10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussion in 'Algemene clubs' started by Mama Rianne, Aug 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik heb ook heerlijk de kachel op 20 graden staan ga denk nu lekker uitgebreid douchen en de badkamer even schoonmaken krijg je het lekker warm van :)

2. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ik kom uit op 1120kcal vandaag, dus mag er nog 480kcal. Misschien extra pizza of aardappelpartjes nemen, of chips vanavond.

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

HVJ.. het avondeten is vooral mager door de 4 appelkoeken! * schaam*

Zustertje.. Sop de douche ook altijd uit tijdens het douchen.. Ben gek op bleek en dat werkt het best in je blote kont! haha..

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    mve, reageer net bij butterfly. Bedrijf heet Elysee dental. Maakt kunstgebitten,bruggen,kronen ect voor tandartsen

5. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Douche, hier ook altijd soppen onder de douche heerlijk die chloor!

@MvE, ow zo ach een keer kan toch geen kwaad je bent toch altijd zo goed bezig!

@Hier, heb nog honger maar geen brood in huis pff. Heb de neiging om een pizza in de oven te gooien.

6. MamavEsmee

Kaatje.. Klinkt interessant!:) Hopenlijk wordt het sprek wat.. Ik duim voor je in iedergeval!:)

HVJ.. Maar heb geen zin om na het weekend op 74 kg te zitten.;)

Inmiddels Esmee uit bed.. We gaan even naar de supermarkt.. DOEI!:D

7. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey meiden,

Hier lekker aan het bankhangen met Esmee.
    Kijk de aflevering van SOS Sonja van vorige week.
    Moest ik nog zien, heb dubbel gelegen om die man die boodschappen deed en veel dingen voor het eerst in de kar had liggen: dit is geen party! Zei hij, heb zo gelachen en Esmee maar raar naar me kijken.

Als tussendoortje gehad: 2 wortels, stukje komkommer en een country haverkoekje. Kan nu toch het avond eten hopelijk door, en anders neem ik nog een kiwi :).
    Dus heb mijn fruit en groente van gisteren wel weer ingehaald ;).

8. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Manlief wil echt geen 3e meer!! Helaas pindakaas voor mij!

Is de eerste x hoor Butterfly dat ik even geen Nuvaring gebruik ;) dus weet niet of je dan wel de goede voor je hebt :D
    Maar ja van s*x komt nu niet zoveel omdat manlief het niet kan nu!
    Dus we zien het wel!

9. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Mamarianne, meende dat jij vaker geen anti gebruikte, maar zal wel een ander voor me hebben dan. Als er echt geen 3e gaat komen wel oppassen he.... ;). Maar goed, momenteel loop je geen risico.

10. Neentje

Neentje Niet meer actief

Dames heb honger en wil het safe spelen, wat kan ik nemen (heb geen boterham in huis dus dat valt af).

11. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Heb in Mei toen de spiraal laten verwijderen omdat ik gek werd van dat ding maar toen die maandag gelijk met Nuvaring begonnen!
    Hij heeft wel gezegd mocht het zijn dat ik zwanger word dan is het zo maar liever niet natuurlijk!
    Dus anders maar CD's gebruiken :p
    En anders maar een keus maken of hij er wat aan doen of ik weer aan de anticonceptie!

12. MamavEsmee

HVJ.. Fruit, pakje liga's , sultana's?

Butterfly.. Maar die man ging wel ontzettend goed he?!:$

Hier de boodschapjes binnen, glas en plastic is weer weg. En even een stukje gewandeld/fietst met Esmee en de hondjes.

Esmee is nu aan het kleien.. Ik heb het eten opstaan.. Esmee en Erwin eten gebakken bistro krieltjes, hamburgertje en heb sla gemaakt..

Mijn bruinebonenschotel staat ook op.. Piccalilly erbij.. Jummie!

13. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Ik heb meer dan een uur op de bank liggen slapen en ben nog gaar.... Vanavond hebben we een verjaardag van een vriendin (die weten nog van niks) hopelijk kan ik mezelf een beetje goed houden :)

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Hier de hele middag al zo'n irritant hongerig gevoel, maar dus niet te stillen met iets te eten :( heb het wel vaker en wordt er hondsberoerd van :(

15. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Mamavesmee, die man ging heel erg goed. Verbaade me er echt over. Wat een veelvraat.... :$.

@HVJ, tsja, wat heb je in huis? Geen brood??? Foei foei foei ;), is zo belangrijk voor je. Ik zou voor wat fruit gaan, of een worteltje o.i.d! Weet niet wat je wel in huis hebt?

Hier ook het eten maar eens opzetten.
    Alles staat geschilt klaar, ideaal dus! Heb rond 17.00 er een hekel aan nog aardappels en groente te snijden en schillen en kom dan vaak in de verleiding om "makkelijk" te eten en eventueel te halen.

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Kaatje, van die onstilbare honger heb ik vandaag ook last van.

@Hier, heb maar meteen mijn avondeten op en ipv aardappelpartjes een hele pizza op, dan kom ik toch nog op 1335kcal uit netjes dus!

@Butterfly, is idd niet goed maar had geen zin om nog naar de winkel te gaan dus manlief gebeld om het te halen als die van werk komt.

@MvE, sultana's/liga enz koop ik niet smaakt altijd naar meer.

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ja maar bij jou worden je voedingstoffen opnomen door je beeb ;)
    Had het ook heel erg toen ik net zwanger was van Levi,maar goed dat is het dit keer niet want ben net ongi geweest

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

Dec 9, 2005
    11,098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heb net visite gehad, die is net weg. Nu staat de hutspot op, lekker ouderwets met rookworst!! Heb voor de kids in geval van nood (lees; als ze het echt niet lusten) nog spaghetti van gister.. ;)

@Kaatje.. op Hyves pokeren? Waar? Speel ook heel veel poker, maar dan op pkr.com of gewoon aan tafel, hebben 2 koffers en 2 pokertafels voor op tafel. Errug verslavend!

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
  20. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Kaatje, ja dat klopt wel. Balen van je ongi, knuff.

Share This Page