Nee ik temp nog niet, het is mijn eerste maand pas dus ik kijk eerst maar eens even hoe het allemaal verloopt. Wil er nog niet te stresserig mee bezig zijn Ben nu wel erg bezig met ieder krampje en dingetje dat ik voel sinds gister hihi...
@ weegschaal.. Ach ja, als ik ongi ben ben ik al gauw een kilo zwaarder dus maak me er maar niet al te druk om.. Melanie.. haha.. Ja, heb me zeker laten gaan.. Was vanmorgen nog " vol" Leuke dingen in de planning van de week! Beschuitje.. kan me voorstellen dat je nu met elk krampje bezig bent. Wanneer ga je op zijn vroegst testen? Kaatje.. Lekker aan het poetsen vandaag.. Ga morgen lekker in huis bezig.. Esmee is morgen naar de psz dus 2 uur lang de tijd! Zustertje.. een goed weekend gehad?! Hopenlijk is jou weegschaal morgen ook weer wat positiever.. ****** menu is gewijzigd.. T: banaan L: 2 meergranenboterhammen met een plak achterham en een kiwi en een kopje melk. T: 2 handjes popcorn A: 175 gram aardappelschijfjes en worteltjes en een cordon bleu.. Totaal: 1069 Vanavond dan nog een paar zoutjes en vandaag maar veel waterdrinken.. Vanmorgen lekker op de fiets weggeweest.. Eerst naar het hertenkamp. Vind Esmee altijd zo leuk.. Daarna door naar mijn schoonouders.. Vanmiddag gaan we een tekenfilm huren en popcorn maken!
Hey meiden! Hier een beroerde nacht gehad :x. Manlief kwam met een kater thuis. Had teveel bier gehad en mixjes tussendoor gedronken dus werd wakker van ranzige kotsgeluiden. Hele nacht niet weer geslapen en Esmee ook wakker. Heb hem naar beneden gestuurd, hij moest van mij op de bank gaan slapen. Vanmorgen verjaardag gehad van mijn neefje! Die is 7 jaar geworden. Stukje appelkruimel gehad , verder niets. Vanmiddag gaan we even lekker te fietsen nog, even langs mijn ouders denk ik. Iedereen een fijne zondag!! Kom vanavond wel even weer bijlezen en reageren.
Butterfly lekker dan zo'n man die bezopen thuis komt en dan ook nog even lekkere geluiden gaat maken bah bah vreselijk om te horen die dingen!!! Hoe ist nu met hem dan?
Rianne.. genieten moet i.d. kunnen maar wil ook graag op gewicht blijven en als ik daarvoor dingen moet laten dan doe ik dat graag.. gisteren was gewoon een vreetbui..( ongi).. Vandaag weer een frisse start.. Butterfly.. Gezellige nacht dus! Veel plezier vandaag!
Mammavanesmee, ik zou wel donderdag of vrijdag willen testen ( dinsdag is het de 24e en dan twee dagen later ivm wat speling) maar beschuitenman wil het liefst pas zaterdag of later testen...nou dan wordt het zeker zaterdag! ( als ik dat red hiih) Ik wacht eerst maar even geduldig af want zwanger in de eerste ronde lijkt me echt een groot geluk, ik reken er niet op Butterfly goed dat je je man op de bank hebt laten slapen...ieuww kots geluiden zijn zo erg !
Hallo dames, Ben even een aantal dagen niet wezen melden. Hier ben ik dan weer. Helaas 6 ons aangekomen :x. Nou ja t gaat er ook wel weer af. Deel 5 alweer en jullie hebben inmiddels alweer 11 pagina's zitten kletsen. Jeetje!!! Nou ik ga weer even verder met dingen op marktplaats zetten. Ik zal hier ook even een link neerzetten van wat ik allemaal heb. Advertenties van Veronique uit Bleiswijk , Zuid-Holland - Marktplaats.nl Nou morgen zal ik me weer melden. Veel klets plezier!!!
Butterfly, vervelend zeg als je man zo thuis komt Ga de oven even aanzetten. Ferry eet pizza en ik een kliek van Kies&Kook van AH. ( rijst, vis, groente )
Hier inmiddels gegeten. Best vroeg gegeten (voor ons doen)... dus ik hoop dat ik het volhoud vandaag. Menu voor morgen is ook alweer ingepland. En heb net op AH weer nieuwe recepten zitten zoeken. Kunnen we weer een keer wat anders proberen.
Kaatje.. Kun je het dan laten om niet een stukje mee te eten?! Que.. Doe je best he?! Dan is de weegschaal vast weer lief over een paar daagjes! Melanie.. Hoelaat eten jullie normaal dan?! Wij eten vaak al om 17.00 ook ivm Esmee.. Ben benieuwd naar je recepten? ***** Hier het eten ook weer op, ook even stofafgenomen en stofgezogen.. Morgenvroeg is boven aan de beurt.. 50 gram minder aardappeltjes gehad.. had iets te weinig in de pan gedaan en Erwin en Esmee moeten natuurlijk wel goed eten.. Dus kom nog iets lager uit in calorieen, maar dat is niet erg..
