10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    melanie thanxx!!
    3 kilo deze week wat goed zeg, en die anderen gaan jou toch vast ook lukken!!
    mmm gevulde speculaas lekkerr
    butterfly heeft het zwaar lees ik...nog ff volhouden;)
    patriesja gaat naar preston palace leuk zeg!! ben ik heel vroeger ook eens geweest als kind van 12/13 jaar was echt leuk
    weet niet hoe het er nu is maar er is vanalles te doen.

euj... mvs fijn he dat taalbebruik onder de kleintjes tegenwoordig schrikbarend soms

heb zelf nog geen kindjes dus kan verder daar niet over meekletsen

2. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Kaatje: hahahaha.... heerlijk zo'n manneke, sorry, maar moest zo lachen om die tekst! :D

Hier net heel slecht en frietjes gehaald! Had ik al de hele dag zin in. Roland kwam thuis en die zei: "Zullen we friet gaan halen? ik heb geen zin in soep" 2 mensen 1 gedachte... Niet goed voor mijn kcal, wel heel lekker! Zit nu wel ontzettend vol!

Mijn menu:
    O: 1 krentenbol
    1 beker optimel drink

T: 1 appel
    1 sinaasappel

L: 200 gram optimel vanille yoghurt
    30 gram cruesli balans
    2 meergranenboterhammen met;
    20 gram filet americain

T: 1 koekje

A: 1 friet speciaal
    1 satekroket

Totaal: ongeveer 1500 kcal! veel te veel dus!

Liefs

3. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Kaatje, tsjaa, ze nemen veel over van andere kinderen he. Ongelofelijk, zit je je kindje ook even raar aan te kijken als ie dat zegt whaha. Weer pokeren, leuk!!! Misschien haal ik de doos ook nog wel even uit de spellenkast. Maar eerst bank hangen ;).

@Daan, ja, heb het even zwaar. Is best vermoeiend, zwanger zijn en een drukke tante van 16 maanden om je heen hebben die van alles uit haalt 8). Maar tuurlijk is het ook geweldig dit allemaal mee te maken.

Zo, Esmee ligt in bed!
    Ga nu een grote pot thee zetten, deken ligt al klaar op de bank, boekje erbij als ik zin heb, tv aan, pak speculaas erbij :p, dit keer samen met Harrold ;);). En ik red me wel :).

4. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

#1304 steenbokje, 15 okt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 okt 2010
    Hey dames, Jeej wat kletsen jullie veel! Kan onmogelijk alles bijlezen, maar ga een poging doen... 30 bladzijdes......

Welkom alle nieuwelingen!

@Hvj: lekker joh, die appelflappen :p
    Fijn dat de kleine goedgekeurd is!!!
    Stuitje: au!! *voorzichtige knuffel*

@Rianne: draad weer opgepikt meis?
    Laat die vent van jou toch knip knip doen, dan hoef jij niet meer aan de hormonen!! Bij mij komen er echt geen hormonen meer in hoor!!! Voel me zo veel beter zonder ;)
    Maar begrijpelijk dat je de ring nu even laat liggen, als er toch niks van klussen komt. Hoe gaat het nu met je mannetje?

@Stephanie: gefeli met de -10!

@Butterfly: wat fijn dat alles goed gaat met Esmee en de gastouder!
    Gaat het al weer wat beter met Esmee vandaag?
    Volgens mij ga jij echt heel slank je zwangerschap uit komen! Ben benieuwd naar het eindresultaat straks ;)
    Hoewel... gevulde speculaas... gevaarlijk hoor :p

@Zustertje: heerlijk dat de echo goed was!!! Nu op naar de volgende ;)

@Emma: Ik lust ook wel een bakkie thee ;) Gezellig theeleuten :p

@MvE: lekkerrrr, pizza! Vooral van de pizzeria, heerlijk :) Is die in Rijssen een aanrader?
    Fijn dat je je vandaag al een stuk beter voelt *knuff*
    Was het frietje lekker vanaaf?

@Beschuitje: flink aan het klussen geweest deze week? Heeft het geholpen met de pondjes :p

@Queenbee: lekker, hutspot met rookworst! Hier afgelopen week ook gehad :) Is het ook echt weer voor!!

@Lovely: Broccoli met uitjes en mais, klinkt goed! Eet je dat als soort van warme salade door elkaar?
    Afrika, leuk, maar dat moet je je man dus wel een paar maanden missen... 4 weken is inderdaad nog wel te overzien, maar 3 maanden? Pfffttt... moet er niet aan denken! (of zelf 3 maanden meegaan, maarja... als alles zo makkelijk ging...)
    Veel plezier met de eters vanaaf!

