Zow... nu eindelijk de puf om op iedereen te gaan reageren... @Kimmetje: balen van die 5 ons! Hoe is vandaag gegaan? @MvE: wat een mooi menuutje vandaag. Werk ze vanavond! @Tihany: ja weekenden zijn lastig, omdat je dan uit je ritme bent. tenminste, zo ervaar ik het. nou zijn de weekenden hier ook nogal hectisch, totaal geen regelmaat te bekennen omdat we midden in een verbouwing zitten. de gewone werkdagen hebben in ieder geval nog de juiste structuur! @Kaatje: fijn dat het gesprek goed ging. nog een weekje in spanning dus! hopelijk krijg je goed nieuws! @Emma: netjes, maar 1500kcal incl etentje! was de schaal ook lief voor je, of er niet op gestaan? @Lovely: geen tentamens meer, yay!! fijn dat het een makkelijk tentamen was, mooie afsluiting... egypte klinkt heerlijk! lijkt me een prachtig land. @butterfly: mooi dagje zo met 1650kcal! die 6 ons ben je vast zo weer kwijt. enne, wandelen/fietsen is ook sporten! zumba kan je over een paar weekjes ook wel weer oppakken toch? lijkt me nu niet echt handig? @Hvj: manlief al thuis met sundae? ook een lekker druk weekje voor de boeg lees ik al wel. Mijn definitieve dagje vandaag 8:00: 200ml mag. vruchtenyoghurt met crunchy (300) 9:00: 2 blokjes speculaas (250) 10-12: 3 thee (0) 12:30: bami met pindasaus en 2 gebakken eitjes (750) 15:00: 2 stukjes chocolade (300) 16:30: flesje cola light (0) 17:00: 2 stukjes chocolade (300) 18:30: 1 appel (90) 19:00: flesje spa rood (0) totaal ong. 2000 kcal waarvan 850 dus compleet onnodig maar puur uit frustratie... morgen nieuwe dag nieuwe kansen: schaaltje yoghurt met crunchy, 2 appels, 3 boterhammen, avondeten, 2 flesjes spa en wat thee, totaal 1200kcal in de planning...
Zoo eten weer op nu een bakkie koffie, straks nog een plakje indische cake heb ik vanmiddag niet gehad.
Zo, ook hier alles rustig. Ben de laatste speelgoed aan het opruimen, laatste was aan het wegvouwen, straks GTST. Dan lekker een kopje thee en een plakje ontbijtkoek. En daarna even een beetje strijkgoed wegstrijken. Verder niet veel in de planning eigenlijk. Fijne avond meiden! Ik kom misschien later op de avond nog wel even spieken, en anders morgen .
@Moppie, nee man nog niet thuis maar zie af van die sundea ijs. Het is zo koud en het liefst neem ik een kop warme thee met tuc erbij of chips, dus dat is de planning vanavond. Mooie planning voor morgen, succes ermee! @Hier, de kleine net naar bed gebracht. Ze heeft ijskoude handjes en voetjes maar wel 39 graden koorts, pff mijn hart breekt op zulke momenten. Zo ik ga eten tot straks.
@kim: das wel balen, maar het is er vast zo weer af. @MvE: streef bereikt, goed man! @Kaatje: Klinkt als een leuke baan, hoop dat je voor een tweede gesprek uitgenodigd wordt. @weekenden: wel moeilijker soms, maar wij proberen actieve dingen te doen waardoor het makkelijker wordt. @hvj: misschien mutserig van mij, maar wat is prestige? @butterfly: verstandig om te tellen en vooruit te plannen! Is het toch makkelijker vol te houden, hé? @Lovely: waar in Egypte? @Moppie: das balen meid! Knuff Hier is het minder, de weegschaal gaf +2 na het weekend, kilo wel te verstaan Heb ook veel te veel gegeten. Nu maar goed balansen. Menu voor vandaag: O: Yoghurt met muesli en amandelen L: 3 boterhammen met kip, ham, smeerkaas. T:Banaan A: Lasagna and salade Kom daarmee op 1100 voor vandaag en daar moet ik het maar mee doen!
