10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Daan.. neem aan dat je naast de brinta, cracker en brood ook nog een warme maaltijd neemt? En mijn menu staat boven jou post.;)

Patriesja.. gefeliciteerd met je ouders. En gezellig dat jullie het weekend weg gaan. Misschien is wat afleiding juist goed.

Kaatje.. Lekker weer om in het bos te wezen he?! Wij gaan vanmiddag lekker weg naar het bos, fototoestel mee.:)

Lovely.. prima menuutje vandaag! Je mag de handschoenen wel aan hebben op de fiets.. Veel plezier bij je moeder.

Vanmorgen een klein koekje bij de koffie en vanmiddag me ook netjes aan mijn geplande menu gehouden.

Net 2 mandarijntjes op.. lekker! En nu een glas cristal clear..

Iedereen lekker aan het genieten van het weekend.;)

2. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey meiden.

De weegschaal was na gisteren redelijk.
    Morgen weer even flink op gezonde toer, want dat lukt me vandaag alweer niet zo merk ik.

O: 2 boterhammen, 1 met smeerkaas, 1 met pathe, glaasje melk.
    T: 2 thee en een gevulde kano.
    L: 2 boterhammen met ham en kaas, in de tosti ijzer met curry en glas melk.
    T: 4 blokjes chocolade :).
    A: tomatensoep, broodje shoarma met knoflooksaus.

Die chocolade wordt nog wel meer. De reep is aangebroken en straks bij de koffie/thee gaat ie vast op. Zucht.
    Ik ga vandaag ook maar niet tellen.

Lekker, iedereen gaat naar het bos.
    Misschien wij ook nog wel even, het is heerlijk weer :).
    Vanmorgen langs mijn schoonmoeder geweest, daarna thuis stofgezogen boven. De planning is om vanmiddag de zolder op te ruimen en nog even te dweilen boven. Manlief neemt Esmee voor zijn rekening, tenzij we even het bos ingaan, dan ga ik wel mee ;).
    Maar ja, nu hij Esmee even heeft kan ik juist dingen doen waar ik MET Esmee niet aan toe kom ;).

@Daan, vind wel dat je erg weinig eet of ligt dat aan mij?
    Of is dat bewust omdat je vanmiddag een verjaardag hebt?
    Of ik eet gewoon teveel whahaha.

@Patriesja, gefeli met je ouders meid.

@Emma, die popcorn is ook moeilijk in te schatten. Ik doe het er soms zelf nog tekort in, en dan heb ik ook maar een half bakje.

@Kerstspullen..... wij zijn verhuisd, hebben alle oude spullen weggedaan DUS.... wij MOETEN alles wel nieuw. En aangezien wij de woonkamer zwart/wit/grijs hebben...... gaan wij ook voor een witte kerststijl :). Dus ook nog kerstinkopen doen. LEUK.
    Maar niet voor de portomonnee, we moeten nog zoveel dingen :$.
    Leuk hoor, verhuizen. Je bent NOOIT klaar.

3. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hier viel de weegschaal niet tegen vanmorgen. Gisterochtend woog ik op de oude weegschaal 92,5 kg. Na mijn gesnaai van gisterenavond (lees: Gisteren in totaal 3200 kcal !!!!) Vanmorgen op de oude weegschaal 92,7 kg. Maar 2 ons erbij dus. Maar op de nieuwe schaal 93,4. Scheelt dus 7 ons. :(

Vandaag alweer een slechte dag. Vanmorgen niet ontbeten (ik weet het, slecht)... Toen naar de 2e verjaardag van het dochtertje van mijn zus gegaan. Daar 1 punt appeltaart op. Was eigelijk de bedoeling het daarbij te laten. Maar na 1 tijgernootje kon ik het niet meer laten. Totaal 5 snoepbanaantjes, 2 ongeveer handjes tijgernootjes en ongeveer 2 handjes chips op (denk ik). We komen nu net thuis, dus ook geen lunch gehad. Die ga ik nu ook niet meer pakken. Word veel te laat.

En tot overmaat van ramp zijn we vanochtend vlees vergeten uit de vriezer te halen. Weet dus nu ook niet wat we vanavond gaan eten.

Conclusie: Dit word weer niks vandaag! Ik zit tot nu toe op 622 kcal ongeveer. Pfff...

4. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemiddag meiden,

Heb de laatste dagen niet veel puf om te reageren! Ben beetje erg akelig de hele dag door.
    Misschien voel ik me morgen wat beter en dan probeer ik weer wat mee te kletsen.
    Gisteren wel druk geweest in de bijkeuken samen met mijn man ik heb behang af staan halen (we hebben een hele lange muur in de bijkeuken en daar zit wit behang op met grote fel blauwe en donkerblauwe bloemen erop ) jammer genoeg heeft vorig jaar onze kat er met zijn nagels in gehangen en zag het er niet meer uit.
    Nu gaan we het een leuk kleurtje schilderen.
    Mijn man heeft alle muren opnieuwe geschilderd wordt erg mooi.
    Manlief is morgen lekker dagje vrij en dan gaan we weer verder. Zal binnenkort weleens een foto neerzetten als het klaar is.

