@Moppie, wat ontzettend KUT, en ook echt net 1 dag voor je verlof en het einde van het jaar. :x Dat hebben ze al die tijd wel geweten. Kan me voorstellen dat je ontzettend kwaad bent. Had je geen vaste aanstelling dan? Het is gigantisch lullig, maar je hoort het ook heel erg vaak helaas. En zwanger solliciteren...... is heel lastig!! Gadsie...!! @Mamavesmee, heb echt geen idee! Heb jij een idee? We hebben rood wit behang. Hahaha moet zelfs steeds denken aan: op een grote paddestoel, rood met witte stippen . Maar dat voor een babykamer . Action is echt spot goedkoop he . Als ik iets nodig ben kijk ik daar altijd het eerst. Vaak hebben ze het daar wel. Voor het klussen haalt Harrold er ook van alles weg, laatst zelfs verf voor de deuren. Hier kom ik toch wat hoger in kcal uit vandaag!! Maaaaar..... gezond! Dus geen speculaas, of chocolade. Kan tussen de middag beter 3 boterhammen eten dan 3 crackertjes en wat soep. Want dat vulde niet echt, en met brood zit ik echt de hele middag vol. Heb om 14.00 uur een graanreep genomen van 84 kcal. En daarna keurig een schaaltje meloen samen met Esmee. Maar bij de thee om 15.30 uur nog 3 liga continue koekjes van 168 kcal. Wel balen aan de ene kant, wat ik nu extra heb gegeten had ik niet gegeten als ik geen verjaardag had......!! Appeltaart en ijsthee is ook 250 kcal. Snif snif. Nou ja, van de honger buikpijn hebben... lijkt me in mijn situatie ook niet gezond.
Zo dames... ben thuis, nu even bijlezen via laptop. gaat toch wat makkelijker dan mobiel... @Kimmetje: dacht al... hahaha dat zou idd te erg zijn! @Kaatje: welkom in de ziekenboeg! Jeetje wat een zieken hier! Hopelijk voelt Levi zich snel beter, en heb jij niet meer van die nare dromen... @Femke: Moet goed komen met de schaal, vooral wanneer je eenmaal weer naar het toilet kunt. Roosvicee laxo is misschien een idee? @MvE: drukke huishouddag vandaag! en dat gewicht na pepernoten enzo is netjes hoor @Butterfly: je moet iets te dromen overhouden toch? Wat lief, zoals Esmee op een baby reageert. Ze heeft ook goed door dat er bij jullie nog een zusje aan komt? @Emma: heb je het droog gehouden vanmiddag? === [knip] eerst maar alles met uwv afhandelen...
ffies stuk weggeknipt uit mn vorige post. ik heb bij thuiskomst een stuk chocola gegeten (28gram/150kcal) en net vriendlief om patat gestuurd. grrrr..... @MvE: leuke hanger! Ik zoek nog inspiratie voor een witte kinderkamer met antraciet elementen... antraciet mandjes moeten er nog komen, of misschien een neutrale (geen roze of blauw) kleur die er goed bij past...
Moppie, misschien een mooie kleur rood om er kleur in te krijgen ? Hier had Levi bij smoeder overgegeven en wordt nu echt ziek geloof ik.
@Mamavesmee, wat een coole hanger...!!! Die is echt ontzettend mooi. Het moet iets worden voor aan de muur. Ja, wat op de foto staat vind ik echt heel erg mooi. En dat kun je zo even maken??? En zoiets vind ik in het klein ook wel weer heel mooi om aan de kast te hangen. Als je er wat mee kunt??? @Moppie, ja ze heeft het echt door. Als ik vraag waar de baby is aait ze mijn buik, soms legt ze haar hoofdje op mijn buik. Met poppen is ze altijd ook in de weer. Ze heeft ook zelf een baby. Ze kan ook baby zeggen, zoooooo lief!! En hoe lief ze met echte baby's..... om op te vreten. Heel lief aaien en kusjes geven. Ik hoop echt dat ze zo zal blijven doen als hier in huis een baby erbij is . Dan smelt ik helemaal!!!!!
