Ps. Mn broodjes bij de lunch smaakten naar meer... zometeen een appeltje, en straks thuis dan nog 1 of 2 broodjes smeren denk ik... met pindakaas... mmmmmm.......
Kijk daar wordt een mens vrolijk van. Omdat Ferry chronisch ziek is krijgt hij een tegemoetkoming voor medische kosten ect. Krijgen eind dec. 300 euro terug Beterschap voor iedereen die zich beroerd voelt Butterfly, fijn weer helemaal goed gekeurd bij de gyn. Jammer van de echo Hoop dat alles goed verloopt en jullie gelijk naar huis mogen. Hier zeiden ze ook dat Levi 5, hooguit 6 pond zou zijn. Nou mooi dat hij precies 8 pond was ( als ik dat van te voren geweten had had ik denk niet willen bevallen haha )
@Moppie, balen dat er geen APK is maar wel fijn dat je de next time niet hoeft te wachten. Speel ze! Witbrood vind ik het lekkerst met pindakaas (luister niet naar mij haha) @Butterfly, en toch is melk een pré. Je kan overstappen naar mager melk! Haha Esmee wil ook schoonmaken, nou hier ook 1 die alles laat druppelen om vervolgens te zeggen dat zij het wil doen. @Kaatje, lekker zeg 300 terug krijgen. @Hier, een bus pringels open getrokken *oeps*.
@ niet lekker.. Voor iedereen een dikke knuf. Het weer is er ook wel naar he?! Die kou, moet ik echt aan wennen! HVJ.. mooi menuutje meid! Hoe is het vandaag met je stuit? Melanie.. leuk dat je met je zus gaat zwemmen, moet dat eigenlijk ook weer oppakken! En je menu ziet er weer goed uit meid.. Leuk cadeautje voor je collega! Succes met poetsen. Fijn dat je donderdag eindelijk weer de boel op orde kunt maken. Kan ook niet tegen die rommel. Beschuitje.. Oorpijn is vervelend! Butterfly.. Fijn dat je controle goed was! En je meisje was i.d. klein.. Esmee woog met 37,4 3480 gram.. Vond je moeder het leuk om mee te gaan? Mooi menu zeg! Hier vaak de lunch ook meer als het avondeten.. Ben ook wel benieuwd naar de naam. Moppie.. Jammer dat je nog een keer weer terug moet. En balen van het extra werk!:x ******* Een gezellige ochtend gehad bij mijn moeder... Esmee heeft er lekker gespeeld met oud speelgoed van mij van vroeger.. Een klein koekje gehad bij de koffie en thuis 3 broodjes en een mandarijntje. *** Net even beneden nat afgenomen en daarna gezogen en gedweild.. de wc is weer lekker schoon.. Straks komt mijn zusje met de kleine op visite.. Gezellig!
@MvE, idd het hangt in de lucht met dit weer. Dank je meid, met mijn stuit is het nog steeds the same. Leuk bij je ma geweest en Esmee met jouw speelgoed gespeeld. Veel plezier met je zusje en d'r kleine straks.
Hier inmiddels weer een schoon huisje... fijn! Dacht dat ik vanmorgen alle boodschappen al gedaan had, kom ik er net achter dat ik nog naar de drogist moet, en dat ik nog wat ben vergeten in de winkel, voor het avondeten van morgen, en dat er bijna geen beleg meer is. Kan zo dus nog een keer terug. Ik wacht nog even af, want het regent hier inmiddels pijpenstelen!
Hier schijnt de zon , tussen een enkel buitje door. @Kaatje, lekker he!! Die tegemoetkoming krijg ik eind december ook . Voor kerst altijd een leuke meevaller. Jeetje, ik kan ik december SHOPPEN. Wij krijgen van het werk ook altijd een eindejaarsuitkering, is ook altijd een leuk bedragje extra . @Mamavesmee, ik baalde wel dat de lunch zoveel meer was. Komt ook door die grote bollen brood en dan nog kip kerrie erop . Maar goed, met tussendoortjes compenseert het ook wel weer. Het is maar net wat je dan kiest. @HVJ, ja magere melk doe ik weer als ik af mag vallen. Vind het nu belangrijk dat de kleine ook alles binnen krijgt wat belangrijk is. En halfvolle is dan toch beter. Esmee drinkt ook veel melk. Ach, en anders een glaasje minder . Kan me er nu nog niet zo druk over maken. @Melanie, ook weer alles schoon? Lekker is dat he. Hier net een uur spelletjes zitten spelen . Wat vliegt de tijd dan voorbij zeg. Esmee slaapt ook nog steeds, zo toch maar eens boven kijken want anders ligt ze vanavond weer zo laat 8). Zal de thee en fruit vast klaar zetten.
