Kim.. balen van de 5 ons, maar na 1 dagje streng is het er vast weer af! Lovely.. Strak menuutje vandaag! En ook lekker in huis bezig.. Hema heeft leuke maillots. Kaatje.. Succes met je gesprek, hoe is het gegaan? Tiffanny.. Hier de weekenden ook veel moeite.. Vrijdags en zaterdags mag ik van mezelf wat lekkers, zondags doe ik dan weer streng en meestal werkt dat wel! vanmorgen was de weegschaal in iedergeval lief. ***** Hier langs 2 winkels voor boodschappen, stofgezogen en gestoft, wc is schoon en de was in de droger/waslijn.. Vaatwasser en dweilen moet straks maar.. Net een flesje water en 2 mandarijntjes op. Straks nog even wat kaartjes en inpakpapier halen bij de action.. Nu eerst Esmee ophalen!
Ben ik weer Gesprek ging best goed. ontspannen sfeer en heb geloof ik veel goede antwoorden gegeven Enige nadeel voor mij zou denk zijn dat mijn engels niet zo best is, en alle orders engels zijn omdat het uit China komt. Het is dus een hele nieuwe functie. Er gaan daar per dag 300 tot 500 bestellingen de deur uit, maar komen ook weer per dag binnen ( een bestelling is 8 dagen weg ). Nu hebben ze mensen die zowel alles invoeren,nakijken en naar china versturen,maar ook alles wat uit china komt nakijken en naar de tandartsen verzenden. Ze lopen nu vast dus zoeken nu iemand die alleen al het binnenkomende controleren en verzendklaar maken. Om 08.30 begin je en om 10.00 uur willen ze alles met de koerier mee geven. Aanpoten dus. Hij had meer sollicitanten,daar heeft hij een selectie uit gemaakt. Die krijgen allemaal ( net als mij ) eerste gesprekken en binnen nu en een week krijg ik te horen of ik wordt uigenodigd voor een tweede gesprek. Wel heel veel verantwoordelijkheid dus. Is aan de ene kant wel iets voor mij maar vind het aan de andere kant ook doodeng in combi met zwanger willen worden en paniekaanvallen
kaatje wat spannend !! ik ga voor je duimen dat het wat gaat worden MvE jij ook al weer lekker druk bezig geweest zie ik haha en owwwwwww action ! houd je portemonee maar in je zak .. daar koop je al snel veel te veel Kim meis die 5 ons is er zo weer af zo te zien heb je zo'n super weekeind gehad dat is ook wel eens leuk tiffanie idd de weekeinden zijn het moeilijkste dan is er veel verleiding ! maar moet zeggen ben ook 2 dagen thuis bij de kleine man dan vind ik dat ook hier gister lekker uit eten geweest maar na wat stokbroob vooraf en een kop soep als voorgerecht zat ik dus bommetje vol zat gister incl uit eten op 1500c whahahah nou netjes dus ! ben vanmorgen al lekker bezig geweest en boodschappen zijn binnen ga nu de kleine op bed leggen en dan ff wat tv kijken vanavond een assertiviteitscursus en omgang met veranderingen op mijn werk ! en mogen weer een lange dag werken !
Hai dames, Ben ik! Kom net thuis van het sporten en boodschappen doen, kleine is onderweg in slaap gevallen dus die heb ik meteen op bed kunnen leggen. Ik ga zo douchen en dan lunchen, verders opruimen en koken. Vandaag: O: meergranen triangel met prestige en 1 tomaat, kop welness thee B: uurtje BBB, uurtje Xco, uurtje gelopen T: 0.5l water, eierkoek met boter, 1 tuc L: 2 meergranenbolletjes als tosti, 250ml halfvolle melk T: sinaasappel, 250ml water A: 300gr lasagne, bakje salade (komkommer+tomaat) Zo ik zit op 1431kcal vandaag, heb nog 169kcal over voor vanavond. Aan lichaamsbeweging heb ik 1789kcal verbrand tot nu toe.
Zo, bij iedereen weer een echte maandagochtend. Ook hier weer. Na het lekkere eten van het hele weekeinde ( speculaas en chocolade ) 6 ons aangekomen dus ook vandaag even weer een strenge planning. Begin het wat moeilijk te krijgen om gezond te eten, dus even de boel weer omgooien en toch weer kcal tellen. Dan gaat het goed, als ik niet tel ga ik sneller lekkere dingen eten, dan wel met mate, maar toch!!!! Als ik nu door ga met lekker eten, vliegen er nog wel wat kilo's aan en dat wil ik voorkomen. Dus deze week zet ik mezelf op 1800 kcal . O: 2 volkoren crackers met smeerkaas en komkommer, glas melk. T: appel, kop kaneelthee. L: 3 boterhammen, 1 plakje ardenner boterhamworst, 1 x smeerpathe, 2 kommetjes tomatensoep, glas yoghi. T: 2 wortels, plakje ontbijtkoek, thee. A: 175 gram gekookte aardappelen, spinazie met ei, karbonade. Ga even tellen wat dit is, want dat weet ik nog niet. Toch maar van te voren plannen, dan weet je zeker dat je op 1800 zit. Ga dus even tellen.