Moppie.. Wil het bedrijf je niet in dienst nemen? Misschien 1 muurtje in de kinder kamer met apart behang? Uiltjes oid? Behang uiltjes | Behang | Webwinkel Puur Beleven! Wil voor jou ook best iets maken hoor! Butterfly.. iets voor aan de muur en iets kleins voor aan de kast? Komt voor elkaar! Als je je adres even pb't zal ik het als het klaar is verzenden! Kaatje.. Beterschap voor je kereltje.. Het huis lekker schoon? ****** Hier nog steeds giga koppijn.. Wel alles in huis lekker klaar.. gezogen, gedweild en de vaatwasser is al weer uitgepakt.. Straks alleen nog een beetje strijk.. Soms ben ik het huishouden zoooooo zat! Wel een goed menuutje gehad vandaag.. net nog 100 gram frambozenpudding met bessensaus. jum..
@Mamavesmee super leuke dingen! ALs het hier zover is wil ik wel een bestelling plaatsen bij jou Wij gaan zo mijn 2 schoonzusjes ophalen en mijn beste vriendin en dan naar de inloopparty mijn man gaat op Rosahlynn passen (kan hij alvast oefenen ) Zijn dikke vriendjes lekker beetje stoeien enz erg leuk om die 2 bezig te zien. Kom misschien straks nog wel mijn aankopen showen!
Hey meiden, @ Kim: hahaha ja dat klopt. Maar geloof me, dit waren niet jouw types (ook niet de mijne overigens) Leuk dat er misschien een collega morgen mee naar adam gaat. Gezellig! Veel plezier! @ Kaatje: Super, 6 ons eraf! Beterschap voor Levi! @ MamavEsmee: Lekker menuutje heb je weer. Ik wilde eigelijk ook broodjes shoarma eten, maar heb toch maar braaf de ovenschotel gemaakt die we zouden eten (zit shoarma in) we hadden namelijk geen pittabroodjes in huis. Jammer! Maar wel beter misschien! @ Butterfly: Esmee heeft dus al even kunnen oefenen met een baby zal voor haar ook een hele verandering zijn als haar zusje er straks is. @ Zustertje: Vervelend dat je man zijn baan kwijt is, maar tot januari doorbetaald is inderdaad wel heel mooi. Voor die tijd heeft hij vast wel weer iets nieuws! En ook goed dat jullie er zo positief in staan! @ Moppie: Jeetje! Dat is K*T!!! En zoals mamavEsmee ook al zegt ik zou me ook ziekmelden. Heb je in ieder geval nog tijd om wat te kunnen regelen. Aangezien je nog maar dik 2 weken de tijd hebt! @ Tihany: balen meid! Maar kom op doorzetten he! Hier ook weer terug van het werk. Niet echt lekker gewerkt. Baas kwam steeds of ik even iets kon doen (wat eigenlijk niet even iets was, maar stiekem best veel tijd in beslag nam) Pfff en dat even tussen alle normale dingen door. Tja eigen schuld, had ik maar moeten zeggen dat het niet kon. Daardoor tussendoor ook allemaal zitten snaaien (uit frustratie) Domme ik! Nu net thuis. Ovenschotel staat in de oven. Maar heb helemaal niet zin in iets gezonds Meer in veel en vet! Ik ben bang dat die zak patatje-joppie-chips er vanavond ook aan gaat! Mijn menu van vandaag: O: 1 krentenbol 1 beker optimel drink T: 1 sinaasappel 1 appel L: 2 meergranenboterhammen met; 24 gram 20+ kaas en; 18 gram ham 1 cup a soup tomaat T: 50 gram (halve zak) suikervrije dropjes 3 koekjes A: Zuurkoolschotel (Shoarma, uitjes, appel, zure room, zuurkool en aardappelpuree) Totaal van 1276 kcal. Ik ben bang dat het daar niet bij gaat blijven Liefs
@Kaatje: aaahhh zo zielig als ze ziek zijn... @Butterfly: dat klinkt echt super lief! @MvE: helaas zit er overal al glasvezel, en is het kamertje te klein voor zulk druk behang, maar super mooi!!! Ik denk dat ik met effen accesoires moet gaan werken. heb nog een paar weekjes de tijd Zie het wel wanneer het kamertje ingericht is, dan kan ik gaan shoppen. @Zustertje: showen is een must! @Melanie: dat ga ik mn collega's niet aan doen. het is niet hun schuld! en daarnaast moet ik echt mn uren gaan maken in november, omdat mijn verlof daarop gebaseerd wordt. Ik hoef nu alleen morgen nog te werken, en dan vrijdag vrij om dingen te regelen. Volgende week had ik de vrijdag al vrij gevraagd omdat mn zus dan een weekendje in NL is. Tis wat, frustratie snaaien! maar je dagtotaal valt heel erg mee toch? waar heb je vanavond nog zin in, wat heb je in huis? Hier mijn dagje. Hele werkdag volgens planning natuurlijk, maar onderweg naar huis zat ik al te denken aan de chocolade die nog in de koelkast lag. Gelukkig kwam mn vriend ook net op dat moment thuis, en heb ik hem het andere stukje (lagen nog 2 blokjes) in de handen geduwd... Ontbijt: mag. yoghurt met crunchy en roosvicee laxo Werk: T: 1bh ham, 1 appel L: 2bh 30+kaas T: 1bh ham, 1 appel + 5 thee, flesje spa rood Thuis (gefrustreerd...): T: 28gr chocolade D: glas cola light A: raspatat, 2el mayo, 75gr gehaktschnitzel (had vlees gisteravond uit de vriezer gehaald) D: 2 glazen cola light Dagtotaal 2175kcal :s schandalig hoeveel kcal (1175) ik net naar binnen heb gewerkt bij het avondeten!