@Femke, jij ook al lasagne en salade op lekker en mooi menu heb je! Prstige is smeerkaas Koninklijke ERU
Laat ik ook weer eens een menuutje plaatsen O : 2 br. brood pindakaas T : 1 glazé koek ( lekker ! ) L : 2 br brood kip/kerrie salade T: 1 onbijtkoek A: Aardappelschotel S: beetje yoghurt Tot morgen
Rustig hier vanavond. Mijn strijkgoed is weer weggewerkt . Altijd voornamelijk kleding van Esmee. @HVJ, kan me voorstellen dat je hart dan breekt. Er is niets ergers wanneer je kindje niet lekker is. Je meisje heeft wel vaak koorts he . Zielig is dat. Beterschap met de kleine meid. @Femke, inderdaad . Maar ja, wilde de hele zwangerschap niet steeds tellen. Moet nou eenmaal meer eten dan toen ik streng lijnde. Maar jah, de laatste weken wordt het wat moeilijk en bij elke lekkere koek denk je dan snel: wat maakt het uit, afvallen hoeft nu niet!! Maar goed, als ik zo door ga als nu.......... dan verprust ik het resultaat waar ik 8.5 maand keihard aan gewerkt heb in 2 weken tijd. Heb me zo sterk en goed gehouden om gezond te eten en het lekkers zoveel mogelijk te mijden. Dat is gelukt en ben geen 6 kilo aangekomen, maar na een weekeinde lekkere dingen 6 ons aankomen.... en dat 2 weken lang.... zit dan snel op +10 ben ik bang. Dus jah, even weer recht vooruit he. @Kaatje, die roze koeken zijn zooooooooo verslavend . Ik koop ze bewust nooit meer, want aan 1 koek ik heb niet genoeg. De roze laag smelt me gewoon in mijn mond.... *kwijl*!! Had ze voor het laatst in juni, toen Nederland moest voetballen met het WK, maar dan met een oranje laag . Roze is wel lekkerder .
@Butterfly, ja klopt echt sneu. Net weer getempt en het is hetzelfde, 39 graden. Heb d'r bij me genomen en water gegeven, straks maar weer in bed leggen. @Kaatje, pff roze koek zou er zo 1 willen nu. @Hier, ga een glas melk nemen ipv thee en tuc oid want heb maagzuur. Is die maagzuur toch nog ergens goed voor haha.
Hey meiden, @ Kim: Leuk dat je met L binnenkort gaat shoppen Nu kan het he Heeft het ook nog voordelen! Enne Donderdag met de trein naar Adam! Moet je zeker in Utrecht overstappen? Succes! @ MamavEsmee: Fijn dat de weegschaal weer lief was! @ Kaatje: Super dat de weegschaal zo lief was Fijn dat het gesprek goed ging. Kan me wel voorstellen dat het eng is voor je! Duim voor je meid! @ Tihany: Hier ook altijd moeite met de weekenden. Het loopt hier nooit zoals ik wil. Maaltijden lopen altijd anders, doordat we weg zijn oid. @ Butterfly: Mooi menu meid! Fijn dat het nu beter gaan tussen jou en je moeder hopelijk blijft het zo Pfff kun je mij niet wat motivatie geven. Ik zou willen dat ik bruiste van de motivatie! @ Lovely: Leuk hoor zon vakantie in het vooruitzicht. Hopelijk ook voor een leuk prijsje @ Emma: Lekker zon midweekje weg. Wij hebben vorige week samen met mijn zus, zwager en hun 2 kinderen ook een weekend CP geboekt. Wij gaan alleen pas 1 april (en nee, das geen grapje ) @ Moppie: lekkere baaldag heb jij vandaag! Zoiets had ik vandaag ook Knuf meid! Balen dat je weer 4 kg bent aangekomen. Heb de het idee zelf ook dat het zo hard gaat? Heeft de dietiste nog tip gegeven wat je nog kan doen? Dikke knuf meid! Die kun je volgens mij wel gebruiken! Hier de dag er ook weer op zitten. Ik heb vandaag zon dag dat ik me aan alles en iedereen irriteer. En voornamelijk aan mezelf. Bah! Vandaag weer koekjes zitten snaaien op het werk. Vanavond onwijze zin in pindarotsjes, was ze bijna gaan halen, maar gelukkig heeft Roland me tegen kunnen houden. Mijn menu vandaag: O: 2 vitalu volkoren crackers 10 gram linera smeerpate 1 beker optimel drink T: 1 sinaasappel 1 kiwi 2 koekjes L: 2 meergranen boterhammen 20 gram filet americain 1 krentenbol T: 4 koekjes A1: (voor het werkoverleg) 1 witte pistolet met pikante kip A2: (thuis na het werkoverleg) 1 kom tomatensoep T: 1 snelle jelle minder suiker met; Pindakaas Totaal van 1584 kcal. Baal zo ontzettend van mezelf. Hoop dat ik het morgen weer kan oppakken. Plan is om in de tuin aan de gang te gaan (als het droog blijft, heb de weersvoorspelling eigenlijk niet gezien) Morgenavond ga ik met mijn zus zwemmen We zullen zien
Hey meiden, Hier ging het overdag super goed, totdat ik thuis kwam, en mijn beste vriendin langs kwam om mijn moeder te knippen... Ze had die nieuwe chips bij met joppie smaak, daarna een frikadel met mayo en curry gegeten, en daarna nog een sunday ijsje met caramelsaus. Gaat weer lekker dus! Morgen echt weer er tegen aan.......
