@Melanie, ja heerlijk! Die en Mango/Red Chilie vind ik het lekkerst, die Babi Pangang is totaal niet mijn smaak bleghh.
Zo... inmiddels weer gegeten. Ik hoefde niet te koken. We hadden nog voldoende bami over van gisteren dus die hebben we vandaag maar opgegeten. Vandaag wel lekker gewerkt... alle neuzen stonden dezelfde kant op, dus dat werkt altijd wel fijn Vannacht ook heerlijk geslapen op onze eigen kamer En de weegschaal was weer lief vanmorgen. Weer 3 ons eraf Het komt nog wel een keer goed met mij... Mijn menu vandaag: O: 200 gram optimel vanille yoghurt 30 gram cruesli balans T: 1 appel 1 sinaasappel 1 koekje (oeps... was niet de bedoeling) L: 3 meergranenboterhammen met; 30 gram filet americain 1 sup a soup tomaat T: 1 koekje (weer oeps!) A: 300 gram bami Totaal van 1189 kcal... Vanavond weer hardlopen als Roland terug is van boodschappen doen... maar eerst nog moed verzamelen...
Misschien Roland toch maar even bellen dattie ze meeneemt (is nu boodschappen doen) alleen ik eet dan meteen zo'n hele zak leeg waarschijnlijk... hmmm...
@Melanie, zo een zak chips bevat 100r en is 550kcal. Hoeveel kcal mag je per dag, 1300 toch? Als dat het geval is, dan kan je 20gr nemen en de rest bewaren of de volgende dag een balansdag houden.
@Mel, een mandarijn is idd 38kcal maar heb ik niet in huis. Een kiwi is 78kcal dus teveel van het goed, en anders niks nemen kan ook.
@ Hvj: Hahaha... ik ben niet zo goed in een beetje pakken en de rest bewaren voor de volgende dag Veiliger als ik het gewoon niet in huis haal...
Pfffff, druk avondje gehad. Manlief is met zijn broer hier met de hal bezig, dus ik moest de etenspuinhoop opruimen, Esmee in bad doen en opruimen..... best wel druk aangezien we de taken meestal verdelen . Maar vind het niet erg. Vanmiddag alles gedaan wat ik wilde, alleen de tuin niet!! Lijkt me ook geen geschikte klus meer voor mij, maar goed, als de baby er is en de tuin is mooi versierd stoor ik me vreselijk aan het onkruid tussen de tegels op het looppad en manloef heeft het al zo druk steeds om de hal klaar te krijgen. morgen een poging wagen!!! Eten vandaag hier een beetje bagger slecht O: 2 boterhammen met vlokken, glas melk. T: niets. L: 3 boterhammen met vlokken, glas optimel. T: 6 blokken gevuld speculaas ( heel pak dus ), thee. A: gebakken aardappeltjes met uit, kotteleto, beetje mayo en curry, chocoladevla. T: denk weer speculaas Totaal geen zin gehad in fruit, slecht slecht slecht!!!! Ik zou bij de thee 1 blokje nemen vanmiddag, maar voor ik het wist was het pak op. Ik kon het gewoon niet laten om maar 1 blokje te nemen, het pak gilde op me. Dus besloot het dan maar op te eten. Gevolg...... geen trek in avond eten en helemaal niet in groente. Had dat speculaar vanmorgen nooit mee moeten nemen . Ligt nog een pak...... die open ik straks maar. Waarom? Zwager is hier en die lust het ook wel. Als ik het bij de koffie neerzet heeft iedereen gewoon 2 blokjes . Kan ik het hele pak niet meer op eten. En als ik vanavond trek heb...... schaaltje komkommer en worteltjes. Geen lekkers meer verder, heb voldoende gehad . @HVJ, als het lange wachten op je man je in de verleiding brengt iets anders te eten omdat je honger hebt kun je misschien rond 16.00 een boterhammetje o.i.d eten? @Melanie, zo ben ik precies hetzelfde, ik kan niet ergens een handje of een blokje van nemen, hoe vol ik ook zit, het pak of zak MOET leeg. Erg eigenlijk. Even het speelgoed van Esmee opruimen. Kopje thee zetten en lekker voor GTST zometeen en daarna STRIJKEN..... stel het al dagen uit en wil het strijkgoed morgen niet weer zien dus zo even wegwerken.
Zo het eten zit achter de kiezen, was lekker. @Butterfly, idd een idee of iets van yoghurt want ben niet zo een broodeter na de lunch. Je bent 36 weken alweer zie ik, over een weekje mag het gebeuren maar kan me voorstellen dat je daar nog niet klaar voor bent. Pfff strijkwerk, hier ook een paar kledingstukken te doen maar geen zin in.
zo hier tim op bed en lekker bakkie thee naast me staan !! wie lust ook een bakkie ,,,ik schenk wel ff gezellig in .. hihi druk dagje gehad en dat na gister een lange dag werken maakt dat ik geen puf meer heb heb netjes bijgelezen maar jullie beppen zo gezellig veel zustertje meis super !! geweldig over de lays... nog niet op maar als ik een zak openmaak doe ik het in een bakje en op is op dat werkt prima hier vanavond lasagna op was niet zo lekker vond ik was kant en klare man is werken dus net nog een eierkoek op dat was wel lekker straks net als de meeste hier SOS sonja kijken met een bakkie light chips erbij ! of nibbits daar mag je ook best wat van !!
Hier net 2 ienieminiemarjes op en een fruitkick van Liga. Heb echt trek.. Nu nog een klein kopje wiener melange.. Emma.. Ik doe net als jou , chips in een bakje en op = op.. Kan van de rest dan goed afblijven.. Was het helemaal vergeten, maar ga morgen met een vriendinnetje naar de pizzaria.. Jummie!
@ MamavEsmee: veel plezier morgen met je vriendin en geniet maar lekker van de pizza Lekker! Hier net terug van het hardlopen... had helemaal geen zin om te gaan, maar nu ben ik blij dat ik het toch gedaan heb. Het ging al een stuk beter dan zaterdag. Hoop dat het morgen een mooi resultaat geeft op de weegschaal. Zo lekker Trinny & Susannah kijken en daarna (zoals wij allemaal) SOS sonja... leuk!
@ Pizza.. We hadden voor het weekend ook al pizza in de planning ( nog over van vorige week) Kan natuurlijk ook een lekkere pasta eten met een salade!
La Piazza - Rijssen We gaan hier eten.. Staan echt lekkere dingen tussen.. * kwijl* ***** Heb last van onstilbare honger..:x Ga maar douchen.. en straks SONJA!