@ Moppie: Wat heb ik in huis... eigenlijk alleen chips... en waar ik zin in heb? In alles wat slecht is! Hier net avondeten op. Heb wel genoeg gehad. Hoop dat dat gevoel nog een tijdje blijft. En dat de zin in lekker daardoor ook wegzakt. Zou willen dat het een keertje een beetje redelijk weer was, dat we weer kunnen gaan hardlopen. Dat is met dit weer ook geen pretje... Denk dat ik zo maar ff bij paps en mams op visite ga... even iets anders aan mn hoofd...
@MvE, ja zekers een goede oplossing. @Moppie, welke bruistabletten bedoel je? Ibuprofen werkt goed bij me maar die mag je niet innemen als je zw bent. @Kim, gefeliciteerd met je pa. @Kaatje, balen van je nacht en wat sneu voor Levi! @Femke, jij ook werk ze de komende dagen. @Butterfly, gefeliciteerd met je sz en lekker taart! @Sjoef, fijn dat de moed er iig in zit! @Emma, lekker geshopt dus. En geslaagd voor laarsjes? @Zustertje balen maar wel lekker dat ie doorbetaald krijgt. @Tihany, balen maar gwn de draad oppakken! @Melanie, toch nog binnen de 1300 gebleven netjes. @MvE, balen van je hoofdpijn weet hoe irri dat kan zijn. Beterschap en mooie dingentjes meid. @Moppie, wat k*t zeg en gemeen van hun maar goed hopelijk kan je het met uwv allemaal snel regelen zodat je zw verder stressloos verloopt. Knuff @Hier, heel de dag bij sf geweest. Om 18u thuis gekomen, kleine eten gegeven en nu ligt ze op bed. Mijn ovenschotel zit in de oven, zometeen eerst afwassen en zuigen en dan eten.
Net naar boven want Levi klonk heel zielig. Gooit hij weer alles er uit. Vooral heel veel slijm. Arm mannetje.
Melanie.. Is het nu erg slecht bij jullie? Kun je evt vanavond weer gaan zwemmen? HVJ.. leuke dag gehad?! Wat eet je nog laat.. Moppie.. Die stomme emotie, eet , momenten ook!
@Moppie: Jeetje wat een kutstreek zeg! @Mel: Ik heb ook vreetbuien, verschrikkelijk! Hier lekker gewerkt! Heb heel veel zin in morgen! Ga zometeen lekker in mijn boek lezen, en ga even op internet kijken hoeveel een retourtje A'dam precies kost etc Heb er zin in!
@Hvj: ik heb Alvedon bruistabletten, dit is op basis van paracetamol, maar die kan je hier niet krijgen. Ik neem ze altijd mee van vakantie Er zijn vast hier in NL ook wel paracetamol bruistabletten. Even bij de apotheek navragen? Vind ze altijd sneller werken omdat het al opgelost is...
kaatje beterschap voor levi !! moppie een echt mooi moppie menu haha MvE leuke spullen zie ik ! crea hoor melanie jammer dat je dippie hebt .. knuf kimmetje veel plezier morgen HvJ eet smakelijk en lekker dat je weer thuis bent en de kleine op bed ligt idd geslaagd !