Goedemorgen meiden! Hier alles goed hoor net weer gewerkt het is zo druk! Komende 2 dagen een avonddienst en zondag nog een dagdienst en dan eindelijk 1 dag vrij Een vriendin van mij is bevallen van een meisje en ze heeft een hele bekende naam voor ons ze heet Rosalynn... Mijn allerliefste vriendin der dochtertje heet Rosahlynn Jammer genoeg woont ze 1,5 uur hier vandaan maar over 2 weekjes ga ik er een hele dag heen heb er echt zin in. Net een lekker hard broodje met verse garnalen salade gegeten was zo giga misselijk nu is het even wat minder gelukkig ga eerst even SOS Sonja kijken. Tot straks!
Gefeliciteerd met je vriendin! Vriendin van mij is ook bevallen, dinsdag op woensdag, ook van een meisje. Ze hadden een zoontje van 2, en nu ook een dochtertje, zo leuk!
@Stephanie, wat je met de donderdag bedoelt snap ik nu. Donderdagmiddag om 14.00 uur komt de herhaling van SOS Sonja. @Kaatje, las gister dat jullie hebben gepokert. Leuk spel he . Wij pokeren ook wel, en ik poker ook wel vaak op internet via pokerstars. Mijn man pokerde hier wel eens en wilde in mijn vorige zwangerschap dat hij het me leerde. Heb toen vanaf de 4e maand thuis gezeten dus je zoekt een bezigheid. Toen Esmee geboren is het niet meer gespeeld, maar sinds ik verlof heb poker ik dus weer. Een verslaving is het zeker....!! Spannend meis, gesprek dus! Waar heb je het gesprek? @Mamavesmee, heerlijk een boswandeling! Wij zijn zondag met Esmee naar het bos geweest, maar een stevige wandeling zat er voor mij niet in omdat dat te zwaar is. Verheug me dus op het moment dat ik me weer top voel en ook weer lekker kan wandelen. Vind wandelen in het bos heerlijk. Harrold en ik gingen vaak op zondag naar het bos. @Zustertje, wat leuk!! Gefeliciteerd met je vriendinnetje. Hier een doodvermoeiende ochtend gehad. Esmee was niet te genieten. Huilerig, vervelend. Ben even met haar naar het park geweest en daar genoot ze van. Ze heeft zelf een flink stuk gelopen, en ik kon die frisse lucht ook wel gebruiken. Maar ze viel steeds en dan weer huilen, en toen ze bij mensen de tuin inliep en planten uit de tuin trok en ik haar optilde op naar huis te gaan was het mis. Thuis steeds huilen en ze struikelde echt overal over heen. Brrrr was het echt even zat!! Ze denkt soms een acrobaat te zijn en dan die iri huil........ kon er even niet meer tegen dus haar op bed gebracht. Ze slaapt . Nu: Schoonmaken en opruimen . Gaat ook elke dag door. Heb al gezogen, en de wc schoongemaakt. Maar wil nog even dweilen, sopje door de badkamer halen, te kleine kleren van Esmee naar zolder brengen, met de was bezig..... gisteren alles aan de kant, maar er is altijd wel weer was.. zucht!!!! Dan de bloemkool en aardappels voor vanavond klaar zetten, dus moet nodig weer aan de slag met de klusjes. Vanmiddag met Esmee bank hangen.... heb van alles opgenomen afgelopen twee weken en het is nu eindelijk somber weer om op de bank te hangen en alles te kijken .
Oh en het "gevreet" van gisteren leverde me maar 2 ons meer op! Valt dus reuze mee. Vandaag hoop ik wat gezonder te doen maar of ik nou gezond begonnen ben???? O: 3 boterhammen, 1 x beleg vlokken, gebakken eitje, optimel. T: paar slokjes cola, verder geen trek. L: 2 boterhammen met een dun laagje pindakaas, 2 volkoren beschuitjes met hagelslag, optimel. T: stukje komkommer, kiwi, wortel. A: aardappelen, bloemkool, vlees, wit bloemkoolsausje. T: ???