Iedereen weer veel suc6 met afvallen maar GENIET ook van dit super weertje!

5. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Zustertje: Ben benieuwd naar de foto's!

Ik heb het al de hele dag ijskoud! Gaan straks lekker uit eten omdat paps overmorgen jarig is. Heb er zin in!

Ga nu even mijn kamer opruimen want het is hier echt een giga bende!

6. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hier het bos niet meer in geweest.
    Ben op de zolder bezig geweest. Bakken kleding doorgespit, en dat was niet zo heel leuk. Heb zulke leuke kleding..... leuke rokken, shirtjes, echt super. Maar natuurlijk nu veeeeeeeel te klein. Als ik straks afgevallen ben richting de 75 kan ik dat allemaal weer aan.
    Kan niet wachten eigenlijk. Er zitten gewoon nieuwe rokken en broeken bij die ik amper gedragen heb omdat ik daarna zwanger raakte van Esmee. Mijn doel is straks heel duidelijk.

Verder dozen boeken uitgepakt, gewoon 2 boekenkasten vol :$.
    Een met allemaal kinderboeken ( onderwijsassistent gedaan dus verzamelde kinderboeken ) en een met allemaal romannetjes van mezelf :). Heb nog heeeeeeeeeel veel te lezen. Staan gewoon nieuwe boeken nog tussen. Heb echt een boekentik hoor haha :). De boekenkasten staan op zolder, vind het zo rommelig die in de kamer te hebben staan.

Maar ben er nu wel even weer klaar mee.
    Ga spelen met mijn meissie.
    Harrold is aan het koken, heerlijk om dat niet te hoeven doen ;).

7. Neentje

Neentje Niet meer actief

#1387 Neentje, 17 okt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 okt 2010
    Hai dames,

Ben ik weer! Zie dat jullie 11 pagina's verder zijn, ik haak hier weer ff in.

Hier een leuk weekend gehad, ook genoten van het lekkere eten maar zekers met mate!

Verder niet teruggebeld door de fysio donderdag (best slordig vind ik) dus morgen ff zelf terugbellen. Heb nog steeds last van mijn stuit *au*.

Morgen weer nieuwe dag met nieuwe kansen, in de ochtend wegen op de sportschool. Ben benieuwd wat de schade tot nu toe is!

8. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    patriesja gefeliciteerd met je ouders
    lovely mooi menu hoor!!
    ja t was idd frisjes vandaag maar wandellen in de bossen heerlijk zeg!
    doe ik altijd maandag ochtend..morgen niet morgen afspraak met de feestlocatie voor de bruiloft en smiddags tandarts bahh

9. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    ojah heb op de verjaardag 1 handje pindas
    en 1 mini sandwich op met tomaat en bacon
    en gevuld tomaatje met seldrie
    heb gebak afgeslagen:d

en het avond eten was een groente omelet

10. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Zo net lekker uit eten geweest, en zometeen terassen met een vriendinnetje, gezellig!
    Voel me 10 kg zwaarder hahaha, maar het was weer lekker!

Fijne avond!

11. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    gezellig kimmetje fijne avond gewenst!!!

zie dat ik vergat daarstraks op sommigen te reageren sorry,...

12. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Zooo, weekend zit er weer op. Rampzalig qua eten, maar dat hoort bij de verbouwing volgens mij :p

Ben gister druk geweest met kozijnen schuren (5 uur lang!) en vandaag plafond aan het schuren geweest en heb meegeholpen met het schuine dak behangen op onze slaapkamer. 4 meter behang per baan! Jaja... we hebben een steil dak ;)

Dit is ons piepkleine huisje. Het is 5m breed en 7m lang, en er achter staat nog een 4x4m aanbouwtje
    Over 2 jaar staat er hopelijk een 40m2 woonkamer achter met bovenverdieping.
    Kavel is totaal 1800m2! :D (niet zo breed, maar wel bijna 100m lang)

Bekijk bijlage 101755

Mijn menuutje vandaag:
    O: vruchtenyoghurt met crunchy, krentenbol, glas sinaasappelsap
    T: -
    L: 2 plakken cake (mams had gebakken) en 2 thee
    T: paar snoepjes
    A: schepje beetje bami, 2 satestokjes, 4 reepjes babi pangang, schep tjap tjoy en wat kroepoek
    T: 3 glazen ranja

*burp*

altijd goed, afhaalchinees! we hebben de luxe van 2 restaurants hier in het dorp. na 2 jaar de tweede "ontdekt" en ga nu ook nooit weer naar die eerste. wat een verschil, yum!

ow, zit nu aan de pepernoten. slecht, I know, maar ze moeten op!!!
    morgen vast weer een kilo zwaarder bij de dietiste :(

13. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Moppie: Ziet er superleuk uit, jullie huisje... :D En chinees lekker zeg!