Leuk een spelletje ! Hier gaan we dit jaar voor sinterklaas ook spelletjes voor Levi vragen. Zusje geeft geloof ik ezeltje strek je, en ik heb gister dat spel gekocht met die happende visjes die je dan met een hengeltje moet vangen
Hier net naar fotograven zitten zoeken op internet! Pfff... wat is dat duur zeg! Het regent hier nog steeds, maar ik ga toch maar even naar de winkel!
melanie, kijk eens op marktplaats. Wij hadden een vrouw uit een dorp verderop. Deed het er als hobby bij voor een leuk prijsje en waren mooie foto's
@Kaatje: leuke meevaller! Aaah dat spelletje met die happende visjes, waar kan je dat krijgen? Vond ik vroeger zo leuk! @Hvj: vers witbrood met pindakaas, lekker klef! en dan nog een theelepeltje suiker erover. YUM! Maar heb geen witbrood in huis dus het zijn beschuitjes met kaas geworden. Ook erg lekker! > Pringles: uhm... waar woon je ook al weer? Kom ik ook even pringles eten!!! @MvE: leuke ochtend gehad lees ik. Gelukkig maar! En al weer druk in de weer in huis. Ga ik zo ook even doen want ben onverwacht vroeger thuis... @Melanie: op marktplaats staan ook vaak mensen die hun portfolio (studenten kunstacademie bijvoorbeeld) uit willen breiden, en goedkoper een shoot doen. Misschien een idee? En idd zoals kaatje zegt, hobbyisten! Moppie zingt: ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk... Lalalalalaaaaaaaaa.... 08:30 200ml mag. yoghurt met 3el crunchy en drup roosvicee laxo (255) 10:00 1 appel (lekker in de file...) (90) 11:00 flesje water (0) 12:00 2bh 30+kaas, 1bh ananasjam (345) 14:00 flesje water (0) 14:30 1 appel (90) 15:30 2 volkoren beschuitjes met 48+ komijnekaas, 1 kop thee (180) 16:30 1 thee (0) 18:00 saucijs, 3 aardappelen, bloemkool en tuinboontjes, 1lepel jus (425) 20:30 flesje spa rood, kop thee, evt iets bij de thee (op cursus) totaal: 1385 Als ik voor max. 1500kcal ga, heb ik 115kcal over voor iets bij de thee vanavond. Of ik kan het overslaan en vanavond laat na de cursus een stukje chocolade pakken (150kcal). Wat zouden jullie doen? Plan dietiste: - Ontbijt met magere zuivel en 4el muesli (vind ik te veel muesli dus neem dan 3 el. crunchy) - 6 boterhammen op werkdagen, 4 op relax dagen. - Avondeten met minimaal 3 aardappelen, 300gr groente, 100gr vlees en 1el jus. - ruimte voor 3 tussendoortjes van maximaal 100kcal per stuk. Heb een lijst meegekregen met goede tussendoortjes. Zal die zo even doorlezen. Ow dames, 1 kruidnootje is 5kcal! Pas op met die dingen!!!
Hi ladies, ben nog niet zo lang lid van zp. Op dit moment ben ik druk bezig met een poging tot afvallen, maar het wil niet echt lukken zo in mijn eentje. Dus ik hoop hier mee te mogen kletsen. Wil graag 20 kilo (op zn minst) verliezen. Dus heb nog wel een lange weg te gaan. Ik doe dit vooral ook omdat we volgend jaar voor onze eerste kindje willen gaan. En met overgewicht loop ik qua gezondheid natuurlijk meer risico's. Welke methode gebruiken jullie om af te vallen?
Goedemiddag Sjoef, welkom! De meesten hier tellen calorieen. Dat kan je doen op bijvoorbeeld www.caloriechecker.nl of www.valtaf.nl Succes met de 20kg!
Moppie, ligt nu voor 7.99 bij het kruidvat ( folder ) Sjoef, welkom op zp en hier in de groep. Succes met afvallen. Ik ben begonnen met Sonja Bakker en na een paar weken over gestapt op gewoon goed opletten en meer bewegen
Dank je wel dames. Ik heb Sonja Bakker ook geprobeerd, maar op de een of andere manier hou ik dat maar 1 of 2 weken vol (niet echt een doorzetter geweest in het verleden). Ga het maar eens proberen met calorieen tellen denk ik Heb dat in het verre verleden eens gedaan en dat hielp.