Omdat manlief toch niet lekkere S*X kan hebben kaatje vanwege de operatie dus toen besloten om er eerst mee te stoppen,moet zeggen bevalt me op zich wel even zo,geen hormonen in mijn lijf!
De boswandeling was heerlijk, Esmee vond het ook prachtig.. Net het huis gezogen, 3 honden die in het bos hebben gewandeld is geen pretje voor je vloer.. leek hier wel de sahara.. Er staan 2 wasmanden vouwgoed om me te wachten, de vaatwasser draait.. Ben een beetje down vandaag.. Net een pak appelkoeken aangebroken, ben bang dat ze ook opgaan vandaag!:x Zit niet lekker in mijn vel.. heb het etentje vanavond ook afgezegt..
@Mamavesmee Wat is er dan dat je je down voelt? Doe het rustig aan en denk aan jezelf! KNUFFEL! @Butterfly lieve weegschaal na al dat gesnaai
Wist ik maar waarom ik me down voel dan kon ik er wat aan doen..Moet ongi worden en weinig zon , donkerder buiten.. ( vermoet ik) komt wel goed ..
@Mamavesmee, dikke knuffel van mij en Esmee. Dat sombere weer is niet leuk he, ik word er zelf ook meteen zo depri van en kan dan niets hebben... en ik reageer het op Esmee af. Het arme kind....! De boswandeling heeft je gevoel dus niet weg genomen. Denk maar even lekker aan jezelf meissie, als de appelkoeken maar lekker waren . @Zustertje, haha ja een hele lieve weegschaal, had het niet zo verwacht eigenlijk. Geen groente en fruit gehad, gebakken aardappels met mayo.... een pak gevuld speculaas !! Weet je, nu ik zwanger ben en snaai gooi ik alles op de zwangerschap, alsof het dan juist allemaal mag. Ik vind het niet altijd een excuus hahaha. Op het werk lag ook wel wat lekkers, taart o.i.d en dan nam ik het dikste stuk met de bekende smoes "ik moet even voor 2, dus ik mag het grooste" hahaha. Het pak speculaas was op, manlief ziet een lege verpakking liggen en ik zeg: "moet eten voor 2 dus het was echt nodig". Dus die 2 ons erbij....... vind ik niet erg hahaha. @Mamarianne, je bent ook niet zo tevreden over je anticonceptie geloof ik. Je stopt er wel heel vaak eventjes mee, of niet? Je moet je man toch eens zover krijgen voor een 3e te gaan . Want ik geloof dat je het ook niet zo heeeeeeel erg had gevonden als de ongie uitbleef. Lijkt me ook niet zo goed er steeds mee te stoppen, of maakt dat niet uit? Heb er geen ervaring mee, ben altijd alleen maar aan de pil geweest namelijk.
Butterfly. Deden twee jaar geleden idd regelmatig poker. toen is de pokerkoffer naar zolder verhuisd. Sinds een paar weken poker ik op hyves, en mijn zusje blijkt ook online te pokeren dus gister weer naar beneden gehaald. erg leuk ! Heb een sollicitatie bij Elysee-dantal. Maken kunstgebitten,bruggen,kronen ect voor tandartsen. ( ik kan dat natuurlijk niet maar inkomende producten registreren en zorgen dat alles goed retourgaat moet me lukken ) Ow jee Esmee ook heerlijk vermoeiend. Hier heeft Levi een blauw oog. Was tijdens de gym tegen iemand op gebotst MamaRianne, ow op die manier Een dikke ((( knuffel ))) voor mve. Hier ook een gevalletje najaarsdepressie. Kan echt niet vrolijk worden van dit weer.