Goedemorgen meiden. Ja, ben vandaag extreem vroeg . Moet 08.25 in het ziekenhuis voor de gyn, heb het gevoel dat madame al is ingedaald. Ben weer benieuwd naar de groei e.d! De oppas komt kwart voor acht voor Esmee. Heerlijk dat ik Esmee niet weg hoef te brengen, dat was voorheen zo. Luxe hoor, oppas aan huis. Beroerde nacht gehad . Esmee was aan het spoken. 01.00 uur wakker, na een flesje melk 02.00 nog wakker. 02.15 verschoond, flesje pap voor haar gemaakt want ze leek erge honger te hebben ook. 03.00 uur nog jengelen. We hebben het genegeerd en uiteindelijk allemaal weer in slaap gevallen. Slaap ik net...... word ik wakker omdat ik giga nodig moet plassen . En de laatste weken als ik wakker wordt om te plassen kan ik amper uit bed komen, zo'n pijn doet alles dan. Leuk, dat zwanger zijn hahaha. De weegschaal na gisteren lief . 3 ons is weer foetsie. Dus nog 3 ons en het aangevreten deeltje is er weer af. Gisteren geen worteltjes meer gehad. Aan de koek met thee had ik voldoende, al had ik 22.00 wel zin in lekkers. Niet gedaan. De koek wel besmeerd met boter . Kom dan nog mooi uit. Menu vandaag niet gepland . Doe ik als ik weer thuis ben en dan bereken ik alles even. Was gisteren verslaafd aan spelletjes via Hyves . @Melanie, och jee, jij ook een mindere dag meid. De laatste lootjes wegen het zwaarst he . Ik hoop dat de weegschaal toch lief voor je is vandaag. En anders, kijk vooruit en niet achterom. Vandaag weer een frisse dag met weer nieuwe kansen. Als ik je motivatie kon sturen, had ik dat zeker gedaan . Kunnen ze op je werk de koekjes niet verstoppen . Nu zit je ook de hele dag tegen de verleidingen aan he. En goed van Roland dat hij je tegen heeft kunnen houden w.b de rotsjes. Kun je vandaag alleen maar blij om zijn meid.
Goedemorgen, Hier een verassend lieve weegschaal, ik snap er niks van! Zelfs mijn aangekomen kilo's kwijt! Kwam vanmorgen op 82.9 kg, en mijn laagste gewicht was voorheen 83.0 kg. Ben dus 8 ons afgevallen sinds gisteren. Hoop maar dat het zo blijft, en dat er niks mis is met de weegschaal... Heb al een paar dagen hoofdpijn, vraag me af of het door de klap op die rolband komt. Maar geeneen pijnstiller helpt...niet zo fijn dus. Ik ga me maar eens aankleden etc. Fijne dag!
Goedmorgen dames, Hier was de weegschaal ook weer lief vanochtend, -1.4, ten op zichte van gister. Nog 7 ons en dan zit ik weer op m'n laagste. Voel me helemaal opgebalzen en ben al een dag niet naar de wc geweest... Mijn menu: O: Yoghurt met muesli L: 3 boterhammen met smeerkaas, ham, kip T: Banaan en appel A: Chicken tonight Daarmee kom ik op 1000, kan iets extra nemen vanavond, maar wil graag weer onder m'n laagste gewicht zitten. Kijk wel even wat ik doe. Fijne dag vandaag!
