10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier vanavond boilies (vissenvoer)staan maken met Ferry :D
    Morgen komt er een september mama ( en inmiddels goede vriendin ) op de koffie met haar zoontjes. Gezellig !

Melanie, als je moe bent gewoon lekker naar bed gaan

Krijg sterk het idee dat ik gek wordt. Hoor Anouk met het nummer Michel, maar Ferry hoor het niet, dus zit geloof ik tussen mijn oren :(

Joycje, welkom en succes. Crashen is echt heel slecht voor je meis en volgens mij krijg je dan ook snel het jojo effect.
    Misschien kun je hier plaatsen wat je eet op een dag,kunnen we tips geven wat je beter kan weglaten/vervangen

2. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    oke dan wat ik vandaag gegeten heb.. Vanochtend toen ik wakker werd eerst een paar pepernoten.. daarna broodje met filet.. Toen ik thuiskwam om elf uur twee eieren om 2 uur twee broodjes haring.. (slecht joh) en dan vanavond een kwart hartige brocoli taart..

Gisteren als ontbijt een stuk taart. S middags twee broodjes en s avonds pizza...

Ik eet gewoon veel slechte dingen... Echt wel erg als ik het zo teruglees.. Ik schaam me dood..

3. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Joycje: Wat naar dat je je zo voelt. Maar ik herken het gevoel wel. Ik zou zeker niet gaan crashen. Probeer 3x per dag een gezonde (magere) maaltijd te eten en 3 gezonde tussendoortjes. Ik zou daar gewoon mee beginnen en kijken hoe dat gaat. Als het niet blijkt te werken kun je altijd nog wat anders gaan doen. En zoals kaatje al zegt. Plaats hier dagelijks wat je eet, dan kunnen wij je tips geven. Succes meid!

4. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Of Ferry is gewoon een beetje hardhorend ?! :p

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kaatje.. Heb je geen radio oid aan? Wel vreemd.. :D

Joyce.. Wat Melanie al zegt, 2x 2 boterhammen met mager beleg, tussendoor fruit en een gezonde warme maaltijd! Misschien kun je eens wat dagmenuutjes terug kijken in dit topic voor wat tips.

Ga hier zo een bakje popcorn maken, mag ik vanmezelf..;)

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Melanie, haha dat zal het zijn.

Joycje, dat zijn idd niet de meest beste dingen om te eten,maar goed dat weet je zelf ook wel.
    Idd beginnen met sowieso 3x per dag goed/gezond te eten.
    Ontbijt en lunch met brood, yoghurt of ontbijt crackers, avondeten, aardappelen,groente,(mager)vlees.
    Als tussendoortje zou je fruit, snijkoek, evergreen, rijstewafel kunnen nemen.
    Weet niet of je veel ei eet, maar 1 ei is al iets van 79 calorieën.
    De meeste van ons gebruiken de caloriechecker www.caloriechecker.nl . Hier zie je gelijk hoeveel calorieën je per dag binnen krijgt, en wat je beter kan vervangen.
    Zo at ik bv iedere dag 4 boterhammen pindakaas, tot ik daar zag dat 1 boterham met pindakaas 100 calorieën is.

Ik ga nog ff douchen en naar bed.
    truste

7. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ MamavEsmee: Geniet maar lekker van je popcorn!

Ik ga lekker naar mijn bed meiden... ik ben moe en ik verveel me!

Truste

8. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Kaatje en Melanie, trusten dames.

@MvE, geniet van je popcorn!

@Joycje, welkom meid en ik sluit me aan bij de andere meiden. Begin morgen met een nieuwe/schone lei en plaats je verslagen, dan zul je hier geheid tips/adviezen krijgen.

Zo hier is de keuken leeg en schoon, ben nu tv kijken met een glas taxi. Straks maar eens slapen want op manlief wachten kan lang duren.

9. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé dames,

Zo, ben weer terug uit Engeland. Goede meeting gehad daar. Gelukkig niet ongezond gegeten, wel iets meer caloriën dan normaal, maar dat krijg je als je uit eten gaat en lunch voor je geregeld wordt:)

Jullie hebben veel gekletst joh, heb niet alles bijgelezen. Zag wel dat Joyce erbij gekomen, welkom meid!

10. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi meiden/dames
    ik lees hier al ff mee en wil eigenlijk wel meekletsen met jullie
    ik ben sinds half aug begonnen met afvallen ik woog toen 69 inmiddels week ik 65.8 dus al bijna 4 kilo kwijt
    ik doe gewoon net zoals jullie menu's en calorieen tellen
    ik kom alleen maar uit op en rond de 1190 a max 1300 kcal per dag

heb gewoon niet meer nodig..
    dus weet niet of het slecht is dat ik aan max 1300 kcal per dag genoeg heb

mijn doel: onze bruiloft en dan 64 kilo te wegen
    heb nog 7 maandjes de tijd dus zit geen haast achter
    verder doe ik aan: Bodymove-Esbeek 2x per week
    was laats al 9cm om mijn heupen en 5 om mn middel kwijt en dat bij 2 kilo afvallen:d

11. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    @joyce ik zou gaan voor 3 gezonden maaltijden per dag en tussen die maaltijden door fruit of een gezonde snack bijv een evergreen of muslie reep

12. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Zustertje: Fijn dat jullie het hartje hebben kunnen horen! :)
    @Mel: Echt goed van je dat je gaat hardlopen! Ik zou willen dat ik dat ook kon!
    @Nieuwkomers: Welkom en heel veel succes met afvallen!

