Super gaaf huis Moppie ben zo benieuwd naar foto's van de binnenkant Over een grote week mogen we weer bij de HA voor een echo volgens mij vindt hij het ook wel erg leuk haha. Want eigenlijk moet ik nu op een berichtje van de verloskundige wachten tot die terug is van vakantie. Maar de HA stelde deze echo zelf voor Ik heb gesmeekt om misselijkheid en nu moet ik het ook doorstaan ook haha. Komt echt goed al is het wel zwaarder dan ik dacht
Moppie.. Foto's komen er aan! Lovely.. trusten voor straks. Kaatje..Ja, miste je! Normaal gesproken ben je altijd zo gezellig aan de klets.. ****** net nog een mandarijntje gehad.. Die spaanse zijn zooooo lekker!
@Moppie, schattig huisje. @Zustertje, balen dat je je nog zo voelt. @Kaatje, denk het ook. Auch jij ook al. @Melanie, hmm lekker frietjes zou ik nu ook wel willen lekker naar de mac maar kan niet. @Butterfly, lees ze. @De slaapkoppen, trusten! @MvE, leuk joh!
Hallo meiden, hier weer terug van een weekeindje oppassen op de tweeling van anderhalf jaar. Wat heftig zeg ! We zijn gesloopt allebei haha maar waren ook wel blij want ze zijn zo lief, hebben het heerlijk gehad. Wel veel gegeten natuurlijk weer. Ik baal er toch zo van, lees wel dat ik niet de enige ben maar ja daar maak ik het niet mee goed vind ik. Wat een leuke hangers zeg ! Oh ja ik las ook wat over kerst..zo leuk wit ! Wij hebben vorig jaar ook alles nieuw gekocht in het wit. Ben er zo blij mee kan niet wachten tot over een paar weken hihi...ga nu ff bijslapen...
@ MamavEsmee: Leuke hangers zeg Ik ga lekker naar mijn bedje... ben moe. Menu voor morgen is ingepland. Morgen hele dag werken daarna werkoverleg, en als het droog is wil ik morgenavond weer gaan hardlopen. We zullen zien... Truste meiden!
@MamavEsmee: Hahaha we hebben binnen geterrast Erg gezellig gekletst met vriendinnetje! We gaan snel een keer shoppen. Toen we samen werkten kregen we nooit tegelijk vrij, en nu kunnen we dus eindelijk een keer samen shoppen, wordt vast gezellig! Donderdag ga ik in mijn uppie naar Amsterdam, misschien een beetje ongezellig zou je denken, maar dan shop ik wel het fijnste haha. Ben alleen niet zo weg van de trein (mij kennende gaat dat fout maar goed) dat moet ik maar leren! Ik ga mijn bedje opzoeken, morgen weer om 09.30 op mijn werk zijn! Slaap lekker!
Hey meiden! Hier weer 5 ons erbij dankzij het etentje...beetje balen maarja vanaf vandaag weer goed oppakken! Fijne dag allemaal!
Beschuitje.. Druk weekend gehad begrijp ik?! Vandaag weer oppakken he?! Melanie.. Drukke dag voor de boeg.. En knap dat je regelmatig hard loopt! Kim.. Haha.. Had al gedacht dat het binnen was.. En een shopdate. Leuk! Ik winkel ook het liefst alleen.. Succes met de trein reis donderdag! ******** Hier een lange nacht gemaakt, had het echt nodig. Weegschaal was lief na een dagje "streng" Zit weer onder mijn streef ( 72) vanmorgen 71.8 Menu vandaag: O: 2 boterhammen 1x appelstroop en 1x gekleurde hagelslag. T: 2 mandarijntjes. L: 2 boterhammen 1x ham en 1x appelstroop. T: 2 mandarijntjes. A: ? Eet op het werk.. neem voor ongeveer 450 calorieen. T: pakje sultana.. Rond de 1300
Vanmorgen drukke planning, poetsen in huis, boodschappen halen.. Maar zo eerst Esmee naar de peuterzaal brengen.
Goedemorgen meiden! Mve: Leuk hoor! Kimmetje: balen van de 5 ons, even streng zijn en dan is het er vast weer zo af hoor! Mijn menu voor vandaag O: 250gram magere yoghurt, glas water T: kop koffie, glas water L: 3 crackers 2x rookvlees, 1x kipfilet, glas water T: glas water, 20 druiven A: 125gram gekookte aardappelen, 200gram spruitjes, 75 gram tartaar, juslepel jus. T: glas water, plakje indische cake. Ik heb voor vandaag niks bijzonders in de planning, behalve de was doen en natuurlijk de normale dingen in huis. Misschien nog even op pas voor wat maillots voor Nana.
Een zenuwachtige morgen. Heb om 10 uur solli. heel zenuwachtig ! Wel een lieve weegschaal. 7 ons eraf ! Nu 74.1
Succes kaatje! Goedemorgen allemaal. Ik kom vanmiddag weer ff bijlezen. Drukke dag voor de boeg. Nu eerst lesgeven, dan VK, dietiste en vanavond bezig in ons huisje. Tot later!
vinden jullie weekenden ook zo moeilijk? pff hier wel ze. Woog vrijdag nog 87,5 en vandaag terug 88,2. Wel nog 100gr minder als m'n startgewicht van donderdag.
@tihany: ja vind de weekenden hier ook moeilijk hoor, maar mag op vrijdag en zaterdagavond vaak wel iets lekkers van mezelf hoor maar dan gewoon met mate .