Hier slechte dag doorgezet en frietjes gehaald (ja... alweer!)

Nu is het echt weer afgelopen. Morgen weer streng!

14. steenbokje

Owwww wat heerlijk! Ik kom tot 1,5 boekenkast met mijn zweedstalige boeken en verzameling woordenboeken (voornamelijk Zweedse) :p Alleen straks geen ruimte meer voor een boekenkast. Moet toch eens een ontwerp gaan maken voor de nog te bouwen radiator/boekenkast voor op onze slaapkamer :)
    Op de kinderkamer maak ik een inbouwkast tussen schoorsteen / schuin dak, mooie inham daarvoor. Onderin komt de radiator, en daarboven wil ik allemaal planken / hangkast maken voor Uk's kleding.
    Aan de andere kant van de muur komt onze radiator, en daarboven wil ik een boekenkast maken. Ik MOET gewoon mijn boeken in de buurt hebben, anders komt het er nooit van om ze te lezen!!

Ben gek op literatuur, vooral uit de 1890 periode (van de Zweedse literatuur: naturalisme, opkomst van het feminisme, sociaal sterker wordende positie van de vrouw, maar ook over de maatschappij, arbeidersklasse vs. de rijkere klasse.)

Aaaahhh boeken!!!!! :)

*droomt stilletjes even verder*

15. steenbokje

Nieuwe week, nieuwe kansen meis!!! Vanaf morgen er weer streng tegenaan ;)

Lief huisje he! We hebben het gekocht van een woningbouw, was al jaaaaren niks aan gedaan. Echt alles eruit moeten slopen (februari begonnen) en het begint nu eindelijk ergens op te lijken.
    We hebben het voornamelijk gekocht vanwege de ruime kavel, en zijn droom om een grote schuur te plaatsen / mijn droom om een fruitboomgaard(je) met oude fruitrassen & een moestuin aan te leggen. Over een jaar hoop ik de eerste bomen in de grond te hebben! Volgende week begint mijn cursus "Biologisch tuinieren" :D

16. MamavEsmee

Melanie.. Jammer van vandaag.. Morgen weer een dag. Kan me heel goed voorstellen dat je motivatie soms helemaal weg is. Je bent tenslotte al bijna 8 maanden aan het lijnen.

Zustertje.. Druk bezig dus. Vervelend dat je zo beroerd bent meid.

Daantje.. Je goed gehouden op de verjaardag dus! Groenteomelet is jummie!

Kim.. Het eten heeft dus gesmaakt? Terrassen? :( * klappertand bij de gedachten* :D

Kaatje.. Alles goed meid?

Butterfly.. Lekker kunnen rommelen dus.. heerlijk is dat! Hier ook veel boeken en de meesten staan op zolder. De mooisten staan in de buffetkast.;)

Dit was het even uit mijn hoofd..

Een gezellige middag en avond gehad.. O.a. lekker gefreubeld.. Heb een knuffel baboushka gemaakt van stof en vilt.. Kraamcadeautje voor de zus van mijn vriendinnetje.:)

Net een kop wiener melange en een koffie leutje op.. Ga zo lekker douchen en dan de pyama aan.. Bank hangen!:D

17. MamavEsmee

Moppie.. Mooi huis zeg! Heerlijk vrijstaand en wat een ruimte om het huis..:$ Chinees.. jum!

Melanie.. Wie weet is de weegschaal na de friet weer lief!:D

Ga nu echt.. DOEI!:p

18. steenbokje

Hee meis, wat naar dat je je nog steeds zo slecht voelt. Laten we hopen dat het snel voorbij is! Wanneer mag je voor de volgende echo?

19. steenbokje

Ook nog vrij uitzicht aan de voorzijde, en maar 4 van deze huisjes op een rij in de straat ;)

Hang ze lekker op de bank straks!
    Heb je een fotootje van de baboushka, en ook die van gister?
    zo benieuwd naar wat jij allemaal maakt :D

Ik ga ook het stof even van me af spoelen en dan lekker richting bed denk ik...

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo ik sla wegen morgen over :D
    Heb me opzich wel netjes gehouden bij de gourmet. Veel sla/salade, kip en biefstuk. Alleen een klein beetje pindasaus.
    Daarna nog wel een lekker ijsje toe :D Maar ben wel gestopt met bunkeren voor ik vol zat.

Butterfly, dus jij komt lezend je verlof door :)

HVJ, heeft waarschijnlijk weer langs elkaar heen gelopen bij de fysio.
    Ik moet morgen ook even bellen om mijn nek te laten kraken. zit weer helemaal vast

Moppie, wat een schattig huisje

mve, hier alles goed hoor. mis je me :D
    Svader wordt morgen 60 dus waren daar gourmetten

Deel Deze Pagina