10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussion in 'Algemene clubs' started by Mama Rianne, Aug 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Esme, ja precies die eerste 2 weken waren het zwaarst. Nu met caloriëen tellen gaat dat veel beter, misschien dat proberen?

@Kaatje, ja vind ik ook en lief van d'r. Spannend, ben benieuwd naar de foto's (krijg ze meteen mee).

@Rianne, trusten meid en jij ook een fijne frisse dag (koud is het zekers).

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Esme welkom.. Heb wel Dr Frank / Atkins gedaan maar viel hierbij flauw.. Denk een kwestie van proberen.

HVJ.. veel plezier vandaag bij de shoot!

Melanie.. ok, dus geen speciale hardloopschoenen. Ik moet zelfs eerst schoenen en kleding halen. Heb niets wat lijkt op sportkleding.:)

Kaatje.. Goedemorgen!

Rianne..Sterkte vandaag!;)

Hier hik ik ook tegen mijn ongi aan.. Verwacht hem morgen of zaterdag dus mijn gewicht gaat alweer iets omhoog en houd vocht vast.. Wel fijn dat ik in iedergeval weet waar het weg komt.

Oja.. woog 72.0

O: kommetje magere yoghurt met muesli en 2x waster.
    T: peertje
    L: 3 boterhammen met mager beleg en beker melk.
    T: fruit
    A: pizzaria..:D

Calorieeen.. veel?!;)

Vriendinnetje komt straks, gaan we met onze honden en haar hond ( berner sennen) en onze kids naar het bos.. Lekker stuk wandelen.. Deden we toen we nog geen kids hadden 2x per week.:) Dit maar eens proberen op te pakken.;)

3. stephanie24

stephanie24 VIP lid

Jul 22, 2008
    5,375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Goeiemorgen!

Heb snel bijgelezen, maar nu ik dit schrijf hoor ik dingen diie ik liever niet hoor... Het komt uit de box en laat een hele vieze lucht achter. ;)

Hier alles oke. Had gister enorme trek. Zal de maandelijkse trek wel zijn.
    Klein zakje spekjes gegeten. (86 cal) En wat rijstewafels. Lekker dreug...

Toch wéér 6 ons lichter vanmorgen!

Nu snel kind verschonen, beide kids in de wagen en de hond uitlaten, boodschappen doen en opruimen.

Hopelijk tot later!

PS: Zag net in de reclame dat SOS Sonja vanavond weer komt?

4. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Hvj helaas kan ik nu niet slapen aangezien manlief zich niet kan redden met Jurre dus misschien dat ik er vanmiddag nog even in kruip. Manlief is vanavond ook weg dus kan wel ff een dutje gebruiken zodat ik er vanavond ook tegen aan kan ;)

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Kom even zwaaien! Als huis netjes is en meissie ligt te slapen kom ik even schrijven!

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

Dec 9, 2005
    11,098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Zo, ff een berichtje van moi! :D

Zit nu lekker languit op de bank, Britt kijkt naar de Tweenies en Jamie is naar school. Jamie heeft vandaag voor het eerst een vriendenboekje mee naar huis gekregen van een klasgenootje, haha! Dus mama mag vanmiddag schrijven! ;)

En hoe gaat het hier met iedereen?

Xx

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    #1167 Kaatje85, Oct 14, 2010
    Last edited: Oct 14, 2010
    MamaRianne. gelukkig weer ongi geworden dus. Hoezo gebruik je nu geen anticonceptie ?

mve, lekker gewandeld ?

Queenbee, jee weer een mijlpaal. Een eerste vriendenboekje mee :D
    Hier schommel ik rond het zelfde gewicht :( En jij ?

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

Dec 9, 2005
    11,098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Jazeker een mijlpaal!! Haha, mijlpijl? ;) Erg leuk!!
    Gewicht? Tja.. komt niet meer af... zit nog steeds rond de 81,3 / 81,5... begon bij 83.. moet ook eerlijk zeggen dat ik niet netjes het boekje meer volg hoor, maar denk er wel om wat en hoeveel ik eet. En veel drinken. Maar ik sport net weer sinds 2 weekjes (als het kan 2x per week), dus hoop dat dat een beetje bijdraagt aan het afvallen..