@ Kaatje en Moppie: Goede tip van marktplaats. Had ik nog niet aan gedacht. Mijn zwager ik ook fotograaf, die zou ik ook kunnen vragen, die wil het waarschijnlijk ook wel voor een vriendenprijsje doen (heeft ie bij mijn zus ook gedaan) maar ik vind dat niet zo leuk, omdat hij er dan niet "echt" bij is, terwijl hij natuurlijk ook gewoon daggast is. Daar komt nog eens bij, dat ik graag alle foto's digitaal wil hebben, en die krijg ik bij hem niet. @ Sjoef: Welkom en succes met afvallen! Hoop dat je hier de motivatie kan vinden om er lekker tegenaan te gaan! Zoals moppie al zei; de meeste tellen hier kcal. Ik voer altijd mijn dagmenu in op www.caloriechecker.nl en probeer me daar dan zo goed mogelijk aan te houden. Ik probeer per dag 3 gezonde maaltijden en 2 gezonde tussendoortjes te eten. En zo gevarieerd mogelijk. Ik kom qua calorieen meestal uit tussen de 1100 en 1200 kcal. Hier inmiddels weer terug van de winkel. En net op tijd, want het giet! Ik heb weer iets stoms bedacht. Eten we vanavond krieltjes uit de oven en viscuisine, maar dat moet natuurlijk allebei in de oven. Ik heb alleen een combi-magnetron, dus dat gaat natuurlijk nooit van zn leven passen... *zucht*
Melanie, Ferry zijn oom kan idd ook goed overweg met de camera maar hebben die dus idd niet gevraagd omdat hij gewoon te gast hoorde te zijn. Ik was nu uit mijn hoofd 150 euro kwijt, en had een stuk of 300 foto's op dvd dus kon zoveel en groot nabestellen als ik wou
@Melanie: krieltjes kan je ook erg goed koken! En dan met een sausje erbij van wat (light) mayo met kruiden. Een keer wat anders
@Melanie, ik zou me met fotografen goed laten informeren en bekijk vooral veel werk. Iedere fotograaf werkt op een andere manier. Wij zijn bij een profesionele fotograaf geweest en ons boek koste 1300 euro . Belachelijk veel geld, en helemaal als je ziet op welke manier de foto's zijn geplakt. We hebben veel werk van hem bekeken en dat zag er prachtig uit. Maar toch was ik erg teleurgesteld over ons album. De sessie was 800 euro en het album heeft wel 500 euro gekost. Wij wilden een dik leren boek, met een doos erom. Blijft langer mooi. Maar als je ons album ziet..... geloof je nooit dat dat album en de sessie zo duur waren. Mijn vriendinnen zijn ook getrouwd, hun albums zijn prachtig en waren ook nog goedkoper. Kijk dus heel goed en bespreek met de fotograaf ook echt goed wat jullie wens is. Dat hebben wij niet goed genoeg gedaan helaas... denk ik dan. @Kaatje, ik bedoelde online spelletjes . Maar dat visjes happen... dat is zoooo leuk. Speel het met de clienten op het werk wel eens. Pim Pam Pet blijft ook zo geweldig leuk, en memorie ook . @Moppie, meis, dan mag je 20 pepernoten whahahaha!!!! Enne, mooi dagje zo in totaal. Wat ik zou doen, de chocolade niet nemen! Neem lekker een stukje fruit, of koek bij de thee. Dat vult veel meer en geeft je een veel lekkerder gevoel. En mocht je na de cursus nog trek hebben, kun je altijd nog iets kleins nemen. Chocolade is gevaarlijk :x, flauw eigenlijk. Hier vanmiddag lekker met Esmee op de bank gehangen. Heb 2 afleveringen van ATWT gezien die ik had gemist. Keurig een appeltje gehad en thee. De appel was zo mega groot, de kiwi die ook in de planning staat moet ik nog nemen. Die neem ik vanavond bij de thee samen met een plakje ontbijtkoek. Worst staat lekker te braden, zal de aardappels opzetten, kunnen we zo meteen eten als manlief thuis komt.
@Butterfly, nee bedoelde ook pas nadat je weer gaat afvallen want nu ben je zw en straks ga ej bv geven dus geen optie. @Moppie, hmm lekker wat doe je me aan met die lepel suiker eroverheen. Heb geen witbrood in huis noch pindakaas (koop ik nooit). Mooi menu meid en je gaat de goede kant op! Nou voor pringles geef ik je mijn adres niet, is slecht en je gaat net zo goed! @Sjoef, welkom en succes met afvallen meid. Hier ook kcal tellen op Valtaf.nl - Online hulp bij het afvallen! omdat ik nu zwanger ben zit ik op max 1600kcal per dag icm 3x sporten per week. Doe je iets aan beweging? @Melanie, zoals Moppie al zei koken en dan met een lekkere sausje erbij.