10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kim.. heel veel shopplezier voor morgen! Dat wordt spierpijn vrijdag van het tassen sjouwen!:D

Emma.. Nog geen ongi?

Melanie.. Kom op he?!

Hier net een kop Caramel koffie op.. Oohhhhhhhhhh dat smaakte naar meer! :)

Heb inmiddels een bestelling gedaan, zal na het weekend de spulletjes wel krijgen. Kan ik lekker weer freubelen!:D

2. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Nou, ik biecht meteen maar......
    Manlief is weg, nu naar de verjaardag van schoonzus.....
    En ik heb op: 3 kokoskoeken, 2 koppen chocomelk :). Wel gemaakt met melk en nesquik ( als ik het goed schrijf ).
    Slecht, maar ik ben vandaga ook niet te verzadigen zeg', dat heb ik nooit. Ik blijf trek houden, hele dag zoveel mogelijk gezond gehouden maar vanavond alsnog de mist in :(.

@Mamavesmee, oh die is ook mooi!!
    Weet je wat, surprise me, ik stuur me je adres en jij geeft maar door wat je eraan kwijt was. Komt helemaal goed :D.
    En het huishouden........ ik ben er soms ook helemaal klaar mee.
    Ik doe elke dag stofzuigen, en na het eten vraag ik me af waar ik alles voor doe. Zelfs manlief kan er een bende van maken helaas.

@Zustertje, die inloopavond is vast erg gaaf!!
    Had de site even bekeken. Nog wat leuks gevonden?

@Moppie, hahaha ach, die laatste 2 blokjes :p. Vanmiddag had jij het over dat zwemmen in G'Dijk. Het lijkt me ontzettend leuk trouwens wat je doet. Hebben ze een site o.i.d?

3. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @MamavEsmee: Hahahaha ik vrees het ook!

Ben lekker Voice of Holland aan het kijken, ga zo m'n boek proberen uit te lezen, en anders neem ik 'm morgen mee in de trein, heb ik ook wat te doen! :D

Fijne avond allemaal!

4. MamavEsmee

Wat ben je aan het lezen?

5. MamavEsmee

Butterfly.. Ik ga je verrassen! En s'avonds alsnog de mist in gaan is herkenbaar!

De buren zijn met vloer bezig.. Wat een herrie!

6. Neentje

Neentje Niet meer actief

@MvE, ja was wel gezellig. Heb het avondeten maar geskipt omdat ik heel erg maagzuur heb, straks een glas melk nemen. Heb net de keuken leeg en schoongemaakt, woonkamer en speelgoed opgeruimd, afgestoft en het hele huis gedweild. Morgenochtend alleen de wc en douche nog doen en dan ben ik klaar.

@Moppie, ow ok zal die bruisdingen eens proberen de volgende keer. Vandaag tot nu toe geen hoofdpijn gehad gelukkig.

@Emma, fijn dat je geslaagd bent.

@Kaatje, arme knulletje beterschap ermee.

@Butterfly, hmm lekker en dat onverzadigd gevoel ken ik ook en heb ik ook last van soms.

@Kim, lees ze!

7. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik ben weer thuis vond het niet super veel en ben ook met niks thuis gekomen :D

Ga zo naar bed want morgen een giga drukke dag
    07.30 tot 11.30 werken
    12.00 15.00 vergadering
    naar huis even relaxen
    18.30 tot 22.30 werken
    :$:$
    Dan vrijdag morgen weer werken en dan 4 dagen vrij!

8. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Sport- & Ontspannings-centrum Kortezwaag

in het menu aan de linkerkant kan je de lestijden (openingstijden binnenbad) bekijken, en wat info over de verschillende lessen. aquarobics en aquapilates is ook erg goed voor na de bevalling!!

de docente vertelde me dat het goed was om tijdens de zwangerschap al met aquapilates te beginnen, omdat je buik na de zwangerschap dan sneller herstelt. ben benieuwd ;) wil geen uitgelubberde buik straks hahaha...
    en aquarobics ga ik vrijdag mee beginnen. vorig jaar ook vaak gedaan en dat is vrij intensief, perfect voor conditie opbouwen... :$

9. steenbokje

zolang het maar lekker was!
    ik ben nog misselijk van de patat :p
    maar met caramel zou ik me er best aan wagen, hoewel ik geen koffie lust :p gek, zwanger zijn!

@Butterfly: jeeeeeeuujjj snoepert!

10. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ MamavEsmee: Gaat goed hoor, het regent hier steeds, dan kan ik het echt niet opbrengen om te gaan hardlopen... Zou inderdaad kunnen gaan zwemmen, maar moet ik alleen, heb ik geen zin in hahaha...