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    oeps spelfoutje :D
    Hier idd ook even de motivatie kwijt. Eet toch anders als ik daarvoor deed. Neem weer vaker chips ect. fout fout fout
    !

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Goedemorgen meiden!
    Esme: Welkom!
    Zustertje: Geweldig! Een mooi kloppend hartje! :D
    Mve: Veel plezier met wandelen, en geniet van je pizza vanavond
    Kaatje: heb je nogmaals de link voor mij van de hyves en het forum? Heb ze beiden niet opgeslagen!

Nana heeft gisteren tot laat liggen spoken, had gehoopt een beetje uit te kunnen slapen,maar de mannen deden te hard de voordeur dicht dat ze direct wakker was!
    Ze ligt nu weer in bed ze lag toch alleen maar op de bank omdat ze nog moe was.
    Vanmiddag als de oudste vrij is ga ik even met ze knutselen. Denk schilderen.

Mijn menu:
    O: 2 crackers met een dun laagje pindakaas, glas water
    T: 2 glazen water, kiwi
    L: cracker met kaas, krentebol, glas optimel, glas water
    T: 2 glazen water + ontbijtkoek
    A: aardappelen uit de oven met rozemarijn,uien en knoflook, salade en een tartaatje
    T: 2 glazen water

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

Dec 9, 2005
    11,098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    We nemen wel eens op vrijdagavond chips, maar dan wel light. Eet ook geregeld snack-a-jacks, japanse mix en sojacrackers. Op zich wel gezond, maar natuurlijk niet te veel nemen.. En als ik aan het werk ga neem ik ontbijtje, tussendoortje mee, lunch mee, tussendoortje voor 's midags mee en wat fruit extra. Daar doe ik het wel goed op. En toch niet echt meer afvallen.. grmbl.. ach, misschien moet ik me straks gewoon weer strak aan het Sonja-regime houden..

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

Dec 9, 2005
    11,098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Oeh Lovely, je avondeten ziet er zo lekker uit!

13. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    @queenbee: Simpel maar lekker :)
    Misschien is het inderdaad een idee, om weer helemaal het menu te volgen.
    Welk boek doe je trouwens van sonja?

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

Dec 9, 2005
    11,098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Heb dat 1e boek op het aanrecht staan, die oranje. Het 2e boek ligt in de kast, dat is meer voor het behouden van het juiste gewicht... maarja.. wil er nog minstens 9 af hebben.. zou graag 70kg wegen.. iedereen om me heen verklaart me voor gek, iedereen vind me dun, maar doe het ook niet voor een ander, maar voor mezelf! ;)

15. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    1e is bereik je ideale gewicht toch? Die is goed hoor! Ben ik nu ook me bezig, zit in week 4 en ben nu 7 kilo kwijt :). Vanaf zondag ook een beetje moeite met me er echt aan te houden, maar heb mezelf een flinke schop gegeven om er weer tegen aan te gaan.

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

Dec 9, 2005
    11,098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Ja geloof het wel. Is ook erg goed, moet je je er wel aan houden, en niet zoals ik nu doe.. :(... ik doe het zelf, ik weet het! :)

Ben toen na Jamie's geboorte van 80 naar 69 kilo gegaan met dit boek.. dus ik kan het wel! Maarja, het doorzetten he...

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    het10kgafvallenclubje :: Index
    Hier aan het stuiteren. Had zondag een sollicitatiebrief gemaild, maar sluitdatum is pas 25 okt. ( ik balen want moet 1 nov. nieuw werk hebben ) , bellen ze net op. heb nu maandag sollicitatie gesprek

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

Dec 9, 2005
    11,098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Aahh spannend!!

19. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    @kaatje wat super!
    @queenbee: wow wat goed zeg! Dan gaat het je nu ook wel lukken hoor :).

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

Dec 9, 2005
    11,098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Nou, ben ff weer foetsie hoor! Jamie is om 12u vrij van school, dus ga hem ff ophalen! Tot zo!

Xx

Share This Page