10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Goedemorgen meiden,

Hier inmiddels weer uit mijn bed gerold. Heb wel lekker geslapen, was alleen vroeg wakker.

De weegschaal was echt superlief :D 500 gram eraf, ondanks de heerlijke friet speciaal van gisteren :D Ben helemaal blij...

Heb mijn menu gepland, hoewel er weer nog 1 en ander kan veranderen:
    O: 200 gram optimel vanille yoghurt met;
    30 gram cruesli balans

T: niks

L: 3 meergranenboterhammen met;
    30 gram filet americain
    1 beker optimel drink

T: 1 banaan
    1 appel

A: 2 bruine pistolets met;
    (totaal) 100 gram kipfilet, ui, rode paprika, champignons en curry-mangosaus

Totaal van 1157 kcal.

Liefs

2. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Femke: Veel plezier!

3. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Mel: Nee helaas niet naar de bierhoeve, we gaan naar het hof van Brabant (is oma fan van!). Maar daar hebben ze ook een hele lekkere saté ;)

@Uggs: Helaas nergens meer mijn maat, of het model niet. Ik wilde eigenlijk de hele lage, en dan in zo'n licht kleurtje. Maar heb me bedacht dat ik ook al hoge laarzen heb in zo'n kleur, dus eigenlijk is het een beetje overbodig.
    Dus ik ga verstandig zijn, en ipv laarzen wat nieuwe tops kopen. Ik merk echt nu ik dunner wordt dat ik het heel snel koud heb, en aangezien ik geen truien of niks in huis heb, ga ik daar maar in investeren ;)
    Wil donderdag naar Amsterdam, maar niemand wil mee, want iedereen moet werken of heeft geen geld, dus vrees dat ik alleen op pad moet. Maar dan kan ik wel de winkels zien die IK leuk vind, dus dat is weer een voordeel ;)
    Weet iemand of ze nog treinkaartjes hebben bij het Kruidvat, of is die aanbieding al een eeuw niet meer?

Zometeen om 12.00 uur beginnen tot 18.00. Gister koopavond gehad, en ik heb goed verkocht. Dus hoop dat het vandaag weer lekker loopt!

Fijn weekend allemaal!

4. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Oja, er was vanmorgen 7 ons af! Dus nog maar 3 ons te gaan, en dan weer actief verder! Heb er weer zin in, wil nu die laatste 8 kg echt eraf hebben!

5. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Nog even een grappig verhaal! Ben gister 2x op het werk achter elkaar van de roltrap gevallen hahaha. Wilde boven in het magazijn een schoen pakken voor een klant, en wilde dus snel doen en een sprintje trekken, waardoor ik 2x achter elkaar viel. Nu zie ik dus echt bont en blauw!
    Lekker lomp weer! Maar moest er zelf kei hard om lachen haha.

Nu hou ik echt op met mijn gespam.
    Fijn weekend meiden!

6. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Ja ik kan me ook niet voorstellen dat ik dat zou kunnen, alleen bij de gedachte al raak ik in paniek :( moet ook zeggen dat ik met mijn zoontje nu ook veel beschermender ben..

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Nee hoor, was een subtiel schopje, haha!

8. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @femke, veel plezier, ga je ook naar de dierentuin?

@melanie, fijn toch afgevallen ondanks de friet :)

@kimmetje, ja die uggs zijn idd leuk, maar misschien idd verstandiger om iets anders te kopen ;) ik moet donderdag werken ;) maar ik shop al teveel in amsterdam!
    au! vallen op de roltrap doet echt pijn, heb dat ook weleens gedaan en was idd lekker blauw!

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Een goede morgen.
    Hier eerst om 7 uur wakker, in slaap gevallen tot 8.
    Levi gehaald, ontbijtje op bed en tot 10 uur lekker op bed liggen kroelen met zijn allen.
    3 ons erbij. Morgen gourmetten bij souders. slecht weekend !

Femke, Kimmetje en Melanie, lieve weegschalen ! :)

Kimmetje, au :(

10. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Kim: hahahaha... echt iets voor jou! Ik zie het al helemaal voor me... gelukkig kan je er zelf ook om lachen :D

11. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoihoi allemaal!!!