En daarom baal ik ook zo.. Normaal ben ik enorm positief en vol energie en dat heb ik vandaag totaal niet.. BAH! Heb de laatste 2 koeken maar weggegooid.. En het erg is.. Vind appelkoeken helemaal niet lekker.. **** Kaatje.. Ook last van het weer? Butterfly.. Ik was ook aan het mopperen op Esmee. Stoute mama.. Maar kan me zelf naar Esmee toe meestal goed vermannen en reageer het dan dus af door te snaaien als ze op bed ligt.. *** Ga NU de wasmanden vouwen.. inmiddels de vloer gedweild. Kreeg vanmorgen van mijn vriendinnetje de Pink Ribben armband, lief he?!
Hai dames ben ik weer! Uitgeput, misselijk en heb honger dus zo ff lunchen. @MvE, dikke knuff meid! @Rianne, ik zou hier ook wel een dutje willen doen maar mijn kleine heeft haar dutje gehad onderweg naar huis dus het zit er voor mij ook niet. @All, *zwaai*. De shoot was redelijk gegaan, kreeg haar met moeite aan het lachen wat uiteindelijk wel is gelukt. Dus de afgedrukte foto's daar lacht ze op en hebben ze haar muggenbult weg gewerkt! Het is 1 foto van 20x30 en 3 van 10x15. Heb onderweg naar huis ook die gratis pizza gehaald van A&H, ze hadden alleen nog Margharita en Salami dus heb die eerste genomen, vanavond eten we pizza met salade erbij. Zo ga ff kijken wat de lunch gaat worden.
HVJ.. FIjn dat de shoot redelijk goed ging! *** Hier mijn avondeten magertjes A: 300 gram bruinebonenschotel ( 275 calorieen) en 2 kiwi's als toetje. Zit dan op 1575 voor vandaag! Vanavond evt nog een paar zoutjes..
@Mamavesmee jammer dat je last hebt van het donkere weer ik vind het altijd super gezellig... Kachel aan kaarsjes aan wat schemerlampjes echt heerlijk deze tijd van het jaar (al verlang ik al weer naar het warme van de zomer) Heb je geen zin meer om vanavond uit eten te gaan omdat je afgebeld hebt? Ik moet eigenlijk gewoon in het huishouden aan de slag maar heb niet echt veel puf
mve, jep.Merk altijd wel dat ik in de lente meer energie heb. Nu ook zenuwachtig voor die solli, geeft druk,zorgt voor paniekaanvallen en daar wordt je ook niet vrolijk van. Maar komt goed. Moet altijd weer even wennen aan nieuwe situaties ect HVJ, foto !
Vandaag: O: geroosterd brood met olijfolie, kop muntthee T: banaan, 250ml water L: kommetje aardappelsalade, nectarine, peer, glas duodrink T: kommetje yoghurt/kwark, kop rooibosthee A: pizza, salade, aardappelpartjes, 250ml water Ff kcal tellen en kijken of ik nog wat mag hebben vanavond. @MvE, idd een magere avondeten maar begrijp best als je je down voelt je helemaal niet zo een trek hebt. Knuff @Zustertje, pff hier ook geen zin in huishouden. Het liefst doe ik een dutje maar zit er helaas niet in. @Kaatje, heb ze afgedrukt gekregen maar zal zo eens een foto van proberen te maken en dat op hyves te plaatsen. @Hier, heb het superkoud. Sokken en vest aangedaan, denk de verwarming maar eens aanzetten brrr.
Zustertje.. doordat ik me niet lekker voel heb ik afgebeld.. Wordt een klaagavondje ( zo'n gevoel heb ik) en daar heb ik GEEN zin in! Vind de herst/winter ook altijd gezellig hoor. Ben gek op kaarsjes etc maar mis dan wel de zon etc en ongi werkt ook niet mee. Kaatje.. Waar heb je gesolliciteerd? ***** Hier alles weer klaar en ben weer wat vrolijker! Zo even met Esmee glas etc weg brengen en daarna met Esmee en de hondjes een blokje wandelen, kan Esmee op haar fietsje.