10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hier vanmiddag de slaapkamer toch maar weer omgegooid. Bed weer naar de andere kant, en de lamp opgehangen. Nu komt alleen donderdag de kast nog, daarna de spiegel nog ophangen en dan is het klaar :D Even nog 1 foto van het rusultaat: (sorry beetje donker)

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee gourmet is morgen. Vanavond lekker lasagna

Butterfly, misschien ben je je slijmprop beetje bij beetje aan het verliezen.
    Nog een paar dagen binnen houden hoor,dan mag het lekker thuis, of ga je sowieso naar het ziekenhuis ?

Annemie, werd een keer tijd ook :D Hoe gaat het ?

Melanie, leuk zo ! Bed staat ook beter zo

3. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Melanie, die lamp in jullie kamer is mooi.
    Wij hebben hem ook gezien... bij leenbakker of kwantum??
    Een van de twee geloof ik. Wij moeten ook nog lampen uitzoeken voor de slaapkamers. Maar ja, we moeten nog zoveel.... het is wat, verhuizen ;). Vind de kamer zo toch mooier denk ik.

@Lovely, ach joh, 1 tompouche moet toch wel eens kunnen meid.

@Mamarianne, ik zou het er toch nog een keer over willen hebben met hem. Want voor jou "speelt" die opmerking toch nog wel een beetje. Ook al was het als grapje bedoeld, tof is het niet. Ach en mannen weten soms ook niet wat ze zeggen, en zeggen soms opmerkingen waar ze niets mee bedoelen maar wat lullig overkomt. Kan die van mij ook wel hoor ;). Alleen wil ik dat altijd meteen uitgepraat hebben als het me totaal niet zint wat hij zegt.

Esmee vanmiddag niet geslapen.
    Na een 1.5 uur in bed te hebben gespeeld haar maar uit bed gehaald. Dan heb je een lange middag. Ben nu met het eten bezig en dan kunnen we lekker vroeg eten. Kan madame vroeg in bad en om 07.00 richting bed. Heerlijk een lange avond voor onszelf.

Vanmiddag een kokosmacroon gehad ( 149 kcal ) dus viel me mee, en een kiwi. Voor de kiwi had ik de chocolade ook al gepakt, maar die weer terug gelegd en de kiwi gegeten.
    Wil na het eten als toetje een appel eten, of wat later. Dan heb ik in elk geval mijn portie fruit gehad.

@Mamavesmee, ik meende dat jij een leuk receptje had voor een appel? Een appel bestrooien met kaneelpoeder en krentjes???
    Dat was jij toch?

4. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Moet i.v.m met mijn astma zowiezo naar het ziekenhuis.
    Heb daar ook een beter gevoel bij hoor.
    Je slijmprop kan ook inderdaad, maar vind het niet zo fris eigenlijk.

5. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    haaii allemaal ben ik ook weer:D

@emma ja ik hou wel van gezellig kletsenh;)
    was het leuk bij ikea nog iets gekocht?
    @mve ook al bij ikea geweest heb jij nog wat leuks gescoord?
    @mel nieuwe weegschaal hopelijk een lieve...oh lees net dat hij niet zo aardig is nja gewoon 600 eraf trekken van wat hij aangeeft
    (ik heb geen weegschaal in huis)ben ik ergens best blij mee weeg me nu om de 2 weken bij het sporten en wordt dan ook om de 10 x opgemeten qua centimeters:)
    butterfly spannend allemaal zeg zo op het einde van je zwangerschap

hier heel de dag goed menu gehad

- cracot met gekookt ei en beetje zout. groene thee,glas melk
    - tussendoor niets
    - lunch bord brinta en een cracker met beetje boter en oude pitjeskaas:p
    - 2 plakjes rosbief als tussendoortje
    - vanavond eten we van de grillplaat wokgroentes,rode sausjes,kip,pangafilet,hamburgertjes mmmm'

en kom maar op 1300 kcal uit:D

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Butterfly, kan ik me voorstellen hoor. En ehh bevallen op zich is al niet zo fris haha.
    Ze hebben dat soort lampen trouwens ook bij Ikea

7. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Kaatje, hahaha nee bevallen is ook niet fris nee ;). Als ik de foto's weer bekijk van de bevalling van Esmee..... :$:(. Manlief vond het nodig alles te fotograferen, maar het lijkt wel een hororsessie :p.
    Maar wel mooi om te hebben. Maar toch maakt het me wel erg nerveus weer. Denk al steeds: als de bevalling maar weer achter de rug is. Misschien heb ik de lamp ook wel bij Ikea gezien ja ;).

8. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Butterfly: onze lamp komt van de ikea, maar ze hadden 2 weken geleden ongeveer dezelfde lamp in de folder van de kwantum staan (geloof ik) :D

9. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hier inmiddels aan het eten begonnen. Heb trek... Vandaag een beetje op tijd eten, we gaan vanavond naar een trouwbeurs hier in de buurt, ben benieuwd! :D Lekker bruidstaart proeven :D :p (misschien had ik dan toch vandaag wat minder moeten eten :S)

10. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@rianne, meis... die knip knip operatie bij een man is weer ongedaan te maken! Als hij er dan toch zo over denkt (lekker lomp trouwens) dan kan ie dat toch altijd weer laten klaarmaken?
    Nee, mannen en hun mannelijkheid! Mogen we niet aankomen. Daarentegen mogen wij ons nog 20 jaar vol hormonen proppen, en daarna komen we in de overgang ;)

Ik reageer zo op de rest. Zit mobiel online, op vriend + huissleutel te wachten. Handig!

11. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Melanie: Mooi hoor de slaapkamer zo :)

Kan iemand me een mega grote schop onder de kont geven! Heb de hele week al niet echt de motivatie meer!

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Butterfly, moet zeggen dat ik mijn bevalling stukken beter te harden vond als mijn zwangerschap. Tuurlijk deed wel pijn maar was eigenlijk best een super bevalling via het boekje ( op bloedverlies na )
    Hier ben ik op de baarkruk bevallen. Ferry achter me en toen Levi eruit was is de vk gelijk foto's gaan schieten ( dus ik had geen kleren aan,zat onder het bloed, lijkbleek en haren alle kanten op door de douche haha. Niet echt foto's voor in het fotoalbum dus

13. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Kaatje, whahaha zal vast super komisch zijn geweest haha.
    Hier ook geen erge bevalling gehad eigenlijk. Wat jij zegt klopt: tuurlijk doet het pijn. Maar ik dacht de hele tijd dat het nog erger zou worden, hoe erg dat wist ik niet. Ineens zeiden ze: je mag persen. Ik was helemaal verbaasd. Had echt iets van, nu al?
    Was heel komisch eigenlijk. Ik had gewoon in mijn hoofd dat een bevalling HEEEEEEEL ERG was. Maar het was nog niet HEEEEEEEEEL ERG. Dus toen ging het ineens heel erg snel haha.

@Melanie, bruidstaart proeven... leuk :).
    Ben ook eens op een beurs geweest voor ik ging trouwen, is erg leuk.

Zo, de vaat is weer weg, Esmee is in bad geweest.
    Ga nog even knuffelen en spelen met haar, speelgoed opruimen en dan gaat ze naar bed.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    nee idd. mijn moeder zei "stelt niets voor" de buuf zei "lijkt of je dood gaat" dus heb dat laatste maar in mijn gedachtes gehouden kon het alleen maar meevallen :D

15. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Whahaha, ja hier dus precies zo ;).
    Ach, gelukkig ga je het niet echt. Kennis van mij heeft 1 dochter en die wil beslist niet nog een kind. Die dacht namelijk echt dat ze dood zou gaan!! Tsjaaaa, gewoon kleinzerig ;):p.

Esmee ligt in bed JOEHOEE!!
    Dat betekend mamatijd, en nu lekker lang omdat ze vaak pas 20.00 uur naar bed gaat. Ga zo even lekker heet douchen, zo zin in en ondertussen de douche even soppen. Moest nog gebeuren en las dat jullie dat tijdens het douchen deden. Het bad moet ook even gesopt, dus dat ga ik eerst doen.

Tot later!!!

Straks een bakkie thee met speculaas ;):p:), of chocolade :(;).
    Weet nog niet :).

16. steenbokje

speculaas... heb 4 blokjes (620kcal) gehad vandaag...

O: mag yoghurt/vruchtenyoghurt met crunchy
    T: speculaaaaaas, cassis
    L: speculaaaaaas, cassis
    T: ong 50gr. m&m's (moest bijna een uur wachten op vriendlief met de sleutel!!!)
    A: bord zelfgemaakte tomatensoep, en nu aan de pasta...

