10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussion in 'Algemene clubs' started by Mama Rianne, Aug 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Whoohoo einde file

2. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hai dames,

Heb hoofdpijn, voel me beroerd bleghh. De kleine d'r koorts is gelukkig gezakt, eten wil ze nog niet maar drinken wel dus niet erg. Verders regent het hier en is het weer grauw aan het worden terwijl het zonnetje nog scheen vanochtend. Geen plannen vandaag...

Vandaag:

O: mb als tosti, mt met olijfolie/honing, mok wellness thee, 250ml sinaasappelsap
    T: 250ml karnemelk, tomaat
    L: kommetje brinta met halfv. melk
    T: 250ml water, 2 appeltjes
    L: lasagne van gisteren, 250ml water

@MvE, beterschap meid.

@Moppie, hatelijk is file maar gelukkig ben je die voorbij. Mooi menu!

@Butterfly, hoe was het bij de gyn? En balen van je nacht, misschien middag ff bijtanken?

@Kaatje, lekker op je laagste gewicht!

@Femke, mooie menu.

@Melanie, hopelijk was de weegschaal lief vandaag.

@Lovely, jij ook beterschap en mooi menu!

@Kim, super joh ondanks gisteren toch afgevallen.

@Hier, nog steeds geen weegschaal. Ff kijken waar die nu in de aanbieding is.

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

Mijn buik is ook van slag, heb mega hoofdpijn en voel me misselijk.

4. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Goedemorgen meiden,

@ Kim: Klinkt lekker wat je gisteren hebt gegeten! ;) Kom op he…. Vandaag ECHT weer die knop om! Super dat je nu weer op (onder) je laagste gewicht zit!!! Houden zo he ;)

@ Butterfly: Dank je voor je oppepper. Weegschaal was verbazend lief zelfs. 9 ons eraf! :D

@ Femke: Super dat er al weer een hoop af is… komt helemaal goed meid!

@ Lovely: Beterschap meid!

@ Moppie: mooi menu vandaag! Balen dat je de hele dag bij de garage moet blijven tot de auto klaar is… kun je daar in de buurt niet iets gaan doen? Gaan shoppen ofzo? :p

@ MamavEsmee: Jij ook al ziekjes! Beterschap! Fijn dat de weegschaal weer lief was :D

@ Kaatje: Bij jou de weegschaal ook weer lief! Super zeg!

@ Hvj: Jij ook al beroerd! Hoop dat je je snel weer beter voelt meid! Fijn dat de koorts van de kleine wel gezakt is!

Hier heerlijk uitgeslapen… had het nodig. Weegschaal was ondanks mijn gesnaai gisteren superlief :D 9 ons eraf! Snap er niks van, maar dat maakt niet uit. Vandaag een mager menu en vanavond gezellig met mn zussie zwemmen.

Mijn menu vandaag:

O: 200 gram optimel vanille yoghurt
    30 gram cruesli balans

T: niks (laat ontbeten)

L: 1 bruine pistolet met;
    30 gram filet americain
    1 beker optimel drink

T: 1 sinaasappel
    1 kiwi

A: 150 gram krieltjes uit de oven
    100 gram sperziebonen
    Viscuisine
    100 gram appelmoes

Hiermee kom ik op een totaal van 943 kcal.

Zo meteen even cadeautjes kopen voor de verjaardag van een collega. Daarna even in huis aan de gang. Alles beneden weer even grondig poetsen, en overal even de stofzuiger erdoor. Genoeg te doen vandaag.

As Donderdag komt de nieuwe linnenkast, kunnen we eindelijk weer opruimen boven. Op de logeerkamer ligt het vol met kleding. Allemaal stapels op het bed en de zonnebank, en een megagrote stapel strijkwerk (wat nu dus totaal geen zin heeft). Ook op de computerkamer ligt het vol kleding. Daar staat alles vol met mandjes ondergoed, sokken, riemen en dergelijke. Ben het nu echt beu! Nog een paar daagjes volhouden. Roland heeft Donderdag vrij en die heeft beloofd om dan meteen heel de strijk weg te werken. Kan ik daarna eindelijk ook weer die kamers een keer poetsen, want daar is nu geen beginnen aan.

Tot straks!

5. steenbokje

Zo... aangekomen bij de garage (wel uur te laat) dus kan weer ff veilig reageren ipv achter het stuur...

@mve, nee geen bekenden in de buurt. Mijn fam woont overal door nl, behalve friesland, en zijn fam in twente... dus 2 national geographics mee als leesvoer, en mn oplader voor de telefoon haha! Lekker jullie lastig vallen...

6. steenbokje

Ah, jij ook al? Beterschap meis!
    Fijn dat je kleine geen koorts meer heeft...

7. steenbokje

@melanie shoppen houd ik echt niet van haha...
    Ben een beetje een tom-boy geloof ik. Houd van stoere dingen, mototmr rijden en mn handen vuil maken... shoppen doe ik online, heb je ook die drukte in de stad niet :)
    Daarnaast zit ik in een voor mij onbekende stad, op een industrieterrein. Geen flauw idee waar het centrum is, en het is kl*teweer :p

Super van die 9 ons! Dat noem ik nog eens een goed begin vd dag...
    Veel plezier met shoppen, schoonmaken en zwemmen!

8. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Nou meiden ik kom hier ook al geen lekker nieuws brengen. Heb al twee dagen oorpijn. Lees dat er meer met kwaaltjes zijn BAH !
    Het regent hier ook al flink dus niet echt weer om nou blij van te worden in je vakantie. Duik de bank maar weer op...:(

9. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Melanie, super dat je toch afgevallen bent. Dank je meid. En lekker dat je straks geen rondhangende kleren meer hebt. Mooi menu! Shop/schoonmaak en zwem ze.