@mamarianne jeetje wat een uitspraak van je man..:|
    @femke weer wat afgevallen!!:dgoed zeg.
    @melanie zie je wel dat frietje maakt echt niet zoveel uit vooral niet als je de rest van de week en dag netjes aan je menu gehouden hebt jeahhh goed zeg lieve weegschaal
    @kimmetje ook al een positieve weegschaal (wat zijn we toch goed bezig he!!!)en dat zal wel pijn hebben gedaan zeg die val aiii
    treinkaartjes miss even op de site van k.v kijken weet wel dat het vorig jaar nog wel was
    @patriesja ja dat begrijp ik goed dat je nu extra beschermend wordt naar je zoontje!!
    @kaatje lekker genieten van de gourmet neem rode sausjes en kipfilet lekker veel groentes erop en droog stokbrood zonder kruidenboter maar dan lekker door de rode saus heen halen
    en langzaam eten dan krijg je sneller het ik zit vol signaal

zoo hoop dat ik niemand vergeten ben....
    ander solly:$

hier begonnen vandaag met

-cracote met gekookt eitje glas groene thee, kopje melk.

- peer, groene thee

- schaaltje brinta

- ........

- ........

prettig weekend iedereen!!!

12. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Goedemiddag...

Ik was gisteravond helemaal op.
    Lekker op de bank gehangen, dus vandaag even wat actiever.
    En ga nooit meer s'middags in bad, wow, daarna was ik me een party moe. Gisteravond dacht ik even: de bevalling gaat beginnen. Had weer voorweeen en vreselijke krampen, veel slijmverlies steeds ( al heb ik dat al twee weken ). Sorry, beetje onsmakelijk. Maar dacht vanacht echt naar het ziekenhuis te moeten, maar nee!!

Vanmorgen is manlief weer aan het klussen gegaan in huis.
    De kachels moesten schoongemaakt, dus geen warmte in huis, geen warm water. Esmee en ik zijn maar weggegaan. Ze liep alleen maar in de weg. Even langs mijn ouders gegaan, in de hoop dat het "gezellig" zou zijn en het was inderdaad wel even leuk. Esmee miste oma toch wel weer :p. Zijn er ook 1.5 week niet geweest.

De weegschaal ook hier weer lief.
    Gisteravond nog een stukje speculaas gehad en niet aangekomen :). Vandaag wel even weer gezonder hoor.

O: 2 bruine bollen met smeerkaas ( 48+ ), glas optimel.
    T: 2 koffie met melk en een zoetje, 2 dropjes.
    L: 3 bruine bolletjes, 1x smeerkaas, 1 keer smeerpathe, 1x vlokken, optimel.
    T: appeltje, kiwi.
    A: hollands pannetje met sperziebonen en sate.
    T: ????

Nog niet geteld hoeveel het is, lijkt me wel meevallen :).

@Mamavesmee, wat een leuk draakje zeg! Denk niet dat ik dat zomaar even kan hahaha. Heb ook amper tijd voor creativiteit. Maar gaat verandering in komen. Ik verkas zo naar de zolder om op te ruimen. In de schuur staat nog een mega tafel die naar zolder gaat waar ik dan al mijn crea spullen ook breng. Heeft geen zin om b.v beneden foto's te plakken/scrappen of te schrijven als Harrold thuis omdat Esmee dan steeds mijn aandacht wil en dan ben je lekker bezig en moet je opruimen om te eten. Dus kan nu soms lekker even een uurtje naar zolder om te freubelen en alles laten liggen :D.

@Rianne, inderdaad een lekker uitspraak van je vent. Zou daar toch wel echt boos om zijn geweest denk ik. Hij wil geen 3e met jou, maar stel jullie gaan uit elkaar misschien bij een ander.....!! Jullie zijn net getrouwd :$. Hoe ga je er zelf mee om verder? De wens voor een 3e bij jou is er gewoon en die gaat ook niet zomaar weg. Lijkt me dan wel erg moeilijk als je man zo'n opmerking plaatst.
    en die gebroken nachten zijn irri he! Ik zit er straks weer midden in helaas. Maar goed, hopen dat baby 2 net als Esmee na 7 weken meteen doorsliep.