@Joycje: crashen is absoluut niet de oplossing. Het is ontzettend ongezond, en je komt daarna net zo snel weer aan. Het enige wat helpt is je eetpatroon veranderen. Gezonder, gevarieerder, magere tussendoortjes ;) Succes!!

@Kimmetje: pffft... geld te veel? Hoor jou altijd maar over shoppen haha :p
    Ik werk voor mn boodschappen/diesel en dan is het al weer op helaas, maarja, verdien dan ook bijna niks, grrrr... Gelukkig houd ik ook helemaal niet van shoppen :p

@Kaatje: jouw zoontje klinkt als een heerlijk kereltje! Toch lekker als er weinig kindjes op het kdv zijn...
    Maarre, opzouten? Waar leert ie dat? kdv??? Jemig... niet van de leiding hoop ik dan :(

@Alle pepernoten: het is nog maar OKTOBER! :p
    Maar ok, de kerstbomen staan ook al weer in de winkel
    *zucht* de zomer is echt voorbij :(

@Patriesja: hard maar waar, het leven gaat helaas door :(
    Hoe gaat het nu met de familie?
    Preston palace schijnt erg mooi te zijn. Even lekker er tussenuit en hopelijk een beetje genieten ;)

5. steenbokje

#1305 steenbokje, 15 okt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 okt 2010
    Heb er weer een werkweek opzitten gelukkig, nu 2 dagen lang klussen (lees: verbouwen in ons huisje). ik ga de kozijnen afkitten, en voorbereidend werk doen om zondag te gaan behangen (glasvezel) in onze slaapkamer. Hopelijk krijgen we dat snel af, zodat ik ook de hele bovenverdieping in de latex kan zetten. Dan alleen nog vloer/verlichting erin, en plinten plaatsen. In week 44 kan ik de kinderkamer ophalen, dus we moeten opschieten!!! :p
    Ow, vergeet ik helemaal dat ik nog inbouwkasten moet gaan bouwen... hmzzz... naja, ook dat komt nog wel. Heb nog 13 weekjes totaal, dus het houdt me wel bezig ;)

Ik zit gemiddeld rond 1700-1800kcal per dag. Vrij netjes toch? Vandaag zelfs paar handjes m&m's genomen (lag een zak in de auto, en ik vond ze op weg naar huis...)

Heb vorige week een positiebadpak gehaald na de eerste aquapilates les. mijn eigen bikini paste helemaal niet meer. heb de tweede les er inmiddels ook op zitten en het bevalt goed, behalve dat Uk erg hard kan trappen als ik te actief bezig ben. AU!
    vanaf volgende week ga ik ook aquarobics volgen (voor de conditie, hopelijk went Uk aan de beweging...) en dan aansluitend aquapilates (ontspanning).
    En nu op gewicht blijven!!! moet maandag weer naar de dietiste, dus ben benieuwd naar mn gewicht...

Fijn weekend dames!!

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Daan.. MvE ;) En ben gek op freubelen, met stof, vilt etc..

Melanie.. mooi menu vandaag! Is het bij soep gebleven?

Butterfly..Esmee ligt vaak al tegen half 7 in bed. Vanmiddag heeft ze ook niet geslapen en dan is ze ook echt moe en vraagt of ze naar bed mag.. Tuurlijk!!:D

We zitten nu aan een kopje thee en een stukje Ritter chocolade.. lekker!:) Het is tenslotte weekend he?!;)

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Heb een draakje gemaakt.. Aan het staartje zit een belletje en het is te bevestigen met een klipje..

8. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    melanie een frietje mag best 1x per week toch;)
    en de rest van de dag heb je toch goed je best gedaan
    en schijnbaar is zo af en toe een dagje iets meer eten niet eens heel slecht want je lichaam gaat dan weer ff flink werken dacht ik teminste

leuk gemaakt mve knap zeg
    moppie1981 aan het verbouwen sucses!! doe je ook fotos showen?:d

9. steenbokje

Fotos showen: buikfoto's in mn album!
    de komende maanden zal ik alleen maar dikker worden :p
    over een paar maandjes komt er wel weer een "before" foto ;)

10. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ MvE Wat een leuk draakje zeg!!

11. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    moppie1981 bedoelde van je slaapkamer die je aan het verbouwen bent;) hihi

12. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Daan welkom !!
    iedereen zwaaaaaaaaaaaaaai

vlieg ff langs heb het zo druk allemaal
    moest werken vandaag tim halen en brengen naar ouders en man heeft ineens een week vakantie dus net zitten puzzelen en we gaan nog een midweek naar CP met een kortingscode van hier geboekt (vandaag nog geldig) en dus met 50% korting en alle friends voordelen ..
    sjeeeee wat ben ik toe aan vakantie :D we gaan over 3 weken
    nu nog ff vrijnemen op mijn werk zal geen probleem zijn !!
    ben ff zo happy !!
    net appeltaart gemaakt met tim die is ook klaar .. sjeee wat ruikt het lekker
    neem vandaag niks maar morgen een klein stukje
    vandaag netjes op de weegschaal ik blijf mooi op gewicht !
    ben er helemaal blij en trots mee

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Moppie, peuterspeelzaal. Nee niet van de leidsters ( hoop ik ) maar denk dat ik wel weet van wie. ( zitten twee kindjes in de groep met aso ouders, weet dat ik die niet allemaal over één kam mag scheren maar één daarvan spreekt haar dochter aan als trut dus zegt denk al genoeg )
    Als je op Levi zijn naam in mijn onderschrift klikt zie je al gelijk aan zijn koppie dat het een ondeugend mannetje is.

Hier spijt. domme domme ik. Net mega toastjes met brie ect zitten bunkeren.
    Nu moe. tot morgen :)

14. steenbokje

haha ow maar die slaapkamer is nu nog helemaal leeg. we zijn sinds februari een oud huisje aan het renoveren. je ziet nu alleen gipsplaat, hopelijk over 2 weken glasvezelbehang en daarna latex erover en de kozijnen geschilderd ;)

15. steenbokje

@Emma: lekkerrr, appeltaart. geniet er van!

@Kaatje: prachtig kereltje!

16. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    emma lekker zelfgemaakte appeltaart!!
    kaatje85 heeft spijt..tja mare heeft het wel gesmaakt? afentoe iets lekkers mag toch best..niet teveel natuurlijk maar ander houdt je het toch niet vol;) en dan morgen gewoon weer een balans dag nemen joh

kaatje erg he die aso ouders van tegenwoordig..
    ik heb zoiezo weinig met dat soort volk
    maar de kids van hun nemen dat natuurlijk mee over

ik heb aan het begin van de avond handje pepernoten op pff zit er nu nog vol van niet normaal

enuhh mijn hubby is kok moet je weten..
    gelukkig kookt hij thuis gewoon normaal en gezond
    die dagen dat hij dan al thuis is savonds;)

17. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @moppie, tja.. het gaat met iedereen, het is gewoon proberen door te gaan.
    Vooral mijn nicht en tante hebben het heel zwaar, maar ze zijn erg sterk en proberen toch door te gaan en niet alleen maar depressief in bed te liggen (wat ik me ook heel goed voor zou kunnen stellen).

@daan, ja ik ben er ook als is eerder geweest, erg leuk!

18. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    wat knap dat ze zo sterk kunnen zijn!! lijkt me zo vreselijk om mee te maken:(

19. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    @Rianne: draad weer opgepikt meis?
    Laat die vent van jou toch knip knip doen, dan hoef jij niet meer aan de hormonen!! Bij mij komen er echt geen hormonen meer in hoor!!! Voel me zo veel beter zonder ;)
    Maar begrijpelijk dat je de ring nu even laat liggen, als er toch niks van klussen komt. Hoe gaat het nu met je mannetje?

Ik heb dat al eens gezegd maar toen kwam hij met een reden dat stel we gaan uit elkaar en ik krijg een nieuwe vriendin dan wil ik misschien bij haar nog wel een kindje :$ :( tja heerlijk logica bij mij en met mij niet meer maar met een ander dan wel weer 8) :( beetje HEEL erg krom!!!! Ik weet niet hoe hij er nu over denkt,hij is net onder het mes geweest haha dus weet niet of hij zoiets nog eens aan kan ;) en tja ik blijf de wens houden voor nog 1 ondanks het vreselijke gespook van Jurre waar ik al flink genoeg van begin te krijgen :) omdat het haast elke nacht weer feest is,ok manntje is denk ik niet zo fit en er komen misschien weer tandjes dus schuld heeft hij er misschien niet eens aan :) maar oh wat zou ik graag weer een hele nacht door slapen,hier raak je zo kapot van!

Met hem gaat het verder wel goed,heeft allemaal tijd nodig maar we zijn gelukkig alweer een 2 weken verder dus nog iets minder dan 4 te gaan ongeveer!!

20. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Wat een druilerig weer, hier tenminste... Wij gaan vandaag voor anderhalve dag naar Emmen, dus hoop dat het nog een beetje opklaart.

De weegschaal was erg lief vanochtend, -6 ons ten opzicht van gister en -3 ten opzichte van woensdag. Deze week dan in totaal 1,5 eraf. Ben er blij mee, kom al een mooi eindje rchting de 100:).

Menuutje voor vandaag:
    Geen idee:), maar hou het gezond, want de weegschaal motiveert!

Fijne dag en allemaal en iedereen een lieve weegschaal gewenst!

Deel Deze Pagina