@Moppie, dank je.

10. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Beschuitje, beterschap meid.

@Hier, de kleine op bed gelegd en met een halve ook een kookprogramma aan het kijken genietend van mijn tomaat.

11. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Wat een ziekenboeg hier! Hoop dat alle zieken zich snel weer beter voelen!!! Knuf voor jullie allemaal!

Hier net cadeautjes gekocht voor een collega. 4 theeglazen en 4 koffiemokjes! Leuk! :D Meteen even een boodschap gedaan. Moest wat fruit hebben en een grote doos cup a soup voor op het werk. Ook 2 zakken patatje joppie chips meegenomen... heel slecht ik weet het. Die 2 andere smaken had ik al geprobeert en vond ik niet lekker. En hoorde van mijn zussen dat die patatje joppie erg lekker is, wilde eigelijk 1 zak meebrengen, maar ze waren 2 voor 1 euro... goede smoes he... Nu hopen dat ik ze tot het weekend kan laten liggen, maar verwacht niet zo veel problemen daarmee, want meestal als ik zin heb ik iets heb ik zin in zoet en niet in chips haha...

Zo maar even lunchen en daarna even aan de poets.

12. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Bij de gyn was alles goed :).
    Hoefde geen echo helaas, kleintje doet het heel erg goed. Hartje was meteen duidelijk te horen, zoals ze voelden was de grootte erg mooi. Ze is mini meisje,net als Esmee. Die was 2900 gram bij de geboorte en dit meisje zal rond hetzelfde wegen. Scheelt weer, moet er ook uit he ;). Verder hoefde ik niets.
    Als ik niet langdurig gebroken vliezen heb, en alles verloopt soepel, mag ik meteen naar huis met de kleine. Bij Esmee moesten we 48 uur blijven....zijn dingen veranderd, helemaal happy mee.

@Zieken.... wat een zieken onder ons. Beterschap allemaal meiden.
    Niet echt ziek worden he.

@Moppie, bah, lange dag voor jou dus. Vind wachten altijd verschrikkelijk. Mooi dagje in de planning, nu volhouden he :p.

@Melanie, shopze, poetse en zwemse ;). Druk dagje voor jou haha.

Zo, ga even mijn menu plannen ( al is de halve dag al om ) en even tellen, dan kom ik de resultaten laten weten. Hoop weer op zo'n 1700/1800 uit te komen. Gisteren er nog onder :D.

Ben zo terug ;)

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Melanie, dank je. Leuk cadeau gekocht en chips jummie! Lunch/poets ze.

@Hier, nog steeds hoofdpijn en weet me er geen raad mee. Ben aan de water zodat het zakt maar echt helpen doet het niet.

14. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Butterfly, fijn dat alles goed is met de baby!

15. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Zo, en hier mijn menuutje.

O: 2 wasa volkoren crackers met smeerkaas, glas melk ( 214 )
    T: Water, thee, 3 liga contineu koekjes minder suiker ( 168 )
    L: 2 meergranen bollen met kip kerrie salade, glas melk (674 )
    T: thee, appel, kiwi ( 90 )
    A: gekookte aardappelen, boontjes, jus, verse worst ( 475 )
    T: plak ontbijtkoek met thee ( 70 )

Kom in totaal op 1691 kcal.

Ben er tevreden mee.
    Vind mijn lunch alleen wel erg veel.
    Melk bevat ook wel veel kcal.
    Toch maar eens vaker optimel o.i.d drinken.

Heb eventueel ruimte voor een bakje yoghurt vanavond, of nog wat zoute sticks bij de fris. Ik zie wel.

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Butterfly, mooi menu! En idd zag ook dat halfvolle melk best veel kcal bevat maar Optimel bevat weer Aspartaam wat niet goed is hoor ik.

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ Butterfly: Fijn dat alles goed is met de baby... :D Ik ben inmiddels wel erg benieuwd naar haar naam :D Mooi menu heb je vandaag :D Heerlijke lunch! Geniet ervan (als je dat al niet gedaan hebt)

18. steenbokje

*gaap* wachten duurt lang... geen apk deze week, moet eerst laswerk/spuitwerk gedaan worden en ik kan pas over 3 weken de auto van mn ouders lenen, dus dan nog een keer terug... Bah... auto krijgt nu wel een beurt en winterbanden, dus volgende keer alleen auto hier droppen en paar dagen later weer ophalen, scheelt weer een middag wachten...
    Heb mn eerste national geographic al uitgelezen. Geen zin in de tweede... nu eerst maar wat spelletjes doen...

19. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Melanie, de naam.. haha! Die zal ik binnen nu en 4 weken hier wel vermelden :p. We zijn er inmiddels uit. Weet dat een vriendin van mij sinds kort ook op ZSP komt, dus voor het geval ze hier eens meeleest........ hou ik het nog maar even stil.
    De lunch was heerlijk :p.

@HVJ, nee teveel aspartaam is ook niet goed nee.
    Ach, ik vind melk heerlijk, maar als ik die glazen in thee veranderd had, had ik 150 kcal over ;). Nu maakt me dat niets uit, maar als ik straks streng ga lijnen dus rond de 1200/1300 kcal moet zitten is melk natuurlijk NOT DONE.

De stofzuiger is er door geweest, nu de woonkamer even dweilen.
    Esmee heeft een nieuwe spelletje :(. Flesje drinken op de kop houden, druppelen en dan schoonmaken. Ze wil dan ook zelf een doekje, en maakt meteen de kasten en de tafel even schoon :(.

20. steenbokje

@butterfly fijn dat alles in orde is met de kleine! Wel jammer dat je geen extra echo hebt gehad...

Share This Page