@Kaatje, heerlijk he, lekker in bed blijven en in bed ontbijten.
    Geniet daar ook altijd zo lekker van. Maar goed, Esmee is een haaiebaai en blijft niet bij ons in bed, maar gaat de kamer op stelten zetten dus het komt weinig voor dat we in bed blijven. Sta vaak een kwartier eerder op dan haar om zelf vast aan te kleden.
    Gezellig gourmetten, heerlijk!! Heb ik ook wel zin in eigenlijk.

@Moppie, ja die speculaas is erg gevaarlijk ;). Ga het wel in de gaten houden hoor. Wil eigenlijk niet zoveel meer aankomen. Tot +7 kilo is mijn max als dat lukt. Of de baby moet nog een flinke groeispurt gaan maken :p. Bij Esmee was ik de laatste maand ijsverslaafd. Vanille ijs met slagroom en aardbeiensaus. Als ik niet uitkijk wordt dat nu speculaas :);).

Ik ga weer aan de slag!!
    Wasmachine draait, vloer gedweild, ga even op zolder kijken wat ik ga doen. Moeten nog dozen met kleding uitgepakt, wil even kijken wat ik na de bevalling weer aan kan en ga dat vast wassen enzo. De spullen ruiken zo muf op zolder. Echt zoldergeurtje he.

13. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Euh.... zit toch al op 995 kcal :$. Die bruine bolletjes bevatten best veel kcal zeg. Vanmiddag dus even fruit als ik vanavond iets lekkers wil. Maar als manlief thuis is in het weekeinde en we drinken koffie/thee moet hij er altijd wat lekkers bij, ik kan dan niet weigeren..... :)! We zien wel!
    Ach, en zolang ik niet aankom ;), maakt het ook niet uit toch? whahahaha. Weeg nog wel steeds dagelijks. Gaat goed.

14. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

iedereen al lekker bezig met vanalles zie ik
    hier vanmorgen met mijn moeder naar de ikea geweest
    lekker zalm genomen en waldcorbroodje erbij mmmmmm
    nog wat leuke dingen voor in huis en nu snel ff niks voordat tim weer uit bed komt ! slapen wil hij niet hij ligt al een tijdje te zingen ..

Kimmetje auw auw ben je aan het trainen voor stuiterbal

Butterfly al veel voorweeen meis doe ook eens rustig aan ... vandaag of morgen krijg je een klein en voorzichtig schopje van me onder dat kleine kontje

Rianne PARDON .. nou als die van mij dat zou zeggen dan gooide ik hem door het raam naar buiten ...

MvE waar ben je ? ik heb je vandaag nog niet voorbij zien komen en dat zijn we niet gewend he !!

Moppie hoe is het met jou ?? en met je mooie buikje !
    en nog een verassend menu voor vandaag

HvJ hoe gaat het met jou meis ?

kaatje veel plezier met de gourmet !! is vanavond toch he !! en niet te veel sausjes en komt helemaal goed
    anders morgen maar een balansdag

patricia meis het is zo ellendig wat knap dat ze toch "doorgaan" heef je nicht nog meer kinderen ?
    en tja ik zou ook echt wel wat extra op tim letten sjee dat doe ik alleen al als je zulke dingen leest laat staan als je het meemaakt

daan jij bent ook wel een gezellige bepper he !! leuk !!
    en mooi menu die stippen whahaha
    wat gaat het worden of nog niet aan uit

rest hoi hoi verder ben ik het ff kwijt !! sorry !!

15. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Hee Kaatje,

eindelijk is hij aangekomen! haha. super bedankt he??

16. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Emma.. Haha.. Viel het zo op! Ik was al wel even zitten lezen vanmorgen maar geen zin om te reageren..:) Jullie dus een leuke ochtend gehad.. En een gezond broodje genomen dus.. Goed zeg!

Daantje.. prima menuutje tot zover!

Melanie.. De patat en kroket hebben de weegschaal goed gedaan..:D Lekker menu vandaag!

Kim.. AUW..:) .. Gelukkig kon je er zelf wel om lachen.