Net terug van mijn ouders. Hele avond niks meer gehad. Ik ga mijn menu voor morgen inplannen, nog een half uurtje look of love kijken en dan lekker naar bed. Ik heb het ijskoud!

Liefs

11. MamavEsmee

Melanie.. Goed zo zeg!! Ben trots op je!:) Heb jij het ook kouder sinds je bent afgevallen?

Ga ook nog even in bed tv kijken.. Stomme voetbal ooK!:x

Morgenvroeg condoleren.. :(

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Levi werd net huilend wakker. dus zetpilletje gegeven.
    Heb zo het gevoel dat het een lange nacht gaat worden.

tot morgen :)

13. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    sterkte kaatje !!

MvE soooooooooooooow ik heb het zo koud sinds ik ben afgevallen ... loop nu met 2 truien aan en de verwarming op 22 gr en nog een visstickneus

14. steenbokje

Sterkte Kaatje!

hier niet koud, pfffttt... bloedheet onder dekbedje op de bank met warme kat op mn voeten :p

15. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Dankje meid! Ik heb het inderdaad kouder sinds ik afgevallen ben. Eerst had ik het altijd warm, nu heb ik het altijd koud. Vandaag met dubbele lange mouwen gewerkt (shirt en een vest) en daar overheen nog een short met korte mouwen, en nog de hele dag koud...

Sterkte morgen!

16. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Kaatje: Ahhh... arm mannetje, hoop dattie snel weer beter is en lekker kan slapen vannacht (ook voor jou!)

17. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Kaatje, ik hoop dat hij zich beter voelt en lekker gaat slapen. De nachten zijn anders erg lang inderdaad. Sterkte met je mannetje.

Harrold is nog niet thuis, maar ik ga me even wassen en lekker naar bed! Oppas komt morgen weer. Harrold is donderdag en vrijdag vrij.
    Of we gaan morgen samen even op pad, of ik ga alleen en hij klussen in huis. Nu hij vrij is, wil hij proberen de hal af te krijgen.
    I hope so!!!

Slaap lekker.

18. MamavEsmee

Emma.. haha, visstickneus!:D

Melanie.. Is het in de apotheek ook echt koud? Succes met de kast vandaag!

Kaatje.. Hoe is de nacht gegaan?

Butterfly.. Geniet van jullie tijd vanmorgen..

Moest er vanmorgen al vroeg uit.. Baal daar dan van om mijn vrije dag.:x Maar goed , het is niet anders.

Eerst even ontbijten en dan met de honden en Esmee een stuk wandelen.. Zie dat het 2,5 graden is buiten.. BRRRRRR:$

De weegschaal deed een beetje vreemd vanmorgen..:( 72.5 Terwijl ik niet boven de 1800 calorieen heb gezeten.. Vandaag maar veel water drinken.

O: schaaltje yoghurt met 3 eetlepels muesli. ( 170)
    T: 2 mandarijntjes. ( 50)
    L: 2 krentenbolletjes. ( 300)
    T: Appel en Kop caramel koffie ( 104 )
    A: 175 gram gebakken aardappels met 200 gram gekookte wortels en een stukje koolvis ( 350)

Tot nu toe 1000 calorieen..Zal vast het 1 en ander nog veranderen.

19. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Goedemorgen meiden,

Hier een lieve weegschaal! Eindelijk begint ie wat te dalen, was vanmorgen 82.6 kg.
    Op 3 ons na dus 21 kg kwijt. Hoop dat ik snel op de 79.9 zit, dat is mijn gezond gewicht. Maar dan wil ik er liever nog wat onder zitten!

Ga zo maar eens verder omkleden, heb net mijn ontbijtje op. Wil nog wat boterhammetjes smeren voor in mijn tas, zodat ik vanmiddag niet ga snaaien of iets slechts ga pakken daar. En scheelt ook weer wat centjes haha.

Fijne dag allemaal! Zal me proberen in te houden ;)
    Vanavond kom ik me nog wel even melden!

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen. Laat dat goede trouwens maar achterwege. weer de hele nacht liggen draaien.Levi heeft gelukkig wel door geslapen.
    En een dorst dat hij had. heeft net 3 glazen drinken achterover gegooid

Kouder na afvallen Hier ook. was altijd al een kouklein maar sinds ik in 2006 aan de hormonen ging,daarna zwangerschappen en extra kilo's had ik het altijd warm.
    En nu dus steeds koud. Snel voor truien shoppen want die heb ik niet

mve, misschien vocht of aankomende ongi ? Hier was mijn gewicht gelijk maar had gister broodje shoarma

Deel Deze Pagina