Heb er even vluchtig doorheen gelezen want ik heb 2 dagen gemist. Gister meidendag gehad, super gezellig. Eerst wezen shoppen en 's avonds lekker lasagne zelfgemaakt, en als toetje een roombroodje. Heel slecht, maar zoooooooo lekker.
    Leverde komische foto's op, ik wilde een hap nemen en heel mijn gezicht zat onder doordat mijn vriendin het broodje in mijn gezicht duwde. Uiteindelijk haar terug gepakt natuurlijk, en aan het eind van de avond zaten we alle 4 onder de poedersuiker en pudding haha.

Vandaag werken van 12.00 tot 21.00 Vind het niet zo'n fijne tijd maar daar is niks aan te doen. Hopelijk wordt het lekker druk en gaat de dag snel voorbij.
    Ik wil eerst nog even kijken voor nieuwe Uggs. Heb gister een heel gaaf vestje gekocht van bont, super schattig. En ik wil ook nog even een tasje terug brengen...

Was al om 06.45 wakker, dus ga zo lekker ontbijten, een warm bad nemen, en dan wat vroeger naar de stad zodat ik nog even kan shoppen voor ik ga werken.

(Echt niet goed om in de stad te werken!)
    Fijn weekend allemaal alvast!

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Nou die calorieën van vorige week gaan er beetje bij beetje weer af. zit nu weer op 74.4. dus weer 4 ons te gaan tot mijn laagste gewicht. Maar vanmiddag komt vriendinnetje langs (heb koeken gehaald voor de koffie ) en blijft eten ( ovenfrites )

Daan, welkom. netjes al 4 kg ! En tussen de 1190 en 1300 is netjes hoor !
    Hier zat ik vaak tussen 1000 en 1200 toen ik echt goed afviel

Kimmetje, wat ga jij altijd gezellige dingen doen met vriendinnen ! En ehh foto van die pudding hoofden ! :D
    12 tot 21 is idd een rottijd. Net te vroeg om daar voor al te lunchen,maar te laat om dat pas in je koffiepauze te doen

14. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Kimmetje, in de stad werken is op zich niet zo erg... maar wel met een dure kledinghobby/verslaving :p. De verleidingen zijn TE groot ;). Vergelijk het maar met afvallen hahaha.

@Daan, welkom! En je streefgewicht voor op je bruiloft, dat MOET haast wel goedkomen. Dan hoef je nog maar ruim 2 kilo als ik het goed lees.

Hier ook vroeg wakker.
    Esmee was 06.30 wakker en heb haar een fles pap gegeven en ze is weer lekker verder gaan slapen, mama niet.
    Nog even in bed gelegen en ben er net maar uitgegaan.
    Zit nu aan mijn ontbijtje.
    Zo maar eens even omkleden, de oppas komt over een uurtje.
    Ik ga vanmorgen even boodschappen doen, moet nog even langs Unive en nog nog langs de brievenbus. Heerlijk om zulke dingen te kunnen plannen als er oppas voor Esmee is ;).

De weegschaal was weer lief :).
    De aangevreten 2 ons van eergisteren is er weer af.
    Maar ja, nu staat het weekeinde weer voor de deur.
    Dus neem dan mijn lekkere dingetjes ook wel weer :p.
    Echt streng hoef ik nog niet.......dus geniet er nog maar een beetje van.

Tot vanmiddag meiden.

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Daan23, welkom en succes met de laatste kilo's.

@Kim, heerlijk zo een meidendag. Jij ook een fijne weekend.

@Hier, ben er weg van dames! Fijne weekend allen!

16. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Nieuwelingen welkom en suc6 met afvallen gaat jullie lukken!

Ik ga zo naar mijn vriendin toe mijn lieve vriendinnetje Rosahlynn in bad doen en lekker tutten..
    Dan mijn vriendin helpen met taarten bakken haar man viert morgen zijn verjaardag...
    Zie je vanmiddag weer!

Liefs

17. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Kaatje: Foto's staan helaas op mijn telefoon haha. En met eten is het inderdaad vervelend. Moet altijd een half uur van tevoren aan wezig zijn om om te kleden etc. Dus dan eet ik maar even van te voren iets.

Ik heb nu nog een kilo te gaan die eraf moet, en dan zit ik weer op mijn laagste gewicht. Maar zondag is het dochtertje van mijn nicht jarig, en mijn vader is jarig, dus we gaan 's avonds uit eten.
    Hoop dat dan eindelijk alle etentjes voorbij zijn, want het schiet echt niet op zo.
    Wil maandag echt weer goed er tegenaan en zo snel mogelijk die laatste 8 kilo kwijt zijn!

18. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    dankjullie wel voor het hartelijke welkom!!:d
    lekker zon roombroodje kim wat jammer dat hij in je gezicht belande hihi
    @kaatje fijn dat de kcal van vorige week er weer af zijn,dat geeft dan een onwijs goed gevoel he?
    butterfly ook al een lieve weegschaal SUPER!!
    @zustertje lekker taarten bakken mmm wel afblijven he:p;)
    ik (heeft geen weegschaal)
    maar ik zie de vetjes verdwijnen en deze week hellemaal

ik heb nu:
    - 2 cracots slankie sambal. 1 glas optimel kokos.

- peer en een kopje groene thee

lunch weet ik nog niet

sucses allemaal vandaag

19. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    maken jullie ook voor en na fotos trouwens?

20. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Daan23: Ik heb er spijt van dat ik geen 'voor' foto gemaakt heb, hoewel ik nu ooit foto's terug zie van het stappen ofzo, dan denk ik jeetje wat had ik een bolle kop :D
    Dus ik zou het zeker doen! Super leuk om het resultaat te zien!

Deel Deze Pagina