Butterfly.. Een lome avond gisteren! En toch naar je ouders geweest. Was het kwartje bij hun gevallen of niet? Fijn dat Esmee blij was je ouders te zien.. En jij zelfs een knutsel tafel.. Vilt is erg eenvoudig mee te werken.. Rafelt niet en met een simpele steek en wat lint en belletjes op te leuken.. heb ook een sleutelhanger van vilt en lint gemaakt.. Een baboushka.. Zal vanavond wel even een foto maken.

Moppie.. probeer ook je rust te pakken he?!;)

Hier een leuke ochtend gehad, even bij mijn ouders op de koffie en daarna naar de markt voor vis en nootjes..

Net lekker geknutseld met vilt. Heb en baboushka sleutelhanger gemaakt. Zit nu aan mijn sleutelbos. Wil nog een leuke tashanger maken maar dan moet ik eerst even kralen bestellen. Al heb ik nog wel een oude ketting liggen die ook wel geschikt is..

Straks gaan we naar ikea om even nieuwe manden voor de hondjes te halen..:)

Menuutje..

O: 2 boterhammen 1x appelstroop en een halve plak kokosbrood.
    T: niets.
    L: 100 gram kibbeling en een eetlepel saus.
    T: 2 kleine handjes choconootjes mix en wat druifjes.
    A: 3/4 pizza en salade.

De weegschaal was behoorlijk lief.. 72.2 ondanks mijn ongi!:D Al ben ik bang dat die morgen wel iets hoger is.. Maandag weer streng.;)

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hier vanmorgen een nieuwe weegschaal gekocht. De oude deed het al een tijd niet goed, en gaf de laatste week steeds aan dat de batterij "low" was. Nu dus een nieuwe. Net al even op gaan staan om het verschil te kunnen zien. Ben op de nieuwe 6 ons zwaarder. Balen natuurlijk, maar het had erger kunnen zijn!

18. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Emma, ik doe al stukken rustiger hoor ;). Neem steeds even pauze tussen alles door. En doe alles op mijn eigen tempo. Gisteravond kon ik alleen echt niet meer en heb toen de boel ook de boel gelaten.

@Mamavesmee, leuk Ikea :). Of het kwartje gevallen is weet ik niet. Ze hadden het stukken minder over mijn neefje. Maar goed, naar mij en hoe het gaat is niet gevraagd hoor :(. Ben nu puur voor Esmee heen gegaan, voor mezelf ga ik niet meer. Maar jah, wil Esmee haar oma ook niet onthouden en voelde me daar ook weer rottig over. Het is toch ook wat. Maar voor mezelf leg ik het naast me neer hoor. Ik kan niet anders.

@Melanie, dat is altijd balen met een nieuwe weegschaal he. Ach en wat je zegt, het had erger gekunt.

19. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemiddag meiden!
    Pfff wat hebben jullie vannochtend veel geschreven!
    Als jullie het niet erg vinden ga ik niet overal op reageren...ben nogal moe.

Mijn menu:
    O: 2 broodjes met pindakaas
    T: glas water
    L: cracker met kaas
    T: tompouche (zooo spijt van!) glas water
    A: 225 gram stampot spitskool, 75gram runderrookworst
    T: water!

20. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Tja ach heb gewoon een aparte vent! Ik wil straks als we met zijn 2en weg gaan toch wel aan geven hoe mijn gevoel daar bij is,heeft nu geen zin in want de kids hebben we hier en dan is hij niet zo serieus! Ik weet ook niet of hij die opmerking serieus bedoelde hoor,maar ja dan nog,hij heeft het niet weer gezegd is trouwens ook alweer een paar maanden terug dat hij dat heeft gezegd! Leuk is anders natuurlijk,weet ook niet meer wat ik toen heb gezegd tegen hem wel dat ik het niet leuk vond dat hij dat zo zei,weet het niet meer is zolang geleden alweer alleen ja die ene opmerking blijft je wel bij he!

Butterfly gelukkig zijn niet alle kindjes hetzelfde ;) geloof dat Lukas een stuk rustiger was daarin stom he zelfs dat ben ik alweer vergeten!

Deel Deze Pagina