Butterfly: succes bij de gyn....nog even en je kan gaan aftellen Kimmetje: super dat er 8ons vanaf is Femke: mooi menu hoor! Ik heb volgens mij buikgriep voel me zwaar beroerd m'n buik is helemaal van slag en ben ontzettend misselijk. Lig met m'n dochtertje op de bank. M'n vent ligt nog op bed, die had gisteravond feestje dus was laat thuis dus laat hem nog liggen als het erger word maak ik hem wel wakker. Mijn menu: O: glas optimel kreeg er niks anders in T: glas water peer L: boterham met appelstroop 2x cracker met kipfilet T: glas water A: 125 gram gekookte aardappelen, 200gram witlof, 75gram gehaktbal, juslepel jus.
@Femke: 2 kg in een weekend is idd wel veel, maar hopelijk gewoon vocht oid. @Kaatje: mmmmm glace koeken @Melanie: ook al zo'n grrrr dag! Knuff terug! Hopelijk begint vandaag beter! @Butterfly: meis toch, lekkere nacht heb jij gehad @Spelletjes site: www.playtopia.nl whahaha daar staan van die simpele maar oh zo verslavende arcade spelletjes. Erg gewoon! Zit ik de hele avond ballonnetjes te prikken @Kimmetje: niet proberen te snappen, gewoon van genieten dat je omlaag gaat qua gewicht!!! hoofdpijn: misschien even langs de dokter als het aanblijft? @Lovely: beterschap... @Hier: ik stap zo de auto in, moet een uurtje rijden richting garage. daar hele dag zitten, wachten tot de beurt klaar is, dan apk... zucht... Mijn menuutje vandaag: O: mag. yoghurt met crunchy en scheut roosvicee laxo T: appel, flesje water L: 2bh kaas, 1bh ananasjam T: appel, flesje water A: 3 aardappelen, saucijs, bloemkool en tuinboontjes T: thee, flesje spa, evt. iets bij de thee (cursus vanavond) 1200kcal + iets bij de thee... nu niet snaaien, niet langs tankstation ofzo! grrrr... anders ga ik mezelf echt een hele harde trap onder mn r**t geven... @MamaRianne: waar ben je?? @Zustertje: nog steeds zo beroerd?
Kim.. Balen van je hoofdpijn! De weegschaal weer lief voor je, mooi toch?! Butterfly.. Hoe was de controle? Lovely.. Beterschap! Moppie.. Drukke dag vandaag! Geen familie/vrienden in de buurt waar je een dagje kunt vertoeven? Prima gepland menuutje.. Melanie.. Het ziet er uit als lekker tuinwerkweer.. **** Hier een slechte nacht gehad.. Ben niet lekker! Keelpijn en gieperig. Gisteren had een collega het zelfde.. hoop dat ze me niet aangestoken heeft. Weegschaal lief.. 71.7.. blijf mooi rond de 72.0 hangen. Menu: O: yoghurt met 35 gr muesli en thee. T: koekje L: 3 boterhammen 1x, appelstroop, 1x muisjes, 1x light salami. T: 2 mandarijntjes en kop wiener melange A: gekookte aardappeltjes met snijboontjes en kipfiletje.. T: mini twix bij de thee.. Zo'n 1300.. Dus nog genoeg speling. *** Vanmorgen al 2 wassen weggevouwen en weggepakt, vanmiddag even pakketjes en brievenposten en stofzuigen. Straks met Esmee de honden uitlaten en dan bij mijn moeder een bakkie doen..
Goedemorgen Woog vanochtend 74. laagste gewicht weer Nu volhouden ! Butterfly, ik koop ze normaal ook niet,maar zou visite krijgen dus dacht doe eens gek. maar ja toen kwam ze niet en moesten we ze zelf eten Zeker luxe oppas aan huis. Hoe was het bij de gyn?Balen zo'n nacht Kimmetje, ow zonde van al die lekkere dingen in de avond. Maar dat is het probleem. als het dan opeens voor je staat is het zo moeilijk weigeren Toch een lieve weegschaal. Heb ik hier soms ook na een calorieënstoot. Femke, ook al een lieve weegschaal Vervelend he niet naar de wc kunnen Lovely, beterschap mve, hoop ook niet dat je ziek wordt
Ook al niet lekker mve? Hier ook beginnende kiespijn Bah. Sta al een half uur in de file voor leeuwarden. Moet nog naar Franeker en ben al te laat! Nu gaat t ook nog regenen, Bah Bah Bah...