Best een slechte dag hier. Baal van het feit dat de weegschaal oploopt ipv afloopt, en slecht weer dus verveling slaat toe. Mijn menu : O: 2 br brood , bob de bouwer worst, bekertje melk T: 1 ontbijtkoek, 1 koffie L: schaaltje magere yoghurt met cruesli T: schaaltje popcorn ( halve zak ? ) , 2 koffie A: restje Kies&Kook S: Roomijs met een toefje slagroom *schaam* en 1 koffie. Verder vooral water en crystal clear gedronken. Mve, hoe lekker die pizza ook rook, heb niets gebietst bij hem. Maar helaas dus wel ijs net Ik ga zo ook een boodschappenlijstje en weekmenu maken. Morgen weer weekboodschappen doen.
Kaatje.. Succes met je lijstje.. En popcorn uit een zak is een stuk calorierijker als zelf poffen.. Dus dat de volgende keer maar doen!
@ MamavEsmee: Meestal eten wij pas rond 18:30-19:00 uur. Nu al om 17:15 uur. @ Recepten: Recept - Kerrierijst met surimi en garnalen - Albert Heijn Recept - Ovenschotel met tilapiafilet in ontbijtspek - Albert Heijn Recept - Ovenschotel met witvis en Boursin Cuisine - Albert Heijn Recept - Paddenstoelenrisotto met geitenkaas - Albert Heijn Recept - Snelle paella met kip en garnalen - Albert Heijn Recept - Tagliatelle met asperges en Parmaham - Albert Heijn Recept - Wokgarnalen met Italiaanse groenten - Albert Heijn
mve, dat wist ik niet. volgende keer eens kijken bij de AH of ze ook gewoon zo mais hebben om te poffen.
Pffffffffff ik voel me ZO opgeblazen. Net uit eten geweest met m'n ouders en oma. Heb echt teveel gegeten, kreeg het niet eens op! Gisteravond onverwachts een verjaardag gehad van de moeder van een vriendin van me. Mega gezellig gehad, wel 2 stokbroodjes gehad, maar me verder goed in kunnen houden. Was daarna bij die vriendin blijven slapen. Vanmorgen van die mini worstenbroodjes gehad, denk 3 stuks. 's Middags 3 kleine pizza puntjes, en net dus aardappeltjes met kalkoenspies met satesaus. En daarna nog een chocolade mousse. Ik wil de weegschaal morgen niet onder ogen komen! En moet morgen ook nog ongi worden............HIEPHOI!
Ook hier is de rust terug gekeerd. Esmee ligt net in bed, ik ben al gedouched. Heb al stofgezogen en gedweild, vanmiddag tussendoor boven al gezogen en gedweild, hoef dan alleen de badkamer morgen even te doen boven . Koelkast nog gesopt, hm, best weer veel gedaan vandaag. Ook nog even te fietsen geweest met manlief en Esmee. Al met al een doe dag gehad dus. @Mamavesmee, maar zelf moet je natuurlijk ook wel eten....!! Ook al eet je minder dan de rest van je gezinnetje. En morgen Esmee weer naar PSZ, heb je mooi weer even de tijd inderdaad. Wil Esmee er ook voor opgeven straks. Heerlijk . @Melanie, wow, je hebt een lekker eetweek meid met al die lekkere recepten. Ook wij eten vaak al om 17.00 uur hoor, maar om dezelfde reden als mamavesmee. Esmee moet rond die tijd gewoon eten hebben, dus eten wij meteen maar mee. @Kaatje, snap dat je baalt meid. Komende week maar geen popcorn eten . Maar het is zooooo lekker he. Als ik een zak heb liggen is het ook zoooo op. Maar... soms moet het ook wel eens kunnen hoor. Altijd streng is ook niet goed. Afvallen moet leuk blijven, maar niet je hele leven altijd beheersen. Het komt komende week wel weer goed. @Que, oei, wat aangekomen las ik. Even paar dagen streng en het is er weer af! Komt wel weer goed hoor. @Beschuitje, spannende dagen dus . Het kan wel al raak zijn.....! @Man met kater.... voelt zich niet zo toppie vandaag! Ik was vannacht ook echt boos op hem hoor. Ten eerste was hij pas 02.15 thuis, en zo lang lag ik toen niet in bed. Was zelf laat klaar met het fotoboek. Komt ie al rumoerig boven en een halfuur later ligt ie kotsend in de wc. Ik was wakker, Esmee werd wakker en die wilde niet weer slapen. Die sliep pas rond 04.30 weer. Heb zelf een poging gedaan op de bank te slapen maar dacht: ben ook knettergek. Heb hem naar beneden gestuurd en ben zelf in bed gekropen . Vond dat hij de eer aan zichzelf moest houden en meteen beneden had moeten blijven. Ben dan ook een kreng hoor . Heb ene hekel aan een zatte kerel , en helemaal als ze moeten kotsen van de drank.