@Emma: goed genoeg voor een moppie menuutje? :p

17. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    oehh melanie ga jij ook trouwen?
    zoja welke datum:d ik trouw 27 mei 2011 heb er zin innn

18. steenbokje

@Emma: hoe was de appeltaart vandaag? :)
    Hier gaat alles prima! Ik probeer af en toe wat buikfoto's te maken en die plaats ik dan in mn album.
    Krijg alleen van iedereen te horen dat mijn buik al zo groot is... zucht... dat wil ik niet horen!!!

@Daan: wat leuk, een kok als man. lekker practisch ook! Die van mij kan alleen met veel peper en zout koken helaas...

@Butterfly: rommelt het? Hopelijk blijft jullie kleine meid nog even zitten!
    De speculaas is inderdaad gevaarlijk, zie mijn dagmenuutje hahaha...
    + 7 is echt super hoor meis! Ik sta al weer 4 weken stil, tenminste, zo lijkt het op mijn schaal. Maandag hoor je meer, dan word ik weer gewogen bij de dietiste ;)

@MvE: rust, wat is dat? :p
    Nog leuke dingen gevonden bij de ikea?
    Wat een lekker menuutje hebt je geplanned voor vandaag!!! :)

@fotograferen tijdens bevalling: no way! Net als dat vriendlief tussen mn benen gaat staan loeren: echt niet! Hij blijft netjes naast mij zitten en houdt mijn hand vast. Anders niet!!!
    Wil hem geen trauma laten oplopen, straks wil ie nooit meer s*x hahaha

@Bevallen: ik ga dood ik ga dood ik ga dood! dat zal ik in mn gedachten preten, dan kan het alleen maar meevallen!!!

@Buik: wel handig, zo'n bijzettafeltje... mn diepvriesbakkie met pasta blijft er mooi op staan als ik aan het typen ben :p

@Hvj: waar ben je meis? Alles goed?

19. steenbokje

*SCHOP*

hopelijk helpt het??
    enne, terugschoppen mag hoor ;)

20. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Melanie.. Balen dat je op de nieuwe weegschaal 600 gram zwaarder bent.. Hier bij wisselen van weegschaal 2 kg zwaarder. Dat was balen! En mooie foto van de slaapkamer. Veel plezier op de beurs.

@ Ikea.. Bedoelde natuurlijk Intratuin.. ;)Door de kerstshows gelopen, Esmee vond het prachtig.

Lovely.. prima menuutje toch?! * kick*

Rianne.. Vind het nogal een bizarre opmerking. Ga dan echt dingen denken..;)

Kaatje.. jummie, lasagne!'

Butterfly.. Appel, klokhuis er uit snijden, het gat vullen met krentjes of rozijntjes, deze van te voren even wellen en bestrooien met wat suiker en kaneel. 30-45 seconden in de magnetron. Geniet van al je lekkers.:D

Daan.. je avondeten klinkt heerlijk!

@ bevallen.. Ik dacht dat het heeeeeeeel erg zou zijn.. Heb uiteindelijk een KS gehad dus heb een ritsje in mijn buik ;) haha.. Maar de verhalen die ik hoor van vriendinnen en mijn zusje zijn heel verschillend. Ligt er denk ik ook aan in hoeverre je kunt overgeven aan de weeen. Mijn zusje had na 13 uur weeën slechts 3 cm ontsluiting en met ruggenprik was dat na 1,5 uur volledig. Hier mochten er ook geen foto's van onderkant gemaakt worden.:). De verpleegster heeft wel foto's van de ks gemaakt. Erg bijzonder !:)

Vanmiddag dus naar Intratuin geweest.. Hoe ik bij Ikea kom?;) Geslaagd voor mandjes en daar wat gedronken.. Esmee vond het prachtig tussen als het kerstspul en ik ook!:)

Daarna thuis lekker pizza gehad.. Ohhhhhh wat was dat lekker.. Netjes 3/4 gehad en wat rauwkostsalade..

Net de rest van de zak choconootjes opgekauwd.. Waarom haal ik het ook in huis..;)

Ga zo eerst lekker een bakkie thee zetten .. vanavond gaan we de hel van 63 kijken.. leuk!

Morgen weer netjes.. Ga alvast mijn menuutje plannen!;)

Deel Deze Pagina