en 1x appelstroop. 1/2 kop cup a soep. :)

8. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Je wil niet weten hoeveel smaken ik hier wel niet heb ;) :p
    Maar heb toch al 2 flessen water op die van 0.75

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Butterfly, leuk zeg nog zo ouderwets pennen ! Had hier ook 2 penvriendinnen,maar pennen werd mailen,mailen werd hyves en hyves werd geen contact meer.

Lovely, zag het idd. heel slecht geregeld daar bij die bso

Zustertje, misschien heb ik het helemaal gemist,maar je hebt toch al een goede echo gehad ?

10. zustertje

Met 6 weken en 5 dagen wel een goede echo gehad maar nog zonder hartje...
    Maar een goede echo zegt nooit wat kan altijd mis gaan....

11. Neentje

Neentje Niet meer actief

Dank je dames, heb al geen zin meer in broccolisoep (ben bang dat het niet gaat smaken aangezien ik het nooit op heb).

@MvE, ik heb al aardappelsalde op het menu staan en er een maaltijdsalade erbij doen is beetje teveel.

@Lovely, jeetje meid je hart zal wel tekeer zijn gegaan joh. Maar gelukkig is die terecht en wat slecht van die BSO.

@Zustertje, hopelijk een goede echo met kloppende hartje vanmiddag!

Ik voel me zo beroerd/slapjes dat ik niks in het huis heb gedaan behalve de vis uit de vriezer gehaald en de aardappeltjes gekookt om ze straks te snijden voor de salade.

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ow oke, dacht dat je toen ook een hartje had gezien. En dat het mis kan gaan,daar weet ik alles van.
    Succes vanmiddag

13. zustertje

Dankjewel:)

14. zustertje

Mooi kindje met een snel kloppend hartje!!!! :D

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

Super Zustertje, op naar de volgende echo! Geniet er lekker van en hopelijk trekt je misselijkheid gauw weg voor het optimale genot!

16. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

HVJ.. Sla, met tonijn en augurk/ui vind ik persoonlijk niet enorm vullend dus wat aardappelsalade zou ik wel lekker vinden. Maar dat is persoonlijk..

Zustertje.. SUPER!

17. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

:D super!

18. Neentje

Neentje Niet meer actief

@MvE, ow zo begreep je verkeerd. Vind sla/tomaat/tonijn ook heel erg lekker. Dank je

19. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Kim: Lange dag dus vandaag! Veel plezier bij de presentatie vanavond! Fijn dat je gesprek zo goed ging. Nu weet je in ieder geval waar je aan toe bent. :D

@ Femke: Ziek zijn is goed voor de lijn maar niet op de juiste manier natuurlijk!

@ Stephanie: Gefeliciteerd :D Super meid!

@ Hvj: Gisteren het bed niet meer omgedraaid. Geen puf meer voor. Vanavond nog maar eens met vriendlief over hebben wat hij ermee wil. Ik vind het zo op zich ook wel mooi staan. Maar dan moeten we nog wel iets boven het bed hangen… we zien het wel.

@ Butterfly: Fijn dat de gastouder die wandelingen met esmee van je overneemt. Hoef jij je ook niet schuldig te voelen dat je het niet meer kan. Leuk van die penvriendinnen…

@ Lovely: Jeetje, dat is schrikken. Fijn dat hij weer terecht is!

@ Zustertje: Gefliciteerd meid met de goede echo! ;) Gerustgesteld?

Ik ga even eten! Kom zo weer even terug! ;)

20. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Melanie, nou vanavond meer eens kijken dan. Zou ook iets boven het bed hangen anders is het zo kaal, misschien een schilderij oid.

@Hier, net 20gr Lays Patatje Joppie op was totaal niet de bedoeling maar had honger en het eten was nog niet klaar omdat ik op manlief aan het wachten was. Maar hij belde net dat hij later komt dus ook niet thuis eet, heb de vis maar meteen in de oven gegooid om zo te kunnen eten.

Deel Deze Pagina