O: 2 volkoren crackers met smeerkaas en komkommer, glas melk (223) T: appel, kop kaneelthee (60) L: 3 boterhammen, 1 plakje ardenner boterhamworst, 1 x smeerpathe, 2 kommetjes tomatensoep, glas yoghi (564) T: 2 wortels, plakje ontbijtkoek, thee (85) A: 175 gram gekookte aardappelen, spinazie met ei, karbonade (514) In totaal 1446 kcal Heb dus nog veel speling . Nee geen lekkers meer hoor komende dagen, kan een schaaltje vla/yoghurt na het eten nemen, en vanavond dan nog een plakje koek of fruit, en is de trek erg hoog, dan een crackertje o.i.d! chocolade en speculaas is namelijk OP!! @Kaatje, spannend meid! Nu maar afwachten dus. Een nieuwe baan is altijd spannend. @Mamavesmee, weer werken vandaag dus. En leuke dingen heb je gemaakt zeg. Erg mooi. Je bent erg creatief, waarom begin je niet een webwinkeltje o.i.d? Je maakt kinderkleding, dingen van vilt, van alles. Ik zou daar toch wat mee gaan doen als ik jou was. @Moppie, drukke dag voor jou dus. En mooi huisje zeg. Met een eigen woning ben je nooit klaar . Merken wij ook wel nu haha. Esmee is wakker. Hmm, erg kort slaapje! Niet zo blij mee, wacht het nog even af maar dweil snel de hal nog eventjes. De rest is klaar en schoon. De was nog even in de droger en gevouwen wassen opruimen. Verder weer up to date .
Bleghhh had liever een boterham genomen dan een eierkoek, was mierzoet en ik propte het er met moeite erin. Een les voor de volgende keer (mijn dochtertje houdt er ook niet van)!
Emma.. Action is i.d. leuk! Hij zit tegen over mijn huis in het winkelcentrum dus kom er 2-3 x per week.. Kan me tegennwoordig goed inhoude! Jij ook al weer druk geweest.. daarom neem ik met het uiteten nooit geen voorgerecht! Kaatje.. Fijn dat het gesprek goed ging.. Wanneer hoor je meer? Butterfly.. Wat ontzettend knap dat je toch even weer streng doet om onnodige kilo's te voorkomen. Mocht wat je leuks willen voor de kinderkamer oid dan hoor ik het wel he?! Er is al zoveel online tegenwoordig. Ik vind het leuk om te maken en geef het als cadeautjes weg aan vrienden en familie. HVJ.. Mooie menuutje en al weer lekker gesport vandaag! ***** Hier alleen nog een wasje vouwen en dan is alles klaar voor vandaag! Mijn moeder komt straks oppassen. Werk belde vanmorgen of ik ipv een late toch een slaap kon draaien.. Tuurlijk.. laat Esmee wel alleen thuis.. Alsof ik zomaar oppas kan regelen een dag van te voren.. Werk dus gewoon een latedienst vanavond.
@kaatje: Spannend hoor! Klinkt wel als een leuke baan @mve: Vervelend dat ze daar zo makkelijk over denken hé. @hvj: zoo jij bent ook al actief geweest vandaag @butterfly: mooi menu hoor! Hier kwam m'n vent om kwart over 12 heel vrolijk thuis, hij heeft zijn laatste tentamen erop zitten, en het was ook nog eens een makkelijk tentamen. Deze week is hij verder lekker vrij . Kan ie mooi even wat klusjes in huis doen. We gaan in December waarschijnlijk op vakantie naar Egypte! Manlief moet deze week alles regelen met zijn moeder, en dan tickets kopen, we hebben een vriend werken bij Egypt Air hopelijk heeft ie mooie prijzen voor ons . Ga snel de oudste van school halen.
Lovely.. fijn dat je mannetje het er nu heeft opzitten..En een vakantie in het vooruitzicht, altijd lekker!
@MvE, hier nog niks opgeschoten. Heb me een hoofdpijn terwijl er nog het een en het ander gedaan moet worden. Groot gelijk gwn een late dienst werken! @Lovely, fijn dat de laatste een makkelijke tentamen was. En heerlijk een vakantie in zicht, ik wil ook!
wij gaan ook nog lekker een midweekje weg over 3 weken !! onverwacht .. man weet sinds vrijdag dat hij vrij heeft ik ben gelijk gaan snuffelen en vond hier een kortingscode van 50% bij cp en dus geboekt net werk gebeld en vrij gekregen !! we zij er zoooooooooo aan toe !! woehoeeeeee kan niet wachten
aarrgghhh!!! lesgeven ging prima vk ook (hoofdje van onze uk gevoeld haha!) boodschappen doen was een ramp, probeerde achteruit het parkeervak in te rijden, motor sloeg af, stuur draaide op stuurslot en kreeg het met geen mogelijkheid er meer af, dus sta je daar de boel te blokkeren. na 5min eindelijk gelukt met veel geruk aan het stuur grrrrrrr... zo gefrustreerd dat ik een reep choco heb gehaald bij de boodschappen. bluh... en nu heb ik geen zin meer om naar de dietiste te wandelen, dus ga ik WEER die kl*te auto pakken... bah bah bah O: vruchtenyoghurt met cruchy T: 2 blokjes speculaas, 3 thee L: bami met satesaus, 2 gebakken eitjes T: 2 reepjes chocola (rest gaat ook nog wel op) A: weet nog niet
@Kaatje, duim voor je voor goed nieuws! Al gebeld voor je nek? @Emma, heerlijk ook al tussenuit en 50% is mooi meegenomen. Watvoor code was het? @Moppie, balen dat het zo moest lopen maar fijn dat het goed gaat met beeb. En 2 repen chocola, welke waren het? @Hier, kleine wakker en gegeten. Mijn saus voor lasagne is klaar, straks alleen in de oven gooien en ik ben fris en fruitig na een heerlijke douche. Wel staat de stofzuiger en afwas me op te wachten maar ff geen zin in.
Wat een lekker weer buiten! Esmee was vroeg wakker dus we zijn lekker op pad gegaan. Hier in het dorp is najaarsmarkt dus even over heen gefietst, kwam mijn mams tegen, en met haar meegelopen voor een bakje koffie. Onderweg langs de bakker gekomen en ze wilde wat meenemen voor bij de koffie. Zucht........koffiebroodje gehad dus. Al had ze puddingbroodjes in het hoofd, dat heb ik er nog uit kunnen praten. Had ook NEE kunnen zeggen, maar ach. Zat nog laag en heb vandaag 400 kcal over 8). De worteltjes en ontbijtkoek dus vanavond . Ik geloof echt dat het kwartje is gevallen bij mijn moeder, ze is heel anders ineens . Of de buurvrouw heeft met haar een gesprek gehad , of mijn tante?? Met beide erover gesproken namelijk. Morgen moet ik weer naar de Gyn in het ziekenhuis. Omdat ik 37 weken ben bijna wil manlief niet dat ik alleen ga rijden. Mijn moeder gaat met me mee. Ga maar met eten beginnen. @Mamavesmee, ja er is inderdaad al erg veel. Of misschien op de markt staan ofzow? Nou, ik moet voor de babykamer nog iets aan de muur hebben, iets in de stijl van rood of wit. Een kant muur is nog zo kaal. Maar heb geen idee wat . Weet je, ik maak er gewoon een foto van en misschien heb jijzelf dan wel een ideetje? Ik ben niet zo creatief als jou hhahaha. @Moppie, he bah, een kl*te dag voor jou dus. Er is niets ergers dan problemen met de auto hebben. Je voelt je zo lullig als je de boel op staat te houden. Hoop dat de dietiste verder mee viel?
geniet van je lasagne meis nee, niet 2 repen op zitten vreten!! heb zo'n verpakking van de Aldi gekocht met 2 stuks melkchocolade, maar die zijn elk in 7 blokjes/reepjes verdeeld en daar heb ik dus 2 stukjes/reepjes van afgebroken, ongeveer 50 gram? zal zo eens kijken hoeveel zo'n hele reep/1 stukje van de reep weegt. De rest vertik ik trouwens om op te eten, ik ga in hongerstaking vandaag en de rest van de zwangerschap... Ben 4 kilo aangekomen in 2 weken tijd Dat betekent dat ik elke dag de afgelopen 2 weken 3000-3500 kcal moet hebben zitten vreten. Dat kan gewoon niet. Ik houd alles bij en ben alleen dit weekend flink aan het vreten/snaaien geweest, en de rest valt heel erg mee. Kom normaal niet eens >2000kcal per dag! Maar mn handen en voeten zijn ballonen, ik houd enorm veel vocht vast heb ik het idee, en de vk wilde mij over 2 weken weer zien ipv 3 weken, om de groei in de gaten te houden. Ging pas een belletje rinkelen toen de dietiste net ook zei dat mijn buik in 2 weken tijd wel erg groot is geworden. *huilt* ik kom vanaaf niet meer van de bank af, vind mezelf ff mega zielig. sorry